abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196656123
The Big Reset _O_
pi_196656133
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

zie mijn eerdere post over de 50 miljoen. Dat is een zeer voorzichtige schatting van het aantal mensen dat betrokken moet zijn bij een eventuele covid conspiracy. (regeringen, zorgpersoneel (alleen in Nederland al meer dan 1 miljoen), farmaceutische industrie, universiteiten etc etc etc en dan neem ik de mensen die er aan overleden zijn of uberhaupt ziek geworden zijn niet eens mee)

Vwb de medici die jij aanhaalt, ik heb nog geen een geloofwaardig verhaal gelezen of gehoord van die medici die covid als een hoax zien.
Ik heb die verhalen van een aantal medici gezien en geen van allen komen ze geloofwaardig over.

Vwb je vleermuis.. Een nieuwe ziekte ontstaat bij 1 persoon. Wat dacht je van HIV?
Dat het virus voor een lab is uitgebroken waar ze dit virus aan het testen waren doet geen alarm bellen rinkelen?

Vreemd.
pi_196656165
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat het virus voor een lab is uitgebroken waar ze dit virus aan het testen waren doet geen alarm bellen rinkelen?

Vreemd.
Niet daar allang bewezen is dat dit virus niet door mensen gemaakt kan zijn

https://www.parool.nl/wer(...)n-ontstaan~befc2431/
pi_196656181
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat denk jezelf?
Nee, hier blijkbaar niet.. bij COR, waar de mongolen elke dag met cijfertjes goochelen en zich gedragen als geherspenspoelde dramaqueens, wel
pi_196656229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat voor boekdelen? En zijn dat georganiseerde onderling afgestemde boekdelen?
Ik zie vooral een groot verschil in aanpak over de hele wereld
Omdat jij hypersensitief reageert op mensen die overlijden als ze in aanmerking komen met een virus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196656268
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat jij hypersensitief reageert op mensen die overlijden als ze in aanmerking komen met een virus.
nope.. mensen gaan dood, en corona is er eentje waar je voornamelijk groter risico loopt als je al wat hebt of flink op leeftijd bent.
pi_196656269

pi_196656289
Heet iemand de griepcijfers :)
pi_196656309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niet daar allang bewezen is dat dit virus niet door mensen gemaakt kan zijn
Nee dus. Erg vreemd. Mijn post ging over de locatie waar het virus is vrij gekomen. Hoe groot acht je de kans dat juist op die locatie het virus is verspreidt.
pi_196656319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nope.. mensen gaan dood, en corona is er eentje waar je voornamelijk groter risico loopt als je al wat hebt of flink op leeftijd bent.
Zoals bij griep / influenza.

Maar ik heb de indruk dat de leeftijdscomponent nog iets schever is getrokken, en naar mijn indruk, na initiele vaccinatieronde, vervalt de schadelijkheid naar griepachtige taferelen.

Iets waar we normaliter dan ook helemaal geen aanvullend beleid voor doorvoeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196656336
quote:
Heb je dezelfde grafieken met influenzacijfers over de jaren 2000-2019?
pi_196656349
Ik zal deze weer even posten. Spreekt ook boekdelen:
https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/ziekenhuisbedden
pi_196656374
quote:
26000 mensen sinds februari opgenomen in het ziekenhuis. best wel veel
pi_196656397
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee dus. Erg vreemd. Mijn post ging over de locatie waar het virus is vrij gekomen. Hoe groot acht je de kans dat juist op die locatie het virus is verspreidt.
Dat is niet eens zeker. Waarschijnlijk was die locatie een superspreadevent
pi_196656414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef Sponsje88 het volgende:
20% minder, terwijl de 65+ groep wss met 30% is toegenomen in die tijd.
pi_196656420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zoals bij griep / influenza.
ja, alleen niet in deze hoeveelheden en al helemaal niet in zulke mate dat de reguliere zorg onder druk komt
quote:
Maar ik heb de indruk dat de leeftijdscomponent nog iets schever is getrokken, en naar mijn indruk, na initiele vaccinatieronde, vervalt de schadelijkheid naar griepachtige taferelen.

Iets waar we normaliter dan ook helemaal geen aanvullend beleid voor doorvoeren.
Normaliter komt de reguliere zorg ook niet in gevaar
pi_196656426
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat is niet eens zeker. Waarschijnlijk was die locatie een superspreadevent
Óf het vleermuis verhaal óf uitgebroken in een lab waar ze met dat virus aan het rommelen waren... Hmmm echt vergezocht is dat toch niet?
pi_196656433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:46 schreef devlinmr het volgende:
ja, alleen niet in deze hoeveelheden en al helemaal niet in zulke mate dat de reguliere zorg onder druk komt
Kun je dat iets beter onderbouwen met cijfers na bijna 10 maanden hysterie?
pi_196656446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:46 schreef devlinmr het volgende:
Normaliter komt de reguliere zorg ook niet in gevaar
In 2018 werd er gerapporteerd in een krant dat het toch wel erg druk was op de IC vanwege de griepgolf.
pi_196656462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Nee dat spreekt helemaal geen boekdelen daar het niks zegt over de tijd die men in het ziekenhuis doorbrengt.
Wij hebben in Nederland veel dagbehandelingen. Daar is sinds 2009 hard op ingezet
pi_196656468
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

26000 mensen sinds februari opgenomen in het ziekenhuis. best wel veel
Wanneer spreken we van veel? is gewoon de normale gang van zaken in het ziekenhuis...elk jaar weer
pi_196656485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wanneer spreken we van veel? is gewoon de normale gang van zaken in het ziekenhuis...elk jaar weer
voor 1 ziekte.. nope
pi_196656488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

In 2018 werd er gerapporteerd in een krant dat het toch wel erg druk was op de IC vanwege de griepgolf.
IC maar niet de reguliere zorg
pi_196656492
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel knap, als iets zo overduidelijk is, dat de groep mensen die de ernst er niet van inzien, niet overtuigd kunnen worden met cijfers. :')

Volgens mij hebben ze toch genoeg tijd gekregen om iets van onderzoek te doen.
pi_196656498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kun je dat iets beter onderbouwen met cijfers na bijna 10 maanden hysterie?
Waarom? in BNW hoef je toch niks te onderbouwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')