#ExitJoris?quote:Op maandag 14 december 2020 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een aantal ontzettende kutspelers waarvan buitenstaanders denken dat ze goed zijn. Een debiel slechte bank dus ze kunnen ook niet echt gewisseld worden.
Zou zeker leuk zijnquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.
Maar Joris heeft die spelers toch gekocht?quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat nooit.
Exit Adrie eerder.
En exit Peters. Exit Tresor. Exit Owusu. Exit Ruiter.
Wim Hordijk?quote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm ik moet woensdag ook maar de tandarts
Wat een toeval
Hij heeft een gok genomen door een matige bank te houden. Pakte vorig jaar goed uit. Nu niet.quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Joris heeft die spelers toch gekocht?
Ook dat nog. Ze pakken alles van ons af. En de overheid doet NIETS.quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Google hep storing. YouTube is kapoet.
Erg jammer.
Accepteert jouw tandarts mensen met lang haar? Ik vraag dit namens user @GGMMquote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm ik moet woensdag ook maar de tandarts
Wat een toeval
quote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Pushmeldingen van het AD.
Ter info. @:onlogisch
Werkt gewoonquote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Google hep storing. YouTube is kapoet.
Erg jammer.
Leuke vraag! Wij krijgen een pakket met ingredienten opgestuurd en krijgen een online kookworkshop!quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:fetx hoe is dat bij jullie geregeld?
Beter cancelen ze dat ook wegens coronaquote:Op maandag 14 december 2020 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuke vraag! Wij krijgen een pakket met ingredienten opgestuurd en krijgen een online kookworkshop!
Ik kan hier veel van leren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat
@:fetx check dit
Volgende keer ontvang ik graag een mention.quote:Op maandag 14 december 2020 13:27 schreef Caland het volgende:
Vrijdag en zaterdag wat vakantieborrels gepland.
Die blijven gewoon staan.
MEN VATTE ZE NIE
Of voor een IC vol met asielzoekers. @Lenny_Leonardquote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
Dus nu een maand iedereen op een houtje bijten voor wat dikke boomers
Walgelijk
Heb je geen dumbbells of en kettlebell thuis? Je kan best redelijk je benen thuis trainen als je veel reps doet als je toch nog niet mega sterk bent.quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Sportscholen dicht godverdomme. Kan ik straks weer beginnen met 40 kilo leg press
@Coco vindt dit leuk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je geen dumbbells of en kettlebell thuis? Je kan best redelijk je benen thuis trainen als je veel reps doet als je toch nog niet mega sterk bent.
Ik doe hier geen uitspraken meer over.quote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of voor een IC vol met asielzoekers. @:lenny_leonard
Sorry maat.quote:Op maandag 14 december 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer ontvang ik graag een mention.
FEITEN.quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken meer over.
Op je vingers getikt door @Tijger_m en @capricia?quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef Mansjester het volgende:
Wat een dramatische mods heb je toch in COR
quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, niksquote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je geen dumbbells of en kettlebell thuis? Je kan best redelijk je benen thuis trainen als je veel reps doet als je toch nog niet mega sterk bent.
Vanwege de AVG hoef ik hier niet op te antwoorden.quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je probeerde het kanaal van Lange Frans zeker te benaderen
Ben deze week jarig, verjaardagsborrels blijven ook gewoon staan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:27 schreef Caland het volgende:
Vrijdag en zaterdag wat vakantieborrels gepland.
Die blijven gewoon staan.
MEN VATTE ZE NIE
Heel je voorraad speciaalbier plunderen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben deze week jarig, verjaardagsborrels blijven ook gewoon staan.
Hoe meer dronken hoe sneller deze periode voorbij is
Die zullen nu ook wel weer 5 keer over de kop gaan. Maat van me doet daar (legale) handel in en die kan eigenlijk al een half jaar vrijwel niks meer inkopen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat dacht je van ouderwets opdrukken. Al die krachtmachines in de gym zijn alleen goed voor opbouw en je gewrichten te verneuken.quote:Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |