Dat is best jammer, want jij hebt een goede muzieksmaak! Ook jammer dat je weinig mee kan posten en gefeliciteerd met de geboorte van je kindquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb voor het eerst in 20 jaar niet gestemd, het leven van een nieuwe moeder
Uiteraard gaat de radio wel weer aan maar ik verwacht weinig mee te kunnen posten
Ik ben ook ooit verhuisd tijdens de top 2000.... Overdag klussen met de radio aan en 's-avonds uitrusten met de radio aan en Fok! erbij!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef houdjemond het volgende:
Pssst, ik ga verhuizen.. wat een timing![]()
Gefeliciteerd, mama!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef MaJo het volgende:
Uiteraard gaat de radio wel weer aan maar ik verwacht weinig mee te kunnen posten
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef MaJo het volgende:
Onnodige woordgrap, Dagobert zou natuurlijk gewoon op Spandau Ballet stemmenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:56 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Voor eenieder die nog steeds niet kan verkroppen dat Danny Vera op #1 staat
En op The Black Keys!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onnodige woordgrap, Dagobert zou natuurlijk gewoon op Spandau Ballet stemmen
En dan schrijft ie de titel van Viva La Vida ook nog es foutquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:56 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon op I Want It All.quote:
*eendiederquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:56 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Chasing them sandy beaches?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, had ik het toch goed onthouden dat er eerder in dezelfde periode ook een verhuizing was. Fijn joh, die trappen niet meer, dat gaat echt veel schelen![]()
wij gaan over ruim anderhalf jaar verhuizen, nadat ik had gezworen om nooit meer te gaan verhuizen
Als Het Lichtje ooit op #1 komt kunnen we stoppen, dan gaat het niet meer beter wordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:07 schreef Yolk het volgende:
En Lampje vond There Is a Light That Never Goes Out van The Smiths wel passen bij het afgelopen jaar..
Money Talks natuurlijk. Van EendSie/DieSiequote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan Meja, It's all about the money (al is dat lied ook een favoriet van Liberty Media, de F1 zendrechten eigenaar)quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als Het Lichtje ooit op #1 komt kunnen we stoppen, dan gaat het niet meer beter worden
Eefje was tot mijn grote vreugde/verrassingquote:Op donderdag 3 december 2020 12:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ThanksIk ga dan maar in 2021 gewoon op alle weekenddagen de uren 10:00-12:00 en 14:00-16:00 afblokken om bij Emmely frequent Eefje te pushen en bij Annemieke een zeker Amerikaans bandje. Wie weet
Rivkah die nog "Scheve Vinnen!" riepquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eefje zat tot mijn grote vreugde/verrassing bij de tweede aflevering van de Top 2000-quiz (afgelopen woensdag) in een vraag. Helaas kon niemand van de deelnemers of aanwezige publiek direct op het antwoord moeten komen, dat is dan wel een beetje jammer(Rivkah had het eigenlijk wel moeten weten)
[embed][/embed]
Een eerste begin naar tv-bekendheid en uiteindelijk een Top 2000-notering zullen we maar zeggen
Daar verwacht je inderdaad wel iets vis-gerelateerds van...quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rivkah die nog "Scheve Vinnen!" riep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |