SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Kijkertje op 19-12-2020 06:57:26 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op zaterdag 19 december 2020 06:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]Wauw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 19 december 2020 06:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zéker Wauw..quote:
ik had die spoiler niet gezien of gewoon niet goed op gelet
Als je ze allemaal googelt dan zijn dat wel tragische gevallen![]()
Deze ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
zéker Wauw..
ik had die spoiler niet gezien of gewoon niet goed op gelet
Als je ze allemaal googelt dan zijn dat wel tragische gevallen![]()
Deze ook..
[ afbeelding ]Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar heftig !! Prachtige foto's
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik dacht dat het een schilderij wasquote:Op zondag 20 december 2020 16:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar heftig !! Prachtige foto's
quote:Op zondag 20 december 2020 16:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een schilderij was![]()
Tragische gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op vrijdag 25 december 2020 06:54 schreef Kijkertje het volgende:
Fijne Kerstdagen!![]()
[ afbeelding ]🤗😊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en iedereen hier ook fijne kerstdagen! 🎄
Ik vier het heerlijk niet dit jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |