Wat voor iets?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
Bierpakket ontvangen net. Voor de teamborrel van volgende week.![]()
@:lenny_leonard @:gurneyisbestoke
Ik ga vandaag alleen het werk van collega's controleren en beoordelen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:44 schreef fetX het volgende:
Ik ga vandaag niet veel uitvoeren.
Ter info.
Krijgen jullie ook een kerstontbijt toegestuurd?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
Bierpakket ontvangen net. Voor de teamborrel van volgende week.![]()
@:lenny_leonard @:gurneyisbestoke
Lekker bezig (ofja, weet niet of je er blij mee moet zijn dat je naar Amsterdam moet).quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Genieten.
Ik ga gewoon dinsdag naar kantoor.
Lang geleden, in de ochtend een bietje opentrekken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vroege vogel kan je wel alvast opentrekken.
Bietjequote:Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden, in de ochtend een bietje opentrekken.
Those were the days zullen we maar zeggen
Die Hercules en Smeerolie laten zien dat het niet door iemand is samengesteld die er niks van weetquote:
bietjequote:Op vrijdag 11 december 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden, in de ochtend een bietje opentrekken.
Those were the days zullen we maar zeggen
Die smeerolie leek me nou juist het lekkerst.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Hercules en Smeerolie laten zien dat het niet door iemand is samengesteld die er niks van weet
Ja bedoel ik ook, de Smeerolie is een prima craft bier.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die smeerolie leek me nou juist het lekkerst.
wat is er mis met een kleine piemelquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over bier praten alsof het 1 van de belangrijkste zaken ter wereld is hebben vaak een kleine piemel.
Oh ik las hem verkeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook, de Smeerolie is een prima craft bier.
Die Hercules vond ik zelf tegenvallen, is wel van een leuke (Sloveense) brouwerij. Experimenteren veel met IPA’s met wisselend succes. Hun bekendste bier heet New Kids Citro, omdat ze schijnbaar in Slovenië ontzettend veel New Kids kijken
Voor mij is het ook een van de belangrijkste bijzaken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over bier praten alsof het 1 van de belangrijkste zaken ter wereld is hebben vaak een kleine piemel.
Ik heb gisteren naar die havenslaven gekeken, dat liep helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een van de belangrijkste bijzaken.
Die andere bijzaken (reizen, Feyenoord, festivals etc) lopen niet echt lekker dus doe dan maar bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |