Mogelijke verklaringen:quote:Op zondag 13 december 2020 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Duitsland nu zulke zware maatregelen moet treffen. Het was daar toch allemaal zo goed geregeld?
Als we de cijfers relatief vergelijken dan heeft Duitsland met hun grotere economie behoorlijk de handrem erop gezet,quote:Op zondag 13 december 2020 15:38 schreef Gretzl het volgende:
Waarom gebeurt er in NL pas iets nadat Merkel en de haren hebben besloten dat het foute boel is?
[ afbeelding ]
CNN aanzetten, life verslag van hoe het vaccin wordt ingepakt en vervoerd.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er gevaccineerd?
Echt, wat een kutzooi!
Graag gedaan.quote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef Vallon het volgende:
Thx mods !!!Typo die ik kon rechtvaardigen met Gaan en Na het sluiten van de winkels waar het erg druk wordt.
De rij bij de Action & PriMark, vernam ik - ik kom daar vandaag tenminste; nooit, is onoverbrugbaar.
Je vraagt je toch af waarom het kabinet niet begin oktober al alle adviezen van C19 Red Team heeft opgevolgd. Dan was het niet zo ernstig uit de hand gelopenquote:
Insgelijks, ik mag al niet meer naar school hier in Walesquote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou daar gaan we. Veel sterkte iedereen.
Je zou denken dat iemand die elke keer de verkeerde adviezen ophemelde wel een toontje lager zou zingen ondertussen. Maar nee.quote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waarom het kabinet niet begin oktober al alle adviezen van C19 Red Team heeft opgevolgd. Dan was het niet zo ernstig uit de hand gelopen![]()
Het is weer all over again: te laat en te slap ingrijpen
Vieren we dit jaar samen oud en nieuw?
Voorkom de derde golf
De druppel die de emmer deed overlopen?
Wordt nog lastig om iets te vinden dat niet wordt afgeraden.quote:Op zondag 13 december 2020 15:55 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien toch maar kijken of ik niet een weekje naar het buitenland kan.
Klopt, lastig plaatje zo helaas.quote:Op zondag 13 december 2020 15:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wordt nog lastig om iets te vinden dat niet wordt afgeraden.
[ afbeelding ]
Weekje Center Parcs is ook leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 15:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, lastig plaatje zo helaas.
EU gaat rustig nog tot 29 december over de goedkeuring doen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er gevaccineerd?
Echt, wat een kutzooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |