SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
De nieuwe DRT-Bingo is uit@:SlechteWoordgrappen kijk maar of er iets ontbreekt op de bingo of anders moet.
Wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De nieuwe DRT-Bingo is uit@:SlechteWoordgrappen kijk maar of er iets ontbreekt op de bingo of anders moet.
Wat een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bravo
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
JRGod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meesterwerk. Hijgerige hond Marcel klopt echt precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The fuck heb jij dat gemaakt? Netjes man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Erg mooi. Heb tevens gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Jazeker, had even inspiratie.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The fuck heb jij dat gemaakt? Netjes man.
Ga deze gewoon in mijn vriendengroep delen hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, had even inspiratie.
Dank allen.
Hamster Kim rechtsquote:Op donderdag 10 december 2020 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De details zijn echt geweldig man. Ik blijf nieuwe dingen vinden.
Weten ze ook dat je op FOK! zit?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga deze gewoon in mijn vriendengroep delen hoorAlleen de verschijning van Yannick heeft verdere uitleg nodig maar die geef ik graag (heb al wat mensen die hem ook volgen
)
Ik verwacht een hele aanwas aan nieuwe DRT leden!quote:Op donderdag 10 december 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga deze gewoon in mijn vriendengroep delen hoorAlleen de verschijning van Yannick heeft verdere uitleg nodig maar die geef ik graag (heb al wat mensen die hem ook volgen
)
Uiteraard niet, behalve één iemand.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weten ze ook dat je op FOK! zit?
Echt fantastisch gemaakt. Benieuwd wat ze er van vinden in de studioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wauw echt super vet jrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
JRGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Die nemen het over en zetten dan RTL7Darts erboven zonder credits.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt fantastisch gemaakt. Benieuwd wat ze er van vinden in de studio
Oh benieuwd naar die reacties dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteraard niet, behalve één iemand.
@:davyleiden
Sommige mensjes daar komen er niet zo goed uit, dus denk dat ze het nooit laten zien.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt fantastisch gemaakt. Benieuwd wat ze er van vinden in de studio
Vincent zou heel verzuurd naar het plaatje kijken en doen alsof hij lacht net als hierquote:Op donderdag 10 december 2020 16:42 schreef Tjacka het volgende:
zouden ze bij rtl zelfspot genoeg hebben voor dit
Schitterende tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
@Tagliano dit mag ook in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |