LOLquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt ook niets veranderd
Er waren wat mensen bij de partij die hun best niet meer deden en van de lijst wilden”, vertelt Vlemmix aan het ANP. „Uiteindelijk was er zo veel gedoe, dat ik dacht: ’hier kan ik de oorlog niet mee winnen, ik stop ermee.’”
Ik denk dat ie Liesbeth en Alsido weer had opgetrommeld, of in ieder geval compleet vergelijkbare types
Zijn online caféquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
@:pearlbitch zou het ook prachtig vinden
denk niet dat dat gaat lukken als je je eigen medewerkers afbrand, daar staat hij om bekendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
John de Mol gaat zich voorlopig niet meer wagen aan een realityprogramma. „In dat genre is momenteel al heel veel. "
De mediamagnaat laat weten grote plannen te hebben voor het komende jaar. „Wij gaan alleen al dit jaar, buiten Marble Mania, vijf hele grote projecten doen”
John de Mol heeft voor zichzelf nog grote dromen. „Tien jaar geleden riep ik: ’Ik wil een Emmy winnen.’ nou daar heb ik er inmiddels vijf van staan, maar ja, steeds met The Voice. Ik wil er nog wel een winnen met een ander programma. Ik wil ook nog een keer de Televizier-Ring winnen, ik wil nog tien programma’s maken die door de grens van twee miljoen kijkers heen gaan.”
https://www.telegraaf.nl/(...)en-er-niet-kapot-van
En de stagiaires moeten hun tijd daar vol maken.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk niet dat dat gaat lukken als je je eigen medewerkers afbrand, daar staat hij om bekend
ook datquote:Op zondag 7 februari 2021 16:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En de stagiaires moeten hun tijd daar vol maken.
GENIETEN HOOR ONS VLINDEUWRTJEquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:04 schreef pullup het volgende:
Voor de echte liefhebbers ( @:dkup) Batsy in bikini in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |