En dan komt de politie binnen mensen tellen denk je. Hahaquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In het COR en KLB subforum zie je genoeg mensen die bij het overschrijden van de corona maatregelen (teveel mensen in een huis) direct de politie gaan bellen. Dat zal vast wel een dingetje worden tijdens de kerst...
Vijf dagen/ week voor de eerste test thuisblijven en dan een dag voor de kerst tweede test doen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef JosMert het volgende:
Tot hoeveel dagen vooruit kan je bij de GGD een Corona PCR test vooruit plannen? Ik denk aan een datum als 23 december einde dag of 24ste in de ochtend.
Schoon familie (in de hoog risico groep) wil niets weten van Max 3 volwassenen per dag.... denk met het gezinnentje dan even door de PCR straat om alles uit te sluiten.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 december 2020 00:53 schreef cemeteryslut het volgende:
Ja! Ik kijk uit naar een kerst waar ik niet drie dagen stad en land af moet om overal heel lang en uitgebreid te tafelen. We kijken thuis op de bank met de hond drie dagen LOTR en snacken. Misschien ga ik even bij een ouder langs op de koffie. Zin in!
I see what you did there.quote:Op woensdag 9 december 2020 07:49 schreef Drekkoning het volgende:
Wij houden ons volledig aan de coronawet met Kerst. Regels die daar niet in voorkomen laat ik even links liggen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:45 schreef capricia het volgende:
Ik hou me ook gewoon aan de regels. De meeste mensen wel, denk ik.
Handhaving gaat het in ieder geval druk krijgen ja. Moeten we daar straks weer voor klappen..quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook een exponentiële stijging van burenruzies in de laatste weken van 2020.
Ze bellen maar lekker, het is niet verboden om thuis af te spreken dus wordt een kort telefoongesprek.quote:
Ik snap ook echt werkelijk waar niet datje er een goed of fijn gevoelvan krijgt om de moraalridder uit te hangen in deze.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
Ik ga door de straten lopen en bij mensen naar binnen kijken, meer dan 3 gasten bel ik de politie.
Zin in!
Waarom ga je er vanuit dat mensen die zich wel aan de regels houden dat alleen doen om een "deuger" te zijn en zich beter te voelen over zichzelf?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:31 schreef Twinkle20 het volgende:
1e en 2e kerstdag knallen om vanaf 6uur 's ochtends (tot nu toe) 1000 couverts afhaal te fiksen![]()
Maar dat zal nog wel meer worden nu zeker is dat de horeca dicht blijft.
3e kerstdag met een select gezelschap van in totaal een mannetje/vrouwtje of 6-8 doorbrengen. Kindjes bij opa en oma. Lekker eten, virtuele escaperoom oplossen met vrienden, weerwolven, gezelligheid.. zin in.
En 4e kerstdag uitslapen want dan ben ik zwaar vertieft denk ik
[..]
Ik snap ook echt werkelijk waar niet datje er een goed of fijn gevoelvan krijgt om de moraalridder uit te hangen in deze.
Wat brengt het je?! Je krijgt er niet eens geld voor.
Omdat dat gewoon zo is. Ook die mensen die de godganse dag met een mondkap buiten op lopen, precies zo. Allemaal mensen die willen laten zien aan mensen hoe goed ze wel bezig zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat mensen die zich wel aan de regels houden dat alleen doen om een "deuger" te zijn en zich beter te voelen over zichzelf?
Of heb je corona?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:29 schreef Twinkle20 het volgende:
En 4e kerstdag uitslapen want dan ben ik zwaar vertieft denk ik
Misschien houdt zo'n snitcher zich zelf niet aan de regels. Daar zeg ik verder niets over.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat mensen die zich wel aan de regels houden dat alleen doen om een "deuger" te zijn en zich beter te voelen over zichzelf?
Je vergeet een 0.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja klopt, 1500 doden ofzo op een bevolking van 17 miljoen mensen. En nu?
Dat is het probleem ook niet echt. Probleem is dat er onvoldoende zorg is om de klap van het corona op te vangen en daarom zijn er dus maatregelen nodig.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja klopt, 1500 doden ofzo op een bevolking van 17 miljoen mensen. En nu?
Onzin, er is ieder jaar eenzelfde piek als we dit jaar gehad hebben. De zorg heeft bewezen dat ze het meer dan prima aan kunnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet echt. Probleem is dat er onvoldoende zorg is om de klap van het corona op te vangen en daarom zijn er dus maatregelen nodig.
Geen idee, zal ik nooit achter komen want ik zal me nooit vrijwillig laten testen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |