Dat is denk ik enkel (gedeeltelijk) te realiseren met een avondklok.quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik denk dat het kerst in eigen huishouden wordt.
Het kabinet zou een avondklok toch niet overleven zeiden ze?quote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Dat is denk ik enkel (gedeeltelijk) te realiseren met een avondklok.
Ze kunnen van kerst een "autoloze zondag" maken...quote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Achter de voordeur kunnen ze weinig. Daar blijft alles advies. Al kon je mogelijkheden natuurlijk wel beperken door het aantal mensen waarmee je op straat mag zijn te beperken.
Ik baseer mij wat Frankrijk o,a, doet...... avondklok OOK tijdens de feestdagen met alleen voor kerstavond een uitzondering (dit ws vanwege de religie zijnde kerstmis).quote:Op zondag 13 december 2020 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als er een avondklok komt verwacht ik die later dan 20u met dispensatie voor de kerstdagen.
Rij aansluiten.quote:Op zondag 13 december 2020 16:17 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb woensdag een afspraak bij de kapper. Wellicht slim om die proberen te vervroegen..
ik blijf lekker warm binnen met de deur op slot.....flessen drank online besteldquote:Op zondag 13 december 2020 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat ik niet bij de politie zit.
Dit wordt straks flink rellen met Oud & Nieuw op veel plekken.
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we relatief wat laat hebben ingegrepen. We hebben intussen al wat immuniteit opgebouwd
Oh ik ook hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik blijf lekker warm binnen met de deur op slot.....flessen drank online besteld
Meen ik wel serieus, geeft ons hopelijk een goed begin voor wanneer we gaan vaccineren en risico's en de dood horen bij het leven.quote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus?![]()
Er zijn de afgelopen maanden duizenden vermijdbare doden gevallen...
Na alles wat Rutte heeft gezegd verwacht ik dit niet nee, want de impact van een avondklok kan op meerdere vlakken immens zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Het kabinet zou een avondklok toch niet overleven zeiden ze?
Dood is nimmer te vermijden, hoogstens te vertragen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus?![]()
Er zijn de afgelopen maanden duizenden vermijdbare doden gevallen...
Mij interesseren de winkels mij ook niet echt, zolang ze de afhaalpunten maar open laten.quote:Op zondag 13 december 2020 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor.
Winkels dicht interesseert mij ook geen biet, ben al sinds maart niet meer in een fysieke winkel geweest buiten de supermarkt en de opticien om.
lijkt me niet, is vrij essentieel....quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Gaan dierenwinkels ook eventueel dicht?
Wordt dat dan ook verboden? Ik mag hopen van niet, want ik heb al een bestelling staan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:18 schreef maan_man het volgende:
Wel weer een nekslag voor de restaurant en catering die dachten nog wat te verdienen aan de kerstmenu's voor thuis.
Ga er maar vanuit dat alles dicht moet behalve het hoogst noodzakelijke.quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mij interesseren de winkels mij ook niet echt, zolang ze de afhaalpunten maar open laten.
Wat mij wel interesseert zijn de zwembaden en sportscholen.
maar die zullen ook wel weer geslachtofferd worden.
Buiten kan je toch ook prima sporten?quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef _serial_ het volgende:
Wat mij wel interesseert zijn de zwembaden en sportscholen.
Nee dan doen we het weer voor 2 weken en dan 2 weken later weer opnieuwquote:Op zondag 13 december 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat alles dicht moet behalve het hoogst noodzakelijke.
En dan komen we begin januari uit de lockdown en gaan we vrolijk verder met besmettingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |