Ik heb geen idee, zag het staan bij Bas, volgens mij zijn de enige 2, Cemal en Romy die al zo vaak in korte tijd zijn verhuisd, je zou dus zeggen dat het om hun moet gaan, maar heb het van hun kant nog niet bevestigd gezienquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de 5e keer Romy en Cemal?
Weer terug naar het westen?
Ja vond ik ook vreemd gezicht in combi met haar verhaal erbijquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
Dan zou ik toch niet zo op de grond gaan zitten op die koude tegels
Raar kind...quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
Dan zou ik toch niet zo op de grond gaan zitten op die koude tegels
Leuke serie!quote:
Ja vond ik ook wel 😉 en ik vind Gerrit dit ook leuk doen, dit ligt hem echt wel 👍quote:
Hij heeft ook 'beppen met' Jessie en Bokworst zag ikquote:Op woensdag 9 december 2020 11:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel 😉 en ik vind Gerrit dit ook leuk doen, dit ligt hem echt wel 👍
Kloptquote:Op donderdag 10 december 2020 10:46 schreef Korak het volgende:
[..]
Hij heeft ook 'beppen met' Jessie en Bokworst zag ik
Bokworst was hilarischquote:Op donderdag 10 december 2020 14:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kloptmet bokworst heb ik niet gekeken, toen die man erin kwam was ik snel weer klaar met utopia, wat een Jan doedel is dat
Bij dat huizenfilmpje kwam die ook in de chat, er waren er meer die bokworst niet leuk vonden![]()
Big Brother 2021quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef Korak het volgende:
BB
Fans kunnen de gebeurtenissen 24/7 volgen via livestreams op twee kanalen op Videoland. De dagelijkse uitzending is om 21.30 uur bij RTL5 en ook op Videoland. ,,Wat er op maandag gebeurt, is dan dinsdagavond op televisie te zien.”
https://www.ad.nl/show/ex(...)5-camera-s~a68b9b4a/
Zenks!quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 00:12 schreef DaniqueV het volgende:
En het zal ook weer niet, Romy komt weer met wat nieuws....
Wisselvallig als de pest, volgens mij is die vorige webshop ook weer van de baan.
Op naar weer een webshop![]()
Ben benieuwd wanneer ze weer gaan verhuizen![]()
[ afbeelding ]
BTW valt mij nu op dat ze dat zondagprogramma niet meer in haar bio heeft staan.![]()
quote:
haha snap hetquote:Op donderdag 17 december 2020 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit komt van Isa af hoor, not me!![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, ze heeft het niet echt over een film met een gelukkig einde zo te lezenquote:
Blijft de vraag of ze hem nu aanbied of wil ontvangenquote:Op donderdag 17 december 2020 21:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, ze heeft het niet echt over een film met een gelukkig einde zo te lezen
Ja! goeie! zou het haar bijna gaan vragen hahahaahaquote:Op donderdag 17 december 2020 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijft de vraag of ze hem nu aanbied of wil ontvangen
Ik hoop voor haar dat het helemaal goed gaat deze keerquote:
Me2quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat het helemaal goed gaat deze keer
Zo, daar is ze dan; Mikky, wel een leuke naam!quote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een bos haarquote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 16:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zo, daar is ze dan; Mikky, wel een leuke naam!
16 December is een perfecte geboortedag, das ook de mijne.
Hopelijk wordt de 'fadurr' een beetje bescheidener vanaf nu
quote:
Verwekt in Disneyland door een Goofy dan is Mikky een logische naam.quote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne Kerst mootiequote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef mootie het volgende:
Wat een sneu gedoe weer.
Mooi kindje, tof haar, gefeliciteerd!
Ach wat leuk, heb het al die tijd hier gevolgd maar had niet door dat het al zo snel zou gebeuren.quote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Same here, Saskia was schijnbaar erg snel zwangerquote:Op maandag 21 december 2020 09:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ach wat leuk, heb het al die tijd hier gevolgd maar had niet door dat het al zo snel zou gebeuren.
Wtf gebeurde daar met zijn ogenquote:Op maandag 21 december 2020 22:48 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was geen fotobewerking van mij hoor, deed die allemaal zelfquote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:15 schreef DaniqueV het volgende:
Op links Jessie, op rechts zijn dochtertje.
Volgens moeder Jessie lijken ze veel op elkaar
[ afbeelding ]
NU bij de meeste nog de filter erafquote:Op woensdag 23 december 2020 20:24 schreef pullup het volgende:
Ook weer eens van prive af
[ afbeelding ]
Testen in Amsterdam?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:37 schreef pullup het volgende:
Tsjoek laat zich testen voor kerst, denkt 40 min later dat hij negatief isen een veilige kerst kan vieren en rost meteen naar de Mac
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nah, hij woont natuurlijk ook gewoon in Amsterdamquote:Op woensdag 23 december 2020 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Testen in Amsterdam?
Zal toch niet dat hij 1 van de BB-bewoners zal zijn.
Naar ASD verhuisd dan, want hij woonde daar absoluut niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 06:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nah, hij woont natuurlijk ook gewoon in Amsterdam
Voordat ik de zin las zag ik het ook al, echt precies.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef DaniqueV het volgende:
Op de een of andere manier zie ik bij deze foto van Saskia, Chantal Janzen erin terug![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig, ik ben dus niet gekquote:Op donderdag 24 december 2020 11:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voordat ik de zin las zag ik het ook al, echt precies.
Zo dan! Die is er een stuk op vooruitgegaan.quote:
Ze zal wel een foto hebben gesmokkeld van van de zomer als ik ook die reactie ernaast ziequote:
Dat zal het zijn, echt vervelend. Zie nu ook die opmerking over mooi weer in december dussss duidelijkquote:Op zondag 3 januari 2021 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zal wel een foto hebben gesmokkeld van van de zomer als ik ook die reactie ernaast zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn voorgevoel klopte schijnbaar na het zien van hun dochterjte, Saskia wilde graag een thuisbevalling maar het is uiteindelijk een spoed keizersnede geworden. Vandaar dat mooie gave koppie bij hun dochtertjeGelukkig is alles goed gegaan, hulde voor Saskia dat ze alweer zo snel op de been was, echt een bikkel!
![]()
Jess die piept dat er nog even snel voor hem energiedrankjes gehaald moet worden zodat hij wakker blijft![]()
![]()
ik zeg verstandig nu maar niets
![]()
Maar alles is gezond en goed gegaan, en de opa en oma van Jessie, mag ik ze adopterenwat een ontzettend leuke mensen zijn dit.
4 generaties, dat Jessie dit zich goed mag realiseren en koesteren,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat ze allemaal maar lang, gezond en gelukkig mogen leven
[ Bericht 3% gewijzigd door DaniqueV op 05-01-2021 04:32:12 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 04:12 schreef DaniqueV het volgende:
Eigenlijk geheel tegen mijn principes in , oké ben ook maar een mens. Het bevalingsverhaal van Saskia was in de laatste vlog te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn voorgevoel klopte schijnbaar na het zien van hun dochterjte, Saskia wilde graag een thuisbevalling maar het is uiteindelijk een spoed keizersnede geworden. Vandaar dat mooie gave koppie bij hun dochtertjeGelukkig is alles goed gegaan, hulde voor Saskia dat ze alweer zo snel op de been was, echt een bikkel!
![]()
Jess die piept dat er nog even snel voor hem energiedrankjes gehaald moet worden zodat hij wakker blijft![]()
![]()
ik zeg verstandig nu maar niets
![]()
Maar alles is gezond en goed gegaan, en de opa en oma van Jessie, mag ik ze adopterenwat een ontzettend leuke mensen zijn dit.
4 generaties, dat Jessie dit zich goed mag realiseren en koesteren,Een spoedkeizersnede nog wel, blij voor ze dat alles goed is gegaan. Ik lees het graag maar blijf iets tegen die Jessie hebben ach ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat ze allemaal maar lang, gezond en gelukkig mogen leven
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wilde ze thuis in bad bevallen toch?
Ja same here, had ook niet eerder een vlog gekeken maar dit ging over de bevalling en won mijn nieuwsgierigheid ervan dit keerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een spoedkeizersnede nog wel, blij voor ze dat alles goed is gegaan. Ik lees het graag maar blijf iets tegen die Jessie hebben ach ja.
Ja volgens mij wilde ze thuis in bad bevallen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:
Maakt mij niet uit wat, ik kijk hier altijd evenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:11 schreef pullup het volgende:
Mocht je nieuwsgierig zijn naar wat lui die ik ben vergeten meld het hierkijk ik voor je of ze nog niet op prive staan
Soms denk je dat ze het liever niet willen hebbenquote:
Niet overdrijven hèquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
Batsy dan maar>Voor Chanel, veel Batsy
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee ik sla deze overquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volg je BB wel ? Nóg meer Rls social media om te volgen![]()
quote:
quote:
Ik denk het niet eigenlijk, zie hem alleen met dat kind frottenquote:
Nou dat dacht ik eerst ook maar bij nadere bestudering is het volgens mij, hij laat weer voor zich werken?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:39 schreef pullup het volgende:
Zozo gaat ie aan het werk?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het logischer dan dat die gast gaat werkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik eerst ook maar bij nadere bestudering is het volgens mij, hij laat weer voor zich werken?
Dat Divimove is een studio/talenten bureau waar je je in kan laten schrijven en zij voor jou aan de slag gaan om meer bekendheid te krijgen?
Ik vraag me dan af wrom Saskia en zijn mam kleef aan, trots op hem zijn met zo'n inschrijving![]()
Of ik zie het verkeerd, dat kan natuurlijk ook nog![]()
Ja. maar ben bang dat hij tot op late leeftijd gepamperd wilt worden en andere het werk laten doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het logischer dan dat die gast gaat werken
Wat een ladelichtersquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja. maar ben bang dat hij tot op late leeftijd gepamperd wilt worden en andere het werk laten doen
Nog een stukje tekst op die website
Samen zullen we flexibele, toekomstgerichte strategieën ontwikkelen die je carrière als artiest naar een hoger niveau brengen en je in de voorhoede plaatsen van de nieuwste bewegingen op sociale media.
Onze gepartnerde sociale beïnvloeders en kunstenaars komen uit alle lagen van de bevolking - alle verticals, subculturen en niches - uit meer dan 12 markten in Europa. Ons team van meer dan 250 mensen is geboren op social media en is gegroeid en heeft expertise op meerdere platforms ontwikkeld die we onze partners bieden via artiestenbeheer en -advies, beheer van digitale rechten, influencer-marketing, social media-strategie, contentcreatie en technische ondersteuning. Word lid van het eerste Europese talentenbureau!
Ping ping, wat zal het kosten, dat is niet terug te vinden op de websitequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kan het Vlemmix topic niet meer vinden, dus in dit topic:
https://www.telegraaf.nl/(...)diep-in-de-problemen
Johan Vlemmix nu in eenmanspartij: ’Ik zit behoorlijk diep in de problemen’
Even geen slingers en ballonnen aan de muur bij De Feestpartij van Johan Vlemmix. De politicus in spé heeft zich namelijk flink in de nesten gewerkt, waardoor hij nu nog maar in zijn eentje op de kieslijst staat. Door problemen binnen de partij wilde de Brabantse ondernemer eigenlijk de handdoek in de ring gooien, maar dat ging niet zoals gepland. „Ik zit behoorlijk diep in de problemen.”
Er waren wat mensen bij de partij die hun best niet meer deden en van de lijst wilden”, vertelt Vlemmix aan het ANP. „Uiteindelijk was er zo veel gedoe, dat ik dacht: ’hier kan ik de oorlog niet mee winnen, ik stop ermee.’”
Wanneer een kieslijst niet compleet of in orde is, krijgt de partij het ’inschrijfgeld’ terug. En dus ging Vlemmix alleen, met een volledig lege kandidatenlijst, naar de kiesraad om zo zijn partij ’ongedaan’ te maken. „Maar toen werd de partij opeens goedgekeurd en stond er, behalve ikzelf, niemand meer op de lijst. En dat was nu net niet de bedoeling.”
Asieldierentuin
Dat vindt Vlemmix jammer, want er waren ook veel mensen die wél flink hun best deden voor De Feestpartij. „Maar nu ben ik dus in m’n eentje. Al is dat eigenlijk ook wel prima”, realiseert hij zich. „Ik ga er toch niet vanuit dat ik meer dan één zetel hal. En uiteindelijk ben ik toch het grootste feestvarken van iedereen en hoef ik me lekker niet meer aan te passen.”
Er waren namelijk al wat partijpunten waar de rest het niet mee eens was. „Zoals tienduizend euro voor alle Nederlanders, om zo de coronacrisis een beetje te compenseren. En een dierentuin met asieldieren”, vertelt hij. „Dan kan je een leuk uitje maken en als je een lief dier ziet, kan die gelijk mee naar huis.”
Echt ook niets veranderdquote:
LOLquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt ook niets veranderd
Er waren wat mensen bij de partij die hun best niet meer deden en van de lijst wilden”, vertelt Vlemmix aan het ANP. „Uiteindelijk was er zo veel gedoe, dat ik dacht: ’hier kan ik de oorlog niet mee winnen, ik stop ermee.’”
Ik denk dat ie Liesbeth en Alsido weer had opgetrommeld, of in ieder geval compleet vergelijkbare types
Zijn online caféquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
@:pearlbitch zou het ook prachtig vinden
denk niet dat dat gaat lukken als je je eigen medewerkers afbrand, daar staat hij om bekendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
John de Mol gaat zich voorlopig niet meer wagen aan een realityprogramma. „In dat genre is momenteel al heel veel. "
De mediamagnaat laat weten grote plannen te hebben voor het komende jaar. „Wij gaan alleen al dit jaar, buiten Marble Mania, vijf hele grote projecten doen”
John de Mol heeft voor zichzelf nog grote dromen. „Tien jaar geleden riep ik: ’Ik wil een Emmy winnen.’ nou daar heb ik er inmiddels vijf van staan, maar ja, steeds met The Voice. Ik wil er nog wel een winnen met een ander programma. Ik wil ook nog een keer de Televizier-Ring winnen, ik wil nog tien programma’s maken die door de grens van twee miljoen kijkers heen gaan.”
https://www.telegraaf.nl/(...)en-er-niet-kapot-van
En de stagiaires moeten hun tijd daar vol maken.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk niet dat dat gaat lukken als je je eigen medewerkers afbrand, daar staat hij om bekend
ook datquote:Op zondag 7 februari 2021 16:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En de stagiaires moeten hun tijd daar vol maken.
GENIETEN HOOR ONS VLINDEUWRTJEquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:04 schreef pullup het volgende:
Voor de echte liefhebbers ( @:dkup) Batsy in bikini in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even gecheckt op zijn instaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Baldr schijnt mee te doen aan een of ander programma over seks op discovery+ (op 2:24 zie je hem en zijn vrouw)
Gelukkig heb ik geen abonnement
Tammy?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
Geen geile foto’s meer van die geile bimbo dwerg met die dikke nep tieten en nog veel meer die drie dagen in Utopia heeft gezeten met?
Ze woonde in Haarlem
Weet bij god dat account niet meer te vindenquote:
ik dacht dat de kinderbijslag binnen wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |