SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal heus wel een aanmelding tussen zitten waar alles goed gaat, maar dan kijkt toch niemandquote:
Ze zegt toch nergens dat ze geen seks heeft gehad?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef summer2bird het volgende:
https://www.plannedparent(...)0or%20into%20someone's%20vagina.
Je kan niet zwanger worden in een zwembad zonder seks te hebben.
Ze geeft ook gewoon aan dat ze seks hebben gehadquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef summer2bird het volgende:
Volgens mij hebben ze ook niet gezegd dat er geen seks aan te pas kwam.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef summer2bird het volgende:
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:37 schreef Chia het volgende:
Oh ik begreep dat dat kindje bij haar eigen biopa woonde, maar die woont dus bij de vader van dit meisje.
Als het kind niet officieel bij opa ingeschreven staat, vangt moeder gewoon toeslagenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Rianne84 het volgende:
Ook raar dat een moeder dan kindgebonden budget krijgt terwijl het kind in pleegzorg zit.
Maar hoe kan hij dan geld krijgen voor pleegzorg?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Als het kind niet officieel bij opa ingeschreven staat, vangt moeder gewoon toeslagen
dit is wel geinig jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
Hoe komen ze in godsnaam bij zo'n hobbyErgens wel creatief
Volgens mij is het vader die dat bedrag dan gewoon overmaakt aan zijn dochter?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan geld krijgen voor pleegzorg?
Dus je kunt fulltime een pleegkind hebben, daar geld voor krijgen en het kind niet inschrijven zodat de bio ouders nog ander geld kunnen vangen voor het kindquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Als het kind niet officieel bij opa ingeschreven staat, vangt moeder gewoon toeslagen
Nee ze had het erover dat hij geld krijgt voor de zorg van het kind.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is het vader die dat bedrag dan gewoon overmaakt aan zijn dochter?
Ik wil net zeggen, dit soort meisjes is doorgaans niet van het hardwerkend allooi. "Werken is niks voor mij"quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef WcPot het volgende:
Wat hebben ze toch allemaal met tatoeages ik snap dat het persoonlijk is ik heb er zelf niks mee. Maar dan ook nog op allemaal zichtbare plekken dat ziet er toch niet uit. Wat moet een toekomstige werkgever wel niet denken van ondergekliederde armen en op je borst een grote spin. Oh wacht werk hebben ze niet laat maar
Oh sorry, niet meegekregen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zegt toch nergens dat ze geen seks heeft gehad?
Ja en het kindgebonden budget ook en dat maakt hij dan over naar zijn dochter?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze had het erover dat hij geld krijgt voor de zorg van het kind.
Oh dan had ik het niet goed gehoord.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze had het erover dat hij geld krijgt voor de zorg van het kind.
Ooh zo ik snap je, ja dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en het kindgebonden budget ook en dat maakt hij dan over naar zijn dochter?
Want volgens mij heeft ze dus geen uitkering.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh zo ik snap je, ja dat zou kunnen.
Is dit niet gewoon zijn ouderlijk huis?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Momo het volgende:
Werkt hij wel dan? Ze hebben een huis met een tuin en een auto,
Nou december vorig jaar dus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer is dit gefilmd?
Kerstboom in de achtergrond en is de horeca hier open?
Vorig jaar december denk ik. Weet je nog, toen corona nog geen ding was?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer is dit gefilmd?
Vorig jaar kerst, vorige aflevering is de baby ook februari geboren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer is dit gefilmd?
jaar geleden denk ik danquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer is dit gefilmd?
Nou niet dit jaar gezien het feit dat de baby nog niet is geboren hierquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer is dit gefilmd?
Nee maar kun je toch zelf wel beetje bedenken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oei hebben ze dat ook gezegd in de aflevering
Jawel, want het was een vrijwillige uithuisplaatsing.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoe dat met kindje 2 gaat, of ze die mag houden in huis.
Aah okequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jawel, want het was een vrijwillige uithuisplaatsing.
Ja dacht nog dat ze misschien wel wat extra afleveringen hebben gefilmd voor als er iets niet goed gaat en ze tekort komen in het seizoenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar kun je toch zelf wel beetje bedenken?
Gewoon lekker 1x per week naar de markt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:49 schreef Chia het volgende:
Babyfruithapjes kan ze toch wel zelf maken? Ze heeft toch alle tijd. En groente en fruit dan niet bij de AH halen scheelt ook al behoorlijk.
Die nutrilon is toch wel handig als back-up voor als het met de borstvoeding niet lukt?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef SQ het volgende:
Allemaal knijpzakjes, potjes olvarit en pakken nutrilon, ja dat kost wat. Je kunt ook gewoon een banaan prakken natuurlijk maar ja, MOEILIJK.
Jemig moet je helemaal naar de keuken, bakje pakken en vork halen, en dan moet je ook nog prakkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef SQ het volgende:
Allemaal knijpzakjes, potjes olvarit en pakken nutrilon, ja dat kost wat. Je kunt ook gewoon een banaan prakken natuurlijk maar ja, MOEILIJK.
Dit was nutrilon 4, voor die andere baby van dr.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Die nutrilon is toch wel handig als back-up voor als het met de borstvoeding niet lukt?
Nou ja als je 25 euro betaald voor blonderen kun je niet veel verwachten.quote:
Teruggeboektquote:
Ohquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit was nutrilon 4, voor die andere baby van dr.
Dat had mijn broer ook bij zijn tweede, soms gebeurt dat zo snel.quote:
Wel beter uit te spreken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind Toy Travis anders ook geen normale naam.
Dat is bijna iedere keer bij dit programma. Vorige week ook alquote:
Nou als ik naar de rest van de tattoo's kijk kan het niet heel veel kosten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
En maar weer een tattoo, want ze heeft toch geld zat
Geen idee hoe duur dat is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als ik naar de rest van de tattoo's kijk kan het niet heel veel kosten.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:04 schreef Lov1 het volgende:
Ach de naam van je ex in je nek. Heerlijk
Of een andere vriend zoeken met dezelfde naamquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:04 schreef Lov1 het volgende:
Ach de naam van je ex in je nek. Heerlijk
Of een zaadje van iemand anders uit het zwembadquote:
Of je volgende kind zo noemen!quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of een andere vriend zoeken met dezelfde naam
Of nog een kint maken en die zo noemenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of een andere vriend zoeken met dezelfde naam
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie alweer dat ik deze aflevering MOET terugkijken
Zeker wetenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie alweer dat ik deze aflevering MOET terugkijken
Kindje mag ze niet zien door corona, dat is wel even anders.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef praadje het volgende:
Oh, andere kind mag ze niet meer zien en vriendje is ook uit de picture.
Alleen maar mogelijkheden in plaats van problemenquote:
Oh dat had ik dan niet goed begrepen. My bad.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kindje mag ze niet zien door corona, dat is wel even anders.
Ja, moest lachenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef Chia het volgende:
Haha savage 'ze heeft geen benul van wat ze waar in stopt'
Ook gelijk maar naar de orthodontist dan maar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Ze mag wel een keertje langs de mondhygiëniste.
Tatum gaf alleen dure cadeau's en beledigende grappen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand die Tatum ook vrij weinig vond toevoegen? Ik snap best dat een BN'er geen maatschappelijk werker is, maar voor mijn gevoel heeft ze weinig gedaan om iets voor haar te doen. Vond haar zelfs af en toe wat lacherig overkomen.
Ik ben benieuwd naar de aflevering met Karin Bloemen
Van haar vader moet ze het volgens mij ook niet echt hebben. Ze heeft dringend een bewindvoerder nodig.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:20 schreef Tegan het volgende:
Ik word verdrietig van deze aflevering. Ik weet gewoon niet hoe dit meisje te motiveren is iets van haar leven te maken en anticonceptie te nemen.
Vooral de grappen... jammer idd.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tatum gaf alleen dure cadeau's en beledigende grappen.
Oh ja dat vond ik ook echt een ding wat nergens op sloeg, wat er zogenaamd gekocht moest worden voor die kids, daaaaagquote:Op donderdag 10 december 2020 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook dat shoppen hoe duur alles is. Gewoon lekker naar de AH gaan met iemand die weinig geld heeftNutrilon in haar handen drukken, één van de duurste flesvoedingen.... Nee, dit was niks.
Nou nou nou nou wat een taal joh.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:06 schreef Beursaap het volgende:
Dat doosje uit LandGRAF was echt terminaal dom ongelooflijk voor zulke mensen moet een abortus gewoon in het basispakket komen!
Zowel abortus als anticonceptie op haar leeftijd is kosteloos, dus dat is hier het probleem nietquote:Op donderdag 10 december 2020 18:06 schreef Beursaap het volgende:
Dat doosje uit LandGRAF was echt terminaal dom ongelooflijk voor zulke mensen moet een abortus gewoon in het basispakket komen!
1 was eigenlijk al teveelquote:Op donderdag 10 december 2020 11:11 schreef Aardbei55 het volgende:
Ze wilt wel 5 kinderen. Lijkt mij geen goed idee
Dat is wel verandert in het programma. In het verleden werden er dan echt meerdere doelen opgesteld. Werk/opleiding, huis, financiën op orde. Dat soort dingen. Dat is nu helemaal weg.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand die Tatum ook vrij weinig vond toevoegen? Ik snap best dat een BN'er geen maatschappelijk werker is, maar voor mijn gevoel heeft ze weinig gedaan om iets voor haar te doen. Vond haar zelfs af en toe wat lacherig overkomen.
Ik ben benieuwd naar de aflevering met Karin Bloemen
Nouja, ik het filmpje wat Sanne 2 dagen geleden heeft geplaatst geeft ze aan dat Tatum juist bij een hoop dingen heeft geholpen. Jammer dat dan niet te zien is geweest, ook voor Tatum zelf.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is wel verandert in het programma. In het verleden werden er dan echt meerdere doelen opgesteld. Werk/opleiding, huis, financiën op orde. Dat soort dingen. Dat is nu helemaal weg.
Volgens mij had zij gewoon geen inkomenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:38 schreef DumpTruck het volgende:
Blut gaan door een shopverslaving op AlieExpres vind ik wel bijna indrukwekkend.
Koop ook wel eens meuk daar hoor, ik ga het niet ontkennen maar je weet toch dat het allemaal goedkope troep is die na een paar keer uit elkaar valt.
Jawel, haar kindgebonden budget , voor het kind wat niet bij haar woonde, maar ze mocht dit wel gewoon houden want haar vader kreeg daar ook gewoon nog geld voor. Makkelijk verdienmodel zo!quote:Op zondag 13 december 2020 00:42 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Volgens mij had zij gewoon geen inkomen
Haar vader kreeg gewoon de reguliere pleegoudervergoeding, dat heeft natuurlijk niets te maken met het kindgebonden budget.quote:Op zondag 13 december 2020 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, haar kindgebonden budget , voor het kind wat niet bij haar woonde, maar ze mocht dit wel gewoon houden want haar vader kreeg daar ook gewoon nog geld voor. Makkelijk verdienmodel zo!
Ze is toch 18+?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Zowel abortus als anticonceptie op haar leeftijd is kosteloos, dus dat is hier het probleem niet
Ja, abortus is sowieso kosteloos en anticonceptie zit tot 21 in het basispakketquote:
Eerste wist ik, 2e dacht ik tot 18.quote:Op zondag 13 december 2020 11:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, abortus is sowieso kosteloos en anticonceptie zit tot 21 in het basispakket
Ze kreeg het wel, tenminste dat zei ze, met een beetje mazzel kan ze dat dus terug gaan betalenquote:Op zondag 13 december 2020 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar vader kreeg gewoon de reguliere pleegoudervergoeding, dat heeft natuurlijk niets te maken met het kindgebonden budget.
Sterker nog; met de pleegoudervergoeding is er geen recht op kinderbijslag en dus niet op kindgebonden budget.
https://www.belastingdien(...)gkind-of-adoptiekind
Met een beetje mazzel? Ze heeft er gewoon recht op als ze aan de voorwaarden voldoet, en waarschijnlijk doet ze dat.quote:Op zondag 13 december 2020 13:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze kreeg het wel, tenminste dat zei ze, met een beetje mazzel kan ze dat dus terug gaan betalen
Een voorwaarde is dat je veel kosten hebt aan je kind (als het niet thuis woont) maar dat lijkt me niet het geval. Denk dat eerder is bepaald dat ze er recht op heeft, maar dat daarna haar situatie is veranderd en ze dat niet door heeft gegeven (zou wel iets voor haar zijn), dan zou het zomaar kunnen dat ze het terug moet betalen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel? Ze heeft er gewoon recht op als ze aan de voorwaarden voldoet, en waarschijnlijk doet ze dat.
Haar vader heeft geen recht op kindgebondenbudget omdat hij al een pleegoudervergoeding krijgt.
Oh dat was een piercing?quote:Op zondag 13 december 2020 00:20 schreef derLudolf het volgende:
En die piercing onder dr oog lijkt net een dikke puist.
Dikkertje? Oma een heks?quote:Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef Beursaap het volgende:
Jesus Christus wat een dikkertje dit keer! En ik maar hopen dat het kind een hoop ruimt in beslag zou nemen... Die oma is echt een heks. Die vriend een sjappie die zeker ook in zo'n pooierbak rijdt!
Zij had toch zo'n waas van verdriet, wanhoop en eenzaamheid om zich heen hangen. Hoop dat die nieuwe man haar beter behandeld en wat van de last van haar schouders neemt.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:12 schreef Aardbei55 het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met die Aline. Die kreeg vier kinderen bij drie vaders en trouwde later met een veel oudere donkere man. Weet iemand dat?
Tja snap ook niet hoe iemand daarbij kan komen. Moeder was niet overdreven dik zwanger en na de bevalling was de moeder ook gewoon weer slank (niet dat het een schande is als dat niet zo is) en de oma was lief en vooraf iets te bezorgd over details (zoals dat aquarium dat op instorten zou staan).quote:
De dochter van Tatum heeft ook niet de geweldigste naam vind ik.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Tatum was echt niet erg behulpzaam idd. Zo een kind sleur je toch mee naar een bewindvoerder en niet naar een tattooshop.... Die grappen over de naam vond ik ook echt respectloos. Ja het is een kutnaam maar dat ga jij als hulpmoeder niet zo benoemen in die uitzending zeg....
Toy heet ze. Toy Travis geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2020 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind Troy wel echt een leuke stoere naam, zo heet ze toch?
Het gaat erom dat ze haar gewoon te kakken zet in de uitzending en dat dat er niet eens uit geedit wordt vind ik een hele slechte zaak, erg respectloos.
Officieel Toy Travis idd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog erger dan de gemiddelde naam uit 4 handenBen je straks 50, heet je Toy
Tatum heeft bij haar thuis van de kinderen bijna de meest normale naam, samen met zus Charlie (Chan).quote:Op maandag 14 december 2020 10:50 schreef F_r het volgende:
[..]
De dochter van Tatum heeft ook niet de geweldigste naam vind ik.
Dat verbaast mij ook wat, want het is de oudere zus van Tatum, en in 1973 waren ze nog best wel streng met welke namen wel en niet toegestaan waren, daarentegen: Amsterdam..... daar kon een hoop.quote:
Nikita komt inderdaad slim over en heeft alles goed voor elkaar. En haar vriend werkt ook dus dat komt wel goed. Maar voor de kijker van het programma is het iets minder interessant.quote:
En nu nog even hopen op een normale naam zonder Y klankquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:41 schreef StephanL het volgende:
Precies geen tokkie. Geen scheve tanden, geen Red Bull![]()
Nouja mag ook wel een keer
Ik vind haar vriend best wel een beetje een Tokkie gehakte hebben.. half rotte tanden ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:41 schreef StephanL het volgende:
Precies geen tokkie. Geen scheve tanden, geen Red Bull![]()
Nouja mag ook wel een keer
Ja, vind ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:43 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ik vind haar vriend best wel een beetje een Tokkie gehakte hebben.. half rotte tanden ook
Ook een petje met gevouwen klepquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:43 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ik vind haar vriend best wel een beetje een Tokkie gehakte hebben.. half rotte tanden ook
Nog niet veel opgelet. Zal eens opletten op hemquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:43 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Kuchmoederquote:
Ja ze ziet er heel leuk en aardig uitquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:54 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kneus trouwens voor zo'n schattig meisje.
Dat is leuk en aardigquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:59 schreef praadje het volgende:
Karin is echt een schat. Ze zat samen met Nikita laatst bij OP1 en daar vertelde Nikita dat ze nog steeds gehaakte truitjes enzo opstuurde en haar nog regelmatig belde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |