SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal heus wel een aanmelding tussen zitten waar alles goed gaat, maar dan kijkt toch niemandquote:
Ze zegt toch nergens dat ze geen seks heeft gehad?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef summer2bird het volgende:
https://www.plannedparent(...)0or%20into%20someone's%20vagina.
Je kan niet zwanger worden in een zwembad zonder seks te hebben.
Ze geeft ook gewoon aan dat ze seks hebben gehadquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef summer2bird het volgende:
Volgens mij hebben ze ook niet gezegd dat er geen seks aan te pas kwam.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef summer2bird het volgende:
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:37 schreef Chia het volgende:
Oh ik begreep dat dat kindje bij haar eigen biopa woonde, maar die woont dus bij de vader van dit meisje.
Als het kind niet officieel bij opa ingeschreven staat, vangt moeder gewoon toeslagenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Rianne84 het volgende:
Ook raar dat een moeder dan kindgebonden budget krijgt terwijl het kind in pleegzorg zit.
Maar hoe kan hij dan geld krijgen voor pleegzorg?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Als het kind niet officieel bij opa ingeschreven staat, vangt moeder gewoon toeslagen
dit is wel geinig jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
Hoe komen ze in godsnaam bij zo'n hobbyErgens wel creatief
Volgens mij is het vader die dat bedrag dan gewoon overmaakt aan zijn dochter?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan geld krijgen voor pleegzorg?
Dus je kunt fulltime een pleegkind hebben, daar geld voor krijgen en het kind niet inschrijven zodat de bio ouders nog ander geld kunnen vangen voor het kindquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Als het kind niet officieel bij opa ingeschreven staat, vangt moeder gewoon toeslagen
Nee ze had het erover dat hij geld krijgt voor de zorg van het kind.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is het vader die dat bedrag dan gewoon overmaakt aan zijn dochter?
Ik wil net zeggen, dit soort meisjes is doorgaans niet van het hardwerkend allooi. "Werken is niks voor mij"quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef WcPot het volgende:
Wat hebben ze toch allemaal met tatoeages ik snap dat het persoonlijk is ik heb er zelf niks mee. Maar dan ook nog op allemaal zichtbare plekken dat ziet er toch niet uit. Wat moet een toekomstige werkgever wel niet denken van ondergekliederde armen en op je borst een grote spin. Oh wacht werk hebben ze niet laat maar
Oh sorry, niet meegekregen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zegt toch nergens dat ze geen seks heeft gehad?
Ja en het kindgebonden budget ook en dat maakt hij dan over naar zijn dochter?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze had het erover dat hij geld krijgt voor de zorg van het kind.
Oh dan had ik het niet goed gehoord.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze had het erover dat hij geld krijgt voor de zorg van het kind.
Ooh zo ik snap je, ja dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en het kindgebonden budget ook en dat maakt hij dan over naar zijn dochter?
Want volgens mij heeft ze dus geen uitkering.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh zo ik snap je, ja dat zou kunnen.
Is dit niet gewoon zijn ouderlijk huis?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Momo het volgende:
Werkt hij wel dan? Ze hebben een huis met een tuin en een auto,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |