Mogelijke verklaringen:quote:Op zondag 13 december 2020 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Duitsland nu zulke zware maatregelen moet treffen. Het was daar toch allemaal zo goed geregeld?
Als we de cijfers relatief vergelijken dan heeft Duitsland met hun grotere economie behoorlijk de handrem erop gezet,quote:Op zondag 13 december 2020 15:38 schreef Gretzl het volgende:
Waarom gebeurt er in NL pas iets nadat Merkel en de haren hebben besloten dat het foute boel is?
[ afbeelding ]
CNN aanzetten, life verslag van hoe het vaccin wordt ingepakt en vervoerd.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er gevaccineerd?
Echt, wat een kutzooi!
Graag gedaan.quote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef Vallon het volgende:
Thx mods !!!Typo die ik kon rechtvaardigen met Gaan en Na het sluiten van de winkels waar het erg druk wordt.
De rij bij de Action & PriMark, vernam ik - ik kom daar vandaag tenminste; nooit, is onoverbrugbaar.
Je vraagt je toch af waarom het kabinet niet begin oktober al alle adviezen van C19 Red Team heeft opgevolgd. Dan was het niet zo ernstig uit de hand gelopenquote:
Insgelijks, ik mag al niet meer naar school hier in Walesquote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou daar gaan we. Veel sterkte iedereen.
Je zou denken dat iemand die elke keer de verkeerde adviezen ophemelde wel een toontje lager zou zingen ondertussen. Maar nee.quote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waarom het kabinet niet begin oktober al alle adviezen van C19 Red Team heeft opgevolgd. Dan was het niet zo ernstig uit de hand gelopen![]()
Het is weer all over again: te laat en te slap ingrijpen
Vieren we dit jaar samen oud en nieuw?
Voorkom de derde golf
De druppel die de emmer deed overlopen?
Wordt nog lastig om iets te vinden dat niet wordt afgeraden.quote:Op zondag 13 december 2020 15:55 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien toch maar kijken of ik niet een weekje naar het buitenland kan.
Klopt, lastig plaatje zo helaas.quote:Op zondag 13 december 2020 15:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wordt nog lastig om iets te vinden dat niet wordt afgeraden.
[ afbeelding ]
Weekje Center Parcs is ook leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 15:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, lastig plaatje zo helaas.
EU gaat rustig nog tot 29 december over de goedkeuring doen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er gevaccineerd?
Echt, wat een kutzooi!
Ik vraag me toch af waarom je geen antwoord geeft over Duitsland. Jij was de fanboy.quote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waarom het kabinet niet begin oktober al alle adviezen van C19 Red Team heeft opgevolgd. Dan was het niet zo ernstig uit de hand gelopen![]()
Voorkom de derde golf
Nee, echt?quote:Op zondag 13 december 2020 15:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
EU gaat rustig nog tot 29 december over de goedkeuring doen.
Nou...quote:Op zondag 13 december 2020 15:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het Red Team adviseerde het Duitse beleid te volgen. Daar gaat het nu niet beter dan hier.
quote:Op zondag 13 december 2020 15:55 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien toch maar kijken of ik niet een weekje naar het buitenland kan.
Er is nog aardig wat keuze voor elke portemonnee:quote:Op zondag 13 december 2020 15:57 schreef Tijn het volgende:
Wordt nog lastig om iets te vinden dat niet wordt afgeraden.
Cases tussen landen onderling moet je niet zomaar vergelijken. Dat is pas 100.000x hier gezegd, misschien heb je het alle vorige keren gemist?quote:Op zondag 13 december 2020 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou...
[ afbeelding ]
ourworldindata.org
Mogen de darters wel bij elkaar komen om te darten dan?quote:Op zondag 13 december 2020 16:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon lekker op het bankje dus met WK Darts komende drie weken
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk gelijk aan Duitsland woensdag alles dicht.
Vind je dat echt beter? Het gaat nu ongeveer hetzelfde, een stijging na een afvlakking.quote:Op zondag 13 december 2020 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou...
[ afbeelding ]
ourworldindata.org
Zeker, 1000 man publiek zelfs per sessie in Londen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:04 schreef Fred het volgende:
[..]
Mogen de darters wel bij elkaar komen om te darten dan?
Precies, het is ook een kwestie van het gewoon maar accepteren. Thuis een boek lezen kan ook best leuk zijn. Je continu ergeren dat dingen niet kunnen levert alleen maar frustratie op en je doet er toch niks aan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Corendon full service.quote:
Als er een avondklok komt verwacht ik die later dan 20u met dispensatie voor de kerstdagen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:05 schreef Vallon het volgende:
Reden dat ik Fok o.a. zo gezelligvindt.... we zien op afstand de zaken doorgaans al verschijnen nog voordat die bij anderen zichtbaar worden. Toegegeven dat ongeveer het hele palet van mogelijke (on)zin wordt besproken waarin altijd wel iets zit dat aardig klopt of de plank misslaat.
Benieuwd of het winkelsluiting en/of avondklok (minimaal 20u-06u) wordt met eventueel aanvullende reisbeperkingen. Gelukkig hebben we de "eiersnijders" al ingepakt, kan nauwelijks wachtenom die in gepast gezelschap die tot gebruik te gaan brengen. Dat ding wordt thuis ons statement van vrijheid.
Ze zien het gevaar denk ik al aankomen en we op een gevaarlijk kruispunt zijn beland.quote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef Jojoke het volgende:
Als de persconferentie morgen al is, dan is de paniekknop ingedrukt. Volledige lockdown, here we come.
Met een onderbreking tijdens kerst wat feitelijk geen kerst is dit jaar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met publiek zelfs.quote:Op zondag 13 december 2020 16:04 schreef Fred het volgende:
[..]
Mogen de darters wel bij elkaar komen om te darten dan?
Ik denk dat het kerst in eigen huishouden wordt.quote:Op zondag 13 december 2020 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als er een avondklok komt verwacht ik die later dan 20u met dispensatie voor de kerstdagen.
Gelukkig maar dat we relatief wat laat hebben ingegrepen. We hebben intussen al wat immuniteit opgebouwdquote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voorkom de derde golf
Daar gingen ze sowieso niet aan zitten. 3 personen blijft de max.quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik denk dat het kerst in eigen huishouden wordt.
Hier niet hoor. Rutte zakt maar lekker in de stront.quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt Rutte zich aan eerdere beloften?quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Daar gingen ze sowieso niet aan zitten. 3 personen blijft de max.
Achter de voordeur kunnen ze weinig. Daar blijft alles advies. Al kon je mogelijkheden natuurlijk wel beperken door het aantal mensen waarmee je op straat mag zijn te beperken.quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat is denk ik enkel (gedeeltelijk) te realiseren met een avondklok.quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Het kabinet zou een avondklok toch niet overleven zeiden ze?quote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Dat is denk ik enkel (gedeeltelijk) te realiseren met een avondklok.
Ze kunnen van kerst een "autoloze zondag" maken...quote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Achter de voordeur kunnen ze weinig. Daar blijft alles advies. Al kon je mogelijkheden natuurlijk wel beperken door het aantal mensen waarmee je op straat mag zijn te beperken.
Ik baseer mij wat Frankrijk o,a, doet...... avondklok OOK tijdens de feestdagen met alleen voor kerstavond een uitzondering (dit ws vanwege de religie zijnde kerstmis).quote:Op zondag 13 december 2020 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als er een avondklok komt verwacht ik die later dan 20u met dispensatie voor de kerstdagen.
Rij aansluiten.quote:Op zondag 13 december 2020 16:17 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb woensdag een afspraak bij de kapper. Wellicht slim om die proberen te vervroegen..
ik blijf lekker warm binnen met de deur op slot.....flessen drank online besteldquote:Op zondag 13 december 2020 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat ik niet bij de politie zit.
Dit wordt straks flink rellen met Oud & Nieuw op veel plekken.
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we relatief wat laat hebben ingegrepen. We hebben intussen al wat immuniteit opgebouwd
Oh ik ook hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik blijf lekker warm binnen met de deur op slot.....flessen drank online besteld
Meen ik wel serieus, geeft ons hopelijk een goed begin voor wanneer we gaan vaccineren en risico's en de dood horen bij het leven.quote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus?![]()
Er zijn de afgelopen maanden duizenden vermijdbare doden gevallen...
Na alles wat Rutte heeft gezegd verwacht ik dit niet nee, want de impact van een avondklok kan op meerdere vlakken immens zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Het kabinet zou een avondklok toch niet overleven zeiden ze?
Dood is nimmer te vermijden, hoogstens te vertragen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus?![]()
Er zijn de afgelopen maanden duizenden vermijdbare doden gevallen...
Mij interesseren de winkels mij ook niet echt, zolang ze de afhaalpunten maar open laten.quote:Op zondag 13 december 2020 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor.
Winkels dicht interesseert mij ook geen biet, ben al sinds maart niet meer in een fysieke winkel geweest buiten de supermarkt en de opticien om.
lijkt me niet, is vrij essentieel....quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Gaan dierenwinkels ook eventueel dicht?
Wordt dat dan ook verboden? Ik mag hopen van niet, want ik heb al een bestelling staan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:18 schreef maan_man het volgende:
Wel weer een nekslag voor de restaurant en catering die dachten nog wat te verdienen aan de kerstmenu's voor thuis.
Ga er maar vanuit dat alles dicht moet behalve het hoogst noodzakelijke.quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mij interesseren de winkels mij ook niet echt, zolang ze de afhaalpunten maar open laten.
Wat mij wel interesseert zijn de zwembaden en sportscholen.
maar die zullen ook wel weer geslachtofferd worden.
Buiten kan je toch ook prima sporten?quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef _serial_ het volgende:
Wat mij wel interesseert zijn de zwembaden en sportscholen.
Nee dan doen we het weer voor 2 weken en dan 2 weken later weer opnieuwquote:Op zondag 13 december 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat alles dicht moet behalve het hoogst noodzakelijke.
En dan komen we begin januari uit de lockdown en gaan we vrolijk verder met besmettingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |