Helemaal OK!quote:Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef pipster het volgende:
Mag dan zelfs nog een spatie tussen Dead en Boys.
Welk nummer van wie?quote:Out on the road today I saw a Deadhead sticker on a Cadillac
quote:
Staar je niet blind op het jaartal, het is een paar jaar later opgenomen.quote:Het lied werd geschreven in 1982, het jaar waarin Groot-Brittanniė betrokken was in de Falklandoorlog. Het nummer werd in 2007 opnieuw uitgebracht ter gelegenheid van de 25-jarige gedenkdag van die oorlog. De opbrengst ging naar veteranen met posttraumatische stressstoornis.
Tja, was laatst nog bij een terugblik van Top of the Pops of zo..quote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Staar je niet blind op het jaartal, het is een paar jaar later opgenomen.
Was bij de Top 2000 quiz dacht ik, dat ging in ieder geval over Dire Straits - Brothers in Armsquote:Op woensdag 16 december 2020 22:07 schreef Blogman het volgende:
[..]
Tja, was laatst nog bij een terugblik van Top of the Pops of zo..
Stand:quote:Op woensdag 16 december 2020 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Was bij de Top 2000 quiz dacht ik, dat ging in ieder geval over Dire Straits - Brothers in Arms
Oh ja, dat was het!quote:Op woensdag 16 december 2020 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was bij de Top 2000 quiz dacht ik, dat ging in ieder geval over Dire Straits - Brothers in Arms
quote:Op haar 21ste verjaardag verhuisde ze naar Los Angeles om muziekvideo's te gaan maken. Nog dat jaar huwde ze, maar 18 maanden later scheidde ze alweer en eind 2009 keerde ze terug naar haar thuisstad. In die periode schreef ze het nummer, waarmee ze bekend zou worden. Ze keerde terug naar Los Angeles en werkte daar als serveerster terwijl ze opnames bleef maken.
Nadatop 30 juni 2010 werd opgevoerd in So You Think You Can Dance begon het vlot te verkopen en kwam het binnen in de hitlijsten. Binnen één maand tijd werd het meer dan 100.000 keer verkocht. Bekend geworden, mocht
haar nummer zelf brengen op televisie, waaronder een keer in het programma So You Think You Can Dance. Op 21 juli tekende ze ook een platencontract bij Atlantic Records.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Herken de naam wel vaag ja.quote:
Met deze toevoeging helemaal correct.quote:
Goede band, verkeerde nummer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:53 schreef cafca het volgende:
Travelling Wilbury's.... End of the Line?
Fijn nummer, ome Bob zingt mooi voor zijn doen.😆quote:
Wat, van wie?quote:In man's evolution
He's created the city
And the motor traffic rumble
But give me half a chance
And I'd be taking off my clothes
And living in the jungle
'Cause the only time that I feel at ease
Is swinging up and down in a coconut tree
Oh what a life of luxury....
Kind van Beyonce en Jay-Z?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:58 schreef methodmich het volgende:
Welke achtjarige telg van een muzikaal ouderpaar sleepte onlangs na enige ophef alsnog een nominatie in de wacht voor de Grammy Award voor beste muziekvideo?
Ja, zeker. Ik had eigenlijk de naam wel willen hebben, maar is misschien wel erg pittig. Dus ik reken het goed. Blue Ivy Carter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |