Zekers!quote:Op donderdag 24 december 2020 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..lings. Van Andrew Bird dus.
quote:Maar beloof me dat je steeds wanneer je rondvliegt
Ook je mooie liedjes fluiten blijft voor mij
Arie Paschier - Kleine Vogel...quote:Op donderdag 24 december 2020 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar beloof me dat je steeds wanneer je rondvliegt
Ook je mooie liedjes fluiten blijft voor mij
Weer eens wat anders dan Kleine Jongen..quote:Op donderdag 24 december 2020 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arie Paschier - Kleine Vogel...
Je kan er van vinden wat je wil, maar Arie heeft dit gezongen tijdens zowel de bruiloft als de uitvaart van een vriend van ons. Het was zijn lijflied, hij zong het altijd, de godganse dag...quote:Op donderdag 24 december 2020 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Kleine Jongen..
Stand:quote:
Punisher van Phoebe Bridgers.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef methodmich het volgende:
Welk album werd door Pitchfork verkozen als album van het jaar 2020?
Die stond wel in de top 5, maar niet bovenaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Punisher van Phoebe Bridgers.
Anders hadden ze het fout
Die van Fiona Applequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef methodmich het volgende:
Welk album werd door Pitchfork verkozen als album van het jaar 2020?
Inderdaad, Fetch The Bolt Cutters!quote:
Norman Fucking Rockwell! van Lana Del Rey.quote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef Burnett het volgende:
Welk album werd door Pitchfork verkozen als album van het jaar 2020..., 2019?
Stand:quote:Op zondag 27 december 2020 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Norman Fucking Rockwell! van Lana Del Rey.
Done!quote:Op zondag 27 december 2020 16:38 schreef belsen het volgende:
Als mensjes zich hier op derde kerstdag vervelen. Tot vanavond is mijn kerstquiz nog te spelen.
Yes! Was al even bang dat ik het moest terugschroeven naar 1 van de 3, maar toch gelukt.quote:
Flauwe vervolgvraagquote:
Inkoppertje natuurlijk.quote:
quote:(6 December 1957 – 26 April 1999) was an English singer, songwriter, guitarist and record producer, best known as the frontman of post-punk band The Sound.
Lijkt mij ook. Terug naar jou.quote:
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:22 schreef methodmich het volgende:
Een van de leden van Boris had ook een akita??
nog veel directer dan dat.quote:
Zekers. Die van Boris en Merzbow kwam dit jaar uit, de Sunn)) en Boris plaat is al een aantal jaar oud.quote:
Judas Priest dusquote:Op woensdag 30 december 2020 16:44 schreef methodmich het volgende:
Die kans lijkt mij vrij groot. En anders gok ik op Judas Priest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |