Nul. Niet nodig ook.quote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef Unmountable het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat de zogenaamde ‘noodtoestand’ wordt uitgeroepen met deze ontwikkelingen?
Maar in België dacht ik wel.quote:
Jaaaa, lekker slapen om 0:00uquote:Op zondag 13 december 2020 21:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Men kan gewoon om 22.00u gaan slapen
Dat iemand buiten Nederland in armoede leeft is dan geen probleemquote:Op zondag 13 december 2020 21:19 schreef chratnox het volgende:
Ik ben niet goed op de hoogte van de situatie in Jemen, dus daar kan ik inderdaad weinig over zeggen. Als ik naar Nederland kijk, zou het naar mijn mening onnodig moeten zijn om in dusdanige armoede te leven dat je niet je dagelijkse boodschappen kunt krijgen. Als dat niet kan is dat een groot probleem waar iets aan gedaan moet worden.
Moet je me ff helpen met de post waarin ik vertel hoeveel jij gaat eten met kerst en met wie.quote:En jij niet met hoeveel mensen ik kerst ga vieren en hoeveel ik ga eten. Vervelend hè dat je die woorden in de mond gelegd worden?
Je kan het downplayen noemen, ik noem het liever een waardering voor welvaart en veiligheid waarin we leven. Er zijn zoveel dingen in het leven die je niet in de hand hebt en hoewel het nu voor iedereen afzien is, mag je nog steeds blij zijn dat je mee maakt in een land waar iedereen zijn uiterste best wil doen om voor iedereen die het nodig heeft een bed beschikbaar te hebben in het ziekenhuis.quote:Tja, dan kun je alles wel downplayen. Welk leed er ook is mag niet uitgesproken worden, want ergens ter wereld is er altijd wel iemand geweest die het zwaarder heeft gehad. De levensstandaard in Nederland is hoog, en daar is (en wordt) hard voor gewerkt. Dat die levensstandaard ineens veranderd heeft gevolgen, zeker als het zo abrupt is.
Ik noemde het vorige keer als grap maar daarmee is het idee inmiddels ook echt geboren. Mits een beetje redelijk weer gooien we de bbq aan. Prima dagje om te slow cooken.quote:Op zondag 13 december 2020 21:32 schreef hjansen82 het volgende:
En op oud nieuwe verplicht binnen blijven en naar de tv kijken. Dus dat betekent de oudejaarstrekking , de conference en een of andere muziekshow. Als je de all you need is love kerstspecial al overleefd had dan gaat de rest deze oudjaarsavond zeker niet overleven.
Sterkte!quote:Op zondag 13 december 2020 21:40 schreef Sfancta het volgende:
Krijg net bericht, de basisschool van mijn kind sluit de deuren. De hele week voor de vakantie nu dicht. Leerkrachten en kinderen besmet. Meer weet ik niet op het moment.
Onder de pergolaquote:Op zondag 13 december 2020 21:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik noemde het vorige keer als grap maar daarmee is het idee inmiddels ook echt geboren. Mits een beetje redelijk weer gooien we de bbq aan. Prima dagje om te slow cooken.
Telefoon aanhouden, wachten op de Alert en dan bericht lezen.quote:Op zondag 13 december 2020 21:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar in België dacht ik wel.
Ben benieuwd. Sta zelf in een telecom winkel. Heb nog niks gehoord over hoe of wat.
Dat is lokaal natuurlijk wel vaker gebeurdquote:Op zondag 13 december 2020 21:40 schreef Sfancta het volgende:
Krijg net bericht, de basisschool van mijn kind sluit de deuren. De hele week voor de vakantie nu dicht. Leerkrachten en kinderen besmet. Meer weet ik niet op het moment.
Basisschool zelfsquote:Op zondag 13 december 2020 21:40 schreef Sfancta het volgende:
Krijg je nog een beetje bevolkingsaanwas van ook, dubbele winstquote:Op zondag 13 december 2020 21:41 schreef rutger05 het volgende:
Vroeger hebben we echte winters gekend, waarbij we insneeuwden en ook beperkt waren ins ons gaan en staan. Ook dit overleven we wel wel weer.
Dat duurde weken/maanden?quote:Op zondag 13 december 2020 21:41 schreef rutger05 het volgende:
Vroeger hebben we echte winters gekend, waarbij we insneeuwden en ook beperkt waren ins ons gaan en staan. Ook dit overleven we wel wel weer.
De Telegraaf, de krant van paniekerend Nederland, heeft ook een artikel waarin het bericht ontkent word.quote:Op zondag 13 december 2020 21:42 schreef miss_sly het volgende:
https://twitter.com/minis(...)211084021469186?s=21
De uitgelekte lijst zou toch niet correct zijn.
De 30e was overigens een op een maandag. Dan is vrijwel altijd al een hogere piek in testenaantallen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat een deel door testbeleid komt, maar een ander deel ook gewoon stijging is. Het is dus niet zo erg als dat het lijkt (nog), maar het stijgt zeker wel.
noem je dat winst ?quote:Op zondag 13 december 2020 21:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Krijg je nog een beetje bevolkingsaanwas van ook, dubbele winst
We waren er bij.quote:Op zondag 13 december 2020 21:41 schreef rutger05 het volgende:
Vroeger hebben we echte winters gekend, waarbij we insneeuwden en ook beperkt waren in ons gaan en staan. Ook dit overleven we wel wel weer.
Mooi dat je aan oorlog refereert, want de laatste keer dat de regering mensen opsloot met een avondklok was het ook oorlog.quote:Op zondag 13 december 2020 21:37 schreef Confetti het volgende:
Met kerst en nieuwjaar heb je dus geen bal aan het feit dat de winkels dichtzijn. De contacten op die dagen vinden achter de voordeur plaats.
Juist tijdens kerst moet je een verbod op verplaatsingen invoeren. Dan ga je heel veel ellende voorkomen. Nu gaan we midden in een oorlog vanwege emotionele redenen de wapens 2 dagen neerleggen terwijl de vijand losgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |