Dan heeft íe wel haarimplantaten, want in 1974 had 'ie al veel minder.quote:
En wel of geen haar, ik scheer die resterende kerstkrans tegenwoordig ook altijd weg...quote:
quote:Formed
1990, San Clemente, CA, United States
Members
Scott Hill (guitar, vocals), Ruben Romano (drums, 1990-96), Scott Votaw (guitar, 1990-93), Greg McCaughey (bass, 1990-91), Glen Chivens (vocals, 1990-91), Mark Abshire (bass, 1991-95), Eddie Glass (guitar, 1993-96), Brad Davis (bass, theremin, 1995-present), Bob Balch (guitar, backing vocals, 1996-present), Brant Bjork (drums, 1996-2002), Scott Reeder (drums, 2002-present)
Zijn single heet ook gewoon Flappie.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef lubje25 het volgende:
Flappie, de kersthit van Youp van t Hek, heeft nu een Engelstalige cover. Wie zingt er over "Floppy"?
Wie?quote:were a Scottish indie rock band from Selkirk, formed in 2003. Initially a solo project for vocalist and guitarist Scott Hutchison, the final line-up of the band consisted of Hutchison, his brother, Grant Hutchison (drums), Billy Kennedy (guitar, bass), Andy Monaghan (guitar, keyboards) and Simon Liddell (guitar). From 2004 the band were based in Glasgow.
Weet ik maar hij spreekt het uit als Floppy, vandaar de aanhalingstekens.😄quote:Op maandag 14 december 2020 20:13 schreef Blogman het volgende:
[..]
Zijn single heet ook gewoon Flappie.
Ah!quote:Op maandag 14 december 2020 23:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik maar hij spreekt het uit als Floppy, vandaar de aanhalingstekens.😄
Leuke vraag, ik kan er alleen maar één zo noemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef methodmich het volgende:
Yes!
Op de cover van Magical Mystery Tour waren The Beatles verkleed als dieren.
Welke 4 dieren waren zij?
Zat er niet een varken tussen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:53 schreef PilgrimSands het volgende:
Beetje gepuzzel. Een konijn dus, een walrus, ik meen een aap en...gokje op koe.
Top top tip, het is een kip!quote:
Het is volgens mij een redelijk bekende quote van een redelijk bekende songwriter.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:10 schreef pipster het volgende:
Lijkt mij een tekst die als je hem kent niet zo snel vergeet. Het zegt me echter niks.
quote:Well, John the Baptist after torturing a thief
Looks up at his hero, the Commander-in-Chief
Saying, "Tell me great hero, but please, make it brief
Is there a hole for me to get sick in?"
The Commander-in-Chief answers him while chasing a fly
Saying, "Death to all those who would whimper and cry"
And dropping a barbell he points to the sky
Saying, "The sun's not yellow, it's chicken"
Yepquote:Op woensdag 16 december 2020 11:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Zo herken ik m wel.
Dylan, Tombstone Blues.
Helemaal OK!quote:Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef pipster het volgende:
Mag dan zelfs nog een spatie tussen Dead en Boys.
Welk nummer van wie?quote:Out on the road today I saw a Deadhead sticker on a Cadillac
quote:
Staar je niet blind op het jaartal, het is een paar jaar later opgenomen.quote:Het lied werd geschreven in 1982, het jaar waarin Groot-Brittannië betrokken was in de Falklandoorlog. Het nummer werd in 2007 opnieuw uitgebracht ter gelegenheid van de 25-jarige gedenkdag van die oorlog. De opbrengst ging naar veteranen met posttraumatische stressstoornis.
Tja, was laatst nog bij een terugblik van Top of the Pops of zo..quote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Staar je niet blind op het jaartal, het is een paar jaar later opgenomen.
Was bij de Top 2000 quiz dacht ik, dat ging in ieder geval over Dire Straits - Brothers in Armsquote:Op woensdag 16 december 2020 22:07 schreef Blogman het volgende:
[..]
Tja, was laatst nog bij een terugblik van Top of the Pops of zo..
Stand:quote:Op woensdag 16 december 2020 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Was bij de Top 2000 quiz dacht ik, dat ging in ieder geval over Dire Straits - Brothers in Arms
Oh ja, dat was het!quote:Op woensdag 16 december 2020 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was bij de Top 2000 quiz dacht ik, dat ging in ieder geval over Dire Straits - Brothers in Arms
quote:Op haar 21ste verjaardag verhuisde ze naar Los Angeles om muziekvideo's te gaan maken. Nog dat jaar huwde ze, maar 18 maanden later scheidde ze alweer en eind 2009 keerde ze terug naar haar thuisstad. In die periode schreef ze het nummer, waarmee ze bekend zou worden. Ze keerde terug naar Los Angeles en werkte daar als serveerster terwijl ze opnames bleef maken.
Nadatop 30 juni 2010 werd opgevoerd in So You Think You Can Dance begon het vlot te verkopen en kwam het binnen in de hitlijsten. Binnen één maand tijd werd het meer dan 100.000 keer verkocht. Bekend geworden, mocht
haar nummer zelf brengen op televisie, waaronder een keer in het programma So You Think You Can Dance. Op 21 juli tekende ze ook een platencontract bij Atlantic Records.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Herken de naam wel vaag ja.quote:
Met deze toevoeging helemaal correct.quote:
Goede band, verkeerde nummer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:53 schreef cafca het volgende:
Travelling Wilbury's.... End of the Line?
Fijn nummer, ome Bob zingt mooi voor zijn doen.😆quote:
Wat, van wie?quote:In man's evolution
He's created the city
And the motor traffic rumble
But give me half a chance
And I'd be taking off my clothes
And living in the jungle
'Cause the only time that I feel at ease
Is swinging up and down in a coconut tree
Oh what a life of luxury....
Kind van Beyonce en Jay-Z?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:58 schreef methodmich het volgende:
Welke achtjarige telg van een muzikaal ouderpaar sleepte onlangs na enige ophef alsnog een nominatie in de wacht voor de Grammy Award voor beste muziekvideo?
Ja, zeker. Ik had eigenlijk de naam wel willen hebben, maar is misschien wel erg pittig. Dus ik reken het goed. Blue Ivy Carter!quote:
Blue Ivyquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:57 schreef Burnett het volgende:
Zo even vragen of mevrouw Burnett een voornaam weet...
quote:In de Netflix serie 'The Queen's Gambit' zit een cover van Cher's 'Bang Bang (My Baby Shot Me Down)' door een behoorlijk bekende zanger: wie?
Die goede vriend is de halfblinde Sammy Davis jr.quote:
quote:
Jazeker, would still take her homequote:
Stel dat Lisa daar mee zou instemmen, aan welke 80's hit(je) van wie zou ze dan qua titel kunnen refereren?quote:Op maandag 21 december 2020 15:25 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Jazeker, would still take her home
Moet je wel Money meenemen...quote:Op maandag 21 december 2020 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel dat Lisa daar mee zou instemmen, aan welke 80's hit(je) van wie zou ze dan qua titel kunnen refereren?
Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg...quote:
Je herkent haar ook stilstaand!quote:
Haar naam nu even niet, vandaar...quote:
Slim haar achternaam 'Trzetrzelewska' vermeden...quote:
Frank Paardekoper iddquote:
Stand:quote:
quote:
Had jij daar niet ook ooit een associatiefilmpje bij....?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stand:
Burnett 2
PilgrimSands 2
lubje25 2
cafca 7
methodmich 2
Berkery 1
pipster 3
Da_Sandman 1
slaveloos 1
MadMaster 2
n00biedoobiedoo 3
Welk nummer van wie?quote:On the way
Near a truck stop
That's behind my evil haven
Ik zou niet weten waar je op doelt..quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:08 schreef pipster het volgende:
[..]
Had jij daar niet ook ooit een associatiefilmpje bij....?
Boris Gardiner van 'I Wanna Wake Up With You'?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef pipster het volgende:
Ook niet, ik doe het wel zo.
Ook een punt voor:
[ afbeelding ]
Wie?
Zekers!quote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boris Gardiner van 'I Wanna Wake Up With You'?
Ja, die zocht 'ie...quote:
Was dus ook niet nodigquote:Op woensdag 23 december 2020 14:05 schreef pipster het volgende:
Ja die zocht ik, was ik dus mooi niet opgekomen.
Als het nog dezelfde is, dan had ik DJ Bloempot nu wel geweten...quote:Op woensdag 23 december 2020 14:09 schreef pipster het volgende:
Oh haha, soepel gerekend hoor!
Wie staat er op dit moment op 1 in de NL top40?
Hebben we pas nog gehad zeker, ik bedenk wat anders.
quote:
Idem, Gene Wilder weet ik nog wel...quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef pipster het volgende:
Kelly LeBrock, maar de soundtrack.....
Die was van een albumpje later..quote:
quote:casually got up, walked over to him and jibed: ‘Aren't you Stanley Ferocious or something?'
quote:The music video was parodied in the videos of Stardust's "Music Sounds Better with You," Tone Lōc's "Wild Thing," Mr Blobby's "Mr Blobby", Bowling for Soup's "1985," Shania Twain's "Man! I Feel Like a Woman!", Shakira's "Las de la Intuición", Kasey Chambers's "If I Were You", Paula Abdul's "Forever Your Girl", Die Prinzen's "Alles nur geklaut" and Luca Carboni's "Luca lo stesso".
Ja daar zag ik het ookquote:Op woensdag 23 december 2020 15:56 schreef Berkery het volgende:
Ik zag het vanochtend voorbij komen op The Poke![]()
Welk nummer?
[..]
Het isquote:
quote:VH1's Pop-Up Video trivia about the video include the fact that a musician was hired to teach the models basic fingering techniques, but "gave up after about an hour and left".
Nee. Vrij letterlijk. In de loop van 9 jaar heeft deze vogel er 4 delen van uitgebracht (live). Dit is het eerste deel.quote:
Zekers!quote:Op donderdag 24 december 2020 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..lings. Van Andrew Bird dus.
quote:Maar beloof me dat je steeds wanneer je rondvliegt
Ook je mooie liedjes fluiten blijft voor mij
Arie Paschier - Kleine Vogel...quote:Op donderdag 24 december 2020 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar beloof me dat je steeds wanneer je rondvliegt
Ook je mooie liedjes fluiten blijft voor mij
Weer eens wat anders dan Kleine Jongen..quote:Op donderdag 24 december 2020 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arie Paschier - Kleine Vogel...
Je kan er van vinden wat je wil, maar Arie heeft dit gezongen tijdens zowel de bruiloft als de uitvaart van een vriend van ons. Het was zijn lijflied, hij zong het altijd, de godganse dag...quote:Op donderdag 24 december 2020 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Kleine Jongen..
Stand:quote:
Punisher van Phoebe Bridgers.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef methodmich het volgende:
Welk album werd door Pitchfork verkozen als album van het jaar 2020?
Die stond wel in de top 5, maar niet bovenaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Punisher van Phoebe Bridgers.
Anders hadden ze het fout
Die van Fiona Applequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef methodmich het volgende:
Welk album werd door Pitchfork verkozen als album van het jaar 2020?
Inderdaad, Fetch The Bolt Cutters!quote:
Norman Fucking Rockwell! van Lana Del Rey.quote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef Burnett het volgende:
Welk album werd door Pitchfork verkozen als album van het jaar 2020..., 2019?
Stand:quote:Op zondag 27 december 2020 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Norman Fucking Rockwell! van Lana Del Rey.
Done!quote:Op zondag 27 december 2020 16:38 schreef belsen het volgende:
Als mensjes zich hier op derde kerstdag vervelen. Tot vanavond is mijn kerstquiz nog te spelen.
Yes! Was al even bang dat ik het moest terugschroeven naar 1 van de 3, maar toch gelukt.quote:
Flauwe vervolgvraagquote:
Inkoppertje natuurlijk.quote:
quote:(6 December 1957 – 26 April 1999) was an English singer, songwriter, guitarist and record producer, best known as the frontman of post-punk band The Sound.
Lijkt mij ook. Terug naar jou.quote:
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:22 schreef methodmich het volgende:
Een van de leden van Boris had ook een akita??
nog veel directer dan dat.quote:
Zekers. Die van Boris en Merzbow kwam dit jaar uit, de Sunn)) en Boris plaat is al een aantal jaar oud.quote:
Judas Priest dusquote:Op woensdag 30 december 2020 16:44 schreef methodmich het volgende:
Die kans lijkt mij vrij groot. En anders gok ik op Judas Priest.
Lisa Stansfield is nog wel te herkennen...quote:Op donderdag 31 december 2020 09:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Even verdergaan. Wie is dit ook alweer?
[ afbeelding ]
tuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lisa Stansfield is nog wel te herkennen...
Groen Geel Rozequote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kleuren ontbreken er in deze afbeelding van dit Doe Maar album?
quote:
Ik hoorde pas van de goede man tijdens de A Gogo uitzending...quote:Op donderdag 31 december 2020 20:50 schreef Burnett het volgende:
Van welke grote hit kennen we Mercy John?
Haha, nee, niet eens. Wist het gewoon en vond het zonde om dat puntje niet nog even binnen te harken.quote:
Die misdruk heb ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kleuren ontbreken er in deze afbeelding van dit Doe Maar album?
Tsja, dat is een kwestie van blind gokken: 1992?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:33 schreef methodmich het volgende:
Beginnen we 2021 eens rustig. Taylor Swift kwam vorig jaar met liefst twee platen op de proppen. Maar in welk jaar is zij eigenlijk geboren?
Dat is helaas niet goed. Op zich zou het ook een kwestie van beredeneerd gokken kunnen zijn, mits je enigszins bekend zijn met Taylor en haar werk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat is een kwestie van blind gokken: 1992?
1989quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is helaas niet goed. Op zich zou het ook een kwestie van beredeneerd gokken kunnen zijn, mits je enigszins bekend zijn met Taylor en haar werk.
Geboren: 5 mei 1988 (32 jaar), Tottenham, Londen, Verenigd Koninkrijkquote:
Zeker, B-Real!quote:Op zondag 3 januari 2021 00:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
B-Real
En ook van mij de beste wensen
Bloodhound Gang - Fire Water Burnquote:
Stand per 1 januari 2021quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |