Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat dit soort dingen expres 'gelekt' worden.quote:Op zondag 13 december 2020 21:02 schreef Noek het volgende:
Hoe werkt dat uitlekken eigenlijk?
Zo’n matige vertoning steeds.
Jij en je hondjes moeten niet zo zeuren en zich beseffen dat we met een pandemie te maken hebben.quote:Op zondag 13 december 2020 21:06 schreef Predator40 het volgende:
we hebben 2 oppashondjes, die kan ik moeilijk van 20:00 tot 6:00 die moeten wel 1 keer uit
Dan kunnen we dit topic wel tot morgenavond sluiten, lijkt mequote:Op zondag 13 december 2020 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien kunnen we eens volwassen worden en alleen reageren op maatregelen die ook daadwerkelijk afgekondigd zijn?
Primaquote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit topic wel tot morgenavond sluiten, lijkt me
tot nu toe kloppen alle maatregelen die door deze bron zijn doorgegeven.quote:Op zondag 13 december 2020 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien kunnen we eens volwassen worden en alleen reageren op maatregelen die ook daadwerkelijk afgekondigd zijn?
Waar ontken ik precies dat het geen gevolgen heeft?quote:Op zondag 13 december 2020 20:50 schreef MoreDakka het volgende:
Maar je mist het punt. Je wilt meerdere generaties met leerachterstanden opzadelen om nu een crisis te bestrijden. Dat is een keuze, maar je doet net alsof dat geen lange termijngevolgen heeft.
Waar rook is, is vuurquote:
Moeders zijn doorgaan altijd betrouwbaar.quote:
Tijd voor een media verbod voor dat soort gasten. Laat ze met een mond praten ipv allemaal hun eigen ideeën te spuwen tegen de media.quote:Op zondag 13 december 2020 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaat om het signaal aldus Hubert
quote:Op zondag 13 december 2020 21:05 schreef Tyr80 het volgende:
Gvd verplicht karretje ontsmetten in de super, was vandaag nog zo aan het genieten van mijn voorverwarmde karretje...
Dat is gewoon een keuze natuurlijk. Kun je van alles van vinden. Maar als we dat met z’n allen willen kan het prima.quote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef Fred het volgende:
[..]
Waar ontken ik precies dat het geen gevolgen heeft?
Ik zou het ook graag anders zien, maar ik denk dat we niet de luxe hebben om de scholen open te houden.
We moeten de kwetsbaren en ouderen ontzien, maar nu moet iedereen er voor lijden. Wanneer gaan we die ouderen en kwetsbaren nou eens afzonderen, zodat de rest het land draaiende kan houden.quote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik zou het ook graag anders zien, maar ik denk dat we niet de luxe hebben om de scholen open te houden.
quote:
Ah, tuurlijk niet. Stel je eens voor dat er slimme maatregelen genomen wordenquote:
Gaat toch ook geen hond controleren joh. Als het al zo is.quote:Op zondag 13 december 2020 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet weer die poppenkast met winkelkarretjes 'ontsmetten' zeg. Dat station is toch hopelijk onderhand wel eens gepasseerd.
quote:Op zondag 13 december 2020 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk niet. Stel je eens voor dat er slimme maatregelen genomen worden
Mischien kunnen we die allemaal in leegstaande vakantie parken stoppen of zo?quote:Op zondag 13 december 2020 21:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
We moeten de kwetsbaren en ouderen ontzien, maar nu moet iedereen er voor lijden. Wanneer gaan we die ouderen en kwetsbaren nou eens afzonderen, zodat de rest het land draaiende kan houden.
I.p.v. 6,5 miljoen mensen 17 miljoen mensen. 😑
Nee, ik ook niet. We worden alvast gemasseerd.quote:Op zondag 13 december 2020 21:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat dit soort dingen expres 'gelekt' worden.
Voor wat het waard is, mijn overleden Oma.quote:Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef summer2bird het volgende:
* Landelijk: tijdens oud en nieuw zal er vanaf 20:00u 31 december tot 6:00u 1 januari een avondklok zijn.
Omdat je steeds ongeinformeerde opmerkingen maakt als 'ze moeten zich maar een paar weken vermaken'. En dan heb ik het nog niet eens over de andere gevolgen van het sluiten van scholen.quote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef Fred het volgende:
[..]
In het NOS blog artikel staat dat één van de maatregelen een verbod op contactberoepen is, en dan ook nog iets over niet-essentiele winkels. Twee absoluut geweldige acties die ze kunnen nemen.quote:
Het is maar wat je geweldig noemtquote:Op zondag 13 december 2020 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het NOS blog artikel staat dat één van de maatregelen een verbod op contactberoepen is, en dan ook nog iets over niet-essentiele winkels. Twee absoluut geweldige acties die ze kunnen nemen.
Is "empathie" je nieuwe stokpaardje?quote:Op zondag 13 december 2020 21:17 schreef MoreDakka het volgende:
Omdat je steeds ongeinformeerde opmerkingen maakt als 'ze moeten zich maar een paar weken vermaken'. En dan heb ik het nog niet eens over de andere gevolgen van het sluiten van scholen.
Het is altijd een optie, maar je moet er een heel goed argument voor hebben. Die heb jij niet gegeven, het enige waar je mee komt is een stuitend gebrek aan empathie en kennis.
Ik ben niet goed op de hoogte van de situatie in Jemen, dus daar kan ik inderdaad weinig over zeggen. Als ik naar Nederland kijk, zou het naar mijn mening onnodig moeten zijn om in dusdanige armoede te leven dat je niet je dagelijkse boodschappen kunt krijgen. Als dat niet kan is dat een groot probleem waar iets aan gedaan moet worden.quote:Op zondag 13 december 2020 21:07 schreef Fred het volgende:
[..]
Het hongerlijden van mensen elders op deze aardbol is anders is leed dat voor velen minder belangrijk is dan overdadig eten met kerst, je hoort en leest vooral een hoop een geklaag dat kerst anders is dan anders.
Ik heb nog niemand horen klagen dat iemand in Jemen niet eens zijn ontbijt heeft gehad vanmorgen.
Klopt, maar dat betekent niet dat die kinderen niet mogen klagen.quote:Uiteraard zijn die kinderen het beste af op school, maar ze hebben er ook niets aan als ze niet behandeld kunnen worden aan een gebroken been omdat het ziekenhuis vol ligt met mensen die Corona hebben opgelopen omdat zij naar school zijn geweest.
En jij niet met hoeveel mensen ik kerst ga vieren en hoeveel ik ga eten. Vervelend hè dat je die woorden in de mond gelegd worden?quote:Je weet niet eens wat voor huis het is en moet hoeveel mensen ik er in ga wonen.
Tja, dan kun je alles wel downplayen. Welk leed er ook is mag niet uitgesproken worden, want ergens ter wereld is er altijd wel iemand geweest die het zwaarder heeft gehad. De levensstandaard in Nederland is hoog, en daar is (en wordt) hard voor gewerkt. Dat die levensstandaard ineens veranderd heeft gevolgen, zeker als het zo abrupt is.quote:Dan mag je nog altijd blij zijn dat je in een land woont waarin de medische zorg in staat is om de diagnose kanker te stellen, zodat je de kans hebt om je leven te rekken of nog zoveel mogelijk te doen wat je altijd wilde doen in het leven.
Ik zet jou niet neer als een persoon met een gebrek aan empathie, ik zet jouw posts neer als posts die op mij overkomen als het niet hebben van empathie. Zo komen je posts op mij over. Mocht dat niet zo zijn en ik ze verkeerd gelezen hebben, mea culpa. Maar aangezien je de opmerking in het afgelopen topic ook een aantal keer gekregen hebt kun je je post misschien beter nog een keer doorlezen als je dat stempel niet wil krijgen.quote:Jammer dat je het persoonlijk maakt en mij neerzet als een persoon met gebrek aan empathie. Ja, ik kijk misschien anders tegen de wereld aan en ja, ik ben niet bang om dat ook kenbaar te maken. Maar dat wil niet zeggen dat ik iedereen een lang, gelukkig en gezond leven gun.
Nou ja, er moet sowieso iets gebeuren. Het alternatief is 'een signaal afgeven' door maatregelen te nemen die echt geen ene fluit uit maken, zoals theaters sluiten.quote:Op zondag 13 december 2020 21:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is maar wat je geweldig noemt
Daar ben ik het niet zonder meer mee eens.quote:Op zondag 13 december 2020 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, er moet sowieso iets gebeuren.
Nee, gewoon alles open gooien, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 13 december 2020 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, er moet sowieso iets gebeuren.
Yes. Vanaf morgenavond al.quote:Op zondag 13 december 2020 21:19 schreef Postbus100 het volgende:
Tering zeg... Winkels sluiten? Avondklok met oud en nieuw?
Tuurlijk wel. Tot aan maart of totdat de sectoren gaan dreigen voor extra geld.quote:Op zondag 13 december 2020 21:21 schreef HPoi het volgende:
Zorgwekkend, ik hoop maar niet dat ze het daarna nog maanden gaan rekken die lockdown.
Totale lockdown, iedereen binnen blijven, max 1 u per dag naar buiten binnen een straal van 1km rond je thuisadres...quote:Op zondag 13 december 2020 21:19 schreef Postbus100 het volgende:
Er is wel een catch voor het kabinet: de verkiezingen.quote:Op zondag 13 december 2020 21:21 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tot aan maart of totdat de sectoren gaan dreigen voor extra geld.
Deal, mits jij goede zorg kan bieden aan IC patienten.quote:Op zondag 13 december 2020 21:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles open gooien, zo moeilijk is het niet.
Dat kwam door de run op avondwinkels toen de horeca sloot om 22:00.quote:Op zondag 13 december 2020 21:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind dat ''na xx geen alcohol/cannabis verkoop'' toch wel een van de grootste aanfluitingen van de laatste tijd. Daar zit echt geen énkel rationeel gedachteproces achter.
Dan moet je post 11 ook even verwijderen, met die 'voorgestelde maatregelen' via WhatssApp.quote:Op zondag 13 december 2020 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Kunnen we weer stoppen met op de man spelen en stoppen met Fake News te verspreiden dan wel er op te reageren? Dank U[/modbreak]
`Positief blijven? Wat is dat?quote:Op zondag 13 december 2020 21:24 schreef Ven1972 het volgende:
Ik word niet zo goed van dat er zo veel fake nieuws wordt verspreid. We moeten gewoon afwachten wat het kabinet gaat beslissen.... Druk over te maken is niet goed voor jouw bloeddruk... en zeker ook voor jouw gehele immuniteit. We moeten wel positief blijven in deze moeilijke tijd.
Stellen ze de verkiezingen toch uitquote:Op zondag 13 december 2020 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is wel een catch voor het kabinet: de verkiezingen.
Als ze alles dicht houden tot in maart dan gaan ze hard afgerekend worden.
Wees blij zou iemand zeggen, niet ik, dat je nog elektriciteit hebt.quote:Op zondag 13 december 2020 21:19 schreef Postbus100 het volgende:
Yes lekker het immuunsysteem naar de kloten helpen. Goed bezig.quote:Op zondag 13 december 2020 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Totale lockdown, iedereen binnen blijven, max 1 u per dag naar buiten binnen een straal van 1km rond je thuisadres...
Vanaf morgen worden de verplicht te dragen nekbanden verstrekt:quote:Op zondag 13 december 2020 21:23 schreef Wantie het volgende:
Totale lockdown, iedereen binnen blijven, max 1 u per dag naar buiten binnen een straal van 1km rond je thuisadres...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |