quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik deel hem hier ook gewoon.
[..]
Puikwerk.
Een kerstpakket is zo 2007.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
Net kerstpakket open gemaakt van manlief.
Bovenop lag de fles wijn, daaronder Hertog Jan... toen als derde kwam ik chorizo tegen... en vervolgens koffie..
Toen ben ik gestopt met uitpakken.
Thanksquote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Puikwerk.
ja dat door laten gaan terwijl al het andere dicht was is wel echt heel dom geweest.quote:
@JR-Style-93 heb jij die tekeningen gemaakt?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Puikwerk.
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JR-style-93 heb jij die tekeningen gemaakt?
Goed gedaan maat.quote:
Is het dan niet handiger om hem gelijk weg te knikkeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb een hangplant gekregen.
Maar nu moet ik die dus ergens ophangen
Verwachting: ligt volgende week in de kliko
Je kan een mondkapje tegen het plafond tapen en dan die plant aan het elastiekje hangenquote:Op donderdag 10 december 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb een hangplant gekregen.
Maar nu moet ik die dus ergens ophangen
Verwachting: ligt volgende week in de kliko
Bedacht me net dat ik hem ook gewoon aan moeders kan geven.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om hem gelijk weg te knikkeren.
Ja hoor kom maarquote:Op donderdag 10 december 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedacht me net dat ik hem ook gewoon aan moeders kan geven.
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
Net kerstpakket open gemaakt van manlief.
Bovenop lag de fles wijn, daaronder Hertog Jan... toen als derde kwam ik chorizo tegen... en vervolgens koffie..
Toen ben ik gestopt met uitpakken.
Denk je dat ze dan uit beleefdheid doet alsof ze blij is?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedacht me net dat ik hem ook gewoon aan moeders kan geven.
Mijn moeder is wel van de plantjes en dergelijke. Dus die maak ik daar uiteraard, buiten mijn verschijning om, weer helemaal blij meequote:Op donderdag 10 december 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan uit beleefdheid doet alsof ze blij is?
Je bent een lieve jongen calandquote:Op donderdag 10 december 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel van de plantjes en dergelijke. Dus die maak ik daar uiteraard, buiten mijn verschijning om, weer helemaal blij mee
Knapquote:Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thankswas erg leuk om te maken.
wowquote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Puikwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |