Hoe?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:46 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik zou de doelgroep in bescherming nemen ipv de hele samenleving.
Hoe wil je opschalen, en hoe tot hoeveel bedden zou je op kúnnen schalen?quote:1000 extra IC bedden erbij om de buffer op te schroeven en evalueren hoe het dan gaat. Mocht het dan toch niet haalbaar zijn, dan opschalen.
Stemmingmakerij.quote:Nu zitten we vast aan regels die onze hele samenleving ontwricht. Wetswijzigingen die onze vrijheden beperken en straks indirecte verplichting van een vaccinatie als we niet uitkijken.
Nou, die kant ging het wel op hè, zonder maatregelen.quote:Die 1.5 miljoen mensen zijn verspreid over het hele land. Het is niet zo dat ze allemaal ineens ziek worden.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 10 december 2020 19:45 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat eigenlijk? Niet de eigen regering neem ik aan?
Is dat?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet elke (potentiële) FvD-stemmer was lid natuurlijk.
Ik heb hier al eerder met jou over gediscussieerd. Wil je echt weer hetzelfde antwoord hebben?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Hoe wil je opschalen, en hoe tot hoeveel bedden zou je op kúnnen schalen?
[..]
Stemmingmakerij.
[..]
Nou, die kant ging het wel op hè, zonder maatregelen.
Ik hoop dat jij inziet dat je met wat extra IC-bedden niet direct in een heel andere situatie, één zonder maatregelen, terechtkomt. Daarom zou het helpen om zelf eens na te denken over waar je zou staan met een X-aantal extra bedden.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:05 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder met jou over gediscussieerd. Wil je echt weer hetzelfde antwoord hebben?
Leg jij het mij eens uit; want ik snap werkelijk zelf niet wat het doel van macht en controle is; ik denk dat er zoiets als macht en controle bestaat maar wat het precieze doel daarvan is weet ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ook in jouw voorbeeld zijn macht en controle een middel om een doel te bereiken. Wat is volgens BNW het doel wat men wil bereiken? (en wie is "men" aka "ze")
[..]
Een dekmantel die door alle landen in de wereld gebruikt wordt zodat wij in de EU vaccinatiepaspoorten kunnen invoeren? Beetje overkill is het niet? (nog afgezien van het feit dat er geen sprake is van vaccinatiepaspoorten)
https://www.nu.nl/nucheck(...)rt-ongefundeerd.html
[..]
Welk goed dienen ze dan wel?
Ik denk serieus dat we met deze testaantallen 22 dec met de persconferentie iets soortgelijks gaan krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:00 schreef Sponsje88 het volgende:
Ondertussen in Frankrijk. Zal wel een leuke oud/nieuw worden...
https://www.telegraaf.nl/(...)ok-op-oudejaarsavond
Ho ho wacht eens even. We hebben de mondkapjes, dus die aantallen gaan volgende week gewoon naar beneden...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we met deze testaantallen 22 dec met de persconferentie iets soortgelijks gaan krijgen.
Dan zijn de rapen gaar in de grotere steden
Zou ook niet zo'n erg successvolle psychological operation zijn als het allemaal zo duidelijk was en als iedereen het makkelijk door hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:02 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende uitgangspunten, maar een geheime agenda is geheim. Wij zien alleen welke stappen er ondernomen worden. Als je kijkt naar de great reset. Dat zou een uitgangspunt kunnen zijn. Eerst de economie kapot maken om zo een nieuw systeem te implementeren. Meer controle over de bevolking minder weerstand tegen de macht.
Er zijn heel veel redenen te bedenken waarom mensen niet zullen praten.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:00 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom mensen niet zullen praten.
Compartimentering
Blackmail
Iemand genoeg geld geven
En de mensen die wel praten... Tja wellicht komen we zo aan de informatie die we nu hebben...
Uit z'n reet.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk niet in de narratief dat 1 persoon een besmette vleermuis heeft gegeten waardoor de hele wereld op de kop staat, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik weet niet waar jij die 50 miljoen vandaan haalt. Er zijn overigens wel degelijk medici opgestaan of blokkeer jij dat dan weer?
Zeker goede argumenten. Als eerste tegen de stroom in gaan is niet zonder consequenties.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn heel veel redenen te bedenken waarom mensen niet zullen praten.
Omdat ze wil niet hun banen, carrieres, inkomsten,relaties met collegas, vrienden en familieleden verliezen of verzieken. Professionele reputaties ook op de lijn zitten. Hypotheken kan je niet meer betalen. In veel professies kan je makkelijk op 'n blacklist belanden. Het kan/zou professional suicide zijn voor sommige mensen om te veel over (wat-dan-ook) te zeggen. Chantage, dreigementen van geweld, leugens, smaad en laster campagne. Bvb. En hoe hoger je zit, hoe meer je heb om te verliezen.
Klokkenluider worden geen makkelijke taak is. Dat zei ik al jaren.
The 'somebody would have said something' idea is bullshit.imo.
En tientallen anderen ziekten.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zoals bij griep / influenza.
Maar ik heb de indruk dat de leeftijdscomponent nog iets schever is getrokken, en naar mijn indruk, na initiele vaccinatieronde, vervalt de schadelijkheid naar griepachtige taferelen.
Iets waar we normaliter dan ook helemaal geen aanvullend beleid voor doorvoeren.
Sorry even in 't Engels als je dat niet erg vind...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zeker goede argumenten. Als eerste tegen de stroom in gaan is niet zonder consequenties.
Meh..alsof er geen corruptie in de medische/wetenschaaplijk professie/industrie is.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn leuk als ze bij de feiten blijven, op het corona vlak zitten ze net zo hard te filosoferen en zitten ze er nog erger naast dan gemiddelde leek, omdat ze een bias hebben in hun belang.
Zelfde als in de laatste aantal jaren.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Moet je ze eerst nog vinden staan momenteel ~40k vacatures open
En op scary scenarios op computer modellen van scientistic hoeren zoals Neil Ferguson zijn gebaseerd.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:24 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mooi die stijgende lijnen als je niks zou hebben gedaan, maar dat is giswerk. We weten het niet zeker. Ben wel benieuwd naar de cijfer van volgende week, want dan kan je zien of zo'n mondkapje helpt. Of krijgen we dan te horen dat de besmettingen nog veeeeel hoger zou zijn?
1.3 miljoen mensen met onderliggend probleem?
https://www.jems.com/coro(...)ent-covid-19-deaths/
Of maskerlijk bedacht?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Okay ik erger me er gruwelijk aan ergens. Maar ik zag deze net en ik kon het voor even wel relativeren. Ondanks dat ik bepaald niet pro mondkapjes ben om verschillende redenen, vond ik hem ergens wel masterlijk bedacht.
Maar ik hoef hem inderdaad niet 20 keer per dag op tv te zien.
Sowieso .. reclame maken om zieltjes te winnen voor een zorgverzekering. Zoiets essentieels zou niet commercieel mogen zijn mijn inziens.
Weet ik niet - jij wel zeker.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:32 schreef ems. het volgende:
Scary scenarios op facebook zijn natuurlijk stukken interessanter en geloofwaardiger.
Dat doen Peppie en Cokey ook de hele tijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je gebruikt beleid zelf, als argument dat het beleid gerechtvaardigd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |