abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196733058
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiėle livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
pi_196733124
Lyer?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 december 2020 @ 19:36:39 #3
862 Arcee
Look closer
pi_196733327
twitter

Trump: "I worry about the country having an illegitimate president. That's what I worry about. A president that lost and lost badly. This wasn't, like, a close election."

Trump blijft te bizar voor woorden en nauwelijks een Rep die tegensputtert. Onvoorstelbaar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196733558
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Lyer?
lyer in de ring.... neergegaan in de 1ste ronde
liar ook
superloser idem waar
bully...
oplichter..
tjerk
pi_196733785
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:55:28 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196733911
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]

Trump: "I worry about the country having an illegitimate president. That's what I worry about. A president that lost and lost badly. This wasn't, like, a close election."

Trump blijft te bizar voor woorden en nauwelijks een Rep die tegensputtert. Onvoorstelbaar.
Trump die zegt dat de bookies geen weddenschappen meer accepteerden... :D _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 14 december 2020 @ 19:55:49 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196733926
quote:
6s.gif Op maandag 14 december 2020 19:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Allemaal backdoors geļnstalleerd door in de MAGA geļnfiltreerde Ruskies.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:55:55 #8
284411 crew  heywoodu
pi_196733931
Je kunt overigens nog een procentje geld ophalen door op Biden in te zetten :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:57:58 #9
284411 crew  heywoodu
pi_196733998
Trump heeft tijdens de totale periode, die loopt denk ik sinds zijn inauguratie, nooit lager gestaan dan 1.2 als notering. Dat is een notering voor een vrij ruime favoriet, maar absoluut niet van een torenhoge, schier onklopbare favoriet :')

pi_196734122
Nu heeft conservatief VS moeite met het feit dat Jill Biden Dr. J. Biden heet (omdat ze een phd heeft). Echt te zielig voor woorden. Een ex pinup girl en een man die 5 keer gescheiden is, is het ultieme christelijk conservatieve waarden.

Maar een vrouw met een PHD, dit is het einde der tijden.

Is There a Doctor in the White House? Not if You Need an M.D.

de hele tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 december 2020 @ 20:02:49 #11
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196734131
Ik werd die verkiezingsnacht wakker en toen ik keek stond Biden op 4 als notering. Het was duidelijk dat Biden niet met overmacht ging winnen en dat Florida verloren was, maar ik dacht op dat moment wel jammer dat ik geen account klaar had staan om snel een weddenschap te doen. :P

Overigens is de NYT 4 jaar geleden uitgelachen en weggehoond met hun 95% kans voor Clinton tijdens verkiezingsnacht. Trump die ook de NYT daarmee om de oren sloeg. En nu treurig de bookies gebruiken als argument voor zichzelf? ...
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 14 december 2020 @ 20:09:59 #12
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196734294
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef Korenfok het volgende:
Nu heeft conservatief VS moeite met het feit dat Jill Biden Dr. J. Biden heet (omdat ze een phd heeft). Echt te zielig voor woorden. Een ex pinup girl en een man die 5 keer gescheiden is, is het ultieme christelijk conservatieve waarden.

de hele tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een droefneuzerij :')
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196734518
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef Korenfok het volgende:

de hele tekst
SPOILER
Zat vanmiddag nog wel te lezen en filmpjes te kijken over Republikeinse "christenen". Raaaaaaaaaaaar volk wel die volgens mij nog maar amper weten wat er in de bijbel staat. Zou zelfs wel CINO's durven noemen, Christians In Name Only.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 14 december 2020 @ 20:34:03 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196734826
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 20:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zat vanmiddag nog wel te lezen en filmpjes te kijken over Republikeinse "christenen". Raaaaaaaaaaaar volk wel die volgens mij nog maar amper weten wat er in de bijbel staat. Zou zelfs wel CINO's durven noemen, Christians In Name Only.
Tot Joe zijn hand weer op iemands schouder legt en nog net niet van aanranding wordt beticht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196734827
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:09 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat een droefneuzerij :')
We zijn weer terug bij janken over mosterd op een hamburger en beige pakken.
  maandag 14 december 2020 @ 20:35:18 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196734861
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We zijn weer terug bij janken over mosterd op een hamburger en beige pakken.
En de overheid moet vooral weer zuinig zijn he!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196734887
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Uiteraard.
pi_196734898
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tot Joe zijn hand weer op iemands schouder legt en nog net niet van aanranding wordt beticht.
Dat is dan ook het echte gevaar. Een man die opschept over het aanranden van vrouwen is daarentegen nog net niet de 2nd coming of Christ.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:36:49 #19
284411 crew  heywoodu
pi_196734904
Niet opgelet nog, maar zoals verwacht nog niks bijzonders en gewoon netjes alle kiezers die Biden en Trump op dit moment ook zouden moeten hebben? :P
  maandag 14 december 2020 @ 20:39:04 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196734973
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Nu nog wachten tot Biden de buurman van de kapper van de bakker van de opa van een aangetrouwde achternicht benoemt in zijn kabinet en wordt beschuldigd van schandalig nepotisme.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196735003
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Niet opgelet nog, maar zoals verwacht nog niks bijzonders en gewoon netjes alle kiezers die Biden en Trump op dit moment ook zouden moeten hebben? :P
Ja, nog geen faithless electors.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:42:44 #22
284411 crew  heywoodu
pi_196735057
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:40 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja, nog geen faithless electors.
En krijgen we ze ook van elke staat te horen, of is dat pas op 6 januari als de Senaat ze geteld heeft?
pi_196735093
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En krijgen we ze ook van elke staat te horen, of is dat pas op 6 januari als de Senaat ze geteld heeft?
Hier wordt het live bij gehouden: https://www.washingtonpos(...)d=lk_inline_manual_2 (net als op andere sites)

Formeel worden ze op 6 januari in de Senaat geteld en al-dan-niet geaccepteerd door het Congress wat dan zitting houdt, maar dat is (normaal gesproken) meer een formaliteit.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 20:44:55 #24
426493 crew  PippenScottie
pi_196735099
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Dit is nooit heel erg spannend. Krijgt ook nooit enige aandacht. In Nederland in elk geval niet.
My friends all drive horses
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:45:05 #25
284411 crew  heywoodu
pi_196735103
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hier wordt het live bij gehouden: https://www.washingtonpos(...)d=lk_inline_manual_2 (net als op andere sites)

Formeel worden ze op 6 januari in de Senaat geteld en al-dan-niet geaccepteerd door het Congress wat dan zitting houdt, maar dat is (normaal gesproken) meer een formaliteit.
Maar een formaliteit is dit van vandaag (normaal gesproken) in principe ook toch? :+
pi_196735131
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar een formaliteit is dit van vandaag (normaal gesproken) in principe ook toch? :+
Ja, klopt.

Hier kun je nu kijken naar hoe het gaat in Michigan bv. trouwens, voor wat het waard is: https://misenate.viebit.c(...)84-ba9a-37acfac6a488
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 20:47:14 #27
pi_196735161
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jep. Viet jaar geleden koos een democratische kiesman voor John Kasich. Een paar kozen voor Bernie en eentje voor een Native American chief.

Dat was toen wel een dingetje, maar maakte in de praktijk niets uit
pi_196735320
Nevada kiest voor Trump, zal vast wel weer tot ophef leiden:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196735357
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:55 schreef chroestjov het volgende:
Nevada kiest voor Trump:

[ twitter ]
Popcorn! Gaaf hoor 🙂👍
  Overall beste user 2022 maandag 14 december 2020 @ 20:58:38 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196735380
twitter

De republikeinen proberen nu maar met pure fraude Trump het Witte Huis te laten winnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196735384
quote:

[ twitter ]
Nope. Hier zijn de ondertekende certificaten:

Stop svp eens met het delen van nepnieuws.
pi_196735423
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:57 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Popcorn! Gaaf hoor 🙂👍
Ik weet niet exact hoe het zit, maar dit zou inmiddels ook al het geval zijn voor Georgia en Pennsylvania:

twitter
pi_196735436
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik weet niet exact hoe het zit, maar dit zou inmiddels ook al het geval zijn voor Georgia en Pennsylvania:

[ twitter ]
Ja, het zijn mensen die een toneelstukje opvoeren. Meer iets voor SHO.
pi_196735554
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, het zijn mensen die een toneelstukje opvoeren. Meer iets voor SHO.
Dit is hetgeen wat er speelt, dus het klopt wel, maar dat het überhaupt plaatsvindt lijkt mij behoorlijk nieuwswaardig:

twitter

pi_196735630
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 21:05 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dit is hetgeen wat er speelt, dus het klopt wel, maar dat het überhaupt plaatsvindt lijkt mij behoorlijk nieuwswaardig:

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ja, dat deze Republikeinense politici hun reet afvegen met de wil van de meerderheid van de kiezers in die staten door een toneelstukje op te voeren als schaduwevenement is wel nieuwswaardig.

Jij brengt het echter alsof de kiesmannen in die staten daar hun stem voor Trump hebben uitgebracht. Dat is simpelweg niet het geval.
pi_196735633
quote:

[..]

Ongeveer net zo nieuwswaardig als Johan Vlemmix die zichzelf tot minister van feest uitroept.
Hij mag het zeggen, maar het heeft geen enkele betekenis.
  maandag 14 december 2020 @ 21:14:36 #37
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196735804
quote:

[..]

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Te dom om te poepen heeft nog steeds fans zie ik....
pi_196735896
Overigens heeft een groep in Arizona dit kunstje vorige week al eens geprobeerd:

quote:
Fake electors try to deliver Arizona's 11 votes for Trump

n another sign of the lingering unrest over President Donald Trump's election loss, an Arizona group sent the National Archives in Washington, D.C., notarized documents last week intended to deliver, wrongly, the state's 11 electoral votes for him.

Copies of the documents obtained by The Arizona Republic show a group that claimed to represent the "sovereign citizens of the Great State of Arizona" submitted signed papers casting votes for what they want: a second term for Trump and Vice President Mike Pence.

Mesa resident Lori Osiecki, 62, helped created a facsimile of the "certificate of ascertainment" that is submitted to formally cast each state's electoral votes as part of an effort to prevent what she views as the fraudulent theft of the election.

"We seated before the legislators here. We already turned it in. We beat them to the game," she said.

Osiecki said she and others associated with a group called "AZ Protect the Vote" have attended the postelection rallies protesting the results, including the daylong meeting in Phoenix that included Trump attorney Rudy Giuliani. She left that gathering upset that Gov. Doug Ducey wasn't supporting the president's efforts and she wanted to take further action. She and the others chose electors as a result.

"One thing I will say about conservatives, is if something is wrong, and we have lost — a true loss — then we accept," she said. "We're not going to drag people through the mud and fight it. But this clearly has got issues. I saw it with my own eyes and my own research. After that hearing, I was shocked we didn't have any other marching orders."

The 11 electors actually chosen by Arizona voters last month — meeting in an unpublicized location because of security concerns over their task — cast their votes Monday for President-elect Joe Biden and Vice President-elect Kamala Harris, formalizing the Democrats' victory nationally and in the state.

While Osiecki's elector documents do not appear to have been taken as genuine, they are part of a weekslong effort, led by Trump, his advisers, and involving Arizona Republican Party officials and three members of Arizona's GOP congressional delegation casting doubt on the legitimacy of Biden's victory in Arizona and nationally.

Reps. Andy Biggs and Debbie Lesko were among more than 100 Republican members of Congress to formally support a lawsuit brought by the attorney general of Texas seeking to overturn the results in four states where Biden won. The U.S. Supreme Court quickly dismissed the effort.

Rep. Paul Gosar has been a vocal supporter of the "Stop the Steal" effort seeking to similarly overturn the results based on baseless claims of widespread fraud. He also has encouraged people to sign on to an effort to recall Gov. Doug Ducey, who certified the election results showing Biden winning Arizona.

On Monday, White House adviser Stephen Miller said on Fox News that alternate electors for selected states would be casting votes for Trump. Arizona was not named as among them, and there was no indication the fake electors were connected to that effort.

"As we speak today, an alternate slate of electors in the contested states is going to vote, and we're going to send those results up to Congress," Miller said. "This will ensure that all of our legal remedies remain open."

Arizona's ersatz electors sent their choices using documents notarized by Melanie Hunsaker, who works in real estate. Her husband, Jamie Hunsaker, is a Trump enthusiast and one of the purported electors.

Donald Paul Schween, another would-be elector, has been active in Republican Party politics.

Federico Buck, another real estate veteran, is among the signatories. Others include Cynthia Franco, Sarai Franco, Stewart A. Hogue, Carrie Lundell, Christeen Taryn Moser, Danjee J. Moser, Jessica Panell and Peter Wang. Osiecki attested to the group's eligibility as electors.

It was not immediately clear if the group's effort broke any state or federal laws.

Arizona sketches out a series of criminal charges relating to voting and election fraud, but those mostly appear to mostly deal with casting regular ballots or tallying the ballots.

It also has a provision for making, possessing or presenting what are known as forged instruments with an intent to defraud. That is a felony offense.

The federal government has broad authority to prosecute what it deems mail fraud, although it is more often used to target financial crimes. There is a provision in the mail fraud statutes for depriving people of what are known as "honest services."

Osiecki said she wants the archivist in Washington to count her group's electoral choices. She thinks the nation's election integrity is riding on it.

"I've never been in politics before," she said. "I'm not crazy. I'm just a person who feels like there's a problem here. We're at that (1776) moment here. It's the little people who are going to matter. You can't sit on the sidelines anymore."
Hard vervolgen lijkt me het devies.
pi_196735904
quote:

[..]

[ twitter ]
Als ik morgen een Messi-shirt aan doe ben ik niet opeens Messi hč.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196736050
quote:

[..]

[ twitter ]
Dat is dus gewoon wel fraude. Ik wacht op je verontwaardigde reactie.
pi_196736065
Gelukkig hebben we hier mensen die alle corner cases van de us constitution uit hun hoofd kennen en alles kunnen prebunken 🙂

maandag 14 december 2020 @ 21:24:16 #42
403588 mcmlxiv
pi_196736071
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
Overigens heeft een groep in Arizona dit kunstje vorige week al eens geprobeerd:
[..]

Landverraad lijkt mij, doodstraf waardig. Trump is druk bezig, dus chopchop zou ik zeggen.
pi_196736148
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:24 schreef 4moreyears het volgende:
Gelukkig hebben we hier mensen die alle corner cases van de us constitution uit hun hoofd kennen en alles kunnen prebunken 🙂
Dus echte fraude is voor jou geen probleem? Interessant.
pi_196736183
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus echte fraude is voor jou geen probleem? Interessant.
Zie mijn edit met de reden voor de dubbele kiesmannen
pi_196736196
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Landverraad lijkt mij, doodstraf waardig. Trump is druk bezig, dus chopchop zou ik zeggen.
Nah, landverraad staat gedefinieerd in de grondwet en dat is dit niet. Meer gevalletje valsheid in geschrifte en verkiezingsfraude lijkt me zo? Maar goed, ben geen jurist.
pi_196736222
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:27 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Zie mijn edit met de reden voor de dubbele kiesmannen
Ok, dus meer verzinsels? Dit is fraude. Deze mensen zijn niet aangewezen als kiesmannen.
pi_196736250
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als ik morgen een Messi-shirt aan doe ben ik niet opeens Messi hč.
Als ik mijzelf morgen identificeer als Messi dan ben ik gewoon Messi, het is toch gewoon net zoiets als mannen die zichzelf opeens identificeren als vrouw of vice versa?
pi_196736266
quote:

Aldus de man die afgelopen vrijdag nog vol vertrouwen was dat het SC de zaak van Texas niet zou laten vallen.
pi_196736276
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:30 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als ik mijzelf morgen identificeer als Messi dan ben ik gewoon Messi, het is toch gewoon net zoiets als mannen die zichzelf opeens identificeren als vrouw of vice versa?
Misschien voor je hond. Maar je mag niet opeens wel de barca grasmat op, of je zijn salaris toe-eigenen.
pi_196736287
quote:

[ afbeelding ]
https://www.bloomberg.com(...)win-with-some-in-gop
quote:
On Monday, Georgia Republican Party Chairman David Shafer tweeted that Republican electors in the state also met at the state capitol to cast votes for Trump and Vice President Mike Pence because a Trump campaign lawsuit contesting the state’s results is still pending. Former U.S. Representative Lou Barletta of Pennsylvania said the Trump electors in the commonwealth also held “conditional” votes in case a court were to overturn the results.

The idea is to send a rival slate of electors for Congress to consider. But there’s only one certified slate of electors that Congress can recognize from a state, and their move is “not going to work as a matter of law,” said Edward Foley, a professor and director of an election-law program at Ohio State University, who has studied disputed elections.
pi_196736301
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is geen fraude, dit behoort tot de constitutionele mogelijkheden, maar of het onderstaande legaal of illegaal is, durf ik niet te zeggen:

twitter
pi_196736334
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het is geen fraude, dit behoort tot de constitutionele mogelijkheden, maar of het onderstaande legaal of illegaal is, durf ik niet te zeggen:

[ twitter ]
Zie het voorbeeld hierboven. Als jij beweert Messi te zijn gaan de deuren van Camp Nou niet zomaar open voor je, hetzelfde geldt voor deze fopkiesmannen.
pi_196736428
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sterker nog, er bestaat dus ook een precedent uit 1876:

twitter
pi_196736429
:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_196736511
Het gaat nu echt gebeuren mensen! Nu echt! Trump blijft president!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_196736514
Jeej, de 14e. Waar kan ik Trumptards trollen? Waar zitten die lui tegenwoordig op de interwebs? thedonald is al een poosje dicht :(
"Pools are perfect for holding water"
pi_196736548
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef probeer het volgende:
Jeej, de 14e. Waar kan ik Trumptards trollen? Waar zitten die lui tegenwoordig op de interwebs? thedonald is al een poosje dicht :(
Ho ho rustig aan, er staan nog wat strohalmen aan de rand van het ravijn!
pi_196736552
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef probeer het volgende:
Hier heb je er twee die het geen probleem vinden en zelfs hopen dat de wil van het volk in enkele staten genegeerd wordt ter ere van hun zonnekoning.
pi_196736591
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:44 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Ho ho rustig aan, er staan nog wat strohalmen aan de rand van het ravijn!
Nee hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196736600
Haha zijn de Republikeinen aan het larpen met hun nep stemmen? :')
pi_196736602
quote:

[ twitter ]
Ik lees overal dat ze gewoon naar Biden/Harris zijn gegaan?
pi_196736631
pi_196736657
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 21:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heb er zelfs een foto vanuit de stream van gepost! En dat verhaal dat die fake stemmen gecertificeerd zouden zijn door de legislature gaat ook daar zeker niet op, want de Democraten hebben daar de meerderheid.
  maandag 14 december 2020 @ 21:52:53 #64
403588 mcmlxiv
pi_196736683
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef Ludachrist het volgende:
Ze blijven smerig volk verdedigen wat nog steeds een staatsgreep probeert te plegen. Te zot voor woorden eigenlijk.

Ik ben anti doodstraf, maar voor dergelijke politieke misdadigers zou ik bijna een uitzondering maken. Die staan qua misdadigheid nog een treetje onder terroristen en kinderverkrachters. Opsluiten en sleutels weggooien zou ik zeggen.
pi_196736769
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ze blijven smerig volk verdedigen wat nog steeds een staatsgreep probeert te plegen. Te zot voor woorden eigenlijk.

Ik ben anti doodstraf, maar voor dergelijke politieke misdadigers zou ik bijna een uitzondering maken. Die staan qua misdadigheid nog een treetje onder terroristen en kinderverkrachters. Opsluiten en sleutels weggooien zou ik zeggen.
ik erger me ook al jaren aan Trump en nu dan aan zijn verkapte staatsgreep. Die natuurlijk moet mislukken omdat het gebouwd is op een fantasie van de grote leider: fraude... de rechters zullen dat zien.
Maar je moet niet doorslaan in die boosheid
pi_196736824
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef Ludachrist het volgende:
Follow the Plan.

maandag 14 december 2020 @ 22:01:40 #67
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196736873
229 -- 229

spannnnnnnnnnnennnnnnndd
pi_196736879
Het opgewonden standje Wolf Blitzer, cnn, mag men van mij vervangen.
pi_196736917
Wolfie Blitzer hoort bij het meubilair van CNN :D
Ben wel blij John King weer te zien bij de Magicwall *O*
  maandag 14 december 2020 @ 22:07:47 #71
403588 mcmlxiv
pi_196736961
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ik erger me ook al jaren aan Trump en nu dan aan zijn verkapte staatsgreep. Die natuurlijk moet mislukken omdat het gebouwd is op een fantasie van de grote leider: fraude... de rechters zullen dat zien.
Maar je moet niet doorslaan in die boosheid
Mensen die democratie opofferen voor eigen gewin is het smerigste tuig wat er bestaat. En helaas in Nederland zie je ze ook. Daar kun je niet boos genoeg over worden eigenlijk.
  maandag 14 december 2020 @ 22:09:11 #72
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196736984
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:03 schreef Bluesdude het volgende:
229 -- 229

spannnnnnnnnnnennnnnnndd
Nog een vol uur wachten op Californiė, als die ineens toch massaal op Trump stemt kan het nog maar zo gebeuren.... })
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196737012
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Rustig in- en uitademen, anders komt Rino Crenshaw in actie:

twitter
pi_196737030
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Mensen die democratie opofferen voor eigen gewin is het smerigste tuig wat er bestaat. En helaas in Nederland zie je ze ook. Daar kun je niet boos genoeg over worden eigenlijk.
Ja, mįįr anti fascisten zijn net erg misschien wel erger (bron: hedendaagse fascisten)
pi_196737078
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:10 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Rustig in- en uitademen, anders komt Rino Crenshaw in actie:

[ twitter ]
Jaaa! Een doneer actie!!!
pi_196737086
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 22:03 schreef AnneX het volgende:
Het opgewonden standje Wolf Blitzer, cnn, mag men van mij vervangen.
Ik erger me ook steeds meer aan hem. Hij kwijlt bijna bij zijn sensationele manier van praten. Geen greintje humor heeft ie ook.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_196737149
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:30 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Deze post :'). Pareltje.
Goeie trol wel.
pi_196737157
Paul Mitchell (House member) wijzigt van Republkeins naar Independent.
Benieuwd of er meer volgen, of van de Senaat >:)
pi_196737169
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 21:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:38 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Sterker nog, er bestaat dus ook een precedent uit 1876:

[ twitter ]
pi_196737264
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zag hem net bij CNN
Tot nu toe was Baudet beter in het vandaliseren van de eigen partij. Ook met dit is Trump een loser.
Of moeten we afwachten ?
pi_196737285
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
Schijnbaar is het er één die met pensioen gaat, dus echt veelzeggend is het dan ook niet:

twitter
pi_196737289
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:19 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Nevada heeft een Democratische legislature. Dus je argument raakt hier kant noch wal.
pi_196737309
twitter

Tuurlijk joh, gooi nog wat zand hier en daar.
pi_196737313
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nevada heeft een Democratische legislature. Dus je sprookje gaat sowieso 100% zeker niet voor Nevada door.
Ik weet het niet zeker, maar de overige 5 hebben zover ik weet wel een Republikeinse legislature als ik het goed heb?
pi_196737343
quote:
5s.gif Op maandag 14 december 2020 22:28 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar de overige 5 hebben zover ik weet wel een Republikeinse legislature als ik het goed heb?
Missschien goed om eerst wat beter te weten waar je het over hebt dan of de mensen die dat Nevada sprookje propageren verbannen uit je volg-lijstje, want daar kun je ook niet op rekenen. Hoe het zit met andere legislatures mag je zelf googlen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 14-12-2020 22:35:21 ]
pi_196737389
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Schijnbaar is het er één die met pensioen gaat, dus echt veelzeggend is het dan ook niet:

[ twitter ]
Hoeveel gezag heeft hij in de partij ? In hoeverre bevestigt hij de twijfels bij anderen over Trump, zijn politiek beleid, dan wel zijn geestesgesteldheid ?
Het moet toch zijn dat vele partijbonsen twijfelen over die fraude-beschuldigingen ? Maar toch trouw willen bijven.
Zet die twijfel door ... leidt dat tot desintegratie van de partij?
  maandag 14 december 2020 @ 22:36:19 #87
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196737477
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_196737487
In vervolg op de klacht in New Mexico, was de vraag:
“ Trump lost New Mexico by 100,000 votes--a margin of 11 (eleven) percent. electionresults.sos.state.nm.us/resultsSW.aspx…

What conceivable purpose is served by filing a lawsuit 41 days after the election?”

Antwoord:”I read somewhere that the reason for so many lawsuits is that is typical in Trump's history. When he couldn't get his way in the private sector file so many lawsuits they would finally give in just to get him out of their hair. Doesn't work in this theater Trump.”

En ik vroeg mij af, of Pete Hoekstra heeft genoten van zijn verblijf in Nederland, als ambassadeur. Zou zijn blik op donny’s Amerika verruimd of vernauwd zijn gebleven?
Op een ambassade zit ie natuurlijk ook in een bubbeltje.
pi_196737557
Kennen we haar nog ? Als Grace in Will and Grace? Later als Laura.
twitter
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 22:42:28 #90
pi_196737611
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoeveel gezag heeft hij in de partij ? In hoeverre bevestigt hij de twijfels bij anderen over Trump, zijn politiek beleid, dan wel zijn geestesgesteldheid ?
Het moet toch zijn dat vele partijbonsen twijfelen over die fraude-beschuldigingen ? Maar toch trouw willen bijven.
Zet die twijfel door ... leidt dat tot desintegratie van de partij?
Bij de laatste verkiezingen en de midterms in 2018 hebben de republikeinen die geen zin hadden om de kont van de keizer te kussen zich al niet meer verkiesbaar gesteld.

Dit waren wel overwegend republikeinen uit kiesdistricten in de buitenwijken die nu democratisch zijn geworden.

Het gros van de rest van de partij is al getrumpificeerd. Of ze geloven oprecht in de gekte, of ze houden hun mond omdat ze geen primary tegen een nog gestoordere kandidaat willen hebben.
  maandag 14 december 2020 @ 22:42:40 #91
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196737620
240 - 232
spannend
...
...
...
(not)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_196737686
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:42 schreef wdn het volgende:
240 - 232
spannend
...
...
...
(not)
Zouden de electors in Californiė wel echt op Biden gaan stemmen? :Z
  maandag 14 december 2020 @ 22:47:24 #93
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196737698
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 22:46 schreef kipknots het volgende:

[..]

Zouden de electors in Californiė wel echt op Biden gaan stemmen? :Z
de komende 3 gaan allemaal naar Biden
dat zijn er iets van 60
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 14 december 2020 @ 22:47:31 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196737702
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]

Al die verkiezingsvervalsers ook in Guantanamo wegstoppen
pi_196737792
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Frauduleuze uitslag is geen uitslag.
Helemaal waar. De uitslag die Trump en fans geven is frauduleus.
En ze geven geen openheid over de bewijsvoering. Kan ook niet, want die hebben ze niet
  maandag 14 december 2020 @ 22:54:07 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196737816
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:50 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Frauduleuze uitslag is geen uitslag.
Niet mee eens? Dan hadden ze openheid moeten geven, audits etc.
Dan was alle twijfel weg geweest
Dat soort volk uit de samenleving verwijderen is een veel beter idee.
pi_196737843
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:52 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Of speloptie 4: ze zijn niet gek, hebben gelijk en jij zit fout
Tja.... alleen opvallend dat het huis al vooraf bepaalde aan welke tafels er volgens het huis valsgespeeld zou worden, de onregeldheden die er waren allemaal bij coupiers van het huis zelf gebeurde en opvallend dat alleen de ceo en wat vage district manager roepen dat er fraude is gepleegd, maar dat nooit willen verklaren onder ede en ook geen bewijs leveren.

ps het huis zijn de republikeinen....
pi_196737863
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat soort volk uit de samenleving verwijderen is een veel beter idee.
Oproep tot wat?
  maandag 14 december 2020 @ 22:58:20 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196737901
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:56 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Oproep tot wat?
Tot het arresteren van deze figuren die proberen een staatsgreep te plegen en ze in Guantanamo Bay vast te zetten.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 22:58:25 #100
pi_196737904
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:52 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Of speloptie 4: ze zijn niet gek, hebben gelijk en jij zit fout
Er zijn altijd foute opties bij een multiple choice vraag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: