abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 18:45:53 #126
236264 crew  capricia
pi_196622627
Ik hou me ook gewoon aan de regels. De meeste mensen wel, denk ik.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:56:08 #127
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_196622847
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
Spreken we dan ook af met diegenen die schijt gaan hebben en kerst met de hele familie en schoonfamilie vieren, dat ze dan ook zo stoer zijn om bij een eventuele zware covid besmetting geen beroep te doen op de zorg?

Top, dan is het een prima deal lijkt me, veel plezier! ^O^
Ik zou niks liever willen want dan hoef ik ook niet meer te betalen voor rokers, verslaafden, bungeejumpers en de zwaar gehandicapte kinderen van mensen die trouwen met hun neef/nicht.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_196623115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ik zou niks liever willen want dan hoef ik ook niet meer te betalen voor rokers, verslaafden, bungeejumpers en de zwaar gehandicapte kinderen van mensen die trouwen met hun neef/nicht.
Deze user wil dood omdat ze zorgkosten betaalt voor rokers en mensen die trouwen met hun neef :')
Dan heb je ook wel een zwaar leven zeg
pi_196623638
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Haha :') maar waar trek je de grens dan? Incest is niet verboden en roken ook niet. Rokers betalen ook nog eens veel accijnzen en gaan eerder dood (wat AOW/pensioen bespaart) dus die kosten de maatschappij niet eens zoveel. Ik ben het met je eens dat als je voor de geboorte kunt zien dat een kind gehandicapt wordt, je inderdaad verplicht moeten laten weghalen maar dat is een andere discussie :P
Facts don't care about your feelings
pi_196623933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Haha :') maar waar trek je de grens dan? Incest is niet verboden en roken ook niet.

[..]
Dat wordt dan wel eens tijd, niemand heeft iets aan nóg meer zwakzinnige bontkragen en scooterrijdende monobrows omdat één of andere niffo zijn nicht moet volblaffen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196624109
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat wordt dan wel eens tijd, niemand heeft iets aan nóg meer zwakzinnige bontkragen en scooterrijdende monobrows omdat één of andere niffo zijn nicht moet volblaffen.
Volblaffen mag wel, maar geen kind nemen en al zeker niet een gehandicapt kind :') Vrouwen hebben boven de 40 ook meer kans op een downie dat moet je dan ook verbieden.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:32:32 #132
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_196624170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Deze user wil dood omdat ze zorgkosten betaalt voor rokers en mensen die trouwen met hun neef :')
Dan heb je ook wel een zwaar leven zeg
Hoezo? Het betreft allemaal een keuze die mensen maken met alle gevolgen van dien. Mijn punt is dat je dat wel kan vinden over de ene groep maar de vraag is waar de grens ligt.
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:40:13 #133
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_196624447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Haha :') maar waar trek je de grens dan? Incest is niet verboden en roken ook niet. Rokers betalen ook nog eens veel accijnzen en gaan eerder dood (wat AOW/pensioen bespaart) dus die kosten de maatschappij niet eens zoveel. Ik ben het met je eens dat als je voor de geboorte kunt zien dat een kind gehandicapt wordt, je inderdaad verplicht moeten laten weghalen maar dat is een andere discussie :P
Oh nee dit gaat helemaal mis,mijn punt was dat als we de ene keuze gaan afstraffen met geen toegang tot zorg dat ook zou moeten gelden voor andere keuzes. Hoewel ik in mijn werk gezinnen heb gezien die gewoon 3/4 ( met een uitschieter van 7) van deze kinderen in een instelling hebben, zou ik verplichte abortus veel te ver vinden gaan. Maar dat is inderdaad een andere discussie.
pi_196624481
Hier gewoon kerst zoals altijd. Ga met mijn ouders naar mijn zus en haar gezin, dus zij krijgen 3 mensen op bezoek. Komt dus precies goed uit met de regels :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_196626580
Tot hoeveel dagen vooruit kan je bij de GGD een Corona PCR test vooruit plannen? Ik denk aan een datum als 23 december einde dag of 24ste in de ochtend.
Schoon familie (in de hoog risico groep) wil niets weten van Max 3 volwassenen per dag.... denk met het gezinnentje dan even door de PCR straat om alles uit te sluiten.
pi_196627767
Zeker hou ik me er aan. Eindelijk een excuus om al dat familie- en schoonfamiliegezever te ontwijken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_196628058
Schijt er aan.
Ben 1 dag vrij van me werk.
Ga ik niet verkloten wegens zo maatregel.

Achteraf zeiken is waar de overheid goed kan.
Maar de waarheid is dat zelf staan te modderen .
Elke keer de spel regels veranderen help niet mee.
Ze hebben gewoon gefaald door de virus te onderschatten en alles uit te stellen.

Zo lang de scholen open zijn.
Zo lang de gebroeders moslims niet worden aangepakt (ja ziet het dagelijks de groepen )

Kan Rutte rukken op zijn eigen regels.
Ouwe vrijgezel die niet eens weet wat familie is.
Ja zijn mama ergens in de bejaardenhuis .
De rest viert die man alleen maar.

Dat zo iemand de land kan runnen is me raadsel.
Stro pop meer niet.
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 22:17:46 #138
236264 crew  capricia
pi_196628413
Stel dat mijn moeder of schoonmoeder na de kerst, met 10/20 man in huis, toch ziek wordt...en ik ben daar ook geweest met man en kind.
Ik zou het mezelf nooit vergeven.
Het is geen leuke dood namelijk.
- Goethe, “Faust”
pi_196628545
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef capricia het volgende:
Stel dat mijn moeder of schoonmoeder na de kerst, met 10/20 man in huis, toch ziek wordt...en ik ben daar ook geweest met man en kind.
Ik zou het mezelf nooit vergeven.
Het is geen leuke dood namelijk.
Geen enkele dood is leuk , kanker ,
auto ongeluk , messteek , hartaanval
Stikken in je kerstkalkoen dus tja
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 22:25:41 #140
236264 crew  capricia
pi_196628569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Geen enkele dood is leuk , kanker , auto ongeluk , messteek , hartaanval dus tja
Maar da's geen besmettelijk virus wat je van je geliefden krijgt.
- Goethe, “Faust”
pi_196628622
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef JosMert het volgende:
Tot hoeveel dagen vooruit kan je bij de GGD een Corona PCR test vooruit plannen? Ik denk aan een datum als 23 december einde dag of 24ste in de ochtend.
Schoon familie (in de hoog risico groep) wil niets weten van Max 3 volwassenen per dag.... denk met het gezinnentje dan even door de PCR straat om alles uit te sluiten.
Niet, een afspraak maken gaat op basis van zo snel mogelijk (want je zit immers voor tot en met na de test in quarantaine) ipv welk datum je het beste uitkomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 08-12-2020 22:28:44 ]
pi_196629037
Ja met kerst wel denk ik :)
Kerstavond bij schoonouders en volgens mij komen mijn schoonzus en zwager niet

Eerste kerstdag bij mijn ouders, broertje woont nog thuis. Weet niet of kind meetelt? Maar schoonzusje, man en ik bij ouders is 3. Tenzij kind niet telt dan zijn we in overtreding :D
pi_196629163
Ja maar veel mensen niet denk ik, die gaan daarna weer zitten janken dat de maatregelen tot de zomer gaan duren
pi_196629232
Edit:
Verkeerde topic
- verwijderd door admin -
pi_196629711
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef daniela_007 het volgende:
Hoe kan de politie controleren of de mensen tijdens de kerst zich aan de maatregelen houden??
Razzia's houden.
pi_196629935
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef daniela_007 het volgende:
Hoe kan de politie controleren of de mensen tijdens de kerst zich aan de maatregelen houden??
In het COR en KLB subforum zie je genoeg mensen die bij het overschrijden van de corona maatregelen (teveel mensen in een huis) direct de politie gaan bellen. Dat zal vast wel een dingetje worden tijdens de kerst...
  dinsdag 8 december 2020 @ 23:39:01 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_196630020
Ja zeker, maar het maakt me wel heel erg verdrietig.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 23:40:25 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_196630040
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Ja zeker, maar het maakt me wel heel erg verdrietig.
Dit. Triest vind ik het.
pi_196630049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:34 schreef Anton91 het volgende:

[..]

In het COR en KLB subforum zie je genoeg mensen die bij het overschrijden van de corona maatregelen (teveel mensen in een huis) direct de politie gaan bellen. Dat zal vast wel een dingetje worden tijdens de kerst...
Ik verwacht dan ook een exponentiële stijging van burenruzies in de laatste weken van 2020.
pi_196630125
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:41 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik verwacht dan ook een exponentiële stijging van burenruzies in de laatste weken van 2020.
Ja inderdaad, lijken mij ook wel gezellige mensen, die de tijd en aandacht hebben voor andere buren tijdens de kerst. :') (En uberhaupt tijd en aandacht hebben voor wat anderen doen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')