Gaat echt niet korter duren. Het is uitzitten tot aan een toereikende vaccinatiegraad. En laten we daar nou net 0 invloed op hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Document1 het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is het volgende, jullie janken allemaal het hardst over de hardste 9 maanden die je ooit hebt meegemaakt. () Vervolgens zijn er allerlei adviezen om de duur zo kort mogelijk te maken en die gooi je allemaal in de wind vanwege een kerstdiner waardoor je sowieso twee weken langer met deze zooi zit.
Bliep?
neequote:Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Document1 het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is het volgende, jullie janken allemaal het hardst over de hardste 9 maanden die je ooit hebt meegemaakt. () Vervolgens zijn er allerlei adviezen om de duur zo kort mogelijk te maken en die gooi je allemaal in de wind vanwege een kerstdiner waardoor je sowieso twee weken langer met deze zooi zit.
Bliep?
Hoezo janken? Ik hou me vanaf maart al behoorlijk aan de maatregelen; thuiswerken, grote mensenmassa's vermijden, vrienden en familie veel minder bezoeken, niet op vakantie geweest, noem het allemaal maar op. Geen centje pijn, het is wat het is. Mag het me dan asjeblieft mateloos irriteren dat onze overheid het hartstikke prima vindt dat kerken nog altijd vol zitten met honderden gereformeerde zombies en dat de Efteling nog altijd open is, maar het wel nodig vind om de rest van de bevolking als stoute kleuters toe te spreken omdat ze met kerst hun familie zouden willen bezoeken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Document1 het volgende:
Bliep?
Ik zou niks liever willen want dan hoef ik ook niet meer te betalen voor rokers, verslaafden, bungeejumpers en de zwaar gehandicapte kinderen van mensen die trouwen met hun neef/nicht.quote:Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
Spreken we dan ook af met diegenen die schijt gaan hebben en kerst met de hele familie en schoonfamilie vieren, dat ze dan ook zo stoer zijn om bij een eventuele zware covid besmetting geen beroep te doen op de zorg?
Top, dan is het een prima deal lijkt me, veel plezier!
Deze user wil dood omdat ze zorgkosten betaalt voor rokers en mensen die trouwen met hun neefquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik zou niks liever willen want dan hoef ik ook niet meer te betalen voor rokers, verslaafden, bungeejumpers en de zwaar gehandicapte kinderen van mensen die trouwen met hun neef/nicht.
Hahaquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik zou niks liever willen want dan hoef ik ook niet meer te betalen voor rokers, verslaafden, bungeejumpers en de zwaar gehandicapte kinderen van mensen die trouwen met hun neef/nicht.
Dat wordt dan wel eens tijd, niemand heeft iets aan nóg meer zwakzinnige bontkragen en scooterrijdende monobrows omdat één of andere niffo zijn nicht moet volblaffen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hahamaar waar trek je de grens dan? Incest is niet verboden en roken ook niet.
[..]
Volblaffen mag wel, maar geen kind nemen en al zeker niet een gehandicapt kindquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel eens tijd, niemand heeft iets aan nóg meer zwakzinnige bontkragen en scooterrijdende monobrows omdat één of andere niffo zijn nicht moet volblaffen.
Hoezo? Het betreft allemaal een keuze die mensen maken met alle gevolgen van dien. Mijn punt is dat je dat wel kan vinden over de ene groep maar de vraag is waar de grens ligt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Deze user wil dood omdat ze zorgkosten betaalt voor rokers en mensen die trouwen met hun neef![]()
Dan heb je ook wel een zwaar leven zeg
Oh nee dit gaat helemaal mis,mijn punt was dat als we de ene keuze gaan afstraffen met geen toegang tot zorg dat ook zou moeten gelden voor andere keuzes. Hoewel ik in mijn werk gezinnen heb gezien die gewoon 3/4 ( met een uitschieter van 7) van deze kinderen in een instelling hebben, zou ik verplichte abortus veel te ver vinden gaan. Maar dat is inderdaad een andere discussie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hahamaar waar trek je de grens dan? Incest is niet verboden en roken ook niet. Rokers betalen ook nog eens veel accijnzen en gaan eerder dood (wat AOW/pensioen bespaart) dus die kosten de maatschappij niet eens zoveel. Ik ben het met je eens dat als je voor de geboorte kunt zien dat een kind gehandicapt wordt, je inderdaad verplicht moeten laten weghalen maar dat is een andere discussie
Geen enkele dood is leuk , kanker ,quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef capricia het volgende:
Stel dat mijn moeder of schoonmoeder na de kerst, met 10/20 man in huis, toch ziek wordt...en ik ben daar ook geweest met man en kind.
Ik zou het mezelf nooit vergeven.
Het is geen leuke dood namelijk.
Maar da's geen besmettelijk virus wat je van je geliefden krijgt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:24 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Geen enkele dood is leuk , kanker , auto ongeluk , messteek , hartaanval dus tja
Niet, een afspraak maken gaat op basis van zo snel mogelijk (want je zit immers voor tot en met na de test in quarantaine) ipv welk datum je het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef JosMert het volgende:
Tot hoeveel dagen vooruit kan je bij de GGD een Corona PCR test vooruit plannen? Ik denk aan een datum als 23 december einde dag of 24ste in de ochtend.
Schoon familie (in de hoog risico groep) wil niets weten van Max 3 volwassenen per dag.... denk met het gezinnentje dan even door de PCR straat om alles uit te sluiten.
Razzia's houden.quote:Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef daniela_007 het volgende:
Hoe kan de politie controleren of de mensen tijdens de kerst zich aan de maatregelen houden??
In het COR en KLB subforum zie je genoeg mensen die bij het overschrijden van de corona maatregelen (teveel mensen in een huis) direct de politie gaan bellen. Dat zal vast wel een dingetje worden tijdens de kerst...quote:Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef daniela_007 het volgende:
Hoe kan de politie controleren of de mensen tijdens de kerst zich aan de maatregelen houden??
Dit. Triest vind ik het.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Ja zeker, maar het maakt me wel heel erg verdrietig.
Ik verwacht dan ook een exponentiële stijging van burenruzies in de laatste weken van 2020.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In het COR en KLB subforum zie je genoeg mensen die bij het overschrijden van de corona maatregelen (teveel mensen in een huis) direct de politie gaan bellen. Dat zal vast wel een dingetje worden tijdens de kerst...
Ja inderdaad, lijken mij ook wel gezellige mensen, die de tijd en aandacht hebben voor andere buren tijdens de kerst.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook een exponentiële stijging van burenruzies in de laatste weken van 2020.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |