eensquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Topic pointer is echt irritant @:kyran
Dat.. Zeker op mobielquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens. Haal maar weg. Blokkeert alle posts en verneukt de layout.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dan zullen ze fiks moeten handhaven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef kol7680 het volgende:
Lockdown incoming nog voor de kerst haha
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@GGMMquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens. Haal maar weg. Blokkeert alle posts en verneukt de layout.
Dit. Echt moeilijk irritantquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Enawh het volgende:
Ik zie gewoon nog overal familie kerstinkopen doen hoor.
Ja, maar ik denk dat dat onoverkomelijk is. Mensen vinden kerst te belangrijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Hierdoor gaan mensen juist meer rebelleren door hoe Rutte deze persco heeft aangepakt.
Maar we hebben een mondkapje toch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Enawh het volgende:
Afstand houden zie ik nergens hoor
Idd. Hij kan niet eens twee wkn vooruit kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Scrummie het volgende:
In januari. Niemand die dit wil horen.
Announce eiersnijderquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Enawh het volgende:
Afstand houden zie ik nergens hoor
Ok dan.. kwaadschiks nog welquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef ZaZoe het volgende:
Half januari gaat de horeca los, goedschiks of kwaadschiks
Voor niemand bang.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees voorzichtig. Je hebt al zoveel notes
Zal helemaal een topshow zijn wanneer ze dat aanzien maar die cafe's en restaurants geen extra steun meer krijgen maar het gegeven wordt aan de bedrijven die wel netjes meedoenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef ZaZoe het volgende:
Over twee weken meer maatregelen als we zo doorgaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Idd. Hij kan niet eens twee wkn vooruit kijken.
Dit wordt politiek heel lastig. Bij een volledige lockdown rond kerst gaat de VVD de verkiezingen niet winnen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef Dven het volgende:
Popcornshow dit, straks NL in lockdown omdat er te veel ikdoenietmeermeetokkies zijn
Tuurlijk niet. Dit was gewoon een drukmiddel voor wat meer euro's en die hebben ze gekregen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef ZaZoe het volgende:
Gewoon na nieuwjaar, helemaal prima.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt politiek heel lastig. Bij een volledige lockdown rond kerst gaat de VVD de verkiezingen niet winnen.
Gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jaaaa ziekenhuispersoneel
Klappen voor mij boys
Dit inderdaad. Horeca blijft grotendeels dicht tot het lenteseizoen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dit was gewoon een drukmiddel voor wat meer euro's en die hebben ze gekregen.
Niet als die lockdown tot en met maart isquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt politiek heel lastig. Bij een volledige lockdown rond kerst gaat de VVD de verkiezingen niet winnen.
Het virus geeft geen antwoord op de vraag wanneer het uit zichzelf eens optieftquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een slechte persco. Iedereen is er nu wel klaar mee. Weer 0 perspectief.
Dat zit er dik in. Lig ik ook totaal niet wakker van.quote:
Wegloperquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klappen voor mij boys
Hard gelagquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef Predator40 het volgende: heeft iedereen zijn bingokaart klaar ? Bingo Bingo Bingo
Dit is waar en het jaargetijde heeft ook zeker invloed op (de verspreiding van) het virus. Dat hebben we ook in Europa kunnen zien dit voorjaar (dat lag echt niet alleen aan die 'slimme lockdown') Maar de bevolkingsdichtheid maakt niet het verschil tussen Australie en Europa, omdat het grootste gedeelte van Australie ook gewoon op een kluitje in grote steden woont. Grotere steden dan we in NL hebben. En ze reizen zich -normaal gesproken- ook een ongeluk binnen en buiten hun eigen stad en deelstaat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:01 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Aan die kant van de evenaar is het nu zomer.
Die moeten toch ook eten, idiootquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha, 3 man thuis, maar haal je kersteten lokaal! Oke Mark, oke.
kinky hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klappen voor mij boys
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klappen voor mij boys
Als er niks feestelijks is ga je ook niet eten bestellen bij de lokale horeca.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die moeten toch ook eten, idioot?
Wie is dezequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef ZaZoe het volgende:
Ik ga met kerst naar NL, gelijk effe goede voorbeeld gevenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Lig ik ook totaal niet wakker van.
inhoudtquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Kerel praat echt heeeeel langzaam. Rutte dan.
Bij regels uitleggen geen probleem, maar als er geen inhoudt is.. Dan is 't zinloos en irritant.
Een glas, een plas en alles bleef zoals het wasquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef crystal_meth het volgende:
ik kijk niet. is er iets concreets gezegd?
17 januariquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wie is dezeMaak er maar half april van.
We hikken weer tegen extra straf aan geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef crystal_meth het volgende:
ik kijk niet. is er iets concreets gezegd?
Is dat een noodzakelijke reis?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga met kerst naar NL, gelijk effe goede voorbeeld geven
HUGO LEES JE MEEquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Zorro het volgende:
Mensen die klagen dat er niks verandert "omdat het nu wel lang genoeg geduurd heeft"
Alsof je als koorddanser over de Niagare oversteekt en dan halverwege klaagt dat het voorzichtig zijn "nou wel lang genoeg geduurd heeft" en maar gewoon verder gaat wandelen naar de overkant. En dan verbaasd zijn dat je naar beneden flikkert
Het seizoen is zeer waarschijnlijk een grote factor dus ze kunnen daar beter nog niet te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is waar en het jaargetijde heeft ook zeker invloed op (de verspreiding van) het virus. Dat hebben we ook in Europa kunnen zien dit voorjaar (dat lag echt niet alleen aan die 'slimme lockdown') Maar de bevolkingsdichtheid maakt niet het verschil tussen Australie en Europa, omdat het grootste gedeelte van Australie ook gewoon op een kluitje in grote steden woont. Grotere steden dan we in NL hebben. En ze reizen zich -normaal gesproken- ook een ongeluk binnen en buiten hun eigen stad en deelstaat.
Kijk, als alle Australiers zich nu op gelijke afstand van elkaar over hun hele continent verspreid hadden, dan was 'bevolkingsdichtheid' een valide argument geweest als verschil. Maar dat is niet zo.
Wat mij betreft niet.quote:
Hugo vindt dit goede beeldspraakquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Zorro het volgende:
Mensen die klagen dat er niks verandert "omdat het nu wel lang genoeg geduurd heeft"
Alsof je als koorddanser over de Niagara oversteekt en dan halverwege klaagt dat het voorzichtig zijn "nou wel lang genoeg geduurd heeft" en maar gewoon verder gaat wandelen naar de overkant. En dan verbaasd zijn dat je naar beneden flikkert
Of die blonde doos van Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu al zin in Albert Bos met 'waar hebben we dit aan verdiend'
Blijf als je bang bent voor dit virus je gewoon thuis, dan kan de rest van de samenleving gewoon verder.quote:
Zowiezo niet stem FvD 17 Maartquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, net als Hugo nu.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Wederom allemaal erg duidelijke en terechte woorden van Rutte. Benieuwd wat mensen er nu weer over te zeiken om het zeiken hebben!
Mijn bloeddruk gaat meteen omhoog als die vragen komenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
welke van de 5 (?)quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe effectief het vaccin is.
Juist !!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Blijf als je bang bent voor dit virus je gewoon thuis, dan kan de rest van de samenleving gewoon verder.
We houden ons aan de strengere maatregelen, en wat krijgen we ervoor terug? Nog steeds niet naar de kroeg met kerst.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op een psychopatische leugenaar stemmen acht ik niet verstandig. Dan nog liever Wilders.quote:
Tsja eh. Die hebben er statistisch nu eenmaal het minste last van van degene die nog beperkt zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Nielsch het volgende:
Sporten mag straks weer tot 27 jaar? Dus de groep die het afgelopen half jaar elkaar maar bleef opzoeken op feestjes krijgt als eerste versoepelingen?
Waarom 27 jaar? Dan heb je halve teams.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Nielsch het volgende:
Sporten mag straks weer tot 27 jaar? Dus de groep die het afgelopen half jaar elkaar maar bleef opzoeken op feestjes krijgt als eerste versoepelingen?
Niet. Zit geen einddatum aan. Alleen vasthouden aan..quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wanneer beperkende maatregelen loslaten?
Verstond niet wat hij zei daarover.
Je wist dat het ging komenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Feestdagen voor het virus
Virus niet klaar met ons
Dit soort taal.
Eens. Enige dat ik ondertussen heb is dat het voor veel mensen blijkbaar niet duidelijk genoeg is. Hetzelfde nog een keer communiceren werkt dan misschien niet. Zelfde als met pakket van maatregelen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Wederom allemaal erg duidelijke en terechte woorden van Rutte. Benieuwd wat mensen er nu weer over te zeiken om het zeiken hebben!
Daar past ook wel een soortgelijke smilie bij:quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Feestdagen voor het virus
Virus niet klaar met ons
Dit soort taal.
Ook een vorm van groepsimmuniteit. Iedereen die dood kan gaan aan het virus in dezelfde ruimte zetten. Of dat nou de meest wenselijke oplossing is..quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja eh. Die hebben er statistisch nu eenmaal het minste last van van degene die nog beperkt zijn.
Maar als je liever hebt dat bejaarden knuffelfeestjes mogen houden omdat ze zich beter aan de regels houden is dat ook prima hoor
Niet naar Brazilie?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt echt de beste Kerst ooit zo
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef Freecky28 het volgende:
De hele economie omzeep helpen , om dit
🙈
Anderen iets misgunnen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt echt de beste Kerst ooit zo
Hugoquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De hond de jas voorhouden, hoorde het Hugo net zeggen.
Kan me vaag herinneren dat hier een paar dagen geleden iets gezegd werd in de trant van "pieken alleen in de kerstboom, niet in de besmettingscijfers". Dit kwam wel in de buurtquote:
VVDGodenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Oppositie kan door dit gezeik wel perfect stemmen verzamelen hoor. Echt bizar dat dat nog zo lang goed is gegaan voor de VVD bijvoorbeeld.
Ze lijken geen community spread meer te hebben (al weken niet meer, btw), dus in principe zitten ze volgens mij veilig zolang ze reizigers vanuit het buitenland blijven verplichten 2 weken in quarantaine te gaan en dat ook blijven handhaven. Sowieso doen ze wat minder aan vrijblijvende adviezen, is mijn indruk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:11 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het seizoen is zeer waarschijnlijk een grote factor dus ze kunnen daar beter nog niet te vroeg juichen.
Bij een negatieve test is die volgende week vrijdag hier tot in elk geval begin februariquote:
Zeker weten. De middelbare scholen dicht is eigenlijk een vereiste.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Oppositie kan door dit gezeik wel perfect stemmen verzamelen hoor. Echt bizar dat dat nog zo lang goed is gegaan voor de VVD bijvoorbeeld.
Nou dan zien we jou ook niet meer op Fok de komende 2 maandenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij een negatieve test is die volgende week vrijdag hier tot in elk geval begin februari
Ah fijn voor je man, enjoyquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij een negatieve test is die volgende week vrijdag hier tot in elk geval begin februari
Klopt. Zoals verwacht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt nu overigens wel concluderen dat mondkapjes GEEN toegevoegde waarde zijn aangezien de cijfers stijgen.
Ja ik heb het niet bedacht hè?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De hond de jas voorhouden, hoorde het Hugo net zeggen.
Nee hoor, ik gun mijzelf alleen wel voor het eerst een Kerst zonder allerlei verplichtingenquote:
Gewoon stoppen met laten testen en thuis dood gaanquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze blijven dus inzetten op 10 IC en 3200 besmettingen..
Totaal nutteloos iddquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt nu overigens wel concluderen dat mondkapjes GEEN toegevoegde waarde zijn aangezien de cijfers stijgen.
Marieke van de Zilverquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie is deze doos
Zusje van Albert Bos?
Maar de mensen willen hetquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Maargoed nog lekker tot eind februari met die kut dingen rondlopenquote:
Waarschijnlijk wil ze beidequote:
Voor stemmen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker weten. De middelbare scholen dicht is eigenlijk een vereiste.
Neequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar geloven jullie nu echt dat het merendeel van de mensen zich exact aan die max 3 mensen gaat houden?
10000 mensen met kerst niet aanwezig door coronaquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef belanov het volgende:
Zei hij nou 'eigenlijk moet je naar 3 IC-opnames per dag'? Dan kunnen we elke griepgolf voortaan wel in lockdown
Rutte heeft scheit💩 aan horeca , zijn restaurant in 2e kamer is gewoon openquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
DENK TOCH AAN DE HORECA, DE HORECA RUTTE
Als je daar niet van houdt prettig ja. Ik vind die verplichtingen juist wel een welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun mijzelf alleen wel voor het eerst een Kerst zonder allerlei verplichtingen
Om andere versoepelingen mogelijk te maken.quote:
Ik niet iigquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar geloven jullie nu echt dat het merendeel van de mensen zich exact aan die max 3 mensen gaat houden?
We worden beflikkerd!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef Gretzl het volgende:
Zit onze Minister-President nu daadwerkelijk bewust te liegen over het aantal coronadoden (volgens hem bijna 10k), door slechts uit te gaan van het verre van accurate officiële aantal? Vrijwel iedereen zou intussen moeten weten dat de CBS-oversterfte een veel betrouwbaarder beeld geeft en het werkelijke aantal coronaslachtoffers dus vele duizenden hoger ligt.
Hoeveel zou het dan moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef Gretzl het volgende:
Zit onze Minister-President nu daadwerkelijk bewust te liegen over het aantal coronadoden (volgens hem bijna 10k), door slechts uit te gaan van het verre van accurate officiële aantal? Vrijwel iedereen zou intussen moeten weten dat de CBS-oversterfte een veel betrouwbaarder beeld geeft en het werkelijke aantal coronaslachtoffers dus vele duizenden hoger ligt.
Werk dan thuis!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens met meer thuiswerken. Stond weer in de file vandaag.
Je bent de combinatie met een stronteigenwijze bevolking vergeten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Dus kortom, door het halfzachte zwakke beleid van dit kabinet gedurende een jaar, krijgen we voor kerst te horen dat we een échte lockdown in gaan. Prachtig dit.
Wat wil je doen danquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef Kyran het volgende:
Wel goede laatste vraag van RTL. Regering verwacht dat het gewoon straks vanzelf goed komt, inclusief kerst en oud & nieuw. Gewoon weer niet ingrijpen, terwijl ze zelf toegeven dat het niet de goede kant op gaat.
Leuk dat je weer alle verantwoordelijkheid bij de burgers legt, want dat ging nu ook zo goed.
Was vanmorgen de klos in een rij stilstaand ronkend blik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga er vanuit dat wij het aantal ook eentje opschroeven omdat de vriend van mijn moeder hier feitelijk niet woont maar vrijwel altijd is. Een foei voor onsquote:
Werk sinds vandaag weer thuisquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat wil je nog meer doen dan? De winkels sluiten? (uiteraard muv apotheek/supermarken enzo)quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze zouden nu keihard in moeten grijpen. Hoe eerder de (droge) horeca open kan hoe beter. Echt ongelooflijk dat ze dit WEER op z’n beloop laten zo.
Ja, want dat is de enige optie die over is. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan
Met politie alle deuren langs?
Nee, dat zit verwerkt in het halfzachte zwakke beleid. Daar dien je maar rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent de combinatie met een stronteigenwijze bevolking vergeten.
quote:
Je doet nu net alsof NL daar een monopolie op heeftquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent de combinatie met een stronteigenwijze bevolking vergeten.
Dat vergeten al die schreeuwers nog wel eens. In Maart 2020 werd er met alle macht gesmeekt om mondkapjes en waarom het niet geadviseerd werd. Uiteindelijk ging het OMT en Rutte en co overstag ( tegen het geldende advies nog in) en nu is het weer allemaal kolder.quote:
Nou nou, er zijn vast andere opties.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan
Met politie alle deuren langs?
Dit is eigenlijk wel het verwachte niveau.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vragen zijn wel eens wat scherper geweest. Even wachten tot de Telegraaf gaat zagen over de notitie van Wiebes
Dat stel ik toch helemaal nergens.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof NL daar een monopolie op heeft
Hier gewoon tot een mannetje of 8quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat wij het aantal ook eentje opschroeven omdat de vriend van mijn moeder hier feitelijk niet woont maar vrijwel altijd is. Een foei voor ons
Kun jij geen capaciteiten managen vanuit huis dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De economie hequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat zit verwerkt in het halfzachte zwakke beleid. Daar dien je maar rekening mee te houden.
Nou hè. Wat een gejank.quote:
Jij weet heus wel dat mensen zich niet gaan houden aan die beperking van 3 man per dag met de kerst. Mensen zijn vrij. En de meubelboulevards gaan tweede kerstdag uitpuilen. Die moet je nu al dichtgooien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want dat is de enige optie die over is. Kom op zeg.
AUFMACHEN!!! SCHNELL!!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want dat is de enige optie die over is. Kom op zeg.
Ja sluiten die zaken, we moeten het toch samen doen? Dan moeten die winkels ook maar hun bijdrage leveren want die zijn tot op heden niet dicht geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer doen dan? De winkels sluiten? (uiteraard muv apotheek/supermarken enzo)
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kun jij geen capaciteiten managen vanuit huis dan?
Ok.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef Kyran het volgende:
Wel goede laatste vraag van RTL. Regering verwacht dat het gewoon straks vanzelf goed komt, inclusief kerst en oud & nieuw. Gewoon weer niet ingrijpen, terwijl ze zelf toegeven dat het niet de goede kant op gaat.
Leuk dat je weer alle verantwoordelijkheid bij de burgers legt, want dat ging nu ook zo goed.
Wordt wel maart.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:23 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Man man man die horeca gaat echt nog lang niet open als ik die Rutte zo hoor. Moet het echt nog maar zien hoor als midden januari ze open kunnen. Ook met die proeven met andere sectoren en de horeca steeds niet noemen.
Bijvoorbeeld. Men doet nu net of er niks anders is tussen wat wij nu doen en deuren dichtlassen en/of militairen op straat. Aanstellerij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet heus wel dat mensen zich niet gaan houden aan die beperking van 3 man per dag met de kerst. Mensen zijn vrij. En de meubelboulevards gaan tweede kerstdag uitpuilen. Die moet je nu al dichtgooien.
Dit ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Men doet nu net of er niks anders is tussen wat wij nu doen en deuren dichtlassen en/of militairen op straat. Aanstellerij.
Is al benoemd door de Jongequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog iets over vaccinatietraject?
Ben benieuwd of ze echt de toko zelf open gaan gooien dan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:23 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Man man man die horeca gaat echt nog lang niet open als ik die Rutte zo hoor. Moet het echt nog maar zien hoor als midden januari ze open kunnen. Ook met die proeven met andere sectoren en de horeca steeds niet noemen.
XS4All/KPN 81quote:
Restaurants in hotels zijn ook nog open.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hotels zijn toch gewoon open? Waarom hebben ze het steeds over horeca?
502quote:
Die ken ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:25 schreef quirina het volgende:
Horeca is het zat en zal toch open gaan.
Ken iemand met een café en die zegt het maakt niet uit wanneer we open gaan kapot gaan we toch wel.
quote:
Nederland heeft op momenteel ca. 15947 coronadoden te betreurenquote:
"Mogelijk alle restaurants open vanaf half december." - 19 nov.quote:
Klopt en in een beetje sterrenhotel kan je top eten! A la carte.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Restaurants in hotels zijn ook nog open.
De meeste mensen deugen, maar probleem is die ~20% aso's die het wc-papier opkopen en altijd op kantoor blijven werken. Dan volgt daarna het gros.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat gaat dadelijk HET uitje van het jaar wordenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef JohnBercow het volgende:
Maar de avondmis met kerst gaat wel door.
Wat een debielquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:25 schreef quirina het volgende:
Horeca is het zat en zal toch open gaan.
Ken iemand met een café en die zegt het maakt niet uit wanneer we open gaan kapot gaan we toch wel.
Zo werkt het nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Nederland heeft op momenteel ca. 15947 coronadoden te betreuren(95% betrouwbaarheidsinterval)
Ze weten geen moer ..❌❌❌ ongeschiktquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:27 schreef Predator40 het volgende:
kortom, ze weten het zelf ook allemaal niet
vaccinatietraject onbekend
eventueel extra maatregelen onbekend
versoepelingen onbekend
geen idee waar de cijfers heengaan
Zonder extra maatregelen en een 'gezellige kerst'?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:27 schreef Predator40 het volgende:
kortom, ze weten het zelf ook allemaal niet
vaccinatietraject onbekend
eventueel extra maatregelen onbekend
versoepelingen onbekend
geen idee waar de cijfers heengaan
jawel maar dat willen ze niet toegeven natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef noodgang het volgende:
Maar (middelbare) scholen zijn geen infectiehaard meer dus?
Nu niet meer, nu krijgen ze helemaal geen perspectief meerquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"Mogelijk alle restaurants open vanaf half december." - 19 nov.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vanaf-half-december
Horecaconstant zoethoudertjes voorleggen.
Komt er misschien nog iets fatsoenlijks op Netflixquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
Gaan ze films maken met de jongeren om hen bezig te houden
Meubelboulevard dicht lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat die verscherpte maatregelen er echt nog wel gaan komen, en dan denk ik dat ze de niet essentiele winkels etc gaan dichtgooien tussen Kerst en Oud en Nieuw. Zeker nu het RIVM hint dat Black Friday een rol speelt bij de huidige stijging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |