abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196733058
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiėle livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
pi_196733124
Lyer?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 december 2020 @ 19:36:39 #3
862 Arcee
Look closer
pi_196733327
twitter

Trump: "I worry about the country having an illegitimate president. That's what I worry about. A president that lost and lost badly. This wasn't, like, a close election."

Trump blijft te bizar voor woorden en nauwelijks een Rep die tegensputtert. Onvoorstelbaar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196733558
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Lyer?
lyer in de ring.... neergegaan in de 1ste ronde
liar ook
superloser idem waar
bully...
oplichter..
tjerk
pi_196733785
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:55:28 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196733911
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]

Trump: "I worry about the country having an illegitimate president. That's what I worry about. A president that lost and lost badly. This wasn't, like, a close election."

Trump blijft te bizar voor woorden en nauwelijks een Rep die tegensputtert. Onvoorstelbaar.
Trump die zegt dat de bookies geen weddenschappen meer accepteerden... :D _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 14 december 2020 @ 19:55:49 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196733926
quote:
6s.gif Op maandag 14 december 2020 19:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Allemaal backdoors geļnstalleerd door in de MAGA geļnfiltreerde Ruskies.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:55:55 #8
284411 crew  heywoodu
pi_196733931
Je kunt overigens nog een procentje geld ophalen door op Biden in te zetten :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:57:58 #9
284411 crew  heywoodu
pi_196733998
Trump heeft tijdens de totale periode, die loopt denk ik sinds zijn inauguratie, nooit lager gestaan dan 1.2 als notering. Dat is een notering voor een vrij ruime favoriet, maar absoluut niet van een torenhoge, schier onklopbare favoriet :')

pi_196734122
Nu heeft conservatief VS moeite met het feit dat Jill Biden Dr. J. Biden heet (omdat ze een phd heeft). Echt te zielig voor woorden. Een ex pinup girl en een man die 5 keer gescheiden is, is het ultieme christelijk conservatieve waarden.

Maar een vrouw met een PHD, dit is het einde der tijden.

Is There a Doctor in the White House? Not if You Need an M.D.

de hele tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 december 2020 @ 20:02:49 #11
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196734131
Ik werd die verkiezingsnacht wakker en toen ik keek stond Biden op 4 als notering. Het was duidelijk dat Biden niet met overmacht ging winnen en dat Florida verloren was, maar ik dacht op dat moment wel jammer dat ik geen account klaar had staan om snel een weddenschap te doen. :P

Overigens is de NYT 4 jaar geleden uitgelachen en weggehoond met hun 95% kans voor Clinton tijdens verkiezingsnacht. Trump die ook de NYT daarmee om de oren sloeg. En nu treurig de bookies gebruiken als argument voor zichzelf? ...
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 14 december 2020 @ 20:09:59 #12
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196734294
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef Korenfok het volgende:
Nu heeft conservatief VS moeite met het feit dat Jill Biden Dr. J. Biden heet (omdat ze een phd heeft). Echt te zielig voor woorden. Een ex pinup girl en een man die 5 keer gescheiden is, is het ultieme christelijk conservatieve waarden.

de hele tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een droefneuzerij :')
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196734518
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef Korenfok het volgende:

de hele tekst
SPOILER
Zat vanmiddag nog wel te lezen en filmpjes te kijken over Republikeinse "christenen". Raaaaaaaaaaaar volk wel die volgens mij nog maar amper weten wat er in de bijbel staat. Zou zelfs wel CINO's durven noemen, Christians In Name Only.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 14 december 2020 @ 20:34:03 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196734826
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 20:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zat vanmiddag nog wel te lezen en filmpjes te kijken over Republikeinse "christenen". Raaaaaaaaaaaar volk wel die volgens mij nog maar amper weten wat er in de bijbel staat. Zou zelfs wel CINO's durven noemen, Christians In Name Only.
Tot Joe zijn hand weer op iemands schouder legt en nog net niet van aanranding wordt beticht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196734827
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:09 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat een droefneuzerij :')
We zijn weer terug bij janken over mosterd op een hamburger en beige pakken.
  maandag 14 december 2020 @ 20:35:18 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196734861
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We zijn weer terug bij janken over mosterd op een hamburger en beige pakken.
En de overheid moet vooral weer zuinig zijn he!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196734887
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Uiteraard.
pi_196734898
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tot Joe zijn hand weer op iemands schouder legt en nog net niet van aanranding wordt beticht.
Dat is dan ook het echte gevaar. Een man die opschept over het aanranden van vrouwen is daarentegen nog net niet de 2nd coming of Christ.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:36:49 #19
284411 crew  heywoodu
pi_196734904
Niet opgelet nog, maar zoals verwacht nog niks bijzonders en gewoon netjes alle kiezers die Biden en Trump op dit moment ook zouden moeten hebben? :P
  maandag 14 december 2020 @ 20:39:04 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196734973
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Nu nog wachten tot Biden de buurman van de kapper van de bakker van de opa van een aangetrouwde achternicht benoemt in zijn kabinet en wordt beschuldigd van schandalig nepotisme.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196735003
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Niet opgelet nog, maar zoals verwacht nog niks bijzonders en gewoon netjes alle kiezers die Biden en Trump op dit moment ook zouden moeten hebben? :P
Ja, nog geen faithless electors.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:42:44 #22
284411 crew  heywoodu
pi_196735057
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:40 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja, nog geen faithless electors.
En krijgen we ze ook van elke staat te horen, of is dat pas op 6 januari als de Senaat ze geteld heeft?
pi_196735093
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En krijgen we ze ook van elke staat te horen, of is dat pas op 6 januari als de Senaat ze geteld heeft?
Hier wordt het live bij gehouden: https://www.washingtonpos(...)d=lk_inline_manual_2 (net als op andere sites)

Formeel worden ze op 6 januari in de Senaat geteld en al-dan-niet geaccepteerd door het Congress wat dan zitting houdt, maar dat is (normaal gesproken) meer een formaliteit.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 20:44:55 #24
426493 crew  PippenScottie
pi_196735099
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Dit is nooit heel erg spannend. Krijgt ook nooit enige aandacht. In Nederland in elk geval niet.
My friends all drive horses
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:45:05 #25
284411 crew  heywoodu
pi_196735103
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hier wordt het live bij gehouden: https://www.washingtonpos(...)d=lk_inline_manual_2 (net als op andere sites)

Formeel worden ze op 6 januari in de Senaat geteld en al-dan-niet geaccepteerd door het Congress wat dan zitting houdt, maar dat is (normaal gesproken) meer een formaliteit.
Maar een formaliteit is dit van vandaag (normaal gesproken) in principe ook toch? :+
pi_196735131
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar een formaliteit is dit van vandaag (normaal gesproken) in principe ook toch? :+
Ja, klopt.

Hier kun je nu kijken naar hoe het gaat in Michigan bv. trouwens, voor wat het waard is: https://misenate.viebit.c(...)84-ba9a-37acfac6a488
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 20:47:14 #27
pi_196735161
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jep. Viet jaar geleden koos een democratische kiesman voor John Kasich. Een paar kozen voor Bernie en eentje voor een Native American chief.

Dat was toen wel een dingetje, maar maakte in de praktijk niets uit
pi_196735320
Nevada kiest voor Trump, zal vast wel weer tot ophef leiden:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196735357
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:55 schreef chroestjov het volgende:
Nevada kiest voor Trump:

[ twitter ]
Popcorn! Gaaf hoor 🙂👍
  Overall beste user 2022 maandag 14 december 2020 @ 20:58:38 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196735380
twitter

De republikeinen proberen nu maar met pure fraude Trump het Witte Huis te laten winnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196735384
quote:

[ twitter ]
Nope. Hier zijn de ondertekende certificaten:

Stop svp eens met het delen van nepnieuws.
pi_196735423
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:57 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Popcorn! Gaaf hoor 🙂👍
Ik weet niet exact hoe het zit, maar dit zou inmiddels ook al het geval zijn voor Georgia en Pennsylvania:

twitter
pi_196735436
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik weet niet exact hoe het zit, maar dit zou inmiddels ook al het geval zijn voor Georgia en Pennsylvania:

[ twitter ]
Ja, het zijn mensen die een toneelstukje opvoeren. Meer iets voor SHO.
pi_196735554
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, het zijn mensen die een toneelstukje opvoeren. Meer iets voor SHO.
Dit is hetgeen wat er speelt, dus het klopt wel, maar dat het überhaupt plaatsvindt lijkt mij behoorlijk nieuwswaardig:

twitter

pi_196735630
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 21:05 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dit is hetgeen wat er speelt, dus het klopt wel, maar dat het überhaupt plaatsvindt lijkt mij behoorlijk nieuwswaardig:

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ja, dat deze Republikeinense politici hun reet afvegen met de wil van de meerderheid van de kiezers in die staten door een toneelstukje op te voeren als schaduwevenement is wel nieuwswaardig.

Jij brengt het echter alsof de kiesmannen in die staten daar hun stem voor Trump hebben uitgebracht. Dat is simpelweg niet het geval.
pi_196735633
quote:

[..]

Ongeveer net zo nieuwswaardig als Johan Vlemmix die zichzelf tot minister van feest uitroept.
Hij mag het zeggen, maar het heeft geen enkele betekenis.
  maandag 14 december 2020 @ 21:14:36 #37
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196735804
quote:

[..]

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Te dom om te poepen heeft nog steeds fans zie ik....
pi_196735896
Overigens heeft een groep in Arizona dit kunstje vorige week al eens geprobeerd:

quote:
Fake electors try to deliver Arizona's 11 votes for Trump

n another sign of the lingering unrest over President Donald Trump's election loss, an Arizona group sent the National Archives in Washington, D.C., notarized documents last week intended to deliver, wrongly, the state's 11 electoral votes for him.

Copies of the documents obtained by The Arizona Republic show a group that claimed to represent the "sovereign citizens of the Great State of Arizona" submitted signed papers casting votes for what they want: a second term for Trump and Vice President Mike Pence.

Mesa resident Lori Osiecki, 62, helped created a facsimile of the "certificate of ascertainment" that is submitted to formally cast each state's electoral votes as part of an effort to prevent what she views as the fraudulent theft of the election.

"We seated before the legislators here. We already turned it in. We beat them to the game," she said.

Osiecki said she and others associated with a group called "AZ Protect the Vote" have attended the postelection rallies protesting the results, including the daylong meeting in Phoenix that included Trump attorney Rudy Giuliani. She left that gathering upset that Gov. Doug Ducey wasn't supporting the president's efforts and she wanted to take further action. She and the others chose electors as a result.

"One thing I will say about conservatives, is if something is wrong, and we have lost — a true loss — then we accept," she said. "We're not going to drag people through the mud and fight it. But this clearly has got issues. I saw it with my own eyes and my own research. After that hearing, I was shocked we didn't have any other marching orders."

The 11 electors actually chosen by Arizona voters last month — meeting in an unpublicized location because of security concerns over their task — cast their votes Monday for President-elect Joe Biden and Vice President-elect Kamala Harris, formalizing the Democrats' victory nationally and in the state.

While Osiecki's elector documents do not appear to have been taken as genuine, they are part of a weekslong effort, led by Trump, his advisers, and involving Arizona Republican Party officials and three members of Arizona's GOP congressional delegation casting doubt on the legitimacy of Biden's victory in Arizona and nationally.

Reps. Andy Biggs and Debbie Lesko were among more than 100 Republican members of Congress to formally support a lawsuit brought by the attorney general of Texas seeking to overturn the results in four states where Biden won. The U.S. Supreme Court quickly dismissed the effort.

Rep. Paul Gosar has been a vocal supporter of the "Stop the Steal" effort seeking to similarly overturn the results based on baseless claims of widespread fraud. He also has encouraged people to sign on to an effort to recall Gov. Doug Ducey, who certified the election results showing Biden winning Arizona.

On Monday, White House adviser Stephen Miller said on Fox News that alternate electors for selected states would be casting votes for Trump. Arizona was not named as among them, and there was no indication the fake electors were connected to that effort.

"As we speak today, an alternate slate of electors in the contested states is going to vote, and we're going to send those results up to Congress," Miller said. "This will ensure that all of our legal remedies remain open."

Arizona's ersatz electors sent their choices using documents notarized by Melanie Hunsaker, who works in real estate. Her husband, Jamie Hunsaker, is a Trump enthusiast and one of the purported electors.

Donald Paul Schween, another would-be elector, has been active in Republican Party politics.

Federico Buck, another real estate veteran, is among the signatories. Others include Cynthia Franco, Sarai Franco, Stewart A. Hogue, Carrie Lundell, Christeen Taryn Moser, Danjee J. Moser, Jessica Panell and Peter Wang. Osiecki attested to the group's eligibility as electors.

It was not immediately clear if the group's effort broke any state or federal laws.

Arizona sketches out a series of criminal charges relating to voting and election fraud, but those mostly appear to mostly deal with casting regular ballots or tallying the ballots.

It also has a provision for making, possessing or presenting what are known as forged instruments with an intent to defraud. That is a felony offense.

The federal government has broad authority to prosecute what it deems mail fraud, although it is more often used to target financial crimes. There is a provision in the mail fraud statutes for depriving people of what are known as "honest services."

Osiecki said she wants the archivist in Washington to count her group's electoral choices. She thinks the nation's election integrity is riding on it.

"I've never been in politics before," she said. "I'm not crazy. I'm just a person who feels like there's a problem here. We're at that (1776) moment here. It's the little people who are going to matter. You can't sit on the sidelines anymore."
Hard vervolgen lijkt me het devies.
pi_196735904
quote:

[..]

[ twitter ]
Als ik morgen een Messi-shirt aan doe ben ik niet opeens Messi hč.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196736050
quote:

[..]

[ twitter ]
Dat is dus gewoon wel fraude. Ik wacht op je verontwaardigde reactie.
pi_196736065
Gelukkig hebben we hier mensen die alle corner cases van de us constitution uit hun hoofd kennen en alles kunnen prebunken 🙂

maandag 14 december 2020 @ 21:24:16 #42
403588 mcmlxiv
pi_196736071
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
Overigens heeft een groep in Arizona dit kunstje vorige week al eens geprobeerd:
[..]

Landverraad lijkt mij, doodstraf waardig. Trump is druk bezig, dus chopchop zou ik zeggen.
pi_196736148
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:24 schreef 4moreyears het volgende:
Gelukkig hebben we hier mensen die alle corner cases van de us constitution uit hun hoofd kennen en alles kunnen prebunken 🙂
Dus echte fraude is voor jou geen probleem? Interessant.
pi_196736183
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus echte fraude is voor jou geen probleem? Interessant.
Zie mijn edit met de reden voor de dubbele kiesmannen
pi_196736196
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Landverraad lijkt mij, doodstraf waardig. Trump is druk bezig, dus chopchop zou ik zeggen.
Nah, landverraad staat gedefinieerd in de grondwet en dat is dit niet. Meer gevalletje valsheid in geschrifte en verkiezingsfraude lijkt me zo? Maar goed, ben geen jurist.
pi_196736222
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:27 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Zie mijn edit met de reden voor de dubbele kiesmannen
Ok, dus meer verzinsels? Dit is fraude. Deze mensen zijn niet aangewezen als kiesmannen.
pi_196736250
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als ik morgen een Messi-shirt aan doe ben ik niet opeens Messi hč.
Als ik mijzelf morgen identificeer als Messi dan ben ik gewoon Messi, het is toch gewoon net zoiets als mannen die zichzelf opeens identificeren als vrouw of vice versa?
pi_196736266
quote:

Aldus de man die afgelopen vrijdag nog vol vertrouwen was dat het SC de zaak van Texas niet zou laten vallen.
pi_196736276
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:30 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als ik mijzelf morgen identificeer als Messi dan ben ik gewoon Messi, het is toch gewoon net zoiets als mannen die zichzelf opeens identificeren als vrouw of vice versa?
Misschien voor je hond. Maar je mag niet opeens wel de barca grasmat op, of je zijn salaris toe-eigenen.
pi_196736287
quote:

[ afbeelding ]
https://www.bloomberg.com(...)win-with-some-in-gop
quote:
On Monday, Georgia Republican Party Chairman David Shafer tweeted that Republican electors in the state also met at the state capitol to cast votes for Trump and Vice President Mike Pence because a Trump campaign lawsuit contesting the state’s results is still pending. Former U.S. Representative Lou Barletta of Pennsylvania said the Trump electors in the commonwealth also held “conditional” votes in case a court were to overturn the results.

The idea is to send a rival slate of electors for Congress to consider. But there’s only one certified slate of electors that Congress can recognize from a state, and their move is “not going to work as a matter of law,” said Edward Foley, a professor and director of an election-law program at Ohio State University, who has studied disputed elections.
pi_196736301
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is geen fraude, dit behoort tot de constitutionele mogelijkheden, maar of het onderstaande legaal of illegaal is, durf ik niet te zeggen:

twitter
pi_196736334
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het is geen fraude, dit behoort tot de constitutionele mogelijkheden, maar of het onderstaande legaal of illegaal is, durf ik niet te zeggen:

[ twitter ]
Zie het voorbeeld hierboven. Als jij beweert Messi te zijn gaan de deuren van Camp Nou niet zomaar open voor je, hetzelfde geldt voor deze fopkiesmannen.
pi_196736428
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sterker nog, er bestaat dus ook een precedent uit 1876:

twitter
pi_196736429
:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_196736511
Het gaat nu echt gebeuren mensen! Nu echt! Trump blijft president!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_196736514
Jeej, de 14e. Waar kan ik Trumptards trollen? Waar zitten die lui tegenwoordig op de interwebs? thedonald is al een poosje dicht :(
"Pools are perfect for holding water"
pi_196736548
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef probeer het volgende:
Jeej, de 14e. Waar kan ik Trumptards trollen? Waar zitten die lui tegenwoordig op de interwebs? thedonald is al een poosje dicht :(
Ho ho rustig aan, er staan nog wat strohalmen aan de rand van het ravijn!
pi_196736552
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef probeer het volgende:
Hier heb je er twee die het geen probleem vinden en zelfs hopen dat de wil van het volk in enkele staten genegeerd wordt ter ere van hun zonnekoning.
pi_196736591
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:44 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Ho ho rustig aan, er staan nog wat strohalmen aan de rand van het ravijn!
Nee hoor.
pi_196736600
Haha zijn de Republikeinen aan het larpen met hun nep stemmen? :')
pi_196736602
quote:

[ twitter ]
Ik lees overal dat ze gewoon naar Biden/Harris zijn gegaan?
pi_196736631
pi_196736657
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 21:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heb er zelfs een foto vanuit de stream van gepost! En dat verhaal dat die fake stemmen gecertificeerd zouden zijn door de legislature gaat ook daar zeker niet op, want de Democraten hebben daar de meerderheid.
  maandag 14 december 2020 @ 21:52:53 #64
403588 mcmlxiv
pi_196736683
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef Ludachrist het volgende:
Ze blijven smerig volk verdedigen wat nog steeds een staatsgreep probeert te plegen. Te zot voor woorden eigenlijk.

Ik ben anti doodstraf, maar voor dergelijke politieke misdadigers zou ik bijna een uitzondering maken. Die staan qua misdadigheid nog een treetje onder terroristen en kinderverkrachters. Opsluiten en sleutels weggooien zou ik zeggen.
pi_196736769
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ze blijven smerig volk verdedigen wat nog steeds een staatsgreep probeert te plegen. Te zot voor woorden eigenlijk.

Ik ben anti doodstraf, maar voor dergelijke politieke misdadigers zou ik bijna een uitzondering maken. Die staan qua misdadigheid nog een treetje onder terroristen en kinderverkrachters. Opsluiten en sleutels weggooien zou ik zeggen.
ik erger me ook al jaren aan Trump en nu dan aan zijn verkapte staatsgreep. Die natuurlijk moet mislukken omdat het gebouwd is op een fantasie van de grote leider: fraude... de rechters zullen dat zien.
Maar je moet niet doorslaan in die boosheid
pi_196736824
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef Ludachrist het volgende:
Follow the Plan.

maandag 14 december 2020 @ 22:01:40 #67
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196736873
229 -- 229

spannnnnnnnnnnennnnnnndd
pi_196736879
Het opgewonden standje Wolf Blitzer, cnn, mag men van mij vervangen.
pi_196736917
Wolfie Blitzer hoort bij het meubilair van CNN :D
Ben wel blij John King weer te zien bij de Magicwall *O*
  maandag 14 december 2020 @ 22:07:47 #71
403588 mcmlxiv
pi_196736961
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ik erger me ook al jaren aan Trump en nu dan aan zijn verkapte staatsgreep. Die natuurlijk moet mislukken omdat het gebouwd is op een fantasie van de grote leider: fraude... de rechters zullen dat zien.
Maar je moet niet doorslaan in die boosheid
Mensen die democratie opofferen voor eigen gewin is het smerigste tuig wat er bestaat. En helaas in Nederland zie je ze ook. Daar kun je niet boos genoeg over worden eigenlijk.
  maandag 14 december 2020 @ 22:09:11 #72
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196736984
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:03 schreef Bluesdude het volgende:
229 -- 229

spannnnnnnnnnnennnnnnndd
Nog een vol uur wachten op Californiė, als die ineens toch massaal op Trump stemt kan het nog maar zo gebeuren.... })
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196737012
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Rustig in- en uitademen, anders komt Rino Crenshaw in actie:

twitter
pi_196737030
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Mensen die democratie opofferen voor eigen gewin is het smerigste tuig wat er bestaat. En helaas in Nederland zie je ze ook. Daar kun je niet boos genoeg over worden eigenlijk.
Ja, mįįr anti fascisten zijn net erg misschien wel erger (bron: hedendaagse fascisten)
pi_196737078
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:10 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Rustig in- en uitademen, anders komt Rino Crenshaw in actie:

[ twitter ]
Jaaa! Een doneer actie!!!
pi_196737086
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 22:03 schreef AnneX het volgende:
Het opgewonden standje Wolf Blitzer, cnn, mag men van mij vervangen.
Ik erger me ook steeds meer aan hem. Hij kwijlt bijna bij zijn sensationele manier van praten. Geen greintje humor heeft ie ook.
pi_196737149
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:30 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Deze post :'). Pareltje.
Goeie trol wel.
pi_196737157
Paul Mitchell (House member) wijzigt van Republkeins naar Independent.
Benieuwd of er meer volgen, of van de Senaat >:)
pi_196737169
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 21:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:38 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Sterker nog, er bestaat dus ook een precedent uit 1876:

[ twitter ]
pi_196737264
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zag hem net bij CNN
Tot nu toe was Baudet beter in het vandaliseren van de eigen partij. Ook met dit is Trump een loser.
Of moeten we afwachten ?
pi_196737285
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
Schijnbaar is het er één die met pensioen gaat, dus echt veelzeggend is het dan ook niet:

twitter
pi_196737289
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:19 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Nevada heeft een Democratische legislature. Dus je argument raakt hier kant noch wal.
pi_196737309
twitter

Tuurlijk joh, gooi nog wat zand hier en daar.
pi_196737313
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nevada heeft een Democratische legislature. Dus je sprookje gaat sowieso 100% zeker niet voor Nevada door.
Ik weet het niet zeker, maar de overige 5 hebben zover ik weet wel een Republikeinse legislature als ik het goed heb?
pi_196737343
quote:
5s.gif Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar de overige 5 hebben zover ik weet wel een Republikeinse legislature als ik het goed heb?
Missschien goed om eerst wat beter te weten waar je het over hebt dan of de mensen die dat Nevada sprookje propageren verbannen uit je volg-lijstje, want daar kun je ook niet op rekenen. Hoe het zit met andere legislatures mag je zelf googlen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 14-12-2020 22:35:21 ]
pi_196737389
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Schijnbaar is het er één die met pensioen gaat, dus echt veelzeggend is het dan ook niet:

[ twitter ]
Hoeveel gezag heeft hij in de partij ? In hoeverre bevestigt hij de twijfels bij anderen over Trump, zijn politiek beleid, dan wel zijn geestesgesteldheid ?
Het moet toch zijn dat vele partijbonsen twijfelen over die fraude-beschuldigingen ? Maar toch trouw willen bijven.
Zet die twijfel door ... leidt dat tot desintegratie van de partij?
  maandag 14 december 2020 @ 22:36:19 #87
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196737477
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_196737487
In vervolg op de klacht in New Mexico, was de vraag:
“ Trump lost New Mexico by 100,000 votes--a margin of 11 (eleven) percent. electionresults.sos.state.nm.us/resultsSW.aspx…

What conceivable purpose is served by filing a lawsuit 41 days after the election?”

Antwoord:”I read somewhere that the reason for so many lawsuits is that is typical in Trump's history. When he couldn't get his way in the private sector file so many lawsuits they would finally give in just to get him out of their hair. Doesn't work in this theater Trump.”

En ik vroeg mij af, of Pete Hoekstra heeft genoten van zijn verblijf in Nederland, als ambassadeur. Zou zijn blik op donny’s Amerika verruimd of vernauwd zijn gebleven?
Op een ambassade zit ie natuurlijk ook in een bubbeltje.
pi_196737557
Kennen we haar nog ? Als Grace in Will and Grace? Later als Laura.
twitter
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 22:42:28 #90
pi_196737611
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoeveel gezag heeft hij in de partij ? In hoeverre bevestigt hij de twijfels bij anderen over Trump, zijn politiek beleid, dan wel zijn geestesgesteldheid ?
Het moet toch zijn dat vele partijbonsen twijfelen over die fraude-beschuldigingen ? Maar toch trouw willen bijven.
Zet die twijfel door ... leidt dat tot desintegratie van de partij?
Bij de laatste verkiezingen en de midterms in 2018 hebben de republikeinen die geen zin hadden om de kont van de keizer te kussen zich al niet meer verkiesbaar gesteld.

Dit waren wel overwegend republikeinen uit kiesdistricten in de buitenwijken die nu democratisch zijn geworden.

Het gros van de rest van de partij is al getrumpificeerd. Of ze geloven oprecht in de gekte, of ze houden hun mond omdat ze geen primary tegen een nog gestoordere kandidaat willen hebben.
  maandag 14 december 2020 @ 22:42:40 #91
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196737620
240 - 232
spannend
...
...
...
(not)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_196737686
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:42 schreef wdn het volgende:
240 - 232
spannend
...
...
...
(not)
Zouden de electors in Californiė wel echt op Biden gaan stemmen? :Z
  maandag 14 december 2020 @ 22:47:24 #93
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196737698
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 22:46 schreef kipknots het volgende:

[..]

Zouden de electors in Californiė wel echt op Biden gaan stemmen? :Z
de komende 3 gaan allemaal naar Biden
dat zijn er iets van 60
  maandag 14 december 2020 @ 22:47:31 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196737702
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]

Al die verkiezingsvervalsers ook in Guantanamo wegstoppen
pi_196737792
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Frauduleuze uitslag is geen uitslag.
Helemaal waar. De uitslag die Trump en fans geven is frauduleus.
En ze geven geen openheid over de bewijsvoering. Kan ook niet, want die hebben ze niet
  maandag 14 december 2020 @ 22:54:07 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196737816
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Frauduleuze uitslag is geen uitslag.
Niet mee eens? Dan hadden ze openheid moeten geven, audits etc.
Dan was alle twijfel weg geweest
Dat soort volk uit de samenleving verwijderen is een veel beter idee.
pi_196737843
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:52 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Of speloptie 4: ze zijn niet gek, hebben gelijk en jij zit fout
Tja.... alleen opvallend dat het huis al vooraf bepaalde aan welke tafels er volgens het huis valsgespeeld zou worden, de onregeldheden die er waren allemaal bij coupiers van het huis zelf gebeurde en opvallend dat alleen de ceo en wat vage district manager roepen dat er fraude is gepleegd, maar dat nooit willen verklaren onder ede en ook geen bewijs leveren.

ps het huis zijn de republikeinen....
pi_196737863
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat soort volk uit de samenleving verwijderen is een veel beter idee.
Oproep tot wat?
  maandag 14 december 2020 @ 22:58:20 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196737901
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:56 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Oproep tot wat?
Tot het arresteren van deze figuren die proberen een staatsgreep te plegen en ze in Guantanamo Bay vast te zetten.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 22:58:25 #100
pi_196737904
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:52 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Of speloptie 4: ze zijn niet gek, hebben gelijk en jij zit fout
Er zijn altijd foute opties bij een multiple choice vraag
pi_196738022
Ondertussen is er ook nog nieuws voor volwassenen. Er zit enigszins schot in plannen voor een steunpakket met steun van beide partijen in de senaat:
https://www.politico.com/(...)stimulus-bill-445134
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196738094
Genoeg fake news en fantasie nu
  Overall beste user 2022 maandag 14 december 2020 @ 23:10:09 #103
3928 Ulx
pi_196738125
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 december 2020 @ 23:29:05 #104
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196738380
Californiė is binnen *O* *O* *O*
Biden heeft >270
  maandag 14 december 2020 @ 23:31:28 #105
384435 klappernootopreis
pi_196738419
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen is er ook nog nieuws voor volwassenen. Er zit enigszins schot in plannen voor een steunpakket met steun van beide partijen in de senaat:
https://www.politico.com/(...)stimulus-bill-445134
gelukkig. Dit mag tijd worden.
  maandag 14 december 2020 @ 23:32:37 #106
384435 klappernootopreis
pi_196738437
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:29 schreef zalkc het volgende:
Californiė is binnen *O* *O* *O*
Biden heeft >270
pi_196738450
Allemaal part of the plan om de kraken te releasen dit natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196738454
Eigenlijk ben ik geen fan van Biden. ik ben geen fan van elke Amerikaanse president.
Dit vooral voor hun neokoloniaal buitenlands beleid... dwz de baas willen spelen overal op de wereld.
Maar Trump dreef mij in de richting van het minst kwade: Biden.

I salute Joe and Kamala... Succes !!
  maandag 14 december 2020 @ 23:36:01 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_196738477
Voor de 63ste keer.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 14 december 2020 @ 23:39:08 #110
384435 klappernootopreis
pi_196738522
Ik vraag me af wanneer MCConnell op het podium klimt en het presidentsschap van Joe Biden bevestigd.
pi_196738538
Ik kijk uit naar 6 januari, of we nog wat vuurwerk te zien krijgen in het Senaat :D
Zelf verwacht ik geen stortvloed aan republikeinen die nu Biden aanvaarden als President elect, iets wat een aantal wel zeiden te gaan doen na vandaag.
pi_196738545
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik vraag me af wanneer MCConnell op het podium klimt en het presidentsschap van Joe Biden bevestigd.
Op zijn vroegst 7 januari, misschien zelfs pas 21 januari
  maandag 14 december 2020 @ 23:40:47 #113
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196738548
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:34 schreef Bluesdude het volgende:
Eigenlijk ben ik geen fan van Biden. ik ben geen fan van elke Amerikaanse president.
Dit vooral voor hun neokoloniaal buitenlands beleid... dwz de baas willen spelen overal op de wereld.
Maar Trump dreef mij in de richting van het minst kwade: Biden.

I salute Joe and Kamala... Succes !!
Ik ook niet. Het zal me een rotzorg wezen wie het wordt zolang hij geen oorlogen gaat uitvechten in Europa.
Kunt zeggen wat je wil maar de laatste 4 jaar waren bizar, ongekend, en vol met bizarre humor. Het heeft een extreme kant laten zien van America dat ik niet verwachtte.
En dat was het al zonder covid.
  maandag 14 december 2020 @ 23:41:59 #114
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196738559
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Niet _O-
Dat station is gepasseerd.
Trump gaat een schaduwkabinet maken en 126 republikeinen volgen hem

:X
pi_196738569
twitter

Barr exit!!
  maandag 14 december 2020 @ 23:42:37 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_196738574
Barr quits.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 14 december 2020 @ 23:42:43 #117
384435 klappernootopreis
pi_196738576
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet _O-
Dat station is gepasseerd.
Trump gaat een schaduwkabinet maken en 126 republikeinen volgen hem

:X
Dan zijn het geen republikeinen meer. Maar Trumpisten.
  maandag 14 december 2020 @ 23:46:13 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196738606
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Barr exit!!
Ah ja, to spend holidays with his family

Juist
pi_196738637
Trump lacht zich de ballen uit de broek. Ruim 200 miljoen opgehaald voor z'n rechtzaken en slechts 9 miljoen uitgegeven. Wat een achterlijke idioten lopen er achter die pisvlek aan.
pi_196738645
quote:
[ twitter ]

Barr exit!!
Nou jaaaa, zeg! Precies op het moment dat Biden de 270 over gaat. What are the odds! _O- :')
pi_196738715
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:49 schreef Felixa het volgende:

[..]

Nou jaaaa, zeg! Precies op het moment dat Biden de 270 over gaat. What are the odds! _O- :')
Ja, gek hé?
  maandag 14 december 2020 @ 23:55:16 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196738719
Mooi! Trump opflikkeren.
pi_196738746
LOCK TRUMP UP!
pi_196738774
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:48 schreef Nielsch het volgende:
Trump lacht zich de ballen uit de broek. Ruim 200 miljoen opgehaald voor z'n rechtzaken en slechts 9 miljoen uitgegeven. Wat een achterlijke idioten lopen er achter die pisvlek aan.
Zullen er ook nederlandse Trumpetisten een duit in het zakje gedaan hebben?
  Redactie Games dinsdag 15 december 2020 @ 00:02:08 #125
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196738787
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Vast wel. Hij wordt gezien als de oppergod tegen de teloorgang van de Westerse maatschappij, wat die ook mag wezen. Komt vaak erop neer dat mensen met een kleurtje niet meer pikken dat je racistische grappen maakt.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:03:00 #126
384435 klappernootopreis
pi_196738798
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:58 schreef Nielsch het volgende:
LOCK TRUMP UP!
Kom nu, verlaag je niet tot het zelfde niveau als de trollen die dit de laatste jaren over Hillary Clinton scandeerden. Vanaf nu is dit soort gedrag passé
pi_196738806
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:49 schreef Felixa het volgende:

[..]

En Biden vanavond (onze tijd) speecht over unity en zo.
pi_196738825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:02 schreef Puddington het volgende:

[..]

Vast wel. Hij wordt gezien als de oppergod tegen de teloorgang van de Westerse maatschappij, wat die ook mag wezen. Komt vaak erop neer dat mensen met een kleurtje niet meer pikken dat je racistische grappen maakt.
beetje zelfde strekking als in anti-rascisme == anti westerse samenleving
  Redactie Games dinsdag 15 december 2020 @ 00:05:42 #129
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196738826
Nou ja, hebben we ook weer gehad. Ben niet zo'n fan Biden maar in ieder geval hoef je niet bang te zijn dat die gestoorde gek een atoomoorlog gaat beginnen terwijl je slaapt, omdat Kim Jong Un heeft gelachen om die bolle kop van 'm.
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:05:53 #130
384435 klappernootopreis
pi_196738829
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

En Biden vanavond (onze tijd) speecht over unity en zo.
Dan zal vast en zeker Trump aftreden. Want unity en Trump gaan niet samen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:06:57 #131
384435 klappernootopreis
pi_196738835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:05 schreef Puddington het volgende:
Nou ja, hebben we ook weer gehad. Ben niet zo'n fan Biden maar in ieder geval hoef je niet bang te zijn dat die gestoorde gek een atoomoorlog gaat beginnen terwijl je slaapt, omdat Kim Jong Un heeft gelachen om die bolle kop van 'm.
trump heeft zijn kleine vette vingertje nog om op het knopje te drukken
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:09:14 #132
38496 Perrin
pi_196738860
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:02 schreef Puddington het volgende:

[..]

Vreemd, als er al een teloorgang is dan belichamen hij en zijn clubje rabiate volgers dat juist.

Biden herstelt het niveau daar weer een beetje naar iets acceptabels.
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:09:37 #133
384435 klappernootopreis
pi_196738863
Bill Barr krijgt een eresalvo

dat heeft hij wel verdiend

dinsdag 15 december 2020 @ 00:09:48 #134
284036 Kotsemmer
Uit naastenliefde
pi_196738864
quote:

Ik kreeg de indruk dat Bocaj zijn spaarpot had omgekeerd. En 4moreweeks idem
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:10:35 #135
384435 klappernootopreis
pi_196738873
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:09 schreef Kotsemmer het volgende:

[..]

Ik kreeg de indruk dat Bocaj zijn spaarpot had omgekeerd. En 4moreweeks idem
klonen betalen dubbel dus
pi_196738910
quote:
[ twitter ]

Barr exit!!
Hahahahahahaha! _O-
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:16:04 #137
38496 Perrin
pi_196738925
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hahahahahahaha! _O-
Half goedkope soap, half gruwelijk schouwspel.
  dinsdag 15 december 2020 @ 00:26:24 #138
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196738990
Brief van Barr was ook Hogeschool k*nt kussen. Hij weet wel hoe hij Trumps ego kan strelen.
pi_196738996
Wel leuk om te zien dat ze daar ook een Fred Teeven hebben in Gov. Larry Hogan.
pi_196739049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:26 schreef zalkc het volgende:
Brief van Barr was ook Hogeschool k*nt kussen. Hij weet wel hoe hij Trumps ego kan strelen.
Die heeft ie vast niet zelf geschreven. Net als dat Trump die tweets niet heeft geschreven, met maar twee uitroeptekens en zonder schreeuwende ALL CAPS.
pi_196739106
@4moreyears @Ensiferum @chroestjov

Nou jongens, daar heeft die oranje rakker t maar toch weer even geflikt. Gefeliciteerd met Trumps 2e termijn. Ik zat er naast, en jullie hadden helemaal gelijk.
pi_196739112
twitter

Wat een insinuatie!

Enne..ik vraag mij af, wat dit betekent voor het Young Biden onderzoek, waarvan donny niks afwist.
pi_196739243
Biden speach nu. Hij moet wel een hoop hoesten :P
pi_196739277
In Georgia gingen ze nog in beroep tegen de uitspraak van de Supreme Court:

twitter

Dat duurde maar heel kort:

twitter

Ze tellen niet mee dus de stand blijft 1-59
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 15 december 2020 @ 01:51:31 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196739294
306-232 is het gewoon geworden ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196739315
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 01:51 schreef Szura het volgende:
En de popular vote gewonnen ook nog! *O* *O* *O* *O* *O*

Trump gaat nu zijn eigen deep state beginnen :+
pi_196739346
Biden vond ik nogal fragiel ogend met al zijn gehoest. :M
Stel, in een extreem geval, dat hij komt te overlijden voor 20 januari, wordt Harris dan automatisch President?
Of komt er dan een heel circus bij kijken?
  dinsdag 15 december 2020 @ 02:21:08 #148
2651 svann
night-hawk
pi_196739367
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 01:51 schreef Szura het volgende:
Eindelijk!
Nog een maand om vanalles te slopen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_196739429
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 02:13 schreef Dutch_view het volgende:
Biden vond ik nogal fragiel ogend met al zijn gehoest. :M
Stel, in een extreem geval, dat hij komt te overlijden voor 20 januari, wordt Harris dan automatisch President?
Of komt er dan een heel circus bij kijken?
Niet per se maar in dit geval wel omdat het Huis in handen van de Democraten is:

quote:
If Biden were to die before December’s electoral college vote, the Democratic National Committee (DNC) would have the ability to name a replacement candidate and pressure the electors currently committed to Biden to support them instead. Presumably, although not necessarily, the new candidate would be Biden’s vice president Kamala Harris.

Most states have laws, upheld by the Supreme Court, that penalize or discount so-called “faithless” electors who switch their vote—so it’s likely that this DNC-selected candidate would win, although there would be sure to be plenty of legal wrangling over each state’s handling of this process. There’s also nothing stopping the DNC from simply leaving Biden’s name on the ballot and proceeding on the assumption that Harris will assume his position after the electoral college vote, although this seems less likely.

Once Biden is selected by the electoral college, he officially becomes the president-elect. If he were to die between the electoral college vote but before the early January congressional certification, members of congress have an opportunity to object to the electoral results in any state and, if both chambers agree, to switch that state’s votes to the opposing candidate. It’s pretty hard to imagine Nancy Pelosi, the Democratic House speaker, agreeing to hand a state to Trump in any conceivable circumstance.

After Congressional certification and before inauguration day, the 20th amendment would kick in. It provides that “if, at the time fixed for the beginning of the term of the president, the president elect shall have died, the vice president elect shall become president.”

Here’s hoping that none of this becomes relevant—regardless of your choice of candidate, this election has dragged on for long enough already.

Bron
Maar het wordt dan vast wel weer een gedoetje denk ik :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 15-12-2020 02:54:09 ]
pi_196739445
Thanks! Hopen dat bovenstaande niet gebeurd natuurlijk maar wel goed om te weten :)
Biden moet het iig nog volhouden tot 6 januari >:)
pi_196739524
Nou als ook Graham om is helpt er geen moedertje lief meer aan, het kaartenhuis dondert in elkaar.

twitter

Advies van Graham: het stemmen nog moeilijker maken en veel liegen op social media anders wordt het nooit meer wat met dat conservatisme:

twitter

Graham is overigens niet de enige die bakzeil haalt:
twitter

More Republicans Now Say Joe Biden Is President-Elect

Lawmakers' comments come as state electors made Joe Biden's victory official
quote:
Many top Republican senators and close allies of President Trump said they now view Democrat Joe Biden as the next president, after more than a month of unsuccessful GOP efforts to get courts and state officials to overturn the election results.

The shift by prominent GOP lawmakers, who had supported Mr. Trump's efforts, came as the Electoral College on Monday formally counted the ballots and reaffirmed Mr. Biden as president-elect. Many Republicans had been wary of publicly breaking with the president, given his popularity among GOP voters and the need for his backing in two Georgia runoffs next month that will determine control of the Senate.

But as state electors nationwide made it official, the dam broke.

SPOILER
En de Republikeinen gaan nu ook meewerken aan de inauguratie van Biden w/

twitter

Natuurlijk zijn er ook nog steeds senatoren die er grote moeite mee om het uit hun strot te krijgen:

twitter

_O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 15-12-2020 05:28:19 ]
pi_196739569
BuzzFeed heeft via de FOIA de tekst van de brief ontvangen waarin Atkinson (IG Intelligence community) de klacht van de klokkenluider doorverwijst voor strafrechterlijk onderzoek:

twitter

quote:
The inspector general “is formally referring allegations received from an individual regarding, among other things, alleged violations of law related to a telephone call on July 25, 2019, between President Donald J. Trump and Ukrainian President Volodymyr Zelensky,” Atkinson wrote. “This referral is a follow-up to my secure telephone call on August 27, 2019, with FBI Director Christopher A. Wray’s Chief of Staff, Paul B. Murphy, during which I provided to Mr. Murphy a summary of the Complainant’s allegations.”
pi_196739583
Ondanks Trump's drie benoemingen bij de Supreme Court worden er steeds maar zaken afgewezen. Goed bezig! *O*

twitter

twitter
pi_196739653
Kijk eens aan, mss wordt het zelfs nog wat met die samenwerking

twitter

twitter

twitter

Maar eerst zien dan geloven natuurlijk :P
pi_196739681
De lijst van gehackte overheidsinstanties (al sinds het voorjaar gaande blijkbaar maar pas een paar weken geleden ontdekt) blijft groeien:

twitter
pi_196739733
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 december 2020 06:15 schreef Kijkertje het volgende:
De lijst van gehackte overheidsinstanties (al sinds het voorjaar gaande blijkbaar maar pas een paar weken geleden ontdekt) blijft groeien:

[ twitter ]
Trump zal tijdens een jolige gesprek met Poetin wel per ongeluk wat wachtwoorden doorgegeven hebben. :P
  dinsdag 15 december 2020 @ 07:29:11 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_196739872
- Sorry, geen meme's -

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 11:12:05 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 15 december 2020 @ 07:39:51 #158
38496 Perrin
pi_196739940
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 december 2020 06:15 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Er is hulp van binnen geweest, dat kan bijna niet anders.
pi_196740106
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 06:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Trump zal tijdens een jolige gesprek met Poetin wel per ongeluk wat wachtwoorden doorgegeven hebben. :P
En Barr is toevallig net afgetreden :P
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 december 2020 @ 08:29:43 #160
3928 Ulx
pi_196740323
Hebben de Trumpisten hier al toegegeven dat Biden heeft gewonnen of wachten die tot na de inauguratie?
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 december 2020 @ 08:34:36 #161
3928 Ulx
pi_196740370
Hoewel, dit is ook nog een dingetje. Het kan nog spannend worden. Geef de moed niet op, Trumpfans! Het kan nog!

twitter
pi_196741014
Dat Lindsey Graham is omgeslagen, verbaast mij zeer.
Wat maakt, dat hij niet meer ‘bang’ is voor trump en niet meer op afroep beschikbaar hoeft te zijn als golfmaatje? Nooit meer naar MAL hoeft af te reizen?
Die ligt volkomen uit de gratie natuurlijk...
  dinsdag 15 december 2020 @ 09:46:07 #163
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_196741099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 08:34 schreef Ulx het volgende:
Hoewel, dit is ook nog een dingetje. Het kan nog spannend worden. Geef de moed niet op, Trumpfans! Het kan nog!

[ twitter ]
Die zijn vast aangemeld bij de Scotus Central Catholic High School.
  Redactie Games dinsdag 15 december 2020 @ 09:47:38 #164
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196741110
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:38 schreef AnneX het volgende:
Dat Lindsey Graham is omgeslagen, verbaast mij zeer.
Wat maakt, dat hij niet meer ‘bang’ is voor trump en niet meer op afroep beschikbaar hoeft te zijn als golfmaatje? Nooit meer naar MAL hoeft af te reizen?
Die ligt volkomen uit de gratie natuurlijk...
Hij is voor 4 jaar herkozen. Trump gaat weg, hij niet.
pi_196741204
6 jaar zelfs.
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:03:21 #166
384435 klappernootopreis
pi_196741346
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 07:29 schreef speknek het volgende:
Goedemorgen.

[ afbeelding ]
:D :P
pi_196741477
twitter

Zou dat nog onderwerp van gesprek zijn bij het exit gesprek?
Of gaat dat allemaal suggestief, in mob-style zal ik maar zeggen?
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 december 2020 @ 10:54:46 #168
3928 Ulx
pi_196742048
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:46 schreef Zelva het volgende:

[..]

Die zijn vast aangemeld bij de Scotus Central Catholic High School.
Of er is een mail naar The Supremes gestuurd: Zou me ook niet verbazen.
pi_196742259
quote:

[..]

Net als Obama zeker ;)
pi_196742341
quote:

[..]

Nee, dit is van een andere orde. Een tool van een betrouwbare geacht bedrijf, SolarWinds (Ik heb zelf in het verleden hun tools gebruikt, prima software) is bij de bron geinfecteerd en van daaruit is het prive en overheidsnetwerken in de VS binnengedrongen:

quote:
~18,000 organizations downloaded backdoor planted by Cozy Bear hackers

https://arstechnica.com/i(...)y-cozy-bear-hackers/
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:18:17 #171
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196742395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dit is van een andere orde. Een tool van een betrouwbare geacht bedrijf, SolarWinds (Ik heb zelf in het verleden hun tools gebruikt, prima software) is bij de bron geinfecteerd en van daaruit is het prive en overheidsnetwerken in de VS binnengedrongen:
[..]

Was solarwinds al niet eerder een keer geļnfecteerd?
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:21:37 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196742445
quote:

[..]

Zie toevallig dat Poetin eindelijk net Biden heeft gefeliciteerd. Na 6 weken lol.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:21:44 #173
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196742450
Ben benieuwd hoe Biden het met de immigranten gaat doen , er schijnt al weer aardig wat volk onderweg te zijn vanuit Honduras
Ik ben inmiddels overleden
pi_196742477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:21 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd hoe Biden het met de immigranten gaat doen , er schijnt al weer aardig wat volk onderweg te zijn vanuit Honduras
Oh, dat is geen probleem, er staat toch een muur?
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:27:42 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_196742530
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:14 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Zou dat nog onderwerp van gesprek zijn bij het exit gesprek?
Of gaat dat allemaal suggestief, in mob-style zal ik maar zeggen?
Dat lijkt me vrij positief gedacht. Trump wil dingen als een special counsel om Hunter Biden te onderzoeken en waarschijnlijk meer onderzoeken instellen waar Trump zelf geen macht over heeft maar de AG moet doen. Het lijkt me dat Bill Barr geen zin meer heeft in verdere corruptie, zeker niet nu Trump verloren heeft, en plaats maakt voor een Trump schoothondje die wel zijn wraakgevoelens wil uitdragen.
pi_196742535
Het hacking verhaal is wel van ongekende afmetingen, men heeft binnen weten te dringen in vrijwel alle essentieele departmenten van de VS, DHS, State, NIH, Treasure en Commerce zijn allemaal slachtoffer:

quote:
DHS, State and NIH join list of federal agencies — now five — hacked in major Russian cyberespionage campaign

https://www.washingtonpos(...)55bee4aff_story.html
Lijkt mij verder niet veroorzaakt door Trump maar er zal wel een reactie moeten gaan komen van de VS richting Rusland hierover.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:33:21 #177
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196742627
d
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 00:26 schreef zalkc het volgende:
Barr heeft dit niet geschreven :X
pi_196742642
quote:
Biden zal wel enige maat willen houden, maar als het aan de far-left vleugel van de Dems ligt, open grenzen hoor. Plus direct alle mogelijke grondrechten voor nieuwe migranten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 december 2020 @ 11:34:08 #179
3928 Ulx
pi_196742645
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
Het hacking verhaal is wel van ongekende afmetingen, men heeft binnen weten te dringen in vrijwel alle essentieele departmenten van de VS, DHS, State, NIH, Treasure en Commerce zijn allemaal slachtoffer:
[..]

Lijkt mij verder niet veroorzaakt door Trump maar er zal wel een reactie moeten gaan komen van de VS richting Rusland hierover.
Was het hoofd van cybersecurity niet weggepest door Trump?
pi_196742693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Was het hoofd van cybersecurity niet weggepest door Trump?
Die is een paar weken geleden opgestapt/ontslagen, deze intrusions zijn al maanden gaande. Verder is het natuurlijk niet zo dat het cybersecurity departement ophoudt met werken/bestaan omdat het hoofd weg is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 11:37:10 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:44:29 #181
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196742853
Ze hebben niet alleen alternatieve feiten maar nu ook alternatieve kiesmannen die een alternatieve president gaan kiezen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_196742857
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:34 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Biden zal wel enige maat willen houden, maar als het aan de far-left vleugel van de Dems ligt, open grenzen hoor. Plus direct alle mogelijke grondrechten voor nieuwe migranten.
De bewegingsvrijheid van kapitaal vs de onvrijheid hierin van arbeid willen veranderen zegt niet meteen dat zulke dingen een oplossing zijn. Dat is alsof je het 'natuurlijk verloop' van de geschiedenis een handje wilt helpen, een van de dwaalgedachten van Marx. Zo'n redenatie doet me denken aan christenen die rond het jaar 1000 pogroms hielden om het einde van het Duizendjarig Koninkrijk van Jezus alvast in te luiden. Dan kwam de verlossing sneller.
De enige concrete voorstellen die over meer immigranten toestaan gaan hebben te maken met tekorten aan arbeid in bepaalde sectoren. Sectoren waar, niet ontoevallig, zeer laagbetaald werk en uitbuiting op de loer liggen in de huidige omstandigheden.
What Would Goku Do
pi_196743052
quote:

[..]

wat is er mis mee dat alle mogelijke grondrechten ook voor migranten tellen?
pi_196743138
quote:

[..]

Onder Trump hebben nieuwe migranten ook alle mogelijke grondrechten, volgens mij. De grondwet bepaalt dat namelijk, niet de President.
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:02:01 #185
38496 Perrin
pi_196743148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Zeer bizar dat dit op zo'n grote schaal mogelijk is. Dat is of een kwestie van enorme nalatigheid of kwade opzet van binnenin.
pi_196743173
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zeer bizar dat dit op zo'n grote schaal mogelijk is. Dat is of een kwestie van enorme nalatigheid of kwade opzet.
Nou ja, het is natuurlijk kwade opzet van de daders :)

Maar als je de artikelen leest is het wel een hack van vrij ongekende proporties en heel erg indrukwekkend gedaan, men heeft zelfs 2FA weten te compromiterren, dat is toch wel heel knap.
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:06:03 #187
38496 Perrin
pi_196743206
Kwade opzet van binnenin, geedit :P
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:11:12 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196743291
quote:
Misschien halen ze die vorige caravaan wel in, die zijn nog steeds niet bij de grens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196743394
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Misschien halen ze die vorige caravaan wel in, die zijn nog steeds niet bij de grens.
Moest lachen :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_196743524
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:06 schreef Perrin het volgende:
Kwade opzet van binnenin, geedit :P
Nee, dat geloof ik niet, er zijn eenvoudigere methodes om zoiets te doen, als je al onbeperkte toegang hebt zoals Trump zijn er geen complexe hacks nodig.

Je zou hooguit kunnen stellen dat Rusland denkt dat ze er mee weg kunnen komen omdat Trump consequent weigert om sancties tegen Rusland uit te voeren maar dat is dan hooguit heel indirect.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 12:23:51 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:25:56 #191
38496 Perrin
pi_196743593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet, er zijn eenvoudigere methodes om zoiets te doen, als je al onbeperkte toegang hebt zoals Trump zijn er geen complexe hacks nodig.

Je zou hooguit kunnen stellen dat Rusland denkt dat ze er mee weg kunnen komen omdat Trump consequent weigert om sancties tegen Rusland uit te voeren maar dat is dan hooguit heel indirect.
Ik doelde meer op de vraag hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat gecompromitteerde software zo wijdverspreid wordt uitgerold en ze daar pas zo laat doorhebben dat zo veel organisaties gehackt zijn.

Dat kan toch niet anders dan grove nalatigheid zijn of kwade (interne) opzet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 15-12-2020 12:51:00 ]
pi_196743640
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik doelde mee op hoe het mogelijk is dat gecompromitteerde software zo weidverspreid wordt uitgerold en ze pas zonlaat doorhebben dat ze gehackt zijn.

Dat kan niet anders dan grote nalatigheid zijn of kwade opzet.
Dat zie ik toch anders, het is meer een geval van onvoldoende middelen om dit soort zaken afdoende te beveiligen, te onderzoeken en er op te reageren.
Cybersecurity is en blijft een sluitpost waar zo min mogelijk geld aan wordt besteed en dat is niet alleen in de VS een probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 12:28:18 ]
pi_196743670
Valt mij op dat men hier altijd wijst met het vingertje naar Trump-fans omtrent complottheorieėn, maar er zelf ook niet vies van is. Typerend toch.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onder Trump hebben nieuwe migranten ook alle mogelijke grondrechten, volgens mij. De grondwet bepaalt dat namelijk, niet de President.
Volgens mij kunnen migranten niet stemmen, juist een punt dat wel vaak ter discussie heeft gestaan. En zo zijn er nog wel een aantal andere rechten waar migranten geen gebruik van kunnen maken dacht ik. Maar corrigeer mij gerust als ik verkeerd zit ;).
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:35:52 #194
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_196743801
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:29 schreef Dejannn het volgende:
Valt mij op dat men hier altijd wijst met het vingertje naar Trump-fans omtrent complottheorieėn, maar er zelf ook niet vies van is. Typerend toch.
[..]

Volgens mij kunnen migranten niet stemmen, juist een punt dat wel vaak ter discussie heeft gestaan. En zo zijn er nog wel een aantal andere rechten waar migranten geen gebruik van kunnen maken dacht ik. Maar corrigeer mij gerust als ik verkeerd zit ;).
Dus bijvoorbeeld de migrant Melania Trump kan niet stemmen volgens jou?
pi_196743806
quote:
Leuke generalisatie wel.

quote:
Migranten is nogal een vage term, Trumps vrouw is een migrant en die mag stemmen. Dus je moet me even helpen hier met wat je nu eigenlijk precies bedoelt met die term.

Feit blijft dat mensen die geen staatsburger zijn niet mogen stemmen in de VS. Ik was mij er niet van bewust dat de DNC voornemens is dat te veranderen. Wat de DNC wel wil is mensen die in de VS wonen maar geen staatsburger zijn een kans te geven staatsburger te worden.
pi_196743812
quote:
[..]

volgens mij is stemmen bijvoorbeeld geen grondrecht (dus staat dat in de grondwet?)
pi_196743819
Oh boy, ik kan echt niet wachten tot Trump uit TWH is opgerot (en het liefst zie of hoor ik daarna nooit meer iets van die idioot, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn :') )!
Tails tell tales
pi_196743842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:36 schreef Korenfok het volgende:

[..]

volgens mij is stemmen bijvoorbeeld geen grondrecht (dus staat dat in de grondwet?)
Die staan in de Bill of rights. Stemrecht is er daar inderdaad geen van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196744008
quote:

[..]

Jawel hoor

pi_196744069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jawel hoor

[ afbeelding ]
nou trump heeft nog aantal weken om iets aan het probleem te doen. en deze random pic, is natuurlijk gewoon onzin.
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:52:45 #201
384435 klappernootopreis
pi_196744084
quote:

[..]

Hoog tijd. De VS is opgebouwd door immigranten.
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:54:51 #202
384435 klappernootopreis
pi_196744120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:44 schreef michaelmoore het volgende:
Ze hebben niet alleen alternatieve feiten maar nu ook alternatieve kiesmannen die een alternatieve president gaan kiezen
Gekroond als de alternatieve keizer van het alternatieve keizerrijk met een kroon gemaakt van alternatief goud, oftewel ijzerpyriet.
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:54:58 #203
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196744122
quote:

[..]

het is best een end lopen :P
In principe hoeft Amerika ze niet op te vangen. Buiten dat het een 'veilig' land is zou eigenlijk Guatamala ze op moeten vangen.
Maar ja , ze 'vluchten' natuurlijk niet voor oorlog
Ik ben inmiddels overleden
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 december 2020 @ 12:56:15 #204
284411 crew  heywoodu
pi_196744146
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Gekroond als de alternatieve keizer van het alternatieve keizerrijk met een kroon gemaakt van alternatief goud, oftewel ijzerpyriet.
Maar pyriet is tof _O_
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:57:25 #205
384435 klappernootopreis
pi_196744161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar pyriet is tof _O_
het wordt ook wel fools gold genoemd.. :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 december 2020 @ 12:58:28 #206
284411 crew  heywoodu
pi_196744187
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ja, ik ben er bekend mee. Altijd geinig als mensen denken goud te vinden en het blijkt pyriet te zijn. Het is als een Republikein die denkt een goede president te vinden en dan blijkt het een waus te zijn.
pi_196744189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Toepasselijk wel, toch? ;)
pi_196744300
quote:
[..]

Dus een user die hier een grapje maakt als met poetin bellen om wat codes door te geven wordt door jou al als een serieuze complottheorie gezien vergelijkbaar met de onzin die door coservatieve media verspreid wordt over pizzatenten met kelders waar democraten kinderen verkrachten en hun bloed daarna drinken voor het eeuwig leven. _O-
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:05:59 #209
384435 klappernootopreis
pi_196744339
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, ik ben er bekend mee. Altijd geinig als mensen denken goud te vinden en het blijkt pyriet te zijn. Het is als een Republikein die denkt een goede president te vinden en dan blijkt het een waus te zijn.
de kristaline vorm is totaal verschillend. Bovendien geeft pyriet een zwart poeder af als je dit met een stuk schuurpapier bewerkt.
pi_196744387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus een user die hier een grapje maakt als met poetin bellen om wat codes door te geven wordt door jou al als een serieuze complottheorie gezien vergelijkbaar met de onzin die door coservatieve media verspreid wordt over pizzatenten met kelders waar democraten kinderen verkrachten en hun bloed daarna drinken voor het eeuwig leven. _O-
Dergelijke theorieėn heb ik hier nog niet gezien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vrij slecht argument. Dus omdat de VS volgens jou is opgebouwd door migranten, moet men (in tegenstelling tot andere landen) een zeer open beleid hebben omtrent migratie?
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:12:05 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196744437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jawel hoor

[ afbeelding ]
Tussen honduras en mexico. Leuk, maar dat is niet de caravaan waar ik het over had.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:14:54 #212
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196744481
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:09 schreef Dejannn het volgende:
Vrij slecht argument. Dus omdat de VS volgens jou is opgebouwd door migranten, moet men (in tegenstelling tot andere landen) een zeer open beleid hebben omtrent migratie?
Wie gaan de enorme staatsschulden dan oplossen?
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:22:48 #213
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_196744629
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:09 schreef Dejannn het volgende:

Vrij slecht argument.
Als je aan het extreme uiteinde aan de linkerkant op het poltieke spectrum zit is dat een geweldig argument ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:23:53 #214
6484 ExTec
pi_196744645
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ow, daar heb je blijkbaar migranten voor nodig.

Wel vreemd dat we in NL dan nog steeds ook een dikke staatsschuld hebben.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:25:03 #215
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196744668
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, in Amerika doen de Amerikanen zelf de meest 'vervelende' banen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:26:04 #216
6484 ExTec
pi_196744688
quote:

[..]

Gemiste kans, realiseer ik me net.

Ik had www.helptrumpnu.nl moeten registeren, zeggen dat het is om trump te helpen, en dan in de kleine lettertjes dat je gewoon 60% houd ofzo. _O-
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:27:26 #217
6484 ExTec
pi_196744711
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja, in Amerika doen de Amerikanen zelf de meest 'vervelende' banen.
Je bedoeld nee? :)

Plus dat je denk ik "niet" vergeten bent.
pi_196744732
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nog geen fractie van die van de VS, he? Wel even bij de feiten blijven, de VS zit rond de 100% van GDP, Nederland onder de 60%.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:29:46 #219
6484 ExTec
pi_196744762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nog geen fractie van die van de VS, he? Wel even bij de feiten blijven, de VS zit rond de 100% van GDP, Nederland onder de 60%.
De feiten zijn dat migratie die wel ff je staatsschuld op gaat lossen gewoon dikke onzin is :)
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:31:53 #220
6484 ExTec
pi_196744807
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En wat stel je dan trouwens?

Migratie lost alleen je staatsschuld op als die 100% of hoger is?

:|W

Mij lijkt dat als migratie zo'n positief effect zou hebben dat ook zeker zichtbaar zou zijn als je staatsschuld ook <100% is?
pi_196744846
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

En wat stel je dan trouwens?

Migratie lost alleen je staatsschuld op als die 100% of hoger is?

:|W

Mij lijkt dat als migratie zo'n positief effect zou hebben dat ook zeker zichtbaar zou zijn als je staatsschuld ook <100% is?
Ik stel helemaal niks, ik wees je op het feit dat er een enorm verschil is tussen de staatsschuld van Nederland en die van de VS.

Als je daar een link met migratie aan wil hangen dan zou je kunnen denken dat Nederland betere migranten binnenhaalt :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 13:34:29 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:39:33 #222
6484 ExTec
pi_196744960
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik stel helemaal niks, ik wees je op het feit dat er een enorm verschil is tussen de staatsschuld van Nederland en die van de VS.
Daar was ik me van bewust.

Maar leek me nogal totaal irrelevant mbt of Migratie iets aan je staatschuld zou doen, ja/nee.

quote:
Als je daar een link met migratie aan wil hangen dan zou je kunnen denken dat Nederland betere migranten binnenhaalt
Andersom.

In de VS kun je niet tot het einde der tijden in de hangmat van de bijstand gaan hangen. Daar zul je echt moeten gaan werken.

Daarom zie je dat de 'kwaliteit' van migranten, als je het zo zou willen zeggen, 'beter' is.

De Elon Muskjes van deze wereld gaan naar VS, niet naar Nederland.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:42:02 #223
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745013
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar leek me nogal totaal irrelevant mbt of Migratie iets aan je staatschuld zou doen, ja/nee.
[..]

Andersom.

In de VS kun je niet tot het einde der tijden in de hangmat van de bijstand gaan hangen. Daar zul je echt moeten gaan werken.

Daarom zie je dat de 'kwaliteit' van migranten, als je het zo zou willen zeggen, 'beter' is.

Ik dacht toch echt dat Amerika groot was gemaakt door immigranten.
pi_196745020
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Andersom.

Tja, dan is het des te opvallender dat Nederland het toch zo enorm goed doet, of niet? Of mischien is het toch allemaal niet zo simpel?

Kijk, heel leuk dat er heel, HEEL, rijke mensen in de VS wonen maar persoonlijk vind ik toch wat belangrijker hoe groot de middenklasse is, dat is uiteindelijk wel wat beter voor het land en de economie dan een enorme onderklasse, een miniscule bovenklasse en een steeds kleiner wordende middenklasse maar ieder zijn meug.

PS: Musk is een immigrant, net stel je dat immigranten het probleem van de schuld niet oplossen en dan noem je een immigrant die multi-miljardair is...tja, da's een beetje krom, of niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 13:43:18 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:43:52 #225
6484 ExTec
pi_196745048
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat Amerika groot was gemaakt door immigranten.
Ow, dus we laten "migranten zijn GOED voor de staatschuld!" maar helemaal varen, en we trekken een soort emo-argument uit onze hoge hoed ofzo? :)

Gevalletje doel palen verschuiven?
pi_196745062
Nederland haalt inderdaad meer dan eens de meest kansarme pareltjes binnen. Sowieso hebben Europese landen daar nogal handje naar. Gelukkig zijn er ook meer dan genoeg uitzonderingen op die regel :7.

Maar migratie is nogal een blinde vlek voor links, die willen omtrent migratie alles recht praten wat krom is.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:45:16 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745073
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ow, dus we laten "migranten zijn GOED voor de staatschuld!" maar helemaal varen, en we trekken een soort emo-argument uit onze hoge hoed ofzo? :)

Gevalletje doel palen verschuiven?
Nee een gevalletje sarcasme. Het is net als stellen dat immigranten slecht zijn.
pi_196745095
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Gemiste kans, realiseer ik me net.

Ik had www.helptrumpnu.nl moeten registeren, zeggen dat het is om trump te helpen, en dan in de kleine lettertjes dat je gewoon 60% houd ofzo. _O-
_O-
Ik zou een .eu domein (net iets internationaler) doen,+ vertaling in alle eu lidstaten. en een bot aanschaffen, reddit, twitter, facebook en (natuurlijk) parler helemaal vol spammen. denk dat je serieus nog een leuke cent verdient.
pi_196745102
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee een gevalletje sarcasme. Het is net als stellen dat immigranten slecht zijn.
Wie zegt dat alle migranten slecht zijn?
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:47:29 #230
6484 ExTec
pi_196745117
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, dan is het des te opvallender dat Nederland het toch zo enorm goed doet, of niet? Of mischien is het toch allemaal niet zo simpel?
Volgens mij was het argument migratie goed voor de staatsschuld ja/nee?

Kun je een beetje opletten, en niet verbaal wild om je heen gaan slaan als er argumenten gegeven worden waar je geen inhoudelijk goed antwoord op hebt? :)
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 december 2020 @ 13:48:11 #231
3928 Ulx
pi_196745123
Ach, de Trumpisten zijn ineens tegen het laten oplopen van de staatsschuld.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:48:23 #232
6484 ExTec
pi_196745128
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]

_O-
Ik zou een .eu domein (net iets internationaler) doen,+ vertaling in alle eu lidstaten. en een bot aanschaffen, reddit, twitter, facebook en (natuurlijk) parler helemaal vol spammen. denk dat je serieus nog een leuke cent verdient.
Maar te laat denk ik :{ ;)
pi_196745146
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:44 schreef Dejannn het volgende:
Nederland haalt inderdaad meer dan eens de meest kansarme pareltjes binnen. Sowieso hebben Europese landen daar nogal handje naar. Gelukkig zijn er ook meer dan genoeg uitzonderingen op die regel :7.

Maar migratie is nogal een blinde vlek voor links, die willen omtrent migratie alles recht praten wat krom is.
Is dat zo? Volgens mij ben je weer nodeloos aan het generaliseren hier.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:51:10 #234
6484 ExTec
pi_196745175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee, gevalletje doelpalen verschuiven :)

Uitgeluld zijn over het een, en dan maar wat anders er aan de haren bijtrekken ;)

Natuurlijk rijk geflankeerd met dat omdat ik het zeer niet met jou eens ben (inzake je pie in de sky verhalen migratie is goed voor staatsschuld), ik het wel eens [i]moet[/i] zijn met jouw "tegenstanders" ;)
pi_196745189
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Volgens mij was het argument migratie goed voor de staatsschuld ja/nee?

Kun je een beetje opletten, en niet verbaal wild om je heen gaan slaan als er argumenten gegeven worden waar je geen inhoudelijk goed antwoord op hebt? :)
Kan het wat minder agressief en zonder beledigingen? Ik heb jou nergens aangevallen noch heb ik om mij heen geslagen en je quote ook maar een deel van mijn post.
pi_196745194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij ben je weer nodeloos aan het generaliseren hier.
Alle migratie wordt schijnbaar ook altijd op een hoop gegooid in deze discussies ... arbeidsmigranten, asielzoekers, familiehereniging, internationale huwelijken, illegalen, etcetera. Nogal vermoeiend.
pi_196745220
[quote]10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:51 schreef ExTec het volgende:

Uitgeluld zijn over het een, en dan maar wat anders er aan de haren bijtrekken ;)

Natuurlijk rijk geflankeerd met dat omdat ik het zeer niet met jou eens ben (inzake je pie in de sky verhalen migratie is goed voor staatsschuld), ik het wel eens [i]moet[/i] zijn met jouw "tegenstanders" ;)
[/quote]

Ok, leuk allemaal maar JIJ noemt een migrant als Musk, een multi miljardair als voorbeeld wat dan het argument dat immigranten goed zijn voor de staatsschuld lijkt te onderbouwen.

Dat snap ik dan even niet zo goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 13:54:06 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:53:33 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196745221
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:44 schreef Dejannn het volgende:

Dat heeft rechts dan weer met de economie.

En reken maar dat rechts verder dik profiteert van arbeidsmigratie, linksom of rechtsom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:53:51 #239
8369 speknek
Another day another slay
pi_196745225

Goeien cover.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:55:48 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745248
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:46 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wie zegt dat alle migranten slecht zijn?
Jij komt voor het eerst op Fok?

Criminele, verkrachters, vechtbazen, hangen aan de bijstand, leggen je hun wil op etc.
  dinsdag 15 december 2020 @ 13:58:37 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745284
[quote]10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

[/quote]
Tuurlijk, ik verleg de doelpalen. Zelfs op de meest duidelijke sarcamsecomment doe je nog net alsof ik het woordje niet ben vergeten.
pi_196745306
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij komt voor het eerst op Fok?

Criminele, verkrachters, vechtbazen, hangen aan de bijstand, leggen je hun wil op etc.
Migranten zijn voor zover ik weet in bepaalde categorieėn wel oververtegenwoordigd. Onder andere in de criminaliteit en de bijstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 14:00:17 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:00:31 #243
6484 ExTec
pi_196745321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kan het wat minder agressief en zonder beledigingen?
Kan jij dan wat minder agressief zijn, en bij de les blijven?

Mijn punt hier was dat stellen dat migratie goed is voor de staatsschuld, gewoon complete onzin is.

Want dat word beantwoord met dit:

quote:
[quote]0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:42 schreef Tijger_m het volgende:

Totaal niet relevant.

Want naadloos schakel jij ff over op dat NL blijkbaar z'n huishoudje boekje beter doet, zou best kunnen - weet ik niet, maar dat is totaal niet relevant voor de stelling dat migratie goed is voor de staatsschuld of niet.

quote:
Kijk, heel leuk dat er heel, HEEL, rijke mensen in de VS wonen maar persoonlijk vind ik toch wat belangrijker hoe groot de middenklasse is, dat is uiteindelijk wel wat beter voor het land en de economie dan een enorme onderklasse, een miniscule bovenklasse en een steeds kleiner wordende middenklasse maar ieder zijn meug.
De inkomensongelijkheid in dat land is mij ook bekend. Maar daar heb ik het totaal niet over gehad,is voor de stelling, dat migratie goed is voor de staatsschuld of niet, wederom totaal niet relevant.

quote:
PS: Musk is een immigrant, net stel je dat immigranten het probleem van de schuld niet oplossen en dan noem je een immigrant die multi-miljardair is...tja, da's een beetje krom, of niet?
Ook totaal niet relevant, tenzij jij hier hard kan maken dat een zeer groot gedeelte van de migranten in dat land zo eindigen.

En het voorbeeld gaf ik slechts om aan te geven, dat als mensen op deze wereld het avontuur willen wagen, die overweldigend naar de VS gaan, en niet naar Nederland.

Misschien zou je in dat perspectief je eens af moeten vragen of wij het wel daadwerkelijk 'beter' doen?
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:01:42 #244
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745344
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:59 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Migranten zijn voor zover ik weet in bepaalde categorieėn wel oververtegenwoordigd. Onder andere in de criminaliteit en de bijstand.
Mannen ook.

{trouwens, als Amerika uit migranten bestaat, is het niet gek dat ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. )
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:02:29 #245
6484 ExTec
pi_196745358
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, leuk allemaal maar JIJ noemt een migrant als Musk, een multi miljardair als voorbeeld wat dan het argument dat immigranten goed zijn voor de staatsschuld lijkt te onderbouwen.

Dat snap ik dan even niet zo goed.
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:00 schreef ExTec het volgende:

Ook totaal niet relevant, tenzij jij hier hard kan maken dat een zeer groot gedeelte van de migranten in dat land zo eindigen.

En het voorbeeld gaf ik slechts om aan te geven, dat als mensen op deze wereld het avontuur willen wagen, die overweldigend naar de VS gaan, en niet naar Nederland.

Misschien zou je in dat perspectief je eens af moeten vragen of wij het wel daadwerkelijk 'beter' doen?
pi_196745360
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:48 schreef Ulx het volgende:
Ach, de Trumpisten zijn ineens tegen het laten oplopen van de staatsschuld.
ook in 2019 was het begrotingstekort een record, nl. het allerhoogste tekort dat behaald werd in een jaar zonder enige financiele of economische crisis, maar eigenlijk tijdens een expansie (4,9% tekort)

en dat was dus voordat in 2020 de poep wél de ventilator raakte.... Eén van de allergrootste problemen van Amerika is dat wat men 'normaal' in zulk een situatie moet doen is het tekort vergroten om de gevolgen van een crisis op te vangen...
enkel, het tekort nóg verder laten oplopen zou economische zelfmoord zijn

Een artikel van Forbes hierover, geschreven in januari 2019, dius bijna in een vroegere tijdsperiode:
Trump's Big 'Win': The Largest Budget Deficit With A Strong Economy

daar waarschuwen ze al voor het gevaar als er een 'normale' conjunctuur terugval zou komen, welke gevolgen dat zou kunnen hebben die zeer negatief zijn, vermoedelijk werd het als onmogelijk gezien dat er een werkelijk enorme 'crisis' zou gaan uitbreken die de hele economie deels zou doen stilvallen en structurele schade op zou leveren

quote:
Trump’s deficit will increase even as the economy grows

Multiple organizations ranging from the Congressional Budget Office to the Committee for a Responsible Federal Budget are projecting that the Federal deficit will increase even as the economy grows. Their projections are for it to increase less in 2019 than 2018, but still have many years of growth even though the current economic expansion is about to hit a decade.

The scary thing is if the economy stumbles and growth slows more than expected or enters a recession, the deficit will increase even more than what the chart shows.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:07:05 #247
6484 ExTec
pi_196745431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:01 schreef Vis1980 het volgende:

{trouwens, als Amerika uit migranten bestaat, is het niet gek dat ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. )
Oververtegenwoordiging kun je natuurlijk pas bepalen als je het af zet tegen iets.

Maar amerika, is, afgezet tegen amerika, oververtegenwoordigd in de criminaliteit.

:z
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:09:23 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745474
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Oververtegenwoordiging kun je natuurlijk pas bepalen als je het af zet tegen iets.

Maar amerika, is, afgezet tegen amerika, oververtegenwoordigd in de criminaliteit.

:z
Als je het aantal migranten in de bijstand tegen die van de VS zet, dan is het aantal overweldigend.
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:09:36 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196745476
- Niet doen -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 14:10:53 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:14:34 #250
6484 ExTec
pi_196745571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als je het aantal migranten in de bijstand tegen die van de VS zet, dan is het aantal overweldigend.
Welke aantal?

En is dat niet in directe contradictie met dat migranten goed zijn voor de staatschuld?

Criminelen kosten geld hé, politie, justitie, etc.

Verwarrend ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:15:48 #251
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745595
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Welke aantal?

En is dat niet in directe contradictie met dat migranten goed zijn voor de staatschuld?

Criminelen kosten geld hé, politie, justitie, etc.

Verwarrend ;)
Kom op, heb je al een paar keer over sarcasme verteld. Zie het als een spiegel.

(Weinig bijstand toch in de VS?)
pi_196745601
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mannen ook.

Ik had het over Nederland. En dit is verder niet echt een tegenargument, sterker nog het slaat als een tang op een varken. Maar dat zul je zelf ook wel weten.
pi_196745627
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik had het over Nederland. En dit is verder niet echt een tegenargument, sterker nog het slaat als een tang op een varken. Maar dat zul je zelf ook wel weten.
Eh, als het over Nederland gaat dan is het hier offtopic ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:18:29 #254
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196745643
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Maar wat doen we met Vis' exacte constatering dat mannen oververtegenwoordigd zijn in de door jou eerder aangehaalde categorieėn? Zowel hier als in de VS en over de gehele wereld, eigenlijk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:20:15 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196745663
Die staatsschuld is ook gedaan door immigranten, dus los je het met immigranten op. Oorspronkelijke bewoners kunnen dat niet allemaal alleen aan.
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:20:25 #256
6484 ExTec
pi_196745669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:02 schreef RM-rf het volgende:

en dat was dus voordat in 2020 de poep wél de ventilator raakte.... Eén van de allergrootste problemen van Amerika is dat wat men 'normaal' in zulk een situatie moet doen is het tekort vergroten om de gevolgen van een crisis op te vangen...
enkel, het tekort nóg verder laten oplopen zou economische zelfmoord zijn
Maar is een vereiste daarvoor niet, dat de wereld (China bv) het vertrouwen opzegt in de dollar, en deze gaat dumpen.

Welnu: dat gebeurt gewoon niet.

Elk land had met zo'n boekhouding allang zo failliet als een ui geweest. De VS niet.

Zolang de dollar de default currency is, kan uncle sam blijven bijdrukken zonder dat dat significante impact heeft.

Niet leuk, en vast niet rechtvaardig oid, maar wel een feit ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:24:24 #257
6484 ExTec
pi_196745745
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:20 schreef Vis1980 het volgende:
Die staatsschuld is ook gedaan door immigranten, dus los je het met immigranten op. Oorspronkelijke bewoners kunnen dat niet allemaal alleen aan.
Probleem is dat migranten dus maar al te vaak een zwarte baan hebben. Daar vangt de VS schatkist dus geen (dollar) cent van.

Daarbij heb je het dus over banen, aan de onderkant, die niet veel opleveren.

Of was deze, niet door ook maar een gram economisch inzicht gespeende lijkende opmerking soms ook weer sarcasme? :)
pi_196745778
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:20 schreef Vis1980 het volgende:
De staatsschuld is gedaan? Dat lijkt mij geen correct Nederlands. Maar welke migranten heb je het nu over? Volgens mij ben je verstrikt geraakt in je eigen argumenten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar wat doen we met Vis' exacte constatering dat mannen oververtegenwoordigd zijn in de door jou eerder aangehaalde categorieėn? Zowel hier als in de VS en over de gehele wereld, eigenlijk?
Wellicht biedt het een fundament om toch te kunnen constateren dat er essentiėle verschillen zijn tussen man en vrouw. Je weet wel, iets wat (extreem) links graag wil tegenspreken tegenwoordig. Geslacht is zogenaamd allemaal subjectief en slechts het resultaat van sociaal constructivisme. Mannen en vrouwen zijn eigenlijk hetzelfde en kinderen kunnen hun geslacht kiezen.

En als je hier verder over in detail wil discussiėren, open er een topic over zou ik zeggen ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 14:27:10 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:28:48 #259
384435 klappernootopreis
pi_196745820
quote:
7s.gif OpHet argument dinsdag 15 december 2020 13:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dergelijke theorieėn heb ik hier nog niet gezien.
[..]

De "cowboys" die voedsel transporteerden door verschillende staten waren meestal polen en Ieren met hulp van native amerikanen die natuurlijk precies wisten waar heen moesten, de sporen die door het land lopen werden aangelegd door Chinezen en Duitse immigranten. De infrastructuur in de steden werd opgebouwd door Italianen en Joden. Het argument blijft dus staan.
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:29:05 #260
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_196745827
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Probleem is dat migranten dus maar al te vaak een zwarte baan hebben. Daar vangt de VS schatkist dus geen (dollar) cent van.

Of was deze, niet door ook maar een gram economisch inzicht gespeende lijkende opmerking soms ook weer sarcasme? :)
Bron?

Ik lees dit
quote:
Research reviewed by the nonpartisan Congressional Budget Office indicates that between 50 percent and 75 percent of unauthorized immigrants pay federal, state, and local taxes. 2007
SPOILER
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:30:02 #261
6484 ExTec
pi_196745845
Maar goed, heeft er iemand nog een leuke tweet, van Circus Trump, hoe de Grifter-In-Chief het sore loser-schap tot wederom nieuwe hoogte stuwt?

Is veel leuker dan mensen een crash course economie geven ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:31:23 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196745873
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:26 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De staatsschuld is gedaan? Dat lijkt mij geen correct Nederlands. Maar welke migranten heb je het nu over? Volgens mij ben je verstrikt geraakt in je eigen argumenten.
[..]

Wellicht biedt het een fundament om toch te kunnen constateren dat er essentiėle verschillen zijn tussen man en vrouw. Je weet wel, iets wat (extreem) links graag wil tegenspreken tegenwoordig. Geslacht is zogenaamd allemaal subjectief en slechts het resultaat van sociaal constructivisme. Mannen en vrouwen zijn eigenlijk hetzelfde en kinderen kunnen hun geslacht kiezen.

En als je hier verder over in detail wil discussiėren, open er een topic over zou ik zeggen ;).
Ja allemaal leuk maar wat gaan we doen met die verschillen... Hier en in Amerika?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196745908
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:24 schreef ExTec het volgende:

Of was deze, niet door ook maar een gram economisch inzicht gespeende lijkende opmerking soms ook weer sarcasme?
waar haal je die kennis vandaan?

uit een onderzoek van de Wharton Universiteit van Pennsylvania over de lange termijns effecten van Immigratie:
https://budgetmodel.whart(...)nited-states-economy
quote:
Key Points

While some policymakers have blamed immigration for slowing U.S. wage growth since the 1970s, most academic research finds little long run effect on Americans’ wages.

The available evidence suggests that immigration leads to more innovation, a better educated workforce, greater occupational specialization, better matching of skills with jobs, and higher overall economic productivity.

Immigration also has a net positive effect on combined federal, state, and local budgets. But not all taxpayers benefit equally. In regions with large populations of less educated, low-income immigrants, native-born residents bear significant net costs due to immigrants’ use of public services, especially education.
vooral opvallend bv is dat in de aanvragen van patenten en in economische sectoren die veel aan innovatie doen het aandeel immigranten onder werknemers én ook management relatief veel hoger is dan het percentage immigranten binnen de bevolking (die in amerika rond de 14% ligt... een aantal dat gedurende heel lang ongeveer gelijk was, maar enkel inde jaren zestig en zeventig sterk daalde, overigens toen die dalings amenvoiel met een economische crisis en verlies van arbeidsplaatsen).

enkel in regionen met een laag opgeleidde bevolking en veel laag betaale arbeidskrachten kan immigratie een negatief effect hebben op de last die bv het sociale stelsel moet dragen, en de publieke voorzieningen, die echter daar sowieso vaak al ondergefinancierd zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 14:36:16 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:34:26 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_196745927
Top 10 anime betrayals:

Putin Congratulates Joe Biden on Winning U.S. Election

quote:
Russian President Vladimir Putin has congratulated U.S. President-elect Joe Biden on his election victory, one day after the electoral college confirmed that the former vice president won the 270 electoral votes required to unseat President Donald Trump.

Putin had refused to congratulate Biden until the electoral college had gathered to confirm the result, and was the only major world leader not to do so.

But according to Russia's state news agency Tass, the strongman president sent Biden a telegram Monday to offer his best wishes.

Tass cited a Kremlin press service statement that read: "The President of the Russian Federation Vladimir Putin sent a congratulatory telegram to Joseph Biden on the occasion of the victory in the presidential elections of the United States of America."

"In the telegram, Putin wished the president-elect every success," the Kremlin statement said, quoting Putin as saying: "For my part, I am ready for interaction and contacts with you."

Putin "expressed confidence that Russia and the United States, bearing special responsibility for global security and stability, can, despite their differences, really contribute to solving many problems and challenges that the world is currently facing," according to the statement.
https://www.newsweek.com/(...)-us-election-1554726

Moest ik even memepje van maken.

- Maar niet hier plaatsen :P -

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 14:35:17 ]
pi_196745970
Ik wil meer @RM-rf posts in AMV. ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:38:22 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_196745992
- Nee, die ook niet -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 14:44:06 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:38:47 #267
6484 ExTec
pi_196746006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:33 schreef RM-rf het volgende:
vooral opvallend bv is dat in de aanvragen van patenten en in economische sectoren die veel aan innovatie doen het aandeel immigranten onder werknemers én ook management relatief veel hoger is dan het percentage immigranten binnen de bevolking (die in amerika rond de 14% ligt... een aantal dat gedurende heel lang ongeveer gelijk was, maar enkel inde jaren zestig en zeventig sterk daalde, overigens toen die dalings amenvoiel met een economische crisis en verlies van arbeidsplaatsen)
Klopt. De migranten uit India bv, die zo'n tijdelijk visa krijgen. Maar dat is dan al een voorbeeld van de VS overheid die zeer selectief mensen binnen laat.

Hoe realistisch is het dat zoiets overeind blijft als je daarwerkelijk de poorten wijd openzet?

Vanzelfsprekend zal migratie die louter bestaat uit hoogopgeleidden een positief effect hebben ja.
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:40:37 #268
6484 ExTec
pi_196746040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:34 schreef speknek het volgende:

Moest ik even memepje van maken.

- Maar niet hier plaatsen :P -
En hij was niet eens leuk :N
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:41:08 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_196746047
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

En hij was niet eens leuk :N
Friendship ended meme niet kennen :{w.
pi_196746225
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:38 schreef ExTec het volgende:
als je daarwerkelijk de poorten wijd openzet?
het gaat niet om poorten 'wijd open te zetten' ... maar vooral om niet heel dom je poorten doodleuk op slot te zetten voor migranten die bereid zijn hard te werken en zich te verbeteren, en immigratie daardoor te criminaliseren... juist op die manir krijg je dat immigranten gecriminaliseerd worden en vaak ook enkel via illegale wegen naar het land komen; en als ze daarzijn vaak vast te zitten in illegale wijzes van arbeidsvoorziening.

Een goede legale en gereguleerde vorm van migratie zorgt er juist voor dat mensen die de beste economische kansen hebben hiervan gebruik maken..
Bv Canada is daarvan een heel goed voorbeeld, dat wel een strenge migratie-wetgeving heeft, maar daarbinnen juist veel mogelijkheden bied voor beter opgeleidden of mensen uit beroepsgroepen waar veel vraag naar bestaat te migrereren en snel te integrereren in de maatschappij.

Het is jammer dat migratie-politiek door politici gethematiseerd wordt als het 'bouwen van muren' omdat dat populistische zo makkelijk scoren betekent...

terwijl het vooral erom gaat bij de juiste personen ook mogelijkheden te bieden en ook te voorkomen dat een criminele scene de bestaane migaratiestromen kan monopoliseren (wat helaas in amerika al veel langer aan de gang is en eerder erger wordt en tot meer problemen leidt, zelfs bij teruglopende aantallen migranten)
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:50:25 #271
384435 klappernootopreis
pi_196746252
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Klopt. De migranten uit India bv, die zo'n tijdelijk visa krijgen. Maar dat is dan al een voorbeeld van de VS overheid die zeer selectief mensen binnen laat.

Hoe realistisch is het dat zoiets overeind blijft als je daarwerkelijk de poorten wijd openzet?

Vanzelfsprekend zal migratie die louter bestaat uit hoogopgeleidden een positief effect hebben ja.
Kijk, van die Indiėrs is bekend dat ze een positieve invloed om de omgeving hebben. Je kunt dit vooral zien op de BBC en wel in het programma Homes under the hammer. Waar die immigranten de afgeleefde woningen van de lamlendige blanke Engelsen opkopen en er bewoonbare leefruimtes van maken.
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:57:23 #272
6484 ExTec
pi_196746395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het gaat niet om poorten 'wijd open te zetten' ...
Dat was wel de context waar ik op reageerde ;)

quote:

[..]

En:

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Eindigend bij:

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 13:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Leuk dat jij nu nuance bijvoegd, maar die was er dus gewoon niet ;)
  dinsdag 15 december 2020 @ 14:59:14 #273
6484 ExTec
pi_196746426
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kijk, van die Indiėrs is bekend dat ze een positieve invloed om de omgeving hebben.

[...]

van de lamlendige blanke Engelsen opkopen

Je generaliseert :)
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:00:48 #274
384435 klappernootopreis
pi_196746458
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je generaliseert :)
eigenlijk niet, ik was vorig jaar nog in Dursley, en zag met eigen ogen hoe Engelsen hun woningen laten verloederen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:05:37 #275
6484 ExTec
pi_196746531
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

eigenlijk niet, ik was vorig jaar nog in Dursley, en zag met eigen ogen hoe Engelsen hun woningen laten verloederen.
Ow, dus omdat jij iets gezien hebt, kan je ineens uitspraken doen over gehele groepen?

Maar je hebt ook vast wel mensen uit india in, bv, het VK ofzo, die in de criminalteit zitten, en er zijn ook van die zuig programma's waar die "lamlendige engelse blanken" bv naar spanje verkassen en daar hetzelfde trucje vertonen.

En nu?
pi_196746612
Blijf een beetje ontopic, mensen?
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:19:47 #277
384435 klappernootopreis
pi_196746855
- Off topic -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 16:11:28 ]
pi_196746914
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk.

Over een half jaar is het hier weer op sterven na dood ;)
Nou, het gaat hier meestal dag en nacht door. Vooral users die s'nachts opblijven om de Amerikaanse politiek te volgen blijf ik een opmerkelijk fenomeen vinden.
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:25:58 #279
384435 klappernootopreis
pi_196746980
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:22 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, het gaat hier meestal dag en nacht door. Vooral users die s'nachts opblijven om de Amerikaanse politiek te volgen blijf ik een opmerkelijk fenomeen vinden.
Het is de plek waar mijn familie woont. Dat vind ik natuurlijk interessant :)
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:45:28 #280
6484 ExTec
pi_196747403
quote:

[..]

Net als voor de gedrukte media is trumps presidentschap een zegen voor dit subforum.

Maar voor die clown in het witte huis landde, was de trend overal neerwaarts. Ook hier.

En dat vind ik op zich spijtig.
pi_196747582
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nog meer generalisering.

Maar de boodschap is duidelijk; je mag blanke engelsen prima voor wat dan ook uitmaken, is allemaal prima.

Maar draai em natuurlijk niet om (mensen uit india zijn lamlendig, de noeste britten gaan tenminste nog naar spanje om daar iets op te knappen), want ik heb zo'n vaag vermoeden dat daar wel wat aan gedaan wordt.
Is dat een commentaar op de moderatie of bedoel je dat in andere zin?
pi_196748276
Mitch noemt Biden nu president-elect en feliciteert hem. Eens kijken wat Donald gaat doen.
zie email 27 oktober
pi_196748309
quote:

[..]

Opmerkelijker zijn users die denken dat daar een mening over hebben interessant is.
pi_196748370
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:38 schreef trein2000 het volgende:
Mitch noemt Biden nu president-elect en feliciteert hem. Eens kijken wat Donald gaat doen.
tweeten over fraude as never seen before.
twitter
pi_196748406
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:44 schreef koemleit het volgende:

[..]

tweeten over fraude as never seen before.
[ twitter ]
Hij zou Biden toch feliciteren zodra de electors hem een meerderheid gegeven hadden? Tsk tsk tsk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 16:46:23 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 16:50:42 #286
6484 ExTec
pi_196748487
Denken we:

- Dat Trump nog lange tijd een plaag gaat zijn?
- Dat Trump straks een enkeltje vergetelheid gaat krijgen?

Ik denk het 2de.
  dinsdag 15 december 2020 @ 16:50:59 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_196748496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij zou Biden toch feliciteren zodra de electors hem een meerderheid gegeven hadden? Tsk tsk tsk.
Daarom heeft hij natuurlijk die groepjes nep-electors naar de stemlokalen geprobeerd te sturen, zodat er net weer meer Trump electors zijn en hij Biden niet hoeft te feliciteren.
pi_196748516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Daarom heeft hij natuurlijk die groepjes nep-electors naar de stemlokalen geprobeerd te sturen, zodat er net weer meer Trump electors zijn en hij Biden niet hoeft te feliciteren.
Maar die tellen niet mee, er is een officieele stemming van de electors geweest zoals vastgelegd, die hebben Biden 302 stemmen gegeven. Dat er een paar idioten zijn die zich frauduleus aangemerkt hebben als electors is niet relevant. Zelfs de domsten van zijn aanhangers snappen dat toch? Oh...wacht...
  dinsdag 15 december 2020 @ 16:53:15 #289
6484 ExTec
pi_196748528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:38 schreef trein2000 het volgende:
En met een beetje mazzel (in context, als ware je een rebublikein ;) ) houden republikeinen straks ook op met angstig zijn voor de toorn van The Donny.
  dinsdag 15 december 2020 @ 16:53:29 #290
458679 Ruse
Super, man
pi_196748534
quote:

[..]

Ik kan het wel waarderen hoor, die users. Ik vind de berichtgeving van NL media erg summier tot zelfs ronduit slecht wat betreft geopolitiek, die users die je noemt vatten het vaak best goed samen hier
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  dinsdag 15 december 2020 @ 16:54:31 #291
458679 Ruse
Super, man
pi_196748549
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:50 schreef ExTec het volgende:
Denken we:

Ik denk het 2de.
ik denk dat hij steeds meer voor wappie aangezien gaat worden en gezondheidsproblemen krijgt, en dat het dan snel klaar is
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_196748567
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:50 schreef ExTec het volgende:
Denken we:

Ik denk het 2de.
Niet meteen het 2e, vermoed ik. Veel zal afhangen van hoe de aanhang reageert als Trump daadwerkelijk President af is. Want iemand steunen die feitelijk niet relevant meer is, is toch niet echt nuttig.
Als de Trump aanhang trouw aan Trump blijft dan zullen degenen die hopen op een nominatie in '24 om hem heen blijven zwermen en hem in de aandacht houden. Denk daarbij aan types als Cruz, Hawley en anderen.

Het zou mij niet eens verbazen, als de base trouw blijft, dat Trump in '24 weer kandidaat zal zijn, overigens.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 16:57:29 ]
pi_196748593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet meteen het 2e, vermoed ik. Veel zal afhangen van hoe de aanhang reageert als Trump daadwerkelijk President af is. Want iemand steunen die feitelijk niet relevant meer is, is toch niet echt nuttig.
Als de Trump aanhang trouw aan Trump blijft dan zullen degenen die hopen op een nominatie in '24 om hem heen blijven zwermen en hem in de aandacht houden. Denk daarbij aan types als Cruz, Hawley en anderen.
Waarbij Cruz wel het dilemma heeft dat hij zelf ook erg veel kans zou maken in 2024.
pi_196748595
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:54 schreef Ruse het volgende:

[..]

ik denk dat hij steeds meer voor wappie aangezien gaat worden en gezondheidsproblemen krijgt, en dat het dan snel klaar is
Ik hoop dat hij van rechtszaak naar rechtszaak huppelt en volkomen geruineerd achter blijft.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_196748609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarbij Cruz wel het dilemma heeft dat hij zelf ook erg veel kans zou maken in 2024.
Ja, ik bedoelde dat Cruz zou proberen om de steun van Trump te krijgen als kandidaat maar persoonlijk denk ik dat Trump iedere kandidaat die geen Donald Trump heet weigert te steunen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:06:29 #296
6484 ExTec
pi_196748715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het zou mij niet eens verbazen, als de base trouw blijft, dat Trump in '24 weer kandidaat zal zijn, overigens.
Iemand hier, tig topics terug, merkte al een keertje op, dat zo ongeveer 10% oid, en dat zal in sterke maten samenvallen, met het gedeelte van het electoraat dat trump heeft kunnen activeren, sowieso anti-overheid, anti-wetenschap, zeg maar: anti-ratio is, en dat het eigenlijk zinloos is, om proberen die voor je te winnen. Daar ben ik het mee eens.

Het midden van de rep's zal zich heus richten op die andere 90%.

Gore Vidal's United States of Amnesia. 4 jaar is best lang. ;)

Dus ik denk (hoop) het niet. Denk (hoop) dat het over is met The Donny.
pi_196748734
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Iemand hier, tig topics terug, merkte al een keertje op, dat zo ongeveer 10% oid, en dat zal in sterke maten samenvallen, met het gedeelte van het electoraat dat trump heeft kunnen activeren, sowieso anti-overheid, anti-wetenschap, zeg maar: anti-ratio is, en dat het eigenlijk zinloos is, om proberen die voor je te winnen. Daar ben ik het mee eens.

Het midden van de rep's zal zich heus richten op die andere 90%.

Gore Vidal's United States of Amnesia. 4 jaar is best lang. ;)

Dus ik denk (hoop) het niet. Denk (hoop) dat het over is met The Donny.
Ik hoop het van harte en ik hoop ook dat die 10% nog steeds 10% is, het lijkt momenteel of die groep vele malen groter is maar dan kan uiteraard alleen een tijdelijk effect zijn.
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:19:36 #298
6484 ExTec
pi_196748895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij van rechtszaak naar rechtszaak huppelt en volkomen geruineerd achter blijft.
Maar het is misschien niet zo'n goed idee, om het precedent te scheppen, dat je als president, na je presidentschap, als vogelvrij kan eindigen? Los van of die dat verdiend, want dat doet hij zondermeer natuurlijk.

Biden & clan hebben al niet voor niets opgemerkt, dat je hem dan een podium zo groot als morgen en de hele dag geeft.

Krijgen we nog jaren hallucinante tweets, over dat hij 'deze ronde echt zal winnen' :')

En voor de eerder genoemde 10% word die dan een heuse martelaar.

Plus dat je hem uiteindelijk wel bankroet zal kunnen laten gaan, maar ze kinderen zijn dan nog steeds zo loaded dat die wel ergens een kast van een huis voor em kopen, dus hij gaat niet onder een brug eindigen. In feite dus symbolisch. Hij zal er geen cheeseburger minder om eten.

Ik vind deze lastig. Ja, hij verdiend zonder meer afgerekend te worden op zijn malversaties. Nee, dat is niet zondermeer het meest verstandige wat je kan doen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:20:15 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_196748909
Wat een wereld dat Putin eerder Biden erkent dan McConnell.
pi_196748927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:20 schreef speknek het volgende:
Wat een wereld dat Putin eerder Biden erkent dan McConnell.
Misschien is zijn die Russische belangen en invloeden toch minder dan gedacht ;).
pi_196748931
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')