Nice One!quote:Op maandag 7 december 2020 07:14 schreef Kijkertje het volgende:
![]()
Encounter is a photograph by Nailia Schwarz
[/spoiler]
Jack Kirbyquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ''lijkt'' er eentje van Roy Lichtenstein.. maar het is er niet eentje van Roy toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qoOop
Peace Love Droogroeien丅ᖇᗴᗴᕼᑌ丅
In the beginning there was Jack ... and Jack had a groove
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Jack KirbyAha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en deze heb ik ooit eens voor een jongetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle lepels nog aan toequote:Op maandag 14 december 2020 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel weer iets voor @:JustinK![]()
Wauw! ik moest even héél goed kijkenquote:
Ah.. dit is zeker van dezelfde? Edgar Muelle? via google kon ik deze wel vindenquote:
Street artists ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wauw! ik moest even héél goed kijkenwie maakt dat dan?
[..]
Ah.. dit is zeker van dezelfde? Edgar Muelle? via google kon ik deze wel vinden![]()
Prachtig!quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Street artists ?![]()
Eerste was te zien in Zwollie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qoOop
3. Ambient modern
Wauw!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Prachtig!deze zijn ook geweldig
![]()
http://wallpaintss.blogspot.com/2019/04/utrecht-netherlands.html
https://3.bp.blogspot.com(...)rt%2BUtrecht%2B1.jpg
zelfs Jip en Janneke staan erbij![]()
http://wallpaintss.blogspot.com/2019/04/utrecht-netherlands.html
oh shit dat gaat niet....
zo wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 64% gewijzigd door Kijkertje op 19-12-2020 06:57:26 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op zaterdag 19 december 2020 06:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]Wauw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 19 december 2020 06:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zéker Wauw..quote:
ik had die spoiler niet gezien of gewoon niet goed op gelet
Als je ze allemaal googelt dan zijn dat wel tragische gevallen![]()
Deze ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
zéker Wauw..
ik had die spoiler niet gezien of gewoon niet goed op gelet
Als je ze allemaal googelt dan zijn dat wel tragische gevallen![]()
Deze ook..
[ afbeelding ]Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar heftig !! Prachtige foto's
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik dacht dat het een schilderij wasquote:Op zondag 20 december 2020 16:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar heftig !! Prachtige foto's
quote:Op zondag 20 december 2020 16:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een schilderij was![]()
Tragische gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op vrijdag 25 december 2020 06:54 schreef Kijkertje het volgende:
Fijne Kerstdagen!![]()
[ afbeelding ]🤗😊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en iedereen hier ook fijne kerstdagen! 🎄
Ik vier het heerlijk niet dit jaar![]()
Doet me aan die twins van The Shining denken..quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:30 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Doet me aan die twins van The Shining denken..IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:30 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Doet me aan die twins van The Shining denken..Was je toen al geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qoOop
3. Ambient modern
oh sorry ik dacht 40+ forumquote:
[ Bericht 14% gewijzigd door Treehut362 op 03-01-2021 14:27:48 ]qoOop
3. Ambient modern
Awwquote:Op woensdag 13 januari 2021 09:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
qoOop
3. Ambient modern
quote:Op maandag 25 januari 2021 05:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qoOop
3. Ambient modern
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 06:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wauw!! Nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 06:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Interessant verhaal. Hier de boekcover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grappig ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:50 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
De vlag van het Aymara-volk
"Aymara is een volk in het westen van Bolivia, het uiterste zuidoosten van Peru, het noordoosten van Chili en het noordwesten van Argentinië. De Aymara's bewonen de streken ten zuiden en oosten van het Titicacameer en waren eens de stichters van het rijk van Tiahuanaco, dat aan het Incarijk voorafging.
Sporen van de Ayamara's van de 10e tot de 12e eeuw zijn op tal van plaatsen te vinden, maar van hun geschiedenis is niets bekend. Hetzelfde geldt voor de 'tussenperiode', die volgde op de 'Tiahuanaco-tijd'.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aymara_(volk) "
Mooie vlag wel!
quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
In de quotetekst staat "kies kleur blauw"![]()
Tip:quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 05:14 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
A Photographer Spent 12 Years Making This Milky Way Pic. It Will Crush Your Tiny Heart
[ Bericht 17% gewijzigd door Treehut362 op 28-03-2021 14:25:17 ]qoOop
3. Ambient modern
1 zo'n beest van die kunstenaar stond hier vroeger in de gracht , maar is vanwege overlast verplaatst naar hierquote:
Theo Jansen'quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
1 zo'n beest van die kunstenaar stond hier vroeger in de gracht , maar is vanwege overlast verplaatst naar hier
Ziet er maf uitquote:Op vrijdag 16 april 2021 05:50 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
World Press Photo 2021 winners – in pictures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |