——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
https://www.telegraaf.nl/(...)-naar-bilderberg-topquote:Op donderdag 10 december 2020 14:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De koning is geen volksvertegenwoordiger... Rutte kunnen we over discuteren ;-)
Prima.. en?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:01 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-naar-bilderberg-top
Of er valt niks te zeggen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
120 man die kennelijk hun bek weten te houden.
120 man is niet zoveel. Vergelijk dat eens met de hoeveelheid mensen die je nodig hebt voor chemtrails of het vervalsen van verkiezingenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
120 man die kennelijk hun bek weten te houden.
Mooi gelegenheid om een pandemie voor te bereiden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Of er valt niks te zeggen.
Het enige wat ze daar doen is vrij kunnen praten over wat er in de wereld aan de hand is.
120 mensen gaan daar niks aan veranderen
Nog maar 49.999.880 mensen extra uitnodigen
Het gaat op een gegeven moment mis en dan krijg je conspiracies.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
120 man is niet zoveel. Vergelijk dat eens met de hoeveelheid mensen die je nodig hebt voor chemtrails of het vervalsen van verkiezingen
Oh, waren er ook chinezen bij die virussen kunnen maken?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mooi gelegenheid om een pandemie voor te bereiden.
Mooi stuk.quote:
Ik geloof persoonlijk niet in de narratief dat 1 persoon een besmette vleermuis heeft gegeten waardoor de hele wereld op de kop staat, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh, waren er ook chinezen bij die virussen kunnen maken?
Maar zeg nou eens eerlijk... hoe groot acht jij de kans dat 50 miljoen mensen allemaal niks zeggen, of dat er echt niemand komt met bewijs dat enigszins geloofwaardig is.
zie mijn eerdere post over de 50 miljoen. Dat is een zeer voorzichtige schatting van het aantal mensen dat betrokken moet zijn bij een eventuele covid conspiracy. (regeringen, zorgpersoneel (alleen in Nederland al meer dan 1 miljoen), farmaceutische industrie, universiteiten etc etc etc en dan neem ik de mensen die er aan overleden zijn of uberhaupt ziek geworden zijn niet eens mee)quote:Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk niet in de narratief dat 1 persoon een besmette vleermuis heeft gegeten waardoor de hele wereld op de kop staat, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik weet niet waar jij die 50 miljoen vandaan haalt. Er zijn overigens wel degelijk medici opgestaan of blokkeer jij dat dan weer?
Maar geloof je het Spaanse griep narratief ook niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik geloof persoonlijk niet in de narratief dat 1 persoon een besmette vleermuis heeft gegeten waardoor de hele wereld op de kop staat, maar dat zal wel aan mij liggen.
Maar jij trekt alles ook wel gigantisch scheef natuurlijk qua interpretatie.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
zie mijn eerdere post over de 50 miljoen. Dat is een zeer voorzichtige schatting van het aantal mensen dat betrokken moet zijn bij een eventuele covid conspiracy. (regeringen, zorgpersoneel (alleen in Nederland al meer dan 1 miljoen), farmaceutische industrie, universiteiten etc etc etc en dan neem ik de mensen die er aan overleden zijn of uberhaupt ziek geworden zijn niet eens mee)
Vwb de medici die jij aanhaalt, ik heb nog geen een geloofwaardig verhaal gelezen of gehoord van die medici die covid als een hoax zien.
Ik heb die verhalen van een aantal medici gezien en geen van allen komen ze geloofwaardig over.
HIV kwam van een Afrikaans bosmannetje dat seks had met een aap had ik gehoord.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef devlinmr het volgende:
Vwb je vleermuis.. Een nieuwe ziekte ontstaat bij 1 persoon. Wat dacht je van HIV?
Daar weet ik te weinig van af om mijn oordeel erover te geven.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar geloof je het Spaanse griep narratief ook niet?
Wat voor boekdelen? En zijn dat georganiseerde onderling afgestemde boekdelen?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar jij trekt alles ook wel gigantisch scheef natuurlijk qua interpretatie.
Covid bestaat, dat het nodig is om daar op de manier mee om te gaan zoals ermee wordt omgegaan mag je alleen wel behoorlijk grote vraagtekens bij zetten.
Dat vervolgens de hele wereld er mega spastisch mee om lijkt te gaan spreekt nog grotere boekdelen.
Ook van 1 persoon dus?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
HIV kwam van een Afrikaans bosmannetje dat seks had met een aap had ik gehoord.
Ik vraag je wat je ermee wil zeggen?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
COR is verderop, waar zijn de mods?
Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik vraag je wat je ermee wil zeggen?
Mag dat niet? geldt hier censuur?
Dat het virus voor een lab is uitgebroken waar ze dit virus aan het testen waren doet geen alarm bellen rinkelen?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
zie mijn eerdere post over de 50 miljoen. Dat is een zeer voorzichtige schatting van het aantal mensen dat betrokken moet zijn bij een eventuele covid conspiracy. (regeringen, zorgpersoneel (alleen in Nederland al meer dan 1 miljoen), farmaceutische industrie, universiteiten etc etc etc en dan neem ik de mensen die er aan overleden zijn of uberhaupt ziek geworden zijn niet eens mee)
Vwb de medici die jij aanhaalt, ik heb nog geen een geloofwaardig verhaal gelezen of gehoord van die medici die covid als een hoax zien.
Ik heb die verhalen van een aantal medici gezien en geen van allen komen ze geloofwaardig over.
Vwb je vleermuis.. Een nieuwe ziekte ontstaat bij 1 persoon. Wat dacht je van HIV?
Niet daar allang bewezen is dat dit virus niet door mensen gemaakt kan zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat het virus voor een lab is uitgebroken waar ze dit virus aan het testen waren doet geen alarm bellen rinkelen?
Vreemd.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Nee, hier blijkbaar niet.. bij COR, waar de mongolen elke dag met cijfertjes goochelen en zich gedragen als geherspenspoelde dramaqueens, wel
Omdat jij hypersensitief reageert op mensen die overlijden als ze in aanmerking komen met een virus.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat voor boekdelen? En zijn dat georganiseerde onderling afgestemde boekdelen?
Ik zie vooral een groot verschil in aanpak over de hele wereld
nope.. mensen gaan dood, en corona is er eentje waar je voornamelijk groter risico loopt als je al wat hebt of flink op leeftijd bent.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat jij hypersensitief reageert op mensen die overlijden als ze in aanmerking komen met een virus.
Nee dus. Erg vreemd. Mijn post ging over de locatie waar het virus is vrij gekomen. Hoe groot acht je de kans dat juist op die locatie het virus is verspreidt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niet daar allang bewezen is dat dit virus niet door mensen gemaakt kan zijn
Zoals bij griep / influenza.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nope.. mensen gaan dood, en corona is er eentje waar je voornamelijk groter risico loopt als je al wat hebt of flink op leeftijd bent.
Heb je dezelfde grafieken met influenzacijfers over de jaren 2000-2019?quote:
Dat is niet eens zeker. Waarschijnlijk was die locatie een superspreadeventquote:Op donderdag 10 december 2020 15:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Nee dus. Erg vreemd. Mijn post ging over de locatie waar het virus is vrij gekomen. Hoe groot acht je de kans dat juist op die locatie het virus is verspreidt.
20% minder, terwijl de 65+ groep wss met 30% is toegenomen in die tijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik zal deze weer even posten. Spreekt ook boekdelen:
https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/ziekenhuisbedden
ja, alleen niet in deze hoeveelheden en al helemaal niet in zulke mate dat de reguliere zorg onder druk komtquote:
Normaliter komt de reguliere zorg ook niet in gevaarquote:Maar ik heb de indruk dat de leeftijdscomponent nog iets schever is getrokken, en naar mijn indruk, na initiele vaccinatieronde, vervalt de schadelijkheid naar griepachtige taferelen.
Iets waar we normaliter dan ook helemaal geen aanvullend beleid voor doorvoeren.
Óf het vleermuis verhaal óf uitgebroken in een lab waar ze met dat virus aan het rommelen waren... Hmmm echt vergezocht is dat toch niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat is niet eens zeker. Waarschijnlijk was die locatie een superspreadevent
Kun je dat iets beter onderbouwen met cijfers na bijna 10 maanden hysterie?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:46 schreef devlinmr het volgende:
ja, alleen niet in deze hoeveelheden en al helemaal niet in zulke mate dat de reguliere zorg onder druk komt
In 2018 werd er gerapporteerd in een krant dat het toch wel erg druk was op de IC vanwege de griepgolf.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:46 schreef devlinmr het volgende:
Normaliter komt de reguliere zorg ook niet in gevaar
Nee dat spreekt helemaal geen boekdelen daar het niks zegt over de tijd die men in het ziekenhuis doorbrengt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik zal deze weer even posten. Spreekt ook boekdelen:
https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/ziekenhuisbedden
Wanneer spreken we van veel? is gewoon de normale gang van zaken in het ziekenhuis...elk jaar weerquote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
26000 mensen sinds februari opgenomen in het ziekenhuis. best wel veel
voor 1 ziekte.. nopequote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer spreken we van veel? is gewoon de normale gang van zaken in het ziekenhuis...elk jaar weer
IC maar niet de reguliere zorgquote:Op donderdag 10 december 2020 15:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
In 2018 werd er gerapporteerd in een krant dat het toch wel erg druk was op de IC vanwege de griepgolf.
Ik vind het toch wel knap, als iets zo overduidelijk is, dat de groep mensen die de ernst er niet van inzien, niet overtuigd kunnen worden met cijfers.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer spreken we van veel? is gewoon de normale gang van zaken in het ziekenhuis...elk jaar weer
Waarom? in BNW hoef je toch niks te onderbouwen?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kun je dat iets beter onderbouwen met cijfers na bijna 10 maanden hysterie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |