abonnement Unibet Coolblue
pi_196538088
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Altijd relevant in de incel-wereld. ;)
Ik ga eens even googlen hoe het nou ook alweer zit met haar rechtszaak tegen Hilary Clinton.

Edit: Oh, in mei alweer teruggetrokken :')
  donderdag 3 december 2020 @ 20:21:04 #152
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196538293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef 4moreyears het volgende:
- Reactie verwijderd -
Waarom is die persoon dan nog niet gedaagd voor een rechtbank? Met de vraag: "Wat gebeurd hier?"

[ Bericht 23% gewijzigd door Tijger_m op 03-12-2020 20:23:06 ]
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196538335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:21 schreef zalkc het volgende:

[..]

Waarom is die persoon dan nog niet gedaagd voor een rechtbank? Met de vraag: "Wat gebeurd hier?"
De video is sinds gisteren bekend
nu voor het eerst gepresenteerd

(volgens de stream, ik kijk ook maar mee)
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 20:23:40 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196538352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:23 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De video is sinds gisteren bekend
nu voor het eerst gepresenteerd
Zo, zo, dat is wel bijzonder dan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 3 december 2020 @ 20:24:07 #155
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196538360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:23 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De video is sinds gisteren bekend
nu voor het eerst gepresenteerd
Spannend! Gaat trump toch nog winnen!!!! Oh nee wacht....
pi_196538369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo, zo, dat is wel bijzonder dan.
Ja dat vond ik ook, de vrouw van dat panel ook
pi_196538375
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Spannend! Gaat trump toch nog winnen!!!! Oh nee wacht....
precies, zie mijn ondertitel :7
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 20:25:01 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196538386
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:24 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook, de vrouw van dat panel ook
Vast en zeker. Want als je bewijs hebt van verkiezingsfraude dan hou je dat voor jezelf wekenlang. Toch? Zou ik wel doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 20:26:06 #159
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196538413
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:24 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

precies, zie mijn ondertitel :7
Nou...nee. Zelfs als hij Georgia zou krijgen wint hij niet maar zo werkt het sowieso niet. Erg logisch is het allemaal niet dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 3 december 2020 @ 20:26:25 #160
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196538421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:23 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De video is sinds gisteren bekend
nu voor het eerst gepresenteerd

(volgens de stream, ik kijk ook maar mee)
Dan neem ik aan dat het binnenkort wel gaat gebeuren. ben benieuwd :) ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 3 december 2020 @ 20:27:06 #161
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196538435
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou...nee. Zelfs als hij Georgia zou krijgen wint hij niet maar zo werkt het sowieso niet. Erg logisch is het allemaal niet dus.
Maar zijn de slachtoffers van Frankfurt dan voor niets gevallen?
pi_196538445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vast en zeker. Want als je bewijs hebt van verkiezingsfraude dan hou je dat voor jezelf wekenlang. Toch? Zou ik wel doen.
Ik denk dat het tijd kost om het op te vragen en los te krijgen. aangezien er veel tegenwerking is
Misschien is er iemand in de beveiliging die de video heeft gelekt, who knows!
Zoals ze in de eerste persconferectie met de haarverf zeiden: het kost tijd om met bewijzen te komen, dit was maar een opening statement
  donderdag 3 december 2020 @ 20:31:09 #163
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196538525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:27 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd kost om het op te vragen en los te krijgen. aangezien er veel tegenwerking is
Misschien is er iemand in de beveiliging die de video heeft gelekt, who knows!
Zoals ze in de eerste persconferectie met de haarverf zeiden: het kost tijd om met bewijzen te komen, dit was maar een opening statement
Oh zeker, en aangezien er 10.000 tassen minimaal zijn nodig geweest om substantieel verschil te maken in 6 staten verwacht ik nog tientallen van dit soort video's. Ervan uitgaand dat dat is wat er gebeurd.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196538894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:31 schreef zalkc het volgende:

[..]

Oh zeker, en aangezien er 10.000 tassen minimaal zijn nodig geweest om substantieel verschil te maken in 6 staten verwacht ik nog tientallen van dit soort video's. Ervan uitgaand dat dat is wat er gebeurd.
Mooi we zijn weer een stapje verder in de realisatie

er is geen fraude
er is fraude maar geen bewijs
er is bewezen fraude maar niet genoeg

Langzaam maar zeker draait het beeld en dat zie ik als winst.
  donderdag 3 december 2020 @ 20:46:01 #165
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_196538914
Hij moet bij Poetin of een andere dictator in de leer :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 20:46:06 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196538918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:27 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd kost om het op te vragen en los te krijgen. aangezien er veel tegenwerking is
Misschien is er iemand in de beveiliging die de video heeft gelekt, who knows!
Zoals ze in de eerste persconferectie met de haarverf zeiden: het kost tijd om met bewijzen te komen, dit was maar een opening statement
Toch wel vreemd, Georgia is een Republikeinse staat. Wist je dat?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 3 december 2020 @ 20:47:03 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196538948
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Mooi we zijn weer een stapje verder in de realisatie

er is geen fraude
er is fraude maar geen bewijs
er is bewezen fraude maar niet genoeg

Langzaam maar zeker draait het beeld en dat zie ik als winst.
Nee, we zijn nog steeds bij "Er is geen enkel bewijs voor grootschalige fraude".
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 3 december 2020 @ 20:58:29 #168
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196539166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Mooi we zijn weer een stapje verder in de realisatie

er is geen fraude
er is fraude maar geen bewijs
er is bewezen fraude maar niet genoeg

Langzaam maar zeker draait het beeld en dat zie ik als winst.
Ik fluit je even terug. Ik ging voor de verkiezingen er al van uit dat er, zeker met 150 miljoen stemmen, het een statistische zekerheid is dat er <150 frauduleuze stemmen bekend gaan worden, 1 op een miljoen. En er zijn inderdaad een handvol bewezen frauduleuze stemmen uitgebracht, deze personen worden momenteel ook vervolgd staat mij bij.

Ook worden er bij elke verkiezing een aantal ongeldige stemmen uitgebracht. Bijvoorbeeld omdat mensen de kandidaat omcirkelen ipv het hokje aan te kruizen. In Nederland was dit 0.3% bij de TK 2017. Dus als er in de VS 450.000 worden gevonden is dat ook nog geen bewijs voor grootschalige misstanden. Daarom is het ook niet zo heel raar om te hertellen als de marge binnen de 0.5% ligt.

Maar dat beeld is bij mij niet aan het opschuiven richting dat er bovenmatige onregelmatigheden zijn geconstateerd. In tegendeel, de verkiezingen zijn juist verbazingwekkend zuiver geweest. En dat had ik niet verwacht.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196539485
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij komt in dit topic niet neutraal over en wellicht komt dat doordat jij gevoed wordt door het anti Trump sentiment. Alleen is het wel lastig door dit topic te ploegen als een aantal trumpfanboys er alles aan doen om hun agenda non-stop te pushen.

Ik ga niet toegeven dat bij 1/10de van de zaken iets vreemds aan de hand is (of kan zijn), omdat er bij de overige 9/10de een weerwoord compleet genegeerd wordt en er geen enkele nuance aanwezig is. Laat staan onderbouwing, die ontbreekt al helemaal. Ik heb de indruk dat hier meer fokkers zijn die hetzelfde doen.

Dat er überhaupt uitgelegd moet worden, dat bij een beschuldiging van Trump toch wel onderbouwing verlangd wordt, dan gaat het helemaal mis en is een gesprek überhaupt al zinloos. Iedereen kan van alles verzinnen
Nog niet helemaal bijgelezen dus sorry als het overbodig is, maar dit is zo spot on!
Omdat de usual suspects zoveel meuk schrijven die gewoon onwaar is ga ik echt geen moeite doen om te onderzoeken of hun 130 xlaim misschien wel waar is. Dan heb ik mijn conclusie al klaar. En heb ik het dan toevallig verkeerd zit ik nog op een juistheidspercentage van +99%.

Dezelfde reden waarom journalisten van bv de ny times wel worden geloofd ook al zijn de bronnen anoniem. Dit is omdat blijkt dat ze bijna altijd het ware verhaal publiceren.

Zo maken de trollen zich compleet overbodig. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit niet in zien. Wat mij betreft doen ze gewoon niet meer mee. Ze hebben de reputatie zelf verdiend.

Dit overigens niet specifiek voor dejann trouwens. Ik kan me niet zo snel nepnieuws of iets dergelijks van hem herinneren.
pi_196540337
Dit lijkt mij ook niet echt bepaald onderdeel van de standaardprocedures?

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196540399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:22 schreef chroestjov het volgende:
Hoelang zal het duren voordat de doorgedraaide Democraten ook Tulsi gaan aanvallen?

[ twitter ]

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gabbard begrijpt het niet helemaal, geloof ik, de uitspraak behandeldt religieuze plaatsen juist anders dan anderen.

En Gabbard is irrelevant, ze is geen Congresslid meer.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef MoreDakka het volgende:
Tulsi Gabbard heeft ook weer wat uitgescheten? _O-
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 20:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Altijd relevant in de incel-wereld. ;)
Nou, dat duurde ook niet echt lang hè?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196540456
De liaison van het Witte Huis is verbannen uit het ministerie van justitie omdat mevrouw allerlei vertrouwelijke informatie over strafrechtelijke onderzoeken eiste:
https://www.politico.com/(...)ion-fraud-doj-442687
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196540487
Weer een nederlaag voor team Trump in Wisconsin:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 3 december 2020 @ 22:20:01 #174
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196540807
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:56 schreef chroestjov het volgende:
Dit lijkt mij ook niet echt bepaald onderdeel van de standaardprocedures?

[ twitter ]
4 keer gekeken, en ik zie werkelijk niet wat het probleem zou zijn.

Ik zie dat de stemmen, en ik neem aan dat dat het zijn, al aanwezig waren in de ruimte. Dat er een kist met stemmen onder een tafel word gezet lijkt me eerder te maken te hebben met loopruimte op de vloer te willen hebben.

Die kisten komen niet zomaar de kamer binnen, en zijn later herteld.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196540963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 17:37 schreef Chivaz het volgende:
Wat ook niet heeft geholpen is het feit dat er maximaal geprofiteerd werd van de pandemie door mail in voting er doorheen te drukken ondanks dat Fauci verkondigde dat persoonlijk stemmen gewoon veilig was mits er aan de voorwaarden voldaan werd.
Kun je dit nog even toelichten? Wie drukte mail in voting er doorheen en op welke manier? Welke wetten hebben ze aangepast?
pi_196540987
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

4 keer gekeken, en ik zie werkelijk niet wat het probleem zou zijn.

Ik zie dat de stemmen, en ik neem aan dat dat het zijn, al aanwezig waren in de ruimte. Dat er een kist met stemmen onder een tafel word gezet lijkt me eerder te maken te hebben met loopruimte op de vloer te willen hebben.

Die kisten komen niet zomaar de kamer binnen, en zijn later herteld.
Als je de uitleg bekijkt van de dame zie je wat er gebeurt. Ze hebben meer tijd gefilmd, ook wanneer ze binnen kwamen.
Een hint: echte stembiljetten worden niet geleverd in zwarte tassen.....
dan ook dat tellen zonder observers snachts nadat ze weg zijn gestuurd?
pi_196541021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kun je dit nog even toelichten? Wie drukte mail in voting er doorheen en op welke manier? Welke wetten hebben ze aangepast?
zie de PA rechtzaak, regels zijn versoepeld
daar gaat het om, dat zou niet mogen zonder stemming en er is nooit over gestemd.
vandaar dat de rechtzaak onderweg is naar SCOTUS
pi_196541061
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:30 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Als je de uitleg bekijkt van de dame zie je wat er gebeurt. Ze hebben meer tijd gefild, ook wanneer ze binnen kwamen.
Een hint: echte stembiljetten worden niet geleverd in zwarte tassen.....
Laat het gaan man... It's over. Hij heeft gewoon verloren. Ik snap dat het niet de uitslag is die je had gewild maar zelfs voor iemand die anoniem is zet je jezelf voor schut.
pi_196541062
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:30 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Als je de uitleg bekijkt van de dame zie je wat er gebeurt. Ze hebben meer tijd gefilmd, ook wanneer ze binnen kwamen.
Een hint: echte stembiljetten worden niet geleverd in zwarte tassen.....
dan ook dat tellen zonder observers snachts nadat ze weg zijn gestuurd?
Duidelijk stemmen voor Trump. Wat een fraudeur. :r
pi_196541100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:32 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

zie de PA rechtzaak, regels zijn versoepeld
daar gaat het om, dat zou niet mogen zonder stemming en er is nooit over gestemd.
vandaar dat de rechtzaak onderweg is naar SCOTUS
Regels voor wat? Door wie?

Sorry maar als je naar een Trump rechtszaak wijst als bewijs/uitleg.... _O-
  donderdag 3 december 2020 @ 22:38:33 #181
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196541145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:30 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Als je de uitleg bekijkt van de dame zie je wat er gebeurt. Ze hebben meer tijd gefilmd, ook wanneer ze binnen kwamen.
Een hint: echte stembiljetten worden niet geleverd in zwarte tassen.....
dan ook dat tellen zonder observers snachts nadat ze weg zijn gestuurd?
Ze trekken hetzelfde type rolkist (zo'n plastic curver bak met wieltjes eronder) tevoorschijn die elders ook al staan, op de kisten zitten ook stickers zo te zien, waarschijnlijk een label met waar die vandaan komt. Dit komt overeen met hoe stemmen in sommige districten worden aangeleverd om te tellen.

Waarom de observers er niet zijn weet ik ook niet, maar het kan ook gewoon zijn dat het luie flikkers zijn die er na 20 uur ook wel klaar mee waren ;) Vraag het ze na voor de rechtbank.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196541148
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

4 keer gekeken, en ik zie werkelijk niet wat het probleem zou zijn.

Ik zie dat de stemmen, en ik neem aan dat dat het zijn, al aanwezig waren in de ruimte. Dat er een kist met stemmen onder een tafel word gezet lijkt me eerder te maken te hebben met loopruimte op de vloer te willen hebben.

Die kisten komen niet zomaar de kamer binnen, en zijn later herteld.
Dat filmpje heeft er niks mee te maken en is alleen maar voor de effect. Je moet gewoon aannemen dat wat die onbekende vrouwenstem zegt!
pi_196541168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:36 schreef Peunage het volgende:

[..]

Regels voor wat? Door wie?

Sorry maar als je naar een Trump rechtszaak wijst als bewijs/uitleg.... _O-
Je zet jezelf te kijk door niet eens van basiskennis op de hoogte te zijn.
Dit is een forum voor mensen die het verkiezingsproces dacht ik, er komen historische feiten langs, live hearings waar mensen hun verhaal live vertellen. Je ziet nieuwe ontwikkelingen.

Dit is geschiedenis en wat lees je hier? Aanvallen op mij als persoon, reacties als LOL COPE en drumpf bad, fraudeur etc.
GEEN BEWIJS DEBUNKED!

wat een diep.triest.nivo.
  donderdag 3 december 2020 @ 22:41:07 #184
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196541195
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:32 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

zie de PA rechtzaak, regels zijn versoepeld
daar gaat het om, dat zou niet mogen zonder stemming en er is nooit over gestemd.
vandaar dat de rechtzaak onderweg is naar SCOTUS
Dat gaat toch over die paar duizend stemmen waarbij de aanpassing van de registratie van de stemmer 3 dagen later zou mogen. De overige 99,9% van de mail-ins waren geen onderdeel hiervan. Omdat er al twijfel was over die paar duizend stemmen waren ze al apart gehouden, lijkt me een correcte gang van zaken.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 3 december 2020 @ 22:43:27 #185
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196541257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat filmpje heeft er niks mee te maken en is alleen maar voor de effect. Je moet gewoon aannemen dat wat die onbekende vrouwenstem zegt!
Dan mag ze dat in de rechtbank gaan verklaren. Wat iemand roept om aandacht te krijgen vind ik minder interessant.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196541263
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:41 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dat gaat toch over die paar duizend stemmen waarbij de aanpassing van de registratie van de stemmer 3 dagen later zou mogen. De overige 99,9% van de mail-ins waren geen onderdeel hiervan. Omdat er al twijfel was over die paar duizend stemmen waren ze al apart gehouden, lijkt me een correcte gang van zaken.
Yep klopt, die andere user, pleun? wilde weten waar dit over ging vandaar dat ik dat noemde
pi_196541284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:43 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dan mag ze dat in de rechtbank gaan verklaren. Wat iemand roept om aandacht te krijgen vind ik minder interessant.
Wat is er interessanter als het zelf zien gebeuren.
Hoe kun je vanuit youtube een timestamp linken van een live video?
pi_196541330
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Je zet jezelf te kijk door niet eens van basiskennis op de hoogte te zijn.
Dit is een forum voor mensen die het verkiezingsproces dacht ik, er komen historische feiten langs, live hearings waar mensen hun verhaal live vertellen. Je ziet nieuwe ontwikkelingen.

Dit is geschiedenis en wat lees je hier? Aanvallen op mij als persoon, reacties als LOL COPE en drumpf bad, fraudeur etc.
GEEN BEWIJS DEBUNKED!

wat een diep.triest.nivo.
Wow, okay. Ten eerste stelde ik de vraag aan iemand anders, jij reageerde op mij.

Maar geen probleem, dan ga ik je ook hierin educaten.

Mail in ballots bestaan al sinds de Amerikaanse burgeroorlog. Ze komen in elke verkiezing voor. Er zijn geen regels versoepeld om het mogelijk te maken. Iedereen mag stemmen door middel van mail in ballots.

Die rechtszaak waar jij naar verwijst, dat ging over iets anders.

Je schreeuwt het hardst maar je weet het minst.
pi_196541332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

4 keer gekeken, en ik zie werkelijk niet wat het probleem zou zijn.

Ik zie dat de stemmen, en ik neem aan dat dat het zijn, al aanwezig waren in de ruimte. Dat er een kist met stemmen onder een tafel word gezet lijkt me eerder te maken te hebben met loopruimte op de vloer te willen hebben.

Die kisten komen niet zomaar de kamer binnen, en zijn later herteld.
quote:
WATCH: Video footage from Georgia shows suitcases filled with ballots pulled from under a table AFTER supervisors told poll workers to leave room and 4 people stayed behind to keep counting votes
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 3 december 2020 @ 22:47:25 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196541353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Je zet jezelf te kijk door niet eens van basiskennis op de hoogte te zijn.
Dit is een forum voor mensen die het verkiezingsproces dacht ik, er komen historische feiten langs, live hearings waar mensen hun verhaal live vertellen. Je ziet nieuwe ontwikkelingen.

Dit is geschiedenis en wat lees je hier? Aanvallen op mij als persoon, reacties als LOL COPE en drumpf bad, fraudeur etc.
GEEN BEWIJS DEBUNKED!

wat een diep.triest.nivo.
#rememberfrankfurt!
  donderdag 3 december 2020 @ 22:48:22 #191
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196541376
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:43 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Yep klopt, die andere user, pleun? wilde weten waar dit over ging vandaar dat ik dat noemde
Dat was in deze context.

quote:
Wat ook niet heeft geholpen is het feit dat er maximaal geprofiteerd werd van de pandemie door mail in voting er doorheen te drukken ondanks dat Fauci verkondigde dat persoonlijk stemmen gewoon veilig was mits er aan de voorwaarden voldaan werd.
Waarbij de suggestie doorschemert dat er ineens meer mogelijk was

quote:
Kun je dit nog even toelichten? Wie drukte mail in voting er doorheen en op welke manier? Welke wetten hebben ze aangepast?
Deze vraag stelde dan ook de kwestie aan de kaak welke wetten er waren aangepast om maximaal te kunnen profiteren.

Dit ging niet over PA, daar is ook geen wet aangepast. Daar is een andere interpretatie gegeven aan een bestaande wet. En dat is teruggedraaid
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196541383
edit nm het is verduidelijkt
  donderdag 3 december 2020 @ 22:49:30 #193
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196541402
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Dat mag in de rechtbank worden verklaard toch?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196541421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ben jij een troll?
Als je nu nog volhoudt dat mail in voting geen veiligheids problemen heeft dan ben je gewoon blind of kwaadaardig
Ah, projectie.
Standaard Trumpiaans gedrag.
.
pi_196541433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:49 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dat mag in de rechtbank worden verklaard toch?
Ja, lijkt me wel, de video footage was volgens de dame pas sinds gisteren beschikbaar
  donderdag 3 december 2020 @ 22:51:28 #196
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_196541452
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]


[..]

En waarom zouden supervisors mensen vragen de ruimte te verlaten, maar vervolgens weg gaan zonder te checken of iedereen vertrokken is?

Dat zijn of hele slechte supervisors, of het is weer het zoveelste lulverhaal en er waren geen "supervisors" die "riepen" dat de mensen moeten "vertrekken".

Ik zet graag geld in op het laatste.
pi_196541464
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]


[..]

Het is duidelijk hoor. Maar je snapt toch ook wel dat bewijs niet zo werkt? Je laat een filmpje zien en de context moet je dan los daarvan geven?

Dus het alsof je een filmpje zonder geluid laat zien waarbij 2 mensen tegenover elkaar staan en met elkaar praten. "Pietje heeft mij met de dood bedreigd, dat zie je op dit filmpje zonder geluid".
pi_196541498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Je zet jezelf te kijk door niet eens van basiskennis op de hoogte te zijn.
Dit is een forum voor mensen die het verkiezingsproces dacht ik, er komen historische feiten langs, live hearings waar mensen hun verhaal live vertellen. Je ziet nieuwe ontwikkelingen.

Dit is geschiedenis en wat lees je hier? Aanvallen op mij als persoon, reacties als LOL COPE en drumpf bad, fraudeur etc.
GEEN BEWIJS DEBUNKED!

wat een diep.triest.nivo.
Je begrijpt toch zelf ook wel dat de vergaande fraudeclaims en filmpjes die je post als doel hebben om zand in de motor te strooien? Hard bewijs blijft echter uit. In plaats daarvan wordt zoveel mogelijk twijfel gezaaid, met als doel de hele uitslag aan het wankelen te brengen. Team Trump hoopt dat hem vervolgens alsnog een tweede termijn wordt gegund door ofwel de SC of het Congres.

Het doel is niet om grootschalige verkiezingsfraude te bewijzen. Waarom denk je dat al die 'schokkende verklaringen' die jij hier al weken post niet in de rechtbank naar voren worden gebracht? Omdat ze geen daar geen stand houden.

Probeer nou gewoon eens in te zien dat je voor de gek wordt gehouden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196541571
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je begrijpt toch zelf ook wel dat de vergaande fraudeclaims en filmpjes die je post als doel hebben om zand in de motor te strooien? Hard bewijs blijft echter uit. In plaats daarvan wordt zoveel mogelijk twijfel gezaaid, met als doel de hele uitslag aan het wankelen te brengen. Team Trump hoopt dat hem vervolgens alsnog een tweede termijn wordt gegund door ofwel de SC of het Congres.

Het doel is niet om grootschalige verkiezingsfraude te bewijzen. Waarom denk je dat al die 'schokkende verklaringen' die jij hier al weken post niet in de rechtbank naar voren worden gebracht? Omdat ze geen daar geen stand houden.

Probeer nou gewoon eens in te zien dat je voor de gek wordt gehouden.
Verklaringen + video die het bevestigd
wil je een VR clip hebben van het moment in minimaal 8k resolutie?
Moet er CNN in de hoek staan?
Geloof je het alleen als iemand anders zegt dat het echt is?

Ik denk dat je het gewoon niet WIL geloven
pi_196541575
Ik denk dat het vooral bedoeld is om mensen warm te maken voor Trump 2024.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')