Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat dit soort dingen expres 'gelekt' worden.quote:Op zondag 13 december 2020 21:02 schreef Noek het volgende:
Hoe werkt dat uitlekken eigenlijk?
Zo’n matige vertoning steeds.
Jij en je hondjes moeten niet zo zeuren en zich beseffen dat we met een pandemie te maken hebben.quote:Op zondag 13 december 2020 21:06 schreef Predator40 het volgende:
we hebben 2 oppashondjes, die kan ik moeilijk van 20:00 tot 6:00 die moeten wel 1 keer uit
Dan kunnen we dit topic wel tot morgenavond sluiten, lijkt mequote:Op zondag 13 december 2020 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien kunnen we eens volwassen worden en alleen reageren op maatregelen die ook daadwerkelijk afgekondigd zijn?
Primaquote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit topic wel tot morgenavond sluiten, lijkt me
tot nu toe kloppen alle maatregelen die door deze bron zijn doorgegeven.quote:Op zondag 13 december 2020 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien kunnen we eens volwassen worden en alleen reageren op maatregelen die ook daadwerkelijk afgekondigd zijn?
Waar ontken ik precies dat het geen gevolgen heeft?quote:Op zondag 13 december 2020 20:50 schreef MoreDakka het volgende:
Maar je mist het punt. Je wilt meerdere generaties met leerachterstanden opzadelen om nu een crisis te bestrijden. Dat is een keuze, maar je doet net alsof dat geen lange termijngevolgen heeft.
Waar rook is, is vuurquote:
Moeders zijn doorgaan altijd betrouwbaar.quote:
Tijd voor een media verbod voor dat soort gasten. Laat ze met een mond praten ipv allemaal hun eigen ideeën te spuwen tegen de media.quote:Op zondag 13 december 2020 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaat om het signaal aldus Hubert
quote:Op zondag 13 december 2020 21:05 schreef Tyr80 het volgende:
Gvd verplicht karretje ontsmetten in de super, was vandaag nog zo aan het genieten van mijn voorverwarmde karretje...
Dat is gewoon een keuze natuurlijk. Kun je van alles van vinden. Maar als we dat met z’n allen willen kan het prima.quote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef Fred het volgende:
[..]
Waar ontken ik precies dat het geen gevolgen heeft?
Ik zou het ook graag anders zien, maar ik denk dat we niet de luxe hebben om de scholen open te houden.
We moeten de kwetsbaren en ouderen ontzien, maar nu moet iedereen er voor lijden. Wanneer gaan we die ouderen en kwetsbaren nou eens afzonderen, zodat de rest het land draaiende kan houden.quote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik zou het ook graag anders zien, maar ik denk dat we niet de luxe hebben om de scholen open te houden.
quote:
Ah, tuurlijk niet. Stel je eens voor dat er slimme maatregelen genomen wordenquote:
Gaat toch ook geen hond controleren joh. Als het al zo is.quote:Op zondag 13 december 2020 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet weer die poppenkast met winkelkarretjes 'ontsmetten' zeg. Dat station is toch hopelijk onderhand wel eens gepasseerd.
quote:Op zondag 13 december 2020 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk niet. Stel je eens voor dat er slimme maatregelen genomen worden
Mischien kunnen we die allemaal in leegstaande vakantie parken stoppen of zo?quote:Op zondag 13 december 2020 21:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
We moeten de kwetsbaren en ouderen ontzien, maar nu moet iedereen er voor lijden. Wanneer gaan we die ouderen en kwetsbaren nou eens afzonderen, zodat de rest het land draaiende kan houden.
I.p.v. 6,5 miljoen mensen 17 miljoen mensen. 😑
Nee, ik ook niet. We worden alvast gemasseerd.quote:Op zondag 13 december 2020 21:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat dit soort dingen expres 'gelekt' worden.
Voor wat het waard is, mijn overleden Oma.quote:Op zondag 13 december 2020 20:55 schreef summer2bird het volgende:
* Landelijk: tijdens oud en nieuw zal er vanaf 20:00u 31 december tot 6:00u 1 januari een avondklok zijn.
Omdat je steeds ongeinformeerde opmerkingen maakt als 'ze moeten zich maar een paar weken vermaken'. En dan heb ik het nog niet eens over de andere gevolgen van het sluiten van scholen.quote:Op zondag 13 december 2020 21:09 schreef Fred het volgende:
[..]
In het NOS blog artikel staat dat één van de maatregelen een verbod op contactberoepen is, en dan ook nog iets over niet-essentiele winkels. Twee absoluut geweldige acties die ze kunnen nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |