Ik hoop voor haar dat het helemaal goed gaat deze keerquote:
Me2quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat het helemaal goed gaat deze keer
Zo, daar is ze dan; Mikky, wel een leuke naam!quote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een bos haarquote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 16:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zo, daar is ze dan; Mikky, wel een leuke naam!
16 December is een perfecte geboortedag, das ook de mijne.
Hopelijk wordt de 'fadurr' een beetje bescheidener vanaf nu
quote:
Verwekt in Disneyland door een Goofy dan is Mikky een logische naam.quote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne Kerst mootiequote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef mootie het volgende:
Wat een sneu gedoe weer.
Mooi kindje, tof haar, gefeliciteerd!
Ach wat leuk, heb het al die tijd hier gevolgd maar had niet door dat het al zo snel zou gebeuren.quote:Op zondag 20 december 2020 15:51 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Same here, Saskia was schijnbaar erg snel zwangerquote:Op maandag 21 december 2020 09:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ach wat leuk, heb het al die tijd hier gevolgd maar had niet door dat het al zo snel zou gebeuren.
Wtf gebeurde daar met zijn ogenquote:Op maandag 21 december 2020 22:48 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was geen fotobewerking van mij hoor, deed die allemaal zelfquote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:15 schreef DaniqueV het volgende:
Op links Jessie, op rechts zijn dochtertje.
Volgens moeder Jessie lijken ze veel op elkaar
[ afbeelding ]
NU bij de meeste nog de filter erafquote:Op woensdag 23 december 2020 20:24 schreef pullup het volgende:
Ook weer eens van prive af
[ afbeelding ]
Testen in Amsterdam?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:37 schreef pullup het volgende:
Tsjoek laat zich testen voor kerst, denkt 40 min later dat hij negatief isen een veilige kerst kan vieren en rost meteen naar de Mac
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nah, hij woont natuurlijk ook gewoon in Amsterdamquote:Op woensdag 23 december 2020 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Testen in Amsterdam?
Zal toch niet dat hij 1 van de BB-bewoners zal zijn.
Naar ASD verhuisd dan, want hij woonde daar absoluut niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 06:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nah, hij woont natuurlijk ook gewoon in Amsterdam
Voordat ik de zin las zag ik het ook al, echt precies.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef DaniqueV het volgende:
Op de een of andere manier zie ik bij deze foto van Saskia, Chantal Janzen erin terug![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig, ik ben dus niet gekquote:Op donderdag 24 december 2020 11:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voordat ik de zin las zag ik het ook al, echt precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |