Dan heeft íe wel haarimplantaten, want in 1974 had 'ie al veel minder.quote:
En wel of geen haar, ik scheer die resterende kerstkrans tegenwoordig ook altijd weg...quote:
quote:Formed
1990, San Clemente, CA, United States
Members
Scott Hill (guitar, vocals), Ruben Romano (drums, 1990-96), Scott Votaw (guitar, 1990-93), Greg McCaughey (bass, 1990-91), Glen Chivens (vocals, 1990-91), Mark Abshire (bass, 1991-95), Eddie Glass (guitar, 1993-96), Brad Davis (bass, theremin, 1995-present), Bob Balch (guitar, backing vocals, 1996-present), Brant Bjork (drums, 1996-2002), Scott Reeder (drums, 2002-present)
Zijn single heet ook gewoon Flappie.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef lubje25 het volgende:
Flappie, de kersthit van Youp van t Hek, heeft nu een Engelstalige cover. Wie zingt er over "Floppy"?
Wie?quote:were a Scottish indie rock band from Selkirk, formed in 2003. Initially a solo project for vocalist and guitarist Scott Hutchison, the final line-up of the band consisted of Hutchison, his brother, Grant Hutchison (drums), Billy Kennedy (guitar, bass), Andy Monaghan (guitar, keyboards) and Simon Liddell (guitar). From 2004 the band were based in Glasgow.
Weet ik maar hij spreekt het uit als Floppy, vandaar de aanhalingstekens.😄quote:Op maandag 14 december 2020 20:13 schreef Blogman het volgende:
[..]
Zijn single heet ook gewoon Flappie.
Ah!quote:Op maandag 14 december 2020 23:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik maar hij spreekt het uit als Floppy, vandaar de aanhalingstekens.😄
Leuke vraag, ik kan er alleen maar één zo noemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef methodmich het volgende:
Yes!
Op de cover van Magical Mystery Tour waren The Beatles verkleed als dieren.
Welke 4 dieren waren zij?
Zat er niet een varken tussen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:53 schreef PilgrimSands het volgende:
Beetje gepuzzel. Een konijn dus, een walrus, ik meen een aap en...gokje op koe.
Top top tip, het is een kip!quote:
Het is volgens mij een redelijk bekende quote van een redelijk bekende songwriter.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:10 schreef pipster het volgende:
Lijkt mij een tekst die als je hem kent niet zo snel vergeet. Het zegt me echter niks.
quote:Well, John the Baptist after torturing a thief
Looks up at his hero, the Commander-in-Chief
Saying, "Tell me great hero, but please, make it brief
Is there a hole for me to get sick in?"
The Commander-in-Chief answers him while chasing a fly
Saying, "Death to all those who would whimper and cry"
And dropping a barbell he points to the sky
Saying, "The sun's not yellow, it's chicken"
Yepquote:Op woensdag 16 december 2020 11:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Zo herken ik m wel.
Dylan, Tombstone Blues.
Forum Opties | |