quote:Op zondag 13 december 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Om even bij te komen van alles wat er hier gezegd is, deel ik voor iedereen even dit prachtige nummer
Truste leuke koffiequote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
Bedje roept
Is nog even afwachten hoe productief ik morgen ben, maar hopelijk tot bij de quiz morgen! En anders de volgende natuurlijk.
Trusten.quote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
Bedje roept
Is nog even afwachten hoe productief ik morgen ben, maar hopelijk tot bij de quiz morgen! En anders de volgende natuurlijk.
Spijker/kop.quote:Op zondag 13 december 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op Viva zag ik laatst de opmerking "ze zijn net meel, 0 uitstraling, net broer en zus, 1 blob niet-bestaande persoonlijkheid" en dat vond ik wel treffend eigenlijk
Je zal ook wel blij zijn met dit nieuws.quote:Op zondag 13 december 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Om even bij te komen van alles wat er hier gezegd is, deel ik voor iedereen even dit prachtige nummer
quote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
Zelfs het duo van Slovenië uit 2019 had nog meer uitstraling.
Die muziek van Blue was zelfs nog niet eens zo smakeloos als het liedje wat hierboven staat.quote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zal ook wel blij zijn met dit nieuws.
Boyband Blue werkt aan reünie en comeback voor 20-jarig jubileum
De keren dat ik het zie, denk ik elke keer weer dat hij ontzettend nodig moet plassen en daardoor zo krampachtig staat te doen.quote:
Ja dat vind ik oprecht leukquote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zal ook wel blij zijn met dit nieuws.
Boyband Blue werkt aan reünie en comeback voor 20-jarig jubileum
Hoe ver ben je gekomen?quote:Op zondag 13 december 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die muziek van Blue was zelfs nog niet eens zo smakeloos als het liedje wat hierboven staat.
Heb de gifbeker helemaal leeg gedronken.quote:
Das meer dan ikquote:Op zondag 13 december 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb de gifbeker helemaal leeg gedronken.
Ik heb hem ook afgeluisterd maar zat me wel af te vragen of je dit echt leuk vond, en hoe danquote:
Ik vraag mij bij dit soort dingen altijd af, wie luistert hier voor zijn plezier naar?quote:
Nou 14 jaar geleden wel hoorquote:Op zondag 13 december 2020 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgeluisterd maar zat me wel af te vragen of je dit echt leuk vond, en hoe dan
Gaat ook om het plaatje natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort dingen altijd af, wie luistert hier voor zijn plezier naar?
Ah dus past wel goed bij de vrouwen hier in de SC.quote:
Hahahah jaquote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
Zelfs het duo van Slovenië uit 2019 had nog meer uitstraling.
Jij verdient jouw centen als Mod wel heel makkelijk.quote:
Ik doe echt helemaal geen moer, blauw staat me alleen goed.quote:Op maandag 14 december 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij verdient jouw centen als Mod wel heel makkelijk.
quote:Op maandag 14 december 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe echt helemaal geen moer, blauw staat me alleen goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |