Dat moet toch gewoon mogenquote:Op woensdag 9 december 2020 22:48 schreef RamboDirk het volgende:
Sinds 2017 weer een keer op een woensdag dronken.
Dit ter info.
#werkdagenin2020
Wie gaat er voor zijn pleisier dan ook naar Tielquote:Op woensdag 9 december 2020 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
Erg jammer dat dit niet is gefilmd.
https://www.gelderlander.(...)schreeuwen~a7a7b337/
Thierry is een methgebruiker.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
Spannend.quote:Op donderdag 10 december 2020 06:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Els_rechts krijgt vandaag haar corona uitslag
quote:Op donderdag 10 december 2020 06:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Els_rechts krijgt vandaag haar corona uitslag
Eerdgod komt hier over als verstandige nuchtere man @KingRoland @Erasmusquote:Op woensdag 9 december 2020 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
Dit verhaal komt ook vast niet uit dat hoekje.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eerdgod komt hier over als verstandige nuchtere man @:kingroland @:Erasmus
Ik vind Eerdmans a.k.a. DJ Jopie nogal een simpele ziel.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eerdgod komt hier over als verstandige nuchtere man @:kingroland @:Erasmus
Vanavond kut Feyenoord.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goede review. 10/10
@:lenny_leonard
@:caland
Leest lekker weg.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goede review. 10/10
@:lenny_leonard
@:caland
Jep, al scoort Keulen nog hoger.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:20 schreef Tarado het volgende:
Syfilis in Berlijn op een hoogtepunt @:Muskusboktor57 , gedraag je nou eens een beetje
OmtzigtGodquote:Op donderdag 10 december 2020 10:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Eerdmans a.k.a. DJ Jopie nogal een simpele ziel.
Ken jij ook veel antisemieten?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Eerdmans a.k.a. DJ Jopie nogal een simpele ziel.
Nee, wist niet eens dat 'ie (al) uit wasquote:Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Cyberpunk al gespeeld?
Skere tijdenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef Coco het volgende:
@:tjacka heeft een flopcomputer
viesmad
wil er gewoon eentje die werktquote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef Coco het volgende:
@:tjacka heeft een flopcomputer
viesmad
Dat is meestal wel het gevolg van zwanger zijn inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:42 schreef Charrell het volgende:
WHAAAAA JAAAA!!!
Ik heb een kleine baby buik!!!!
Oke. Dikke.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:43 schreef Charrell het volgende:
Mijn aller eerste zwangerschaps broek... dacht eerst dat het mijn dikke pens was van eten... maar de vorm is anders
picsquote:Op donderdag 10 december 2020 13:43 schreef Charrell het volgende:
Mijn aller eerste zwangerschaps broek... dacht eerst dat het mijn dikke pens was van eten... maar de vorm is anders
Ik pas 1,5 vanmorgen'quote:Op donderdag 10 december 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een bak koffie (nummer 4 van vandaag)
@:ggmm @:jojoortje
Jij bent inmiddels toch al miljonair met je dropshipping business?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeker zeker
en een nieuwe baan dus mij hoor je niet meer zo
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:18 schreef Charrell het volgende:
Ik zit verkeerd te klikken, heb per ongeluk report gedaan?
nee nooit gezegd tochquote:Op donderdag 10 december 2020 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels toch al miljonair met je dropshipping business?
nu heb je meer hersenen in je buik dan in je hoofdquote:Op donderdag 10 december 2020 13:42 schreef Charrell het volgende:
WHAAAAA JAAAA!!!
Ik heb een kleine baby buik!!!!
Wat gemeenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu heb je meer hersenen in je buik dan in je hoofd
Laat ik aan jou over.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dan kan het allebei zijn. Beetje progressief zijn Charrel.
Godverdomme ik moet lachen om @Tjacka humorquote:Op donderdag 10 december 2020 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu heb je meer hersenen in je buik dan in je hoofd
Jij woont in Den Haag, AZ heeft een tijdje in Den Haag gespeeld, dus jij hebt iets met AZ.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
@:muskusboktor57 ik heb niets met AZ, pas even je nominatie aan pls
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij woont in Den Haag, AZ heeft een tijdje in Den Haag gespeeld, dus jij hebt iets met AZ.
Done.
Gewoon cursussen gaan geven net als Boyd.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nooit gezegd toch
gewoon leuk extraatje van 1,3k per maand ofzo
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
8700 nieuwe besmettingen
Gooi de kroegen maar weer open, sluiten heeft toch geen zin gehad
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
wow kom ik terug op twitter zie ik dat ik viraal ga
[ twitter ]
Ik ben hier zeer content mee
Maar niet bij Els_rechtsquote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
8700 nieuwe besmettingen
heeft els nog liefdesverdriet?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet bij Els_rechts![]()
Gefeliciteerd @:caland
Ja en nee een beetje zoals haar tweets rondom de relatiebreuk dus.quote:
ik zit de laatste tijd ook te denken om er niet meer aan mee te doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nee een beetje zoals haar tweets rondom de relatiebreuk dus.
Haar volgers doen niet mee aan het coronavirus mooi om te zien.
Ze hadden het beter aan kunnen pakken als het overlijden van een BN'er. Gewoon 1 thema avond en klaar ermee.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit de laatste tijd ook te denken om er niet meer aan mee te doen.
hype was leuk, maar ondertussen vind ik het maar een beetje saai zo. steeds hetzelfde en ondertussen mag ik niks meer.
madquote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
8700 nieuwe besmettingen
Dat is volgens mij al aardig gelukt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
Ik wil ook in verbinding komen met mijn Eigen Wijsheid
Black Fridayedquote:Op donderdag 10 december 2020 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
8700 nieuwe besmettingen
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
De nieuwe DRT-Bingo is uit@:SlechteWoordgrappen kijk maar of er iets ontbreekt op de bingo of anders moet.
Puikwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik deel hem hier ook gewoon.
[..]
Puikwerk.
Een kerstpakket is zo 2007.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
Net kerstpakket open gemaakt van manlief.
Bovenop lag de fles wijn, daaronder Hertog Jan... toen als derde kwam ik chorizo tegen... en vervolgens koffie..
Toen ben ik gestopt met uitpakken.
Thanksquote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Puikwerk.
ja dat door laten gaan terwijl al het andere dicht was is wel echt heel dom geweest.quote:
@JR-Style-93 heb jij die tekeningen gemaakt?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Puikwerk.
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JR-style-93 heb jij die tekeningen gemaakt?
Goed gedaan maat.quote:
Is het dan niet handiger om hem gelijk weg te knikkeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb een hangplant gekregen.
Maar nu moet ik die dus ergens ophangen
Verwachting: ligt volgende week in de kliko
Je kan een mondkapje tegen het plafond tapen en dan die plant aan het elastiekje hangenquote:Op donderdag 10 december 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb een hangplant gekregen.
Maar nu moet ik die dus ergens ophangen
Verwachting: ligt volgende week in de kliko
Bedacht me net dat ik hem ook gewoon aan moeders kan geven.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om hem gelijk weg te knikkeren.
Ja hoor kom maarquote:Op donderdag 10 december 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedacht me net dat ik hem ook gewoon aan moeders kan geven.
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
Net kerstpakket open gemaakt van manlief.
Bovenop lag de fles wijn, daaronder Hertog Jan... toen als derde kwam ik chorizo tegen... en vervolgens koffie..
Toen ben ik gestopt met uitpakken.
Denk je dat ze dan uit beleefdheid doet alsof ze blij is?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedacht me net dat ik hem ook gewoon aan moeders kan geven.
Mijn moeder is wel van de plantjes en dergelijke. Dus die maak ik daar uiteraard, buiten mijn verschijning om, weer helemaal blij meequote:Op donderdag 10 december 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan uit beleefdheid doet alsof ze blij is?
Je bent een lieve jongen calandquote:Op donderdag 10 december 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel van de plantjes en dergelijke. Dus die maak ik daar uiteraard, buiten mijn verschijning om, weer helemaal blij mee
Knapquote:Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thankswas erg leuk om te maken.
wowquote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Puikwerk.
Iedereen denkt aan zichzelfquote:Op donderdag 10 december 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou ook eens aan een ander kunnen denken.
Zoals caland dat doet
Dit is gewoon een prima kerstverhaal. Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel van de plantjes en dergelijke. Dus die maak ik daar uiteraard, buiten mijn verschijning om, weer helemaal blij mee
Kan zijn dat de xtc nu gaat inklappen.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prima kerstverhaal. Ik word helemaal warm van binnen.
Poeh, dat is lang geleden.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan zijn dat de xtc nu gaat inklappen.
Ooit eens een xtc pilletje gehad met oud & nieuw, voelde niks. Alleen een trekkende kaak, zwaar irritant.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan zijn dat de xtc nu gaat inklappen.
Dit is gewoon een prima kerstverhaal. Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ooit eens een xtc pilletje gehad met oud & nieuw, voelde niks. Alleen een trekkende kaak, zwaar irritant.
Nee niks waard, doe mij maar gewoon een krat beugels, mooie juffrouw op de knie, maten om je heen, carbid knallen en een vuurkorf. Das oud & nieuw. En op 1 januari fris&fruitig bij opa en oma.
Ik heb een burrito besteld makkerquote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie op mijn verjaardag? Ik ga zo een pan snert opwarmen.
VAN HARTE pik.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit klinkt echt saai.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ooit eens een xtc pilletje gehad met oud & nieuw, voelde niks. Alleen een trekkende kaak, zwaar irritant.
Nee niks waard, doe mij maar gewoon een krat beugels, mooie juffrouw op de knie, maten om je heen, carbid knallen en een vuurkorf. Das oud & nieuw. En op 1 januari fris&fruitig bij opa en oma.
Oh daar las ik helemaal overheen.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3 jaartjes idd. Goddommequote:Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De 40 nadert nu met rasse schreden voor je, Drizzt.
Van harte Drizzie!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je, op je eigen verjaardag zelfs!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg je dat allemaal weg?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je, op je eigen verjaardag zelfs!
Vandaag pasta.
[ afbeelding ]
En uiteraard van harte gefeliciteerd met de verjaring
kaas van de lidlquote:Op donderdag 10 december 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je, op je eigen verjaardag zelfs!
Vandaag pasta.
[ afbeelding ]
En uiteraard van harte gefeliciteerd met de verjaring
Hoeveel tijd gaat in zoiets zitten?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thankswas erg leuk om te maken.
Jij hebt toch vakantie dan ?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik niet naar dat darten kijken zonder publiek
Of ik moet echt niks anders te doen hebben
Ik ga waarschijnlijk dus wel kijken
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
Bezorging was flink laat, dus nu even de gym slopen op een volle maag.@:ggmm @:onlogisch @:thebradgetv
Wanbeleid.
Van harte ouwe reus!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoop dat die smaakte, pik.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik pak nog even een bak koffie (nummer 4 van vandaag)
@:ggmm @:jojoortje
Van harte!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat het smaken op deze mooie dagquote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trusten moppiequote:Op donderdag 10 december 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik ben opeens moe zeg. Welterusten
Pics?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
Bierpakket ontvangen net. Voor de teamborrel van volgende week.![]()
@:lenny_leonard @:gurneyisbestoke
Genieten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
Wat voor iets?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
Ik ga vandaag alleen het werk van collega's controleren en beoordelen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:44 schreef fetX het volgende:
Ik ga vandaag niet veel uitvoeren.
Ter info.
Krijgen jullie ook een kerstontbijt toegestuurd?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
Lekker bezig (ofja, weet niet of je er blij mee moet zijn dat je naar Amsterdam moet).quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Genieten.
Ik ga gewoon dinsdag naar kantoor.
Lang geleden, in de ochtend een bietje opentrekken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vroege vogel kan je wel alvast opentrekken.
Bietjequote:Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden, in de ochtend een bietje opentrekken.
Those were the days zullen we maar zeggen
Die Hercules en Smeerolie laten zien dat het niet door iemand is samengesteld die er niks van weetquote:
bietjequote:Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die smeerolie leek me nou juist het lekkerst.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Hercules en Smeerolie laten zien dat het niet door iemand is samengesteld die er niks van weet
Ja bedoel ik ook, de Smeerolie is een prima craft bier.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die smeerolie leek me nou juist het lekkerst.
wat is er mis met een kleine piemelquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over bier praten alsof het 1 van de belangrijkste zaken ter wereld is hebben vaak een kleine piemel.
Oh ik las hem verkeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook, de Smeerolie is een prima craft bier.
Die Hercules vond ik zelf tegenvallen, is wel van een leuke (Sloveense) brouwerij. Experimenteren veel met IPA’s met wisselend succes. Hun bekendste bier heet New Kids Citro, omdat ze schijnbaar in Slovenië ontzettend veel New Kids kijken
Voor mij is het ook een van de belangrijkste bijzaken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over bier praten alsof het 1 van de belangrijkste zaken ter wereld is hebben vaak een kleine piemel.
Ik heb gisteren naar die havenslaven gekeken, dat liep helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een van de belangrijkste bijzaken.
Die andere bijzaken (reizen, Feyenoord, festivals etc) lopen niet echt lekker dus doe dan maar bier.
Dat is netjes uitgedrukt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren naar die havenslaven gekeken, dat liep helemaal niet.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De nieuwe Yats is ook weer uit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:40 schreef Coco het volgende:
Flink wat madness in het AZ parodie topic.
Ik steun yats in deze.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De nieuwe Yats is ook weer uit.
Waanzinnige dikzakquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zit aan een taartje, lunch komt later.
Dat bepaal jij dus ik doe hetquote:
Schitterend.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(ik kende het tot afgelopen weekend ook niet)
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Katertje?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:32 schreef fetX het volgende:
Ik zit er ernstig over na te denken om een middagdutje te doen.
Het was nachtwerk vannacht.
Ik eet nog wat en ga dan een dutje doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:32 schreef fetX het volgende:
Ik zit er ernstig over na te denken om een middagdutje te doen.
Het was nachtwerk vannacht.
Lekker. Waar ongeveer?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zometeen appartementje bezichtigen.
Hopen dat het iets is
Mijn zusje woont daar ook in de buurt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rotterdam Noord, in het Liskwartier.
Pics van je zusje.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn zusje woont daar ook in de buurt.
Ja weet ik, ik ken Hillegersberg prima hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn zusje woont daar ook in de buurt.
Dominiongenotquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
Gisteravond hele avond Dominion gespeeld @:Buitendam
Leuk spel, maar nog lastig welke combinaties nou de winnende zijn.
Dan krijgt het woord kutzwager een heel andere betekenis !!quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Probeer je nu je zusje te koppelen aan @:GurneyIsBestOke?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
Kan dit? @:Lenny_Leonard
Ik zet deze post door naar @Lange_Lansquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En Limburger, dan neemt sowieso niemand je serieus.
Nsb-erquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
Kan dit? @:Lenny_Leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |