Jammer, had nog wel zoveel memes klaar staanquote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Wat Zou Je Doen van Marco en Ali ligt eruit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ookquote:Op donderdag 10 december 2020 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Harry en Niall best wat leuke nummertjes hebben.
Eens! Jammer dat die eruit isquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
1903 Of Monsters and Men Little Talks 2012
Huilen. Deze moderne klassieker wordt echt niet voldoende op waarde geschat. Het was ook nog hun enige notering...
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Huilen. Deze moderne klassieker wordt echt niet voldoende op waarde geschat. Het was ook nog hun enige notering...
Janken en tranen met tuitenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
1943 Amy Macdonald Mr Rock & Roll 2008
Watttttttquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik kwam dit forum tegen toen ik wilde checken of er al iemand een lijstje nieuwe binnenkomers bij elkaar had gesprokkeld. Fijn om te zien dat er nog meer mensen zijn die zo'n interesse in de lijst hebben.
Fleetwood Mac - Never Going Back Again is trouwens ook nieuw
Fleetwood Mac mag er in. Als we die kwaliteit binnenhalen voor alles wat eruit valt, klaag ik nietquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik kwam dit forum tegen toen ik wilde checken of er al iemand een lijstje nieuwe binnenkomers bij elkaar had gesprokkeld. Fijn om te zien dat er nog meer mensen zijn die zo'n interesse in de lijst hebben.
misschien omdat je het verkeerd gespeld hadquote:Op donderdag 10 december 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Kaiser Chiefs liggen er nu ook helemaal uit met het verdwijnen van Ruby. Zelf gestemd op I Predit a Riot maar die heeft het niet gehaald
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien omdat je het verkeerd gespeld had
Kink 1500 zou ik een goede lijst vinden als er minstens 2x zoveel vrouwelijke artiesten in komen te staan en als de dominantie van de hardere rock in hoge regionen wat afneemt. Nu is ie nog te eenzijdig met te veel rockdino's.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de kink 1500 toch leuker
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn the Beatles eigenlijk nog bij elkaar? Of heb ik daar ook iets gemist?
Welkomquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik vind/vond dit altijd een irritant nummer in alle eerlijkheidquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan niet wachten op het nieuwe album danquote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.
Mee eens. Veel leuke pophitjes van eind 00s of begin 10s vallen er een voor een uit, en wat ervoor in de plaats komt is veelal minder (op een Billie Eilish, The Weeknd of Dua Lipa na).quote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Of Monsters And Men, Blaudzun én Kaiser Chiefs eruit, het wordt nu wel heel pijnlijk allemaal. Grosso modo is de lijst er opnieuw op achteruit gegaan dus, net als de afgelopen jaren.
Beste editie was denk ik 2014 of 2015.
Miss Montreal welquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Volgens de site staat Sanne Hans met Door de wind er niet in en dat vind ik toch redelijk shockerend.
Onmogelijk. Je moet inderdaad zoeken op Miss M https://staatieindetop200(...)ontreal/door-de-windquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Volgens de site staat Sanne Hans met Door de wind er niet in en dat vind ik toch redelijk shockerend.
Ringo Starr leeft ook nog, dus het is 50-50quote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.
Miss Montreal met dat nr staat er dan weer wel inquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Wel als je 'Miss Montreal' invoertquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
JA HET IS MISS MONTREAL ik weet het nu wel![]()
ja, dat was inderdaad je foutquote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
JA HET IS MISS MONTREAL ik weet het nu wel![]()
Ik ken dat hele nr nietquote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niet verbazen als die top 200 staat
Sanne Hans staat er helemaal niet in lees ik net.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niet verbazen als die top 200 staat
Ik zie Fleetwood Mac over enkele jaren nog wel in de buurt komen van Queen. Die zijn heel populair onder jongeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik vind dat juist 3 noteringen die ik niet echt zou missenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Of Monsters And Men, Blaudzun én Kaiser Chiefs eruit, het wordt nu wel heel pijnlijk allemaal. Grosso modo is de lijst er opnieuw op achteruit gegaan dus, net als de afgelopen jaren.
Beste editie was denk ik 2014 of 2015.
Dit was in de keuzelijst al het geval. Dat maakt het inderdaad wat lastiger.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik probeer geautomatiseerd alle nummers van vorig jaar te checken, maar Radio 2 loopt zoals vanouds weer te kloten met de namen van de artiesten en de titels. Dus dat wordt hem niet helaas.
https://staatieindetop200(...)volution/purple-rain zegt namelijk dat ie er niet in staat
maar
https://staatieindetop200(...)ple-rain-albumversie wel.
Wellicht dat je dus nu zo kan zien van welk nummer ze de albumversie gaan draaien.
De 26 luisteraars hebben niet gestemd zeker.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Froukje-Groter dan ik
staat er ook niet in. Die had ik nog wel verwacht. 3FM heeft die wel veel gedraaid
Was wel een kerona anthem daar. Beetje voorspellende plaat net zoals Soldier On.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De 26 luisteraars hebben niet gestemd zeker.
Verkeerde gifje.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Benny het volgende:
https://staatieindetop200(...)l-pokemon-theme-song
Goed zo
LET IT HAPPEN (albumversie)quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik probeer geautomatiseerd alle nummers van vorig jaar te checken, maar Radio 2 loopt zoals vanouds weer te kloten met de namen van de artiesten en de titels. Dus dat wordt hem niet helaas.
https://staatieindetop200(...)volution/purple-rain zegt namelijk dat ie er niet in staat
maar
https://staatieindetop200(...)ple-rain-albumversie wel.
Wellicht dat je dus nu zo kan zien van welk nummer ze de albumversie gaan draaien.
Niet op de keuzelijst (want 2020), dan is een alternatief hitje al bij voorbaat kansloosquote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Froukje-Groter dan ik
staat er ook niet in. Die had ik nog wel verwacht. 3FM heeft die wel veel gedraaid
En dingen als Cranberries vs The Cranberries?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit was in de keuzelijst al het geval. Dat maakt het inderdaad wat lastiger.
Wat heeft Milow geflikt om in 2020 opnieuw populair te worden?quote:
DBZ-bonusquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat heeft Milow geflikt om in 2020 opnieuw populair te worden?
DBZquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meegedaan aan De Beste Zangers.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beste Zangersquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liedje pas ken sinds een paar dagen, maar het lijkt me geen kanshebber voor de Top 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel een kerona anthem daar. Beetje voorspellende plaat net zoals Soldier On.
Ik had m ook niet verwacht, nee.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liedje pas ken sinds een paar dagen, maar het lijkt me geen kanshebber voor de Top 2000.
Nondeju, ik wilde er nog op stemmenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
1964 Snow Patrol Set The Fire To The Third Bar 2006
NIET in de lijst. Even huilen.
Positie is over 9000?quote:
Nederland is een smakeloos landquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga Eefje dan maar zeggen dat ze zich in 2021 ook moet opgeven voor Beste Zangers![]()
Bizar dat zo'n programma zoveel invloed heeft
Sorry man, ik weet echt helemaal niks over Dragonball Zquote:
Qftquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Alle leuke alternatieve hitjes worden afgeslachtquote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
1964 Snow Patrol Set The Fire To The Third Bar 2006
NIET in de lijst. Even huilen.
Kunnen we hier requests indienen?quote:
Aha, vertraagde DAB+quote:
Bij Thinking of A Place staat geen albumversie, maar in de vorige jaren stond er rond de meeste tracks ook (albumversie). Gezien ze nu acht uur eerder beginnen, geen excuses meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
LET IT HAPPEN (albumversie)![]()
![]()
![]()
https://staatieindetop200(...)t-happen-albumversie
Zei ik toch alquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga Eefje dan maar zeggen dat ze zich in 2021 ook moet opgeven voor Beste Zangers![]()
ToaP heeft gelukkig geen aparte singleversiequote:Op donderdag 10 december 2020 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Thinking of A Place staat geen albumversie, maar in de vorige jaren stond er rond de meeste tracks ook (albumversie). Gezien ze nu acht uur eerder beginnen, geen excuses meer.
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:11 schreef Cee het volgende:
Even een applausje voor de stats-bazen in dit topic trouwens.
Daarom is ze zo leuk.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Eefje de Visser is voor mij een beetje de vrouwelijke Spinvis
Zal geen toeval zijn dat het mijn twee fave artiesten van Nederlandse bodem zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Eefje de Visser is voor mij een beetje de vrouwelijke Spinvis![]()
Maar in de Radio 2-versie is die flink ingeknipt. Ruud de Wild durfde die ingeknipte 'de volledige' te noemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ToaP heeft gelukkig geen aparte singleversie
Ook wieberen voor deze parelquote:Op donderdag 10 december 2020 13:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alle leuke alternatieve hitjes worden afgeslacht![]()
Dit duet stond vorig jaar wel bij m'n fave 10 nummers van de hele lijst
quote:Saybia The Day After Tomorrow 2002
Mooie nieuwkomer, dit.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:17 schreef VdB95 het volgende:
Bruce Springsteen - Racing in the Street
Mwah, het creeërt wel een brug naar 'het volk', de mensen die doorgaans weinig nieuwe muziek of artiesten (willen) ontdekken. Je moet er als artiest dan wel voor open staan om dingen te zingen die én niet meteen in je straatje liggen én je moet janken op tv maar als dank daarvoor krijg je minstens 1 aflevering gewijd aan je eigen muziek en je staat wekelijks in the picture bij een miljoenenpubliek. Als je doel is om bekender te worden en zo meer mensen uiteindelijk naar je muziek te laten luisteren, vind ik het logisch dat mensen er aan meedoen. Vooral artiesten die in de breedte nog niet zo bekend zijn. Dus dan is het goed dat er een dergelijk programma is, ik snap de haat niet zo.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:
Blij mee, is voormalig stemlijstgenotquote:Op donderdag 10 december 2020 11:53 schreef Cassa95 het volgende:
Bill Withers & Grover Washington jr - Just The Two Of Us
Leg het me uit: hoe kunnen mensen de quasi-diepzinnige teksten van Eefje en/of Spinvis zo mooi vinden, terwijl wanneer zoiets door Bløf wordt gezongen het wordt afgezeken?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Eefje de Visser is voor mij een beetje de vrouwelijke Spinvis![]()
Ik trek die muziek niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |