Het is meestal ook niet bij te houden natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Dit topic heeft nooit mods nodig gehad, jammer als dat niet zo blijft
Ik kan de bagger ook laten staan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Dit topic heeft nooit mods nodig gehad, jammer als dat niet zo blijft
Dit forum is voor mij wel een lichtpuntje dit jaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is meestal ook niet bij te houden natuurlijk.![]()
Maar inderdaad, het is altijd een baken van positiviteit.
Ik zal van de partij zijn ... jij ook?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Wie gaat het begin van de top 2000 luisteren nu het middernacht begint?
Jazeker!quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zal van de partij zijn ... jij ook?
Ik wist niet zeker of er echt iets aan gedaan kon worden maar heb voor de zekerheid toch maar gereport uiteindelijk ja. Fijn dat er wat opgeschoond is!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:41 schreef belsen het volgende:
Hé jongens, doe mij een lol. De volgende keer dat er weer een of ander sneu figuur hier komt binnengelopen om te trollen; lekker negeren en vooral niet quoten of op ingaan. Gewoon een topicreportje, maakt het voor mij een stuk makkelijker om de troep te verwijderen en jullie houden daarna geen kapot geslagen discussies over.
Merci.
Was niet als kritiek op jou bedoeld dunkt mequote:Op zaterdag 12 december 2020 22:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik kan de bagger ook laten staan.![]()
Ach, als dit het ergste is.
Ja ikkuh, nachtbrakers verzamelenquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef peaceman het volgende:
Wie gaat het begin van de top 2000 luisteren nu het middernacht begint?
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was niet als kritiek op jou bedoeld dunkt me
Zijn dat 0.0s?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ikkuh, nachtbrakers verzamelen
Bjork er niet in vind ik toch vrij verdacht.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:38 schreef Yolk het volgende:
Voor het eerst sinds 2011 geen IJslandse artiest/band in de Top 2000, nu Of Monsters and Men eruit ligt en Björk er al drie jaar op rij niet in staat. Of zie ik iemand over het hoofd?
Sigur Ros staat er ook niet in, en Hatari ook niet. Dus dan houdt het snel op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:38 schreef Yolk het volgende:
Voor het eerst sinds 2011 geen IJslandse artiest/band in de Top 2000, nu Of Monsters and Men eruit ligt en Björk er al drie jaar op rij niet in staat. Of zie ik iemand over het hoofd?
Inderdaad, toch op gestemdquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bjork er niet in vind ik toch vrij verdacht.
Danny Vera op 1 is verdacht, hoe goed ik het nummer ook vind. Ik ken niemand die dat nummer goed vind.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bjork er niet in vind ik toch vrij verdacht.
Niet wanneer je een paar honderd stemlijstjes hebt bekeken...quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Danny Vera op 1 is verdacht, hoe goed ik het nummer ook vind. Ik ken niemand die dat nummer goed vind.![]()
Typisch het nummer waar je boomer oom op stemt op om te laten zien dat hij niet alleen stemt op nummers uit de jaren 60 tot met 80.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet wanneer je een paar honderd stemlijstjes hebt bekeken...
Ksst, weg met dat mens!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Black Magic Woman moet op 1 natuurlijk
Eens, vreselijk inderdaad!quote:Op zondag 13 december 2020 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Björk vind ik wel een gemis, maar liever niks dan dat vreselijke It’s Oh So Quiet.
Ik vind Human Behaviour echt fantastisch van haarquote:Op zondag 13 december 2020 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Björk vind ik wel een gemis, maar liever niks dan dat vreselijke It’s Oh So Quiet.
Mijn boomer oom is mijn schoonmoeder.quote:Op zondag 13 december 2020 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Typisch het nummer waar je boomer oom op stemt op om te laten zien dat hij niet alleen stemt op nummers uit de jaren 60 tot met 80.
Venus As A Boy en Joga zijn allebei stukken beter.quote:Op zondag 13 december 2020 01:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Human Behaviour echt fantastisch van haar
Rollercoaster klinkt én oogt idd als iets wat 30 jaar geleden ook al had kunnen bestaan, al zie ik dat niet als negatief (er was veel goede muziek in die tijd).quote:Op zondag 13 december 2020 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Typisch het nummer waar je boomer oom op stemt op om te laten zien dat hij niet alleen stemt op nummers uit de jaren 60 tot met 80.
En dat de SNOBS er nog nooit van gehoord hebben natuurlijk evenmin.quote:Op zondag 13 december 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
Rillercoaster [...] Dat de elite van muziekliefhebbers dit niet snapt doet daar niks aan af.
That's the spiritquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit verhuisd tijdens de top 2000.... Overdag klussen met de radio aan en 's-avonds uitrusten met de radio aan en Fok! erbij!
En je favoriete metal-head Fok!ster van 29+ ookquote:Op zondag 13 december 2020 08:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn boomer oom is mijn schoonmoeder.
Maar mijn neefje van elf heeft er ook op gestemd.
Op basis van deze uiterst representatieve steekproef kan worden geconcludeerd dat achtbaan een breed publiek aanspreekt.
Schande! Al heb ik als zelfbenoemde ambassadeur van IJslandse muziek weinig recht van spreken want heb er zelf ook niet op gestemd. Enige kandidaat lijkt me dan idd Björk. Of Of Monsters and Man en Ásgeir. De rest is wel een beetje te alternatief voor de Top 2000. En Emilíana Torrini te niemandalletje.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:38 schreef Yolk het volgende:
Ah daar is mijn muzieksmaak te onderontwikkeld voor, want die heb ik nog niet gehoordquote:Op zondag 13 december 2020 08:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Venus As A Boy en Joga zijn allebei stukken beter.
29+ vind ik wel een heel genereuze omschrijving voor @Diaan73. En een metal-head zou ik haar ook niet noemen.quote:Op zondag 13 december 2020 10:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En je favoriete metal-head Fok!ster van 29+ ook
Nouquote:Op zondag 13 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
29+ vind ik wel een heel genereuze omschrijving voor @:Diaan73. En een metal-head zou ik haar ook niet noemen.![]()
Maar ik snap je punt.
Ga vervolgens verder met Sugarcubes-werk (Birthday en Hit).quote:Op zondag 13 december 2020 10:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah daar is mijn muzieksmaak te onderontwikkeld voor, want die heb ik nog niet gehoord
Oh! Nooit geweten. Takk fyrirquote:Op zondag 13 december 2020 10:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Staat Kaleo met Way Down We Go nog in de lijst? Dat zijn namelijk ook IJslanders.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 december 2020 10:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ga vervolgens verder met Sugarcubes-werk (Birthday en Hit).
Dat is nog van voor de solo-carrière.
Mezzoforte heeft ooit in de lijst gestaan met Garden Party. Maar die is ook in de vergetelheid weggezakt.quote:Op zondag 13 december 2020 10:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schande! Al heb ik als zelfbenoemde ambassadeur van IJslandse muziek weinig recht van spreken want heb er zelf ook niet op gestemd. Enige kandidaat lijkt me dan idd Björk. Of Of Monsters and Man en Ásgeir. De rest is wel een beetje te alternatief voor de Top 2000. En Emilíana Torrini te niemandalletje.
Doet het vaak nog goed als achtergronddeuntje bij een docu of zo...quote:Op zondag 13 december 2020 11:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Mezzoforte heeft ooit in de lijst gestaan met Garden Party. Maar die is ook in de vergetelheid weggezakt.
Ook Kaleo niet?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:38 schreef Yolk het volgende:
Ik had nog nooit van die band gehoordquote:Op zondag 13 december 2020 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Wisten jullie dat de band Kaleo IJslands is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |