In twee weken kun je een hoop kapotmaken.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef trein2000 het volgende:
Anderzijds. Voor scholen gaat het effectief maar om 2 weken. Dat is te overzien.
Alsof alle kinderen gillen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je, ik trek een gillend kind amper voor 1 minuut, daarom heb ik geen kinderen en kan ze ook niet meer maken
Altijd van mening geweest dat je het virus de ruimte niet zoveel ruimte moet geven, dus bij lage aantallen al ingrijpen. Ook de hele zomer voor paniekzaaier uitgemaakt met nog een handjevol mensen hier die het ook zagen aankomen, volgens het merendeel waren die 500+ besmettingen absoluut geen probleem.quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Had je 3 maanden geleden al in zo'n lockdown willen zitten en blijven zitten dan?
Bovendien zijn er tegenwoordig ook noise-cancelling koptelefoons.quote:Op maandag 14 december 2020 12:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Alsof alle kinderen gillen.
Alleen de kinderen waarvan de ouders te beroerd zijn om het ze af te leren.
Nah bijna .. sowieso 3quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Anderzijds. Voor scholen gaat het effectief maar om 2 weken. Dat is te overzien. Als je het niet had gedaan had je daar weer een hoop gezeik over gehad.
Het “tegen” kamp zo weinig mogelijk munitie geven is ook belangrijk. En dan doel ik vooral op de burger die op zich wel de maatregelen steunt maar ze niet naleeft. Die moet je zo min mogelijk geven om zichzelf te foppen.
De viruswappies hou je toch wel.
Vast wel.. ergens zijn dat essentiele winkels.quote:Op maandag 14 december 2020 12:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dierenwinkels (voor speciaalvoer dat niet altijd online te krijgen is), blijven die open?
Dan is het opeens weer 'emotionele chantage'.quote:Op maandag 14 december 2020 12:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Toen schrokken ze nog van de beelden uit Italie.
Die tonen ze nu niet maar die zijn er ook nog wel.
Neem aan dat die dicht gaan.quote:
Jaquote:
Echt hè?quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is een grap neem ik aan? Hele land plat, iedereen moet thuisblijven. Maar "neem aan van wel" dat de vakantie door mag
Alles wat niet essentieel is gaat dicht dus heel moeilijk lijkt me dat ook niet, toch?quote:
Het ging alleen om de nemen, niet om de tweet, maar die plaatst fok gelijk meequote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik alles wat hij tweet wil lezen had ik wel op Twitter ipv FOK gezeten.
Die gaan toch ook gewoon dicht, mag ik lijen.quote:
Als iedereen zich hier aan houdt, zitten we daar zo aan...quote:Op maandag 14 december 2020 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mag wel hopen dat ze niet star aan die 3600 besmettingen blijven vasthouden voordat ze weer eens overwegen wat open te doen.
Essentieel natuurlijk. Ken geen Europees land waar die ooit gesloten zijn geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 12:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dierenwinkels (voor speciaalvoer dat niet altijd online te krijgen is), blijven die open?
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 14 december 2020 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd van mening geweest dat je het virus de ruimte niet zoveel ruimte moet geven, dus bij lage aantallen al ingrijpen. Ook de hele zomer voor paniekzaaier uitgemaakt met nog een handjevol mensen hier die het ook zagen aankomen, volgens het merendeel waren die 500+ besmettingen absoluut geen probleem.
Nu is het geëscaleerd tot een niveau dat ze niet anders meer kunnen dan dit, er waren nog talloze tussenopties geweest en mogelijkheden die niet zijn aangegrepen waardoor het niet zover had hoeven komen.
Dat is wel de crux.quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als iedereen zich hier aan houdt, zitten we daar zo aan...
Mijn vrouw zit in de kinderopvang en dat zijn echt heel heel heel veel kinderen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Alsof alle kinderen gillen.
Alleen de kinderen waarvan de ouders te beroerd zijn om het ze af te leren.
Kinderopvangtoeslag kent geen inkomensgrens, alleen een vermogensgrens (iets van 100-150k).quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Boven de 45K krijg je helemaal niks
Jij riep destijds al om een lockdown van de Randstad. Dan hadden de Randstad iedere maand op slot kunnen gooien.quote:Op maandag 14 december 2020 12:51 schreef Elan het volgende:
Ook de hele zomer voor paniekzaaier uitgemaakt met nog een handjevol mensen hier die het ook zagen aankomen, volgens het merendeel waren die 500+ besmettingen absoluut geen probleem.
Ik hoop dat 19 januari alles weer open gaat. Een maandje is lang zat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mag wel hopen dat ze niet star aan die 3600 besmettingen blijven vasthouden voordat ze weer eens overwegen wat open te doen.
Dat hoop ik ook maar ze gaan nu voor de full run verwacht ik, doen wat ze al te lang voor zich uit hebben geschoven namelijk het virus echt zo goed als uitroeien waarbij kosten noch moeite gespaard worden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
De natte droom van Hugo.quote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar ze gaan nu voor de full run verwacht ik, doen wat ze al te lang voor zich uit hebben geschoven namelijk het virus echt zo goed als uitroeien waarbij kosten noch moeite gespaard worden.
Uiteraard. Maar het is wel goed om te beseffen. Dat het dus niet de volle vijf weken zijn die de scholen echt raken.quote:Op maandag 14 december 2020 12:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In twee weken kun je een hoop kapotmaken.
Ik zou er iets op kunnen zeggen, maar dat is een discussie die hier niet thuis hoort!quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zit in de kinderopvang en dat zijn echt heel heel heel veel kinderen.
Dat gaat niet lukken en het is heel goed dat dat niet eerder geprobeerd is.quote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar ze gaan nu voor de full run verwacht ik, doen wat ze al te lang voor zich uit hebben geschoven namelijk het virus echt zo goed als uitroeien waarbij kosten noch moeite gespaard worden.
Jij zit al 10 jaar in een lockdown dus best gewoon even netjes de regels opvolgen, zeker aangezien je heel Nederland diezelfde lockdown gunt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef Sfancta het volgende:
Kan ik als grensbewoner wel nog boodschappen doen en tanken in Duitsland?
Denk niet dat ze dat gaan doen met het oog op de komende verkiezingen en omdat er zicht is op een vaccin.quote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Dat dit echt een poging is om het aantal besmettingen te minimaliseren en daarna dmv BCO, massaal testen, het vaccin en na 8 weken de lente langzaam terug naar normaal. En dan zijn we er vanaf van dat tering virus. Afijn dat hoop ik. Als Kabinet dit perspectief kan bieden, moet het lukken!quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als iedereen zich hier aan houdt, zitten we daar zo aan...
Oh zeker weten dat ze dat gaan doenquote:Op maandag 14 december 2020 12:56 schreef Kudashov het volgende:
Hoop niet weer dat die mongolen hard gaan inslaan
Zou er niet te hard op hopenquote:Op maandag 14 december 2020 12:56 schreef Kudashov het volgende:
Hoop niet weer dat die mongolen hard gaan inslaan
Niemand geeft mij de garantie dat het feest na 19 januari open is.quote:Op maandag 14 december 2020 12:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is wel goed om te beseffen. Dat het dus niet de volle vijf weken zijn die de scholen echt raken.
Volgens vooraanstaande lieden van het OMT, denk aan zo'n De Jong is het primair gedrag dat het verschil maakt en niet overheidsaanpak. Mensen zijn nu gewoon Coronamoe en gooien er met de pet naar omdat er toch niks meer kan en er 0 perspectief is op versoepelingen.quote:
Een totale lockdown van minimaal 5 weken vind jij iets leuks?quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens vooraanstaande lieden van het OMT, denk aan zo'n De Jong is het primair gedrag dat het verschil maakt en niet overheidsaanpak. Mensen zijn nu gewoon Coronamoe en gooien er met de pet naar omdat er toch niks meer kan en er 0 perspectief is op versoepelingen.
Als je mensen daadwerkelijk mee wil krijgen moet je ze ook een keer iets leuks in het vooruitzicht stellen.
Denk van wel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Unmountable het volgende:
Wat denken jullie van groothandels zoals de Makro en Sligro? Blijven die open?
Je roept al 9 maanden dat er een lockdown moet komen en dan ga je je nu druk maken of je nog wel goedkoop kan tankenquote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef Sfancta het volgende:
Kan ik als grensbewoner wel nog boodschappen doen en tanken in Duitsland?
Ben ook wel benieuwd wat er over de einddatum gezegd wordt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Niemand geeft mij de garantie dat het feest na 19 januari open is.
Was de vorige keer ook niet.
Natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Unmountable het volgende:
Wat denken jullie van groothandels zoals de Makro en Sligro? Blijven die open?
Als ik minister was dan had ik zelf een noodmaatregel genomen. Je gaat toch geen weken wachten als andere ontwikkelde landen het gewoon goedkeuren. Wat is dat voor iets raars?quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kunnen ze dat vaccin ook ff wat sneller goed keuren trouwens in Europa, waarom moet tot dat de 29ste duren?
Mijn kinderen hebben 1x gegild zonder reden en daarna nooit meer.quote:Op maandag 14 december 2020 12:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zou er iets op kunnen zeggen, maar dat is een discussie die hier niet thuis hoort!
Ik hoop dat het net als die kortere strengere lockdown van 2 weken vast staat. 19 januari open en dat we weer door kunnen gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat er over de einddatum gezegd wordt.
Wanneer heb jij je terugreis gepland? Ik zal daar nog maar even blijven.quote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hoezo, wil je naar de Duty Free?
Leuke grap.quote:Op maandag 14 december 2020 13:00 schreef Scorpie het volgende:
En zie hier de consequentie van alle Black Friday wappies die de straten lekker vol lieten stromen. Top gedaan.
7 januari en het verschil tussen Nederland en het VK is niet erg groot qua maatregelen dus zo veel maakt dat voor ons niet uit. No Deal is een grotere zorg, eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je terugreis gepland? Ik zal daar nog maar even blijven.
Scheelt dik 30 cent de liter neef.quote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je roept al 9 maanden dat er een lockdown moet komen en dan ga je je nu druk maken of je nog wel goedkoop kan tanken
Wat een grap
Dat is anders wel wat de ziekenhuizen verwachten ivm Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw, omdat ze ook wel weten dat bijna niemand zich eraan gaat houden. De crisisdraaiboeken worden nu alweer afgestoft hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is totaal geen reden om aan te nemen dat de curve opeens steiler gaat wordenzeker niet als je het beleid nog weer wat aanscherpt op sommige vlakken. Dat kan totaal niet een reden zijn om het land 1 maand lang dicht te doen met jaren aan gevolgen voor de economie en maatschappij.
Nu kunnen ze toch niet anders? Hoe eerder je in had gegrepen hoe beperkter de schade was geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 12:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Een totale lockdown van minimaal 5 weken vind jij iets leuks?
Oh ja. Ook dat nog.quote:Op maandag 14 december 2020 13:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
7 januari en het verschil tussen Nederland en het VK is niet erg groot qua maatregelen dus zo veel maakt dat voor ons niet uit. No Deal is een grotere zorg, eigenlijk.
En dat baseer je waar op? Je vergeet volgens mij dat 'ingrijpen' ook enorme schade aanricht.quote:Op maandag 14 december 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu kunnen ze toch niet anders? Hoe eerder je in had gegrepen hoe beperkter de schade was geweest.
En waren we vroeg of laat weer op dit punt beland.quote:Op maandag 14 december 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu kunnen ze toch niet anders? Hoe eerder je in had gegrepen hoe beperkter de schade was geweest.
Natuurlijk niet. Je denkt toch niet dat als ze een maand geleden een lockdown hadden ingevoerd het nu weer voorbij was.quote:Op maandag 14 december 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Yep.quote:Op maandag 14 december 2020 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Als niemand zich meer laat testen dalen die cijfers vanzelf weer....
Nee. Kijk even naar Wales, 2 weken volledige lockdown gehad, cijfers gedaald, lockdown opgeheven en binnen een week moesten ze alweer nieuwe maatregelen afkondigen omdat het weer keihard omhoog ging.quote:Op maandag 14 december 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier sowieso ookquote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Nu wordt Kerst met de (hele) familie juist dat lichtpuntje is mijn gevoel.
Twee maar die zijn voorzien van paspoorten, inentingen etc en Nederlandersquote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja. Ook dat nog.
Heb je een hond mee?
Maar de ziekenhuisopnamen en het percentage positief getest niet.quote:Op maandag 14 december 2020 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Als niemand zich meer laat testen dalen die cijfers vanzelf weer....
Als je eerder ingrijpt, loopt het ook eerder weer op idd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Kijk even naar Wales, 2 weken volledige lockdown gehad, cijfers gedaald, lockdown opgeheven en binnen een week moesten ze alweer nieuwe maatregelen afkondigen omdat het weer keihard omhoog ging.
Ja.quote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Nu wordt Kerst met de (hele) familie juist dat lichtpuntje is mijn gevoel.
quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je eerder ingrijpt, loopt het ook eerder weer op idd.
Het is ook helemaal geen oplossing voor het probleem. Het enige wat we hiermee kopen is wat tijd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Kijk even naar Wales, 2 weken volledige lockdown gehad, cijfers gedaald, lockdown opgeheven en binnen een week moesten ze alweer nieuwe maatregelen afkondigen omdat het weer keihard omhoog ging.
helemaal mee eens, de basisscholen moeten openblijven.quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb echt medelijden met die kinderen, afgelopen zomer zoveel schrijnende gevallen van mishandelingen en misbruik, geraamde percentages liggen op een toename ergens tussen de 120 en de 150% .
Omdat iedereen ook thuis moet werken had je beter de basisscholen open kunnen houden....
Inderdaad. Als zelfs Canada het al goedkeurt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik minister was dan had ik zelf een noodmaatregel genomen. Je gaat toch geen weken wachten als andere ontwikkelde landen het gewoon goedkeuren. Wat is dat voor iets raars?
Nee maar die stijgen nu veel minder hard en dat helpt niks bij de beeldvorming.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar de ziekenhuisopnamen en het percentage positief getest niet.
Waarvoor je voor het omgekeerde ook voorbeelden kan geven.quote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar gaat een lockdown ook niets aan veranderen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef Benny het volgende:
Extra journaal: Er zijn grote zorgen omtrent oud & nieuw
Is al gecorrigeerdquote:Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind het echt zuur voor fysiotherapeuten, en zij die daarheen gaan, dat ze steeds gelijk getrokken worden met cosmetische contactberoepen. Daar zit je dan met je hbo-opleiding en de steeds noodzakelijkere master.
Minder besmettingen dus minder exponentiële groei, je uitgangspunt is dan veel gunstiger. Plus minder drukte in de ziekenhuizen, want daar gaat dit over.quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarvoor je voor het omgekeerde ook voorbeelden kan geven.
Oh topquote:
Niet dat het veel uitmaakt. Productie is toch meer de bottleneck? We hadden beter een fabriek kunnen bouwen van het geld wat we allemaal weggooien.quote:Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad. Als zelfs Canada het al goedkeurt.
Fabel: Hugo heeft de situatie goed onder controle.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef Benny het volgende:
De Jonge is vanavond bij het programma "Het Coronavirus: Feite en Fabels"
Te zien om 20.30 uur. Direct na het 8-uurjournaal
Er is afgesproken dat heel de EU het gelijktijdig uitrolt. De inkoop is ook door de EU centraal gedaan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik minister was dan had ik zelf een noodmaatregel genomen. Je gaat toch geen weken wachten als andere ontwikkelde landen het gewoon goedkeuren. Wat is dat voor iets raars?
Sterk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zet je denkvermogen maar even aan dan
Ik kan hier ook met mijn verstand niet bij.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
helemaal mee eens, de basisscholen moeten openblijven.
dan kan de kinderopvang ook door, en worden de ouders ontlast, die kunnen dan normaal doorwerken, die hebben heel hun verlofsaldo van 2020 al opgebrand, en nu gaat het saldo 2021 er ook aan.
Waar werkgegevers eerder coulant waren, zal dat nu minder zijn.
Die doet de afdeling fabels waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:05 schreef Benny het volgende:
De Jonge is vanavond bij het programma "Het Coronavirus: Feite en Fabels"
Te zien om 20.30 uur. Direct na het 8-uurjournaal
Een maand?quote:Op maandag 14 december 2020 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je denkt toch niet dat als ze een maand geleden een lockdown hadden ingevoerd het nu weer voorbij was.
Ja gaan volledig dicht volgens berichtgeving.quote:
Vandaag krijgen we nog een mini black friday.quote:Op maandag 14 december 2020 13:00 schreef Scorpie het volgende:
En zie hier de consequentie van alle Black Friday wappies die de straten lekker vol lieten stromen. Top gedaan.
De drukte in de ziekenhuizen is nog te overzien. Exponentiële groei is er niet. Maar je negeert mijn vraag, reken je de schade van het 'ingrijpen' wel mee in je berekening?quote:Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Minder besmettingen dus minder exponentiële groei, je uitgangspunt is dan veel gunstiger. Plus minder drukte in de ziekenhuizen, want daar gaat dit over.
Ik vermoed een veel grotere.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vandaag krijgen we nog een mini black friday.
Minder, ja. De vraag is dan hoeveel minder en hoe dat helpt als je klassen hebt van 25.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik kan hier ook met mijn verstand niet bij.
De winst zal echt minimaal zijn. Onlangs hier nog een - volgens mij - IJslands onderzoek voorbij zien komen over dat kinderen <12 echt een stuk minder bijdragen aan verspreiding dan de rest.
Maar dan hadden we vrijwel geen immuniteit opgebouwd...quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Een maand?Je had in september al moeten ingrijpen toen de R op 1,3 lag en we ruim over de duizend besmettingen per dag gingen zonder adequate testcapaciteit.
Uh, eigenlijk wel.quote:
Het heilige Duitsland met al die testen en bco voert nu ook een lockdown inquote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Een maand?Je had in september al moeten ingrijpen toen de R op 1,3 lag en we ruim over de duizend besmettingen per dag gingen zonder adequate testcapaciteit.
Ook RIP aan de sportverenigingen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja gaan volledig dicht volgens berichtgeving.
Tot zover de gezonde motor van de maatschappij.
En dan drie, vier maanden in lockdown?quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan dicht. Heb al gebeld want dat is ook een vraag van me. Postnl zegt dat ze dicht gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:10 schreef Benny het volgende:
En hoe zit het met de niet-essentiele winkels die ook pakketophaalpunt zijn?
Nope! Wales, Duitsland, Spanje, allemaal voorbeelden dat een korte lockdown nauwelijks helpt op de lange termijn.quote:
Hij heeft zijn krediet met zo ongeveer alles toch allang verspeeld?quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef Benny het volgende:
Baudet: "Het is totaal niet intelligent wat we doen"
Iedereen is toch thuis dus die zijn niet meer nodigquote:Op maandag 14 december 2020 13:10 schreef Benny het volgende:
En hoe zit het met de niet-essentiele winkels die ook pakketophaalpunt zijn?
Ja lijkt me wel iets dat mee speelt.quote:Op maandag 14 december 2020 13:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan het zijn dat de kinderopvang dicht gaat om (werkende) ouders meer te dwingen thuis te blijven?
Je gaat daar toch geen weken op wachten? Wat is dat voor iets raars?quote:Op maandag 14 december 2020 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat heel de EU het gelijktijdig uitrolt. De inkoop is ook door de EU centraal gedaan.
quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nope! Wales, Duitsland, Spanje, allemaal voorbeelden dat een korte lockdown nauwelijks helpt op de lange termijn.
En tegelijk zadel je een hoop ouders op met problemen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel iets dat mee speelt.
Hoezo? Exact 9 a 10 dagen later en de cijfers exploderen. Je kan nog zo op zijn Trump's cijfers blijven ontkennen, maar die liegen gewoon niet.quote:
Low key wil de politiek je toch nog een kans geven om wel belangrijke dingen te halen. Maar in de praktijk gaan nu een hoop mensen onbelangrijke dingen halen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef Fretwork het volgende:
Wel typisch dat we vannacht dichtgaan om een run te voorkomen, en dat dat dan nu al bekend is
Bij mij welquote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Gmail al in lockdown trouwens?
Het is aan jou om die causatie aan te tonen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Exact 9 a 10 dagen later en de cijfers exploderen. Je kan nog zo op zijn Trump's cijfers blijven ontkennen, maar die liegen gewoon niet.
Voor Baudetje zijn 3 miljoen doden acceptabel. Anders voelt hij zich een gokooide tijger die niet antilopen kan jagen.quote:
Misschien zijn ze in Portugal of Finland nog niet zo ver. Wel solidair blijven hè!quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je gaat daar toch geen weken op wachten? Wat is dat voor iets raars?
@Lenny_Leonard kom er maar in.quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De drukte in de ziekenhuizen is nog te overzien. Exponentiële groei is er niet. Maar je negeert mijn vraag, reken je de schade van het 'ingrijpen' wel mee in je berekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |