Lisa Stansfield is nog wel te herkennen...quote:Op donderdag 31 december 2020 09:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Even verdergaan. Wie is dit ook alweer?
[ afbeelding ]
tuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lisa Stansfield is nog wel te herkennen...
Groen Geel Rozequote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kleuren ontbreken er in deze afbeelding van dit Doe Maar album?
quote:
Ik hoorde pas van de goede man tijdens de A Gogo uitzending...quote:Op donderdag 31 december 2020 20:50 schreef Burnett het volgende:
Van welke grote hit kennen we Mercy John?
Haha, nee, niet eens. Wist het gewoon en vond het zonde om dat puntje niet nog even binnen te harken.quote:
Die misdruk heb ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kleuren ontbreken er in deze afbeelding van dit Doe Maar album?
Tsja, dat is een kwestie van blind gokken: 1992?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:33 schreef methodmich het volgende:
Beginnen we 2021 eens rustig. Taylor Swift kwam vorig jaar met liefst twee platen op de proppen. Maar in welk jaar is zij eigenlijk geboren?
Dat is helaas niet goed. Op zich zou het ook een kwestie van beredeneerd gokken kunnen zijn, mits je enigszins bekend zijn met Taylor en haar werk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat is een kwestie van blind gokken: 1992?
1989quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is helaas niet goed. Op zich zou het ook een kwestie van beredeneerd gokken kunnen zijn, mits je enigszins bekend zijn met Taylor en haar werk.
Geboren: 5 mei 1988 (32 jaar), Tottenham, Londen, Verenigd Koninkrijkquote:
Zeker, B-Real!quote:Op zondag 3 januari 2021 00:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
B-Real
En ook van mij de beste wensen
Bloodhound Gang - Fire Water Burnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |