Iedereen denkt aan zichzelfquote:Op donderdag 10 december 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou ook eens aan een ander kunnen denken.
Zoals caland dat doet
Dit is gewoon een prima kerstverhaal. Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel van de plantjes en dergelijke. Dus die maak ik daar uiteraard, buiten mijn verschijning om, weer helemaal blij mee
Kan zijn dat de xtc nu gaat inklappen.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prima kerstverhaal. Ik word helemaal warm van binnen.
Poeh, dat is lang geleden.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan zijn dat de xtc nu gaat inklappen.
Ooit eens een xtc pilletje gehad met oud & nieuw, voelde niks. Alleen een trekkende kaak, zwaar irritant.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan zijn dat de xtc nu gaat inklappen.
Dit is gewoon een prima kerstverhaal. Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ooit eens een xtc pilletje gehad met oud & nieuw, voelde niks. Alleen een trekkende kaak, zwaar irritant.
Nee niks waard, doe mij maar gewoon een krat beugels, mooie juffrouw op de knie, maten om je heen, carbid knallen en een vuurkorf. Das oud & nieuw. En op 1 januari fris&fruitig bij opa en oma.
Ik heb een burrito besteld makkerquote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie op mijn verjaardag? Ik ga zo een pan snert opwarmen.
VAN HARTE pik.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit klinkt echt saai.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ooit eens een xtc pilletje gehad met oud & nieuw, voelde niks. Alleen een trekkende kaak, zwaar irritant.
Nee niks waard, doe mij maar gewoon een krat beugels, mooie juffrouw op de knie, maten om je heen, carbid knallen en een vuurkorf. Das oud & nieuw. En op 1 januari fris&fruitig bij opa en oma.
Oh daar las ik helemaal overheen.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3 jaartjes idd. Goddommequote:Op donderdag 10 december 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De 40 nadert nu met rasse schreden voor je, Drizzt.
Van harte Drizzie!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je, op je eigen verjaardag zelfs!quote:Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg je dat allemaal weg?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je, op je eigen verjaardag zelfs!
Vandaag pasta.
[ afbeelding ]
En uiteraard van harte gefeliciteerd met de verjaring
kaas van de lidlquote:Op donderdag 10 december 2020 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je, op je eigen verjaardag zelfs!
Vandaag pasta.
[ afbeelding ]
En uiteraard van harte gefeliciteerd met de verjaring
Hoeveel tijd gaat in zoiets zitten?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thankswas erg leuk om te maken.
Jij hebt toch vakantie dan ?quote:Op donderdag 10 december 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik niet naar dat darten kijken zonder publiek
Of ik moet echt niks anders te doen hebben
Ik ga waarschijnlijk dus wel kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |