abonnement Unibet Coolblue
pi_197754783
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197754915


Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197754962


Op muziek van Phil Collins - in the air tonight

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197755084






Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197781764






https://www.facebook.com/DivimoveNederland/

https://www.divimove.com/

[ Bericht 9% gewijzigd door DaniqueV op 02-02-2021 18:15:09 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197809438
Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
pi_197820967
Goed verhaal

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197820999
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197821043
Zozo gaat ie aan het werk? :D _O-

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197821133
Fay imitatie

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197821163
Flinke baard

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197821198
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197821215
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197821292
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197822230
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:39 schreef pullup het volgende:
Zozo gaat ie aan het werk? :D _O-

[ afbeelding ]
Nou dat dacht ik eerst ook maar bij nadere bestudering is het volgens mij, hij laat weer voor zich werken?
Dat Divimove is een studio/talenten bureau waar je je in kan laten schrijven en zij voor jou aan de slag gaan om meer bekendheid te krijgen?
Ik vraag me dan af wrom Saskia en zijn mam kleef aan, trots op hem zijn met zo'n inschrijving :?

Of ik zie het verkeerd, dat kan natuurlijk ook nog :@ _O-

Word lid van het eerste Europese talentenbureau
In een steeds veranderende digitale sfeer is onze toewijding aan u de enige constante. Sinds 2012 zijn we pioniers in influencer marketing en loopbaanontwikkeling. Tegenwoordig beheren we Europa's # 1 talentbureau en werken we nauw samen met sociale beïnvloeders en artiesten, waardoor ze hun persoonlijkheidsmerken online en offline kunnen versterken.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197822314
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Nou dat dacht ik eerst ook maar bij nadere bestudering is het volgens mij, hij laat weer voor zich werken?
Dat Divimove is een studio/talenten bureau waar je je in kan laten schrijven en zij voor jou aan de slag gaan om meer bekendheid te krijgen?
Ik vraag me dan af wrom Saskia en zijn mam kleef aan, trots op hem zijn met zo'n inschrijving :?

Of ik zie het verkeerd, dat kan natuurlijk ook nog :@ _O-
Ik vind het logischer dan dat die gast gaat werken _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197822356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik vind het logischer dan dat die gast gaat werken _O-
Ja. maar ben bang dat hij tot op late leeftijd gepamperd wilt worden en andere het werk laten doen :X

Nog een stukje tekst op die website

Samen zullen we flexibele, toekomstgerichte strategieën ontwikkelen die je carrière als artiest naar een hoger niveau brengen en je in de voorhoede plaatsen van de nieuwste bewegingen op sociale media.
Onze gepartnerde sociale beïnvloeders en kunstenaars komen uit alle lagen van de bevolking - alle verticals, subculturen en niches - uit meer dan 12 markten in Europa. Ons team van meer dan 250 mensen is geboren op social media en is gegroeid en heeft expertise op meerdere platforms ontwikkeld die we onze partners bieden via artiestenbeheer en -advies, beheer van digitale rechten, influencer-marketing, social media-strategie, contentcreatie en technische ondersteuning. Word lid van het eerste Europese talentenbureau!
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197822398
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja. maar ben bang dat hij tot op late leeftijd gepamperd wilt worden en andere het werk laten doen :X

Nog een stukje tekst op die website

Samen zullen we flexibele, toekomstgerichte strategieën ontwikkelen die je carrière als artiest naar een hoger niveau brengen en je in de voorhoede plaatsen van de nieuwste bewegingen op sociale media.
Onze gepartnerde sociale beïnvloeders en kunstenaars komen uit alle lagen van de bevolking - alle verticals, subculturen en niches - uit meer dan 12 markten in Europa. Ons team van meer dan 250 mensen is geboren op social media en is gegroeid en heeft expertise op meerdere platforms ontwikkeld die we onze partners bieden via artiestenbeheer en -advies, beheer van digitale rechten, influencer-marketing, social media-strategie, contentcreatie en technische ondersteuning. Word lid van het eerste Europese talentenbureau!

Wat een ladelichters _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197822420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat een ladelichters _O-
Ping ping, wat zal het kosten, dat is niet terug te vinden op de website 8-)

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:40:40 #220
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_197840645
Kan het Vlemmix topic niet meer vinden, dus in dit topic:

https://www.telegraaf.nl/(...)diep-in-de-problemen

Johan Vlemmix nu in eenmanspartij: ’Ik zit behoorlijk diep in de problemen’

Even geen slingers en ballonnen aan de muur bij De Feestpartij van Johan Vlemmix. De politicus in spé heeft zich namelijk flink in de nesten gewerkt, waardoor hij nu nog maar in zijn eentje op de kieslijst staat. Door problemen binnen de partij wilde de Brabantse ondernemer eigenlijk de handdoek in de ring gooien, maar dat ging niet zoals gepland. „Ik zit behoorlijk diep in de problemen.”

Er waren wat mensen bij de partij die hun best niet meer deden en van de lijst wilden”, vertelt Vlemmix aan het ANP. „Uiteindelijk was er zo veel gedoe, dat ik dacht: ’hier kan ik de oorlog niet mee winnen, ik stop ermee.’”

Wanneer een kieslijst niet compleet of in orde is, krijgt de partij het ’inschrijfgeld’ terug. En dus ging Vlemmix alleen, met een volledig lege kandidatenlijst, naar de kiesraad om zo zijn partij ’ongedaan’ te maken. „Maar toen werd de partij opeens goedgekeurd en stond er, behalve ikzelf, niemand meer op de lijst. En dat was nu net niet de bedoeling.”
Asieldierentuin

Dat vindt Vlemmix jammer, want er waren ook veel mensen die wél flink hun best deden voor De Feestpartij. „Maar nu ben ik dus in m’n eentje. Al is dat eigenlijk ook wel prima”, realiseert hij zich. „Ik ga er toch niet vanuit dat ik meer dan één zetel hal. En uiteindelijk ben ik toch het grootste feestvarken van iedereen en hoef ik me lekker niet meer aan te passen.”

Er waren namelijk al wat partijpunten waar de rest het niet mee eens was. „Zoals tienduizend euro voor alle Nederlanders, om zo de coronacrisis een beetje te compenseren. En een dierentuin met asieldieren”, vertelt hij. „Dan kan je een leuk uitje maken en als je een lief dier ziet, kan die gelijk mee naar huis.”
pi_197840791
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kan het Vlemmix topic niet meer vinden, dus in dit topic:

https://www.telegraaf.nl/(...)diep-in-de-problemen

Johan Vlemmix nu in eenmanspartij: ’Ik zit behoorlijk diep in de problemen’

Even geen slingers en ballonnen aan de muur bij De Feestpartij van Johan Vlemmix. De politicus in spé heeft zich namelijk flink in de nesten gewerkt, waardoor hij nu nog maar in zijn eentje op de kieslijst staat. Door problemen binnen de partij wilde de Brabantse ondernemer eigenlijk de handdoek in de ring gooien, maar dat ging niet zoals gepland. „Ik zit behoorlijk diep in de problemen.”

Er waren wat mensen bij de partij die hun best niet meer deden en van de lijst wilden”, vertelt Vlemmix aan het ANP. „Uiteindelijk was er zo veel gedoe, dat ik dacht: ’hier kan ik de oorlog niet mee winnen, ik stop ermee.’”

Wanneer een kieslijst niet compleet of in orde is, krijgt de partij het ’inschrijfgeld’ terug. En dus ging Vlemmix alleen, met een volledig lege kandidatenlijst, naar de kiesraad om zo zijn partij ’ongedaan’ te maken. „Maar toen werd de partij opeens goedgekeurd en stond er, behalve ikzelf, niemand meer op de lijst. En dat was nu net niet de bedoeling.”
Asieldierentuin

Dat vindt Vlemmix jammer, want er waren ook veel mensen die wél flink hun best deden voor De Feestpartij. „Maar nu ben ik dus in m’n eentje. Al is dat eigenlijk ook wel prima”, realiseert hij zich. „Ik ga er toch niet vanuit dat ik meer dan één zetel hal. En uiteindelijk ben ik toch het grootste feestvarken van iedereen en hoef ik me lekker niet meer aan te passen.”

Er waren namelijk al wat partijpunten waar de rest het niet mee eens was. „Zoals tienduizend euro voor alle Nederlanders, om zo de coronacrisis een beetje te compenseren. En een dierentuin met asieldieren”, vertelt hij. „Dan kan je een leuk uitje maken en als je een lief dier ziet, kan die gelijk mee naar huis.”
_O- _O- _O-

Prachtig!! :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:48:32 #222
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_197840846
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:46 schreef pullup het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Prachtig!! :D
Ja!!!
Johan Vlemmix O+
pi_197840903
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:48 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ja!!!
Johan Vlemmix O+
Echt ook niets veranderd

Er waren wat mensen bij de partij die hun best niet meer deden en van de lijst wilden”, vertelt Vlemmix aan het ANP. „Uiteindelijk was er zo veel gedoe, dat ik dacht: ’hier kan ik de oorlog niet mee winnen, ik stop ermee.’”

Ik denk dat ie Liesbeth en Alsido weer had opgetrommeld, of in ieder geval compleet vergelijkbare types _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:07:25 #224
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_197841377
Ja, Johan heeft na zijn verhuizing veel opgeruimd, weggegeven en verkocht, maar heeft de Vlemmix studio bar gelukkig nog, daar zouden op anderhalve meter zo Liesbeth, Waterkoker en Alsido weer kunnen zitten.

3 februari 2021, 20:56 uur
Alles dicht door corona en toch positief blijven, zelfs voor Johan Vlemmix een uitdaging
Met alle negatieve vooruitzichten rond de verspreiding van coronavirusvarianten en de economische malaise, zien veel Nederlanders het somber in. Toch blijft rasoptimist Johan Vlemmix de toekomst positief inzien. "Dadelijk wordt het feest."

De Eindhovenaar werd zwaar getroffen door de coronamaatregel om alle horecazaken vanaf oktober te sluiten. "Ik heb zelf een paar horecazaken, die moesten allemaal dicht," vertelt hij aan Hart van Nederland.
Bezig blijven
"Maar ik ben nu weer heerlijk bezig," vertelt hij over zijn nieuwe project. "Het gekke is: ik kom nog steeds tijd tekort. Ik heb net een oud-Hollandse vloer gelegd in mijn nieuwe online feestcafé. Ik wist helemaal niet dat ik dat kon!"

Aan de gang blijven, dat is het belangrijkste om deze lockdown door te komen, merkt Vlemmix. "Je moet iets van je leven maken."

Dat hoeft volgens hem ook niets te kosten. "Er zijn zoveel mooie dingen te doen in Nederland die geen geld kosten. Zoals wandelen en genieten van de natuur."

Toch vindt het feestbeest uit de lichtstad dat de persconferenties steeds minder een licht aan het eind van de tunnel scheppen. "We krijgen van alles over ons heen: De Britse, Braziliaanse en Afrikaanse variant. Het is best wel donker voor ons allemaal."

Daarom is het belangrijk om overal iets positiefs in te blijven zien, tipt hij, ook al vindt hij het zelf ook een uitdaging. "Bedenk: het wordt dadelijk feest. Het duurt allemaal wat langer, maar er is toch een lichtje aan het eind van de duisternis."

10.000 euro
Om dat voor elkaar te krijgen kan de overheid ook meehelpen, vindt Vlemmix. Hij is nummer zeven op de lijst van de Feestpartij, die erop is gericht om mensen in deze tijd juist weer zin in het leven te geven. Een van zijn belangrijkste strijdpunten is om Nederlanders een stimulans te geven. "Alle Nederlanders boven de 18 jaar moeten 10.000 euro krijgen. 60 procent van de mensen gaat het meteen uitgeven. Het maakt ook niet uit waar je het aan opmaakt, je trekt mensen weer uit het slop, en dan gaat iedereen weer lachen."

Hij legt uit waarom we ons weinig zorgen hoeven te maken over het kostenplaatje van 113 miljard euro: "Je geeft de economie een megaboost, en het komt weer terug via de belastingen."

https://www.hartvannederl(...)mmix-corona-positief
pi_197842493
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197842508
@Pearlbitch zou het ook prachtig vinden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:33:09 #227
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_197843453
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Echt ook niets veranderd

Er waren wat mensen bij de partij die hun best niet meer deden en van de lijst wilden”, vertelt Vlemmix aan het ANP. „Uiteindelijk was er zo veel gedoe, dat ik dacht: ’hier kan ik de oorlog niet mee winnen, ik stop ermee.’”

Ik denk dat ie Liesbeth en Alsido weer had opgetrommeld, of in ieder geval compleet vergelijkbare types _O-
LOL _O-
Ik dacht aanvankelijk dat ik een bericht over FVD zat te lezen. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:37:54 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_197843519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
@:pearlbitch zou het ook prachtig vinden
Zijn online café ^O^
Maar ik heb alle hoop inmiddels laten varen dat er wat van zijn mooie plannen terechtkomt. Hij springt van de hak op de tak, bijt zich ergens in vast, tot hij weer iets tegenkomt dat interessanter is en dan is dát het weer helemaal... voor eventjes. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 6 februari 2021 @ 02:01:08 #229
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197845664
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:44 schreef pullup het volgende:
Flinke baard

[ afbeelding ]
Lijkt wel Mocro Maffia
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_197846428
Batsy is haar kledingkast aan het leegmaken

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 13:19:29 #231
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_197850372
John de Mol gaat zich voorlopig niet meer wagen aan een realityprogramma. „In dat genre is momenteel al heel veel. "
De mediamagnaat laat weten grote plannen te hebben voor het komende jaar. „Wij gaan alleen al dit jaar, buiten Marble Mania, vijf hele grote projecten doen”
John de Mol heeft voor zichzelf nog grote dromen. „Tien jaar geleden riep ik: ’Ik wil een Emmy winnen.’ nou daar heb ik er inmiddels vijf van staan, maar ja, steeds met The Voice. Ik wil er nog wel een winnen met een ander programma. Ik wil ook nog een keer de Televizier-Ring winnen, ik wil nog tien programma’s maken die door de grens van twee miljoen kijkers heen gaan.”
https://www.telegraaf.nl/(...)en-er-niet-kapot-van
pi_197874216
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
John de Mol gaat zich voorlopig niet meer wagen aan een realityprogramma. „In dat genre is momenteel al heel veel. "
De mediamagnaat laat weten grote plannen te hebben voor het komende jaar. „Wij gaan alleen al dit jaar, buiten Marble Mania, vijf hele grote projecten doen”
John de Mol heeft voor zichzelf nog grote dromen. „Tien jaar geleden riep ik: ’Ik wil een Emmy winnen.’ nou daar heb ik er inmiddels vijf van staan, maar ja, steeds met The Voice. Ik wil er nog wel een winnen met een ander programma. Ik wil ook nog een keer de Televizier-Ring winnen, ik wil nog tien programma’s maken die door de grens van twee miljoen kijkers heen gaan.”
https://www.telegraaf.nl/(...)en-er-niet-kapot-van
denk niet dat dat gaat lukken als je je eigen medewerkers afbrand, daar staat hij om bekend
Make trouble not war
  zondag 7 februari 2021 @ 16:05:41 #233
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_197874249
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

denk niet dat dat gaat lukken als je je eigen medewerkers afbrand, daar staat hij om bekend
En de stagiaires moeten hun tijd daar vol maken.
pi_197874276
Kleine Batsy

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197874291
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 16:05 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

En de stagiaires moeten hun tijd daar vol maken.
ook dat
Make trouble not war
pi_197874301
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919352
Voor de echte liefhebbers ( @DKUp) Batsy in bikini in de sneeuw


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919361
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919364
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919371
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919380
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919392
Nog steeds aan het vreten _O-


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919399
\
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919407
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197919427
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197922103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:04 schreef pullup het volgende:
Voor de echte liefhebbers ( @:dkup) Batsy in bikini in de sneeuw

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GENIETEN HOOR ONS VLINDEUWRTJE :7
SOONY
pi_197938064
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

GENIETEN HOOR ONS VLINDEUWRTJE :7
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197938077
Die post nog steeds hetzelfde

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197938104
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197952720
Baldr schijnt mee te doen aan een of ander programma over seks op discovery+ (op 2:24 zie je hem en zijn vrouw)

Gelukkig heb ik geen abonnement :+
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')