abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196646209
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:37 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad het kind ingeprent dat ze lekker met opa en oma mag knuffelen als opa en oma dat zelf ook willen. En dat dat niet betekent dat opa en oma zeker ziek worden.

Het kan natuurlijk zijn dat ze wel ziek worden. Maar hee, iedereen wordt wel eens ziek? Jij bent toch ook wel eens ziek? Papa en mama zijn toch ook wel eens ziek? Ja, en dan kan het zijn dat je je even wat minder fijn voelt.

Ik ga het kind niet inprenten dat er een ieniemienie kans bestaat dat ze inderdaad op de ic belanden.
Inprenten klinkt ook weer zo overdreven. Je kunt het ook zonder overdrijven of angst aanpraten. Een 8 jarige kun je prima dingen uitleggen. Opa en oma nemen het risico ook gewoon?
quote:
Ik ga het kind niet vertellen dat je kanker kan krijgen van allemaal niet zichtbare zooi die in de lucht hangt. Of wat er in ons eten gegooid wordt.
ook niet van roken?
Rotzooi in eten? Wat gooi jij dan in je eten?
quote:
We leven nu. Zorg dat iedere dag telt.
sowieso, maar t een sluit t ander niet uit
quote:
Filmpje was net in corona subforum gepost en is schijnbaar wel te vinden op youtube.
Zal eens verder zoeken. Kon het iig niet vinden net
pi_196646233
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het is zoals het is.
Ik denk dat 'het virus' en de goedheid van de mensen wordt misbruikt voor macht en controle.
met welk doel?
quote:
Daarbij ben ik mij ervan bewust dat andere mensen dit niet als zodanig zien of hetzelfde denken als mij. Dus; het is zoals het is. Het IS niet zo zoals ik 't zie noch zoals de ander het ziet.
Het is zoals het is.
En das best een redelijk prettig ervaren.
Klinkt nogal halfslachtig
pi_196646269
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

met welk doel?
[..]

Klinkt nogal halfslachtig
Wat het doel van macht en controle is weet ik niet. Voeding van 't ego wellicht?
Misschien is macht en controle wel het doel. Denk het wel.

Halfslachtig. Oké.
pi_196646467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:56 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wat het doel van macht en controle is weet ik niet. Voeding van 't ego wellicht?
macht en controle zijn middelen. Nooit het doel
pi_196646613
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

macht en controle zijn middelen. Nooit het doel
Oké, ben ook geen kenner.
pi_196646633
quote:

[..]

Halfslachtig. Oké.
Soort berusting? Omschrijf ik het dan goed?
  woensdag 9 december 2020 @ 23:34:14 #257
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196646874
quote:

[..]

Halfslachtig. Oké.
Ik zie het ook wel als voeding van het ego
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196647602
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zie het ook wel als voeding van het ego
Wiens ego?
  donderdag 10 december 2020 @ 00:28:43 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196647683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:43 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het is zoals het is.
Ik denk dat 'het virus' en de goedheid van de mensen wordt misbruikt voor macht en controle.
Daarbij ben ik mij ervan bewust dat andere mensen dit niet als zodanig zien of hetzelfde denken als mij. Dus; het is zoals het is. Het IS niet zo zoals ik 't zie noch zoals de ander het ziet.
Het is zoals het is.
En das best een redelijk prettig ervaren.
Waarvoor hebben 'ze' (wie zijn dat eigenlijk?) die macht en controle nodig?
Huilen dan.
pi_196651521
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:16 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Soort berusting? Omschrijf ik het dan goed?
Ja. Inderdaad.
pi_196651748
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2020 00:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarvoor hebben 'ze' (wie zijn dat eigenlijk?) die macht en controle nodig?
Macht en controle gaan volgens mij wel vaak hand in hand.
Als voorbeeld: wanneer jij in de 18e eeuw een boot had met slaven moest je deze slaven wel enigzins kunnen controleren om de macht op het schip te houden.
En waarom die varende slavenhouder dat deed.... Nou, in zo'n geval misschien omdat hij de slaven wilde doorverkopen (geld)
In een ander geval omdat hij de slaven wellicht nodig had om een plan uit te voeren zoals bijvoorbeeld het leegplukken van een katoenveld.
En waarom de slavenhouder dat allemaal wilde.... Tjah, hetzelfde verhaaltje weer denk ik; hebzucht.

En om dat voorbeeld te vertalen naar de huidige tijd: "Ze" zijn imo geen specifieke individuen maar kan een ieder zijn die streeft naar controle en macht (om wat voor een reden dan ook) en die hunkering bijvoorbeeld vooropstelt aan bepaalde wensen van een ander.
De maatschappij is erg complex. Macht en controle zijn volgens mij wel onderdelen die bestaan in deze maatschappij en zelfs behoorlijk bepalend zijn.

Wat ze allemaal precies willen en/of van plan zijn en of ze überhaupt iets van plan zijn weet ik niet.
De zogenaamde crisis is in mijn ogen wel een behoorlijke dekmantel om bepaalde doelen te behalen.
Voorbeeldjes van bovenstaand: het Europese steunfonds corona / vaccinatiepaspoorten.

Of je nu zegt dat het evolutie is of dat het een doelbewuste agenda is; wat het ook is: het komt op t zelfde neer.
Er liggen plannen en die worden veelal uitgevoerd.
Ik denk zelf dat de mate van ethiek in die plannen helemaal verwazigd is waardoor het kan lijken dat zulke plannen het grote goed dienen maar dat uiteindelijk niet doen.
pi_196652688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Macht en controle gaan volgens mij wel vaak hand in hand.
Als voorbeeld: wanneer jij in de 18e eeuw een boot had met slaven moest je deze slaven wel enigzins kunnen controleren om de macht op het schip te houden.
En waarom die varende slavenhouder dat deed.... Nou, in zo'n geval misschien omdat hij de slaven wilde doorverkopen (geld)
In een ander geval omdat hij de slaven wellicht nodig had om een plan uit te voeren zoals bijvoorbeeld het leegplukken van een katoenveld.
En waarom de slavenhouder dat allemaal wilde.... Tjah, hetzelfde verhaaltje weer denk ik; hebzucht.
Ook in jouw voorbeeld zijn macht en controle een middel om een doel te bereiken. Wat is volgens BNW het doel wat men wil bereiken? (en wie is "men" aka "ze")
quote:
En om dat voorbeeld te vertalen naar de huidige tijd: "Ze" zijn imo geen specifieke individuen maar kan een ieder zijn die streeft naar controle en macht (om wat voor een reden dan ook) en die hunkering bijvoorbeeld vooropstelt aan bepaalde wensen van een ander.
De maatschappij is erg complex. Macht en controle zijn volgens mij wel onderdelen die bestaan in deze maatschappij en zelfs behoorlijk bepalend zijn.

Wat ze allemaal precies willen en/of van plan zijn en of ze überhaupt iets van plan zijn weet ik niet.
De zogenaamde crisis is in mijn ogen wel een behoorlijke dekmantel om bepaalde doelen te behalen.
Voorbeeldjes van bovenstaand: het Europese steunfonds corona / vaccinatiepaspoorten.
Een dekmantel die door alle landen in de wereld gebruikt wordt zodat wij in de EU vaccinatiepaspoorten kunnen invoeren? Beetje overkill is het niet? (nog afgezien van het feit dat er geen sprake is van vaccinatiepaspoorten)
https://www.nu.nl/nucheck(...)rt-ongefundeerd.html

quote:
Of je nu zegt dat het evolutie is of dat het een doelbewuste agenda is; wat het ook is: het komt op t zelfde neer.
Er liggen plannen en die worden veelal uitgevoerd.
Ik denk zelf dat de mate van ethiek in die plannen helemaal verwazigd is waardoor het kan lijken dat zulke plannen het grote goed dienen maar dat uiteindelijk niet doen.
Welk goed dienen ze dan wel?
pi_196653180
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ook in jouw voorbeeld zijn macht en controle een middel om een doel te bereiken. Wat is volgens BNW het doel wat men wil bereiken? (en wie is "men" aka "ze")
[..]

Een dekmantel die door alle landen in de wereld gebruikt wordt zodat wij in de EU vaccinatiepaspoorten kunnen invoeren? Beetje overkill is het niet? (nog afgezien van het feit dat er geen sprake is van vaccinatiepaspoorten)
https://www.nu.nl/nucheck(...)rt-ongefundeerd.html
[..]

Welk goed dienen ze dan wel?
Er zijn verschillende uitgangspunten, maar een geheime agenda is geheim. Wij zien alleen welke stappen er ondernomen worden. Als je kijkt naar de great reset. Dat zou een uitgangspunt kunnen zijn. Eerst de economie kapot maken om zo een nieuw systeem te implementeren. Meer controle over de bevolking minder weerstand tegen de macht.
pi_196653868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Er zijn verschillende uitgangspunten, maar een geheime agenda is geheim. Wij zien alleen welke stappen er ondernomen worden. Als je kijkt naar de great reset. Dat zou een uitgangspunt kunnen zijn. Eerst de economie kapot maken om zo een nieuw systeem te implementeren. Meer controle over de bevolking minder weerstand tegen de macht.
De great reset is ook al zo'n uit verband gerukt verhaal waar van alles achter gezocht wordt.
Het WEF bestaat uit zoveel partijen dat als er een geheime agenda zou zijn, dit onmogelijk stil te houden is. Het stilhouden van een surpriseparty waar misschien 10-20 mensen worden uitgenodigd is al onmogelijk
pi_196653965
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De great reset is ook al zo'n uit verband gerukt verhaal waar van alles achter gezocht wordt.
Het WEF bestaat uit zoveel partijen dat als er een geheime agenda zou zijn, dit onmogelijk stil te houden is. Het stilhouden van een surpriseparty waar misschien 10-20 mensen worden uitgenodigd is al onmogelijk
Het blijft grappig dat mensen dit maar niet kunnen bevatten, vooral als het samenzweringsfantasiën van enorme omvang gaat, zoals: Aliens, Gemtrails, Corona, Verkiezingsfraude in de VS etc etc
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196654017
quote:
Hey, je begint het licht te zien?
Of heb je het artikel niet gelezen?
pi_196654212
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom mensen niet zullen praten.
Compartimentering
Blackmail
Iemand genoeg geld geven

En de mensen die wel praten... Tja wellicht komen we zo aan de informatie die we nu hebben...
pi_196654297
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het blijft grappig dat mensen dit maar niet kunnen bevatten, vooral als het samenzweringsfantasiën van enorme omvang gaat, zoals: Aliens, Gemtrails, Corona, Verkiezingsfraude in de VS etc etc
Dan mag jij je verdiepen in Operatie Gladio en hoe het kan zijn dat dit zo lang stil gehouden is.
pi_196654315
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:00 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom mensen niet zullen praten.
Compartimentering
Blackmail
Iemand genoeg geld geven

En de mensen die wel praten... Tja wellicht komen we zo aan de informatie die we nu hebben...
Welke informatie? Heb echt nog niks gezien wat geloofwaardig was
Omkopen? neem de maanlanding waar veel mensen ook van denken dat het een hoax is.
Enig idee hoeveel mensen ze hadden moeten omkopen om dat geheim te houden?

ongeveer 400.000. En die wil jij allemaal gaan omkopen?
pi_196654359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:06 schreef Sponsje88 het volgende:
Operatie Gladio
Moeten we dus helemaal terug naar een pre-internet tijdperk om 1 voorbeeld te vinden?
pi_196654364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Welke informatie? Heb echt nog niks gezien wat geloofwaardig was
Omkopen? neem de maanlanding waar veel mensen ook van denken dat het een hoax is.
Enig idee hoeveel mensen ze hadden moeten omkopen om dat geheim te houden?

ongeveer 400.000. En die wil jij allemaal gaan omkopen?
Nitpicking... 1 aspect eruit halen en dat overal op toepassen. Wat dacht je van de groepen die werken aan een project afschermen van de bigger picture, zodat ook zij van niks afweten. Die 400000 mensen zullen echt niet elk detail weten van het project.
pi_196654379
..

[ Bericht 99% gewijzigd door hjansen82 op 10-12-2020 14:13:07 (fout) ]
Check it out
pi_196654398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:11 schreef hjansen82 het volgende:
Van dit soort geklets wordt ik ziek :

Nederland vindt de regels van groot belang. "Ik vind het essentieel dat we ervan op aan kunnen dat de regels worden gehandhaafd", aldus Rutte. "De kern is dat we voorkomen dat een overheid zich tegen de burgers kan keren. Daarom is onafhankelijke rechtspraak essentieel. En deze afspraken helpen ons daarbij. In die zin mag je het historisch noemen."
Alle regels die worden ingesteld, worden zo ingesteld zodat de vriendjes van Rutte en co altijd worden ontzien,
Check it out
pi_196654406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Moeten we dus helemaal terug naar een pre-internet tijdperk om 1 voorbeeld te vinden?
Ik laat hiermee zien dat het weldegelijk mogelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')