Wegloperquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jaaaa ziekenhuispersoneel
Klappen voor mij boys
Hard gelagquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef Predator40 het volgende: heeft iedereen zijn bingokaart klaar ? Bingo Bingo Bingo
Dit is waar en het jaargetijde heeft ook zeker invloed op (de verspreiding van) het virus. Dat hebben we ook in Europa kunnen zien dit voorjaar (dat lag echt niet alleen aan die 'slimme lockdown') Maar de bevolkingsdichtheid maakt niet het verschil tussen Australie en Europa, omdat het grootste gedeelte van Australie ook gewoon op een kluitje in grote steden woont. Grotere steden dan we in NL hebben. En ze reizen zich -normaal gesproken- ook een ongeluk binnen en buiten hun eigen stad en deelstaat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:01 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Aan die kant van de evenaar is het nu zomer.
Die moeten toch ook eten, idiootquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha, 3 man thuis, maar haal je kersteten lokaal! Oke Mark, oke.
kinky hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klappen voor mij boys
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klappen voor mij boys
Als er niks feestelijks is ga je ook niet eten bestellen bij de lokale horeca.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die moeten toch ook eten, idioot?
Wie is dezequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef ZaZoe het volgende:
Half januari gaat de horeca los, goedschiks of kwaadschiks
Ik ga met kerst naar NL, gelijk effe goede voorbeeld gevenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Lig ik ook totaal niet wakker van.
inhoudtquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Kerel praat echt heeeeel langzaam. Rutte dan.
Bij regels uitleggen geen probleem, maar als er geen inhoudt is.. Dan is 't zinloos en irritant.
Een glas, een plas en alles bleef zoals het wasquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef crystal_meth het volgende:
ik kijk niet. is er iets concreets gezegd?
17 januariquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wie is dezeMaak er maar half april van.
We hikken weer tegen extra straf aan geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef crystal_meth het volgende:
ik kijk niet. is er iets concreets gezegd?
Is dat een noodzakelijke reis?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga met kerst naar NL, gelijk effe goede voorbeeld geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |