abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196526816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik hoorde het op de radio. Die zeiden 'en'.
Dan hadden zij het fout.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 december 2020 @ 08:20:10 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196526822
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:17 schreef quirina het volgende:
Reken er maar niet op.
Ik reken ook nergens op. Heeft toch geen nut. Ik zie het vanzelf wel wat het wordt. Maar het zou wel leuk zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:18 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me niet dat ze miskleunen alvast op de agenda zetten voor augustus.
Dat zou wat zijn :D
Zie hier wel veel stukken terugkomen dat men vooral heel veel zegt "we weten het nog niet / het is onduidelijk" . Dat baart me wel zorgen. Ook al weet je niet precies welk vaccin wanneer precies komt, kan je wel een plan hebben van, als dit, dan dat.
Ik hoop vooral dat ze dat wel hebben, maar misschien niet communiceren (om welke reden dan ook)
  donderdag 3 december 2020 @ 08:20:31 #203
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196526826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan hadden zij het fout.
Of de krant had het fout.

Maar laten we ervan uitgaan dat de krant het goed heeft. Hoe controleer je dit precies?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196526829
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:12 schreef quirina het volgende:

[..]

Vind ik ook maar die mening mag je hier niet delen van sommigen.
Ja zomervakanties festivals alle leuke dingen gaan niet door volgend jaar.
Leuk vooruitzicht:(
Of ze gaan wel door maar de kans dat je corona krijgt is vrij reëel.
Het heeft tenslotte altijd om de ziekenhuizen gedraaid qua maatregelen.

Rare situatie krijg je dan.
blablablabla
pi_196526835
Kijk rtl nieuws nu. Zoveel dingen gingen er mis.
pi_196526854
En wintersport mag ook niet met de kerst.
Vrienden van me hadden Oostenrijk geboekt die zullen wel balen.
pi_196526856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Of de krant had het fout.

Maar laten we ervan uitgaan dat de krant het goed heeft. Hoe controleer je dit precies?
Ze hebben het over een proef. Mensen die daaraan meedoen, weten dat dit tot de voorwaarden behoort en laten zich dus testen. Hoe controleer je dat? Niet. Maar als je het niet doet en er loopt wat mis, is er grote kans dat ze weer moeten sluiten. Goede reden om wél mee te werken. En waarom zou men dat niet doen?
pi_196526864
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Of ze gaan wel door maar de kans dat je corona krijgt is vrij reëel.
Het heeft tenslotte altijd om de ziekenhuizen gedraaid qua maatregelen.

Rare situatie krijg je dan.
Hoezo? Dat is dezelfde situatie als deze zomer volgens mij. Vrijwel alles mag, zolang de ziekenhuizen maar niet vollopen.
pi_196526880
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:24 schreef quirina het volgende:
Dikke kans dat er tot en met de krokus niet geskiet kan worden. Zo goed gaat het overal niet. Ook duitsland vanmorgen weer meer besmettingen.
pi_196526888
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan zou de zorg ontlast zijn *O* en dan kunnen erdingen open *O*
En veel zaken zijn dan buiten *O* en .. en... feesten *O*

Zou wel leuk zijn als dat zo zou lopen O+
Hangt van de werkzaamheid van het vaccin bij de risicogroepen af. Die is meestal minder goed dan bij een gezond persoon. Als dat maar 50% blijkt te zijn kan de zorg nog flink belast worden zonder maatregelen.
pi_196526895
quote:
Dat had je in september al aan kunnen zien komen.
pi_196526909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hoezo? Dat is dezelfde situatie als deze zomer volgens mij. Vrijwel alles mag, zolang de ziekenhuizen maar niet vollopen.
Afgelopen zomer waren er amper besmettingen, zeker in de maanden juni en juli was het een tiende van wat we nu registreren.

En niet bijna alles mocht. Er waren tal van beperkingen, qua groepsgrootte, qua afstand, festivals gingen niet door enzovoort.

Dat is iets anders dan een situatie waarin besmettingen er niet meer toe doen omdat ze tenslotte toch de zorg niet belasten.
blablablabla
  donderdag 3 december 2020 @ 08:42:03 #213
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196526951
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

erdingen *O*

Erdinger *O* :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 3 december 2020 @ 08:43:20 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196526955
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
Erdinger *O* :9~
Ik klikte van schrik op de "rapporteer" button :')
pi_196527011
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik klikte van schrik op de "rapporteer" button :')
Maar die heb je niet verstuurd :P
pi_196527059
Afgelopen weekend trouwens heerlijk in een hotel geslapen, samen met m'n vriendin... jacuzzi in de kamer, drankjes gedaan in de bar, heerlijk gedineerd in het restaurant en 's ochtends een heerlijk ontbijtbuffet. Je moet toch wat als de restaurants en kroegen dicht zijn...
pi_196527077
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Afgelopen weekend trouwens heerlijk in een hotel geslapen, samen met m'n vriendin... jacuzzi in de kamer, drankjes gedaan in de bar, heerlijk gedineerd in het restaurant en 's ochtends een heerlijk ontbijtbuffet. Je moet toch wat als de restaurants en kroegen dicht zijn...
Groetjes vanuit de Hilton breakfast-room!!

Niks mis mee idd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196527087
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Afgelopen zomer waren er amper besmettingen, zeker in de maanden juni en juli was het een tiende van wat we nu registreren.

En niet bijna alles mocht. Er waren tal van beperkingen, qua groepsgrootte, qua afstand, festivals gingen niet door enzovoort.

Dat is iets anders dan een situatie waarin besmettingen er niet meer toe doen omdat ze tenslotte toch de zorg niet belasten.
Mijn punt is dat de reden voor die maatregelen wegvalt als er een vaccin is.
pi_196527093
quote:
fucking dom ook (tenzij gratis te annuleren)
pi_196527097
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:21 schreef quirina het volgende:
Kijk rtl nieuws nu. Zoveel dingen gingen er mis.
Behoorlijke beerput zo lijkt het..

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196527103
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Als er voldoende mensen gevaccineerd zijn bedoel je.
pi_196527155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Niet meteen toch? Dat gaat maanden, zo niet bijna heel 2021 innemen..
pi_196527185
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ligt eraan wanneer ze de teugels gaan laten vieren. Kan ook zo zijn dat de maatschappij voor een groot deel weer open gaat als de kwetsbaren een vaccin hebben gehad. Tel daarbij op dat het dan richting de zomer gaat en dan zou er al een hoop weer moeten kunnen mijns inziens. Als ik organisator van een festival was dan zou ik toch hoop hebben om in augustus weer een festival te kunnen organiseren.
pi_196527248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:13 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Ligt eraan wanneer ze de teugels gaan laten vieren. Kan ook zo zijn dat de maatschappij voor een groot deel weer open gaat als de kwetsbaren een vaccin hebben gehad. Tel daarbij op dat het dan richting de zomer gaat en dan zou er al een hoop weer moeten kunnen mijns inziens. Als ik organisator van een festival was dan zou ik toch hoop hebben om in augustus weer een festival te kunnen organiseren.
Massale evenementen met niet gevaccineerde groepen mensen zie ik dus echt niet zo snel gebeuren eigenlijk. En ik vraag me af wanneer we daadwerkelijk alle 'kwetsbaren' in de samenleving een vaccin hebben kunnen geven, je hebt het dan over vele miljoenen mensen.
pi_196527256
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het vaccineren van iedereen.
pi_196527265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoezo? Dit was al lang bekend. De hele wereld heeft het virus flink onderschat. Een beerput impliceert iets heel anders.
pi_196527289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hoezo? Dit was al lang bekend. De hele wereld heeft het virus flink onderschat. Een beerput impliceert iets heel anders.
En zo kan je lekker kritiekloos op weg naar een volgende pandemie.
pi_196527291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan hadden zij het fout.
Er was net op BNR een interview met Rob Jetten, die zei ook ‘en’. Bij aanvullende vragen was de test erna een dag of 2 dagen later, maar hij gaf wel aan dat je vooraf negatief getest en erna nog een keer getest moest worden.
  donderdag 3 december 2020 @ 09:26:29 #229
346939 Janneke141
pi_196527307
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Er was net op BNR een interview met Rob Jetten, die zei ook ‘en’. Bij aanvullende vragen was de test erna een dag of 2 dagen later, maar hij gaf wel aan dat je vooraf negatief getest en erna nog een keer getest moest worden.
Blijft de vraag wie dat gaat controleren. Het restaurant kan het in ieder geval niet. Moet je je vooraf bij de restaurantproefambtenaar gaan aanmelden als wil gaan uit eten?
pi_196527335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Er komt nu wel wat meer naar buiten, zie RTL nieuws..
  donderdag 3 december 2020 @ 09:31:20 #231
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196527378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Blijft de vraag wie dat gaat controleren. Het restaurant kan het in ieder geval niet. Moet je je vooraf bij de restaurantproefambtenaar gaan aanmelden als wil gaan uit eten?
Dit is toch een totaal onwerkbare situatie? ten eerste zijn die tests niet gratis, ten tweede vind ikhet nogal wat om je even 2 keer te laten testen.

Gevalletje van laten zien dat je voor versoepeling bent, maar zoveel randvoorwaarden scheppen dat het niet werkt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196527409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist. Ik zie er op zich nog steeds niets vreemds aan, overigens, behalve dat de NOS het kennelijk niet juist heeft weergegeven :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het gaat om experimenteren met het openen van restaurants.
Wat is iets wat je wil weten? In hoeverre restaurants bijdragen aan de verspreiding van het virus.
Hoe kun je dat onderzoeken? Door een goed testbeleid.

Het is niet dat ze nu alle restaurants zonder restricties open kunnen en willen gooien, maar ze willen onderzoeken in hoeverre het mogelijk is om ze op een veilige manier open te laten gaan.

Als het derhalve een test is, werk je daaraan mee, en werk je ook mee aan de controles die daarbij horen.
pi_196527420
Onder welke steen heeft Jetten gelegen?

quote:
Jetten wil dat geëxperimenteerd wordt met vooraf reserveren, mensen begeleiden naar de tafel in een goed geventileerde ruimte en alle bezoekers vooraf of achteraf testen op corona.
Dat eerste was al maanden het geval, het tweede doen ze in de meeste restaurants waar ik kom al van voor dat corona kwam. Dat is normaal. Tenzij je bij de McD gaat eten.
  donderdag 3 december 2020 @ 09:36:04 #234
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196527427
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist. Ik zie er op zich nog steeds niets vreemds aan, overigens, behalve dat de NOS het kennelijk niet juist heeft weergegeven :)
[..]

Wat is iets wat je wil weten? In hoeverre restaurants bijdragen aan de verspreiding van het virus.

Het is niet dat ze nu alle restaurants zonder restricties open kunnen en willen gooien, maar ze willen onderzoeken in hoeverre het mogelijk is om ze op een veilige manier open te laten gaan.

Als het derhalve een test is, werk je daaraan mee, en werk je ook mee aan de controles die daarbij horen.
Gaan we ook testen in hoeverre de Primark en de Intratuin bijdragen aan verspreiding dan?
  donderdag 3 december 2020 @ 09:38:51 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196527454
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit is toch een totaal onwerkbare situatie? ten eerste zijn die tests niet gratis, ten tweede vind ikhet nogal wat om je even 2 keer te laten testen.

Gevalletje van laten zien dat je voor versoepeling bent, maar zoveel randvoorwaarden scheppen dat het niet werkt.
Heeft totaal geen zin als horeca-ondernemer om onder dit soort regels open te gaan.
  donderdag 3 december 2020 @ 09:40:25 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196527466
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:31 schreef phpmystyle het volgende:

Maar is het ook bedoelt om elk restaurant zo open te krijgen of is het bedoelt om te kijken hoe besmettelijk een restaurant kan zijn?
pi_196527478
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat het risico hiervan op lange termijn is. Ik kan me goed voorstellen dat je als ondernemer na deze pandemie minder happig bent op risico nemen of flinke investeringen doen.
Ja dat ga je dus krijgen. We willen juist het investeren stimuleren (voorstel BIK is daar een voorbeeld van). Maar ik snap wel dat ondernemers door dit hele gebeuren, wat ik absoluut niet wil scharen in de categorie 'ondernemersrisico', terughoudender zijn.

Ik heb ook nog geen ondernemers in mijn bestand die wel oren hebben naar die BIK. Leuk initiatief, maar het vertrouwen is er gewoon niet. Niet alleen onder horeca ondernemers overigens.
pi_196527507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:35 schreef alpeko het volgende:
Onder welke steen heeft Jetten gelegen?
[..]

Dat eerste was al maanden het geval, het tweede doen ze in de meeste restaurants waar ik kom al van voor dat corona kwam. Dat is normaal. Tenzij je bij de McD gaat eten.
Ja, dat dacht ik dus ook toen ik dit las.
Buiten het verplichte testen zou er niets veranderen.
pi_196527512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Gaan we ook testen in hoeverre de Primark en de Intratuin bijdragen aan verspreiding dan?
Je vindt dit zelf echt een passende reactie?

Ongeacht of je vindt dat deze winkels al dan niet open zouden moeten zijn, gaat het over de horeca, die dicht is en daar problemen van ondervindt. Iemand geeft nu eindelijk aan dat er wellicht naar gekeken moet worden of dat anders kan, en dan is dit je reactie? Ik snap dat niet. Er wordt zoveel geklaagd over de hoe de horeca hard wordt geraakt, dat restaurants anders zijn dan kroegen, dat er meer maatwerk zou moeten komen in de oplossingen. Dan wordt er iets geopperd, en in plaats van dat als een mogelijke positieve stap in de goede richting te zien, wordt er meteen weer gewezen en geklaagd. Niet heel constructief.
  donderdag 3 december 2020 @ 09:44:49 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196527524
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar is het ook bedoelt om elk restaurant zo open te krijgen of is het bedoelt om te kijken hoe besmettelijk een restaurant kan zijn?
Denk vooral laten zien van Jetten dat D66 écht wil versoepelen zonder daarbij de coalitie tegen het hoofd te stoten. Iedereen denkt dat D66 de horeca wil open, maar tegelijkertijd kan dat niet onder zulke voorwaarden, en zal niemand Jetten iets verwijten.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 3 december 2020 @ 09:46:10 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196527537
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je vindt dit zelf echt een passende reactie?

Ongeacht of je vindt dat deze winkels al dan niet open zouden moeten zijn, gaat het over de horeca, die dicht is en daar problemen van ondervindt. Iemand geeft nu eindelijk aan dat er wellicht naar gekeken moet worden of dat anders kan, en dan is dit je reactie? Ik snap dat niet. Er wordt zoveel geklaagd over de hoe de horeca hard wordt geraakt, dat restaurants anders zijn dan kroegen, dat er meer maatwerk zou moeten komen in de oplossingen. Dan wordt er iets geopperd, en in plaats van dat als een mogelijke positieve stap in de goede richting te zien, wordt er meteen weer gewezen en geklaagd. Niet heel constructief.
De horeca heeft al lang en breed in het voorjaar allerlei maatregelen genomen om zaken coronaproof te maken. Meer nog dan winkels waarschijnlijk.

Gooi er in restaurants desnoods nog een mondkapje bij als je niet aan je tafel zit en gaan met die banaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door WheeledWarrior op 03-12-2020 09:51:28 ]
pi_196527546
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Er komt nu wel wat meer naar buiten, zie RTL nieuws..
Heb ik gezien. Niets nieuws of opzienbarends. Alleen maar foutieve aannames en hindsight.
pi_196527611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De horeca heeft al lang en breed in het voorjaar allerlei maatregelen genomen om zaken coronaproof te maken. Meer nog dan winkels waarschijnlijk.
Het verschil is en blijft dat winkels vluchtige bezoekjes zijn en je je in de horeca normaliter minstens 60-120 minuten in een dichte ruimte bevind met dezelfde mensen. Ik snap de discussie omtrent drukte, maar je kunt het niet met elkaar vergelijken.
pi_196527612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

En toch zijn ze nu gesloten.

Er is een groot verschil tussen winkels en restaurants: in een winkel ben je niet lange tijd op korte afstand van een ander, in een restaurant wel. Dus in dat kader snap ik die vergelijking niet. Wat niet wil zeggen dat vind dat winkels zonder meer allemaal open zouden moeten blijven. Het zijn gewoon twee totaal verschillende en niet vergelijkbare zaken, winkels en restaurants.

De horeca is gesloten. Er gaan geluiden op dat restaurants wellicht open zouden kunnen. Dus is een optie om daarmee te experimenteren en dit goed op te zetten, zodat men wéét hoe het zit met restaurants, en niet alleen maar aanneemt dat het vast wel goed zal zitten omdat men bepaalde maatregelen getroffen lijkt te hebben.
  donderdag 3 december 2020 @ 09:54:25 #245
346939 Janneke141
pi_196527633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heeft totaal geen zin als horeca-ondernemer om onder dit soort regels open te gaan.
Je zou bijna denken dat dat de bedoeling is. Kan de regeringspartij mooi zeggen "ja, we bieden ze echt wel mogelijkheden hoor, maar ze willen niet!".
pi_196527642
Maar er wordt weer lang en breed over geluld en onderzocht en uiteindelijk gebeurt er niets en zit je dadelijk toch op half januari op zijn vroegst.
pi_196527663
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar er wordt weer lang en breed over geluld en onderzocht en uiteindelijk gebeurt er niets en zit je dadelijk toch op half januari op zijn vroegst.
De huidige hoeveelheden besmettingen geven dan ook weinig ruimte om de horeca wél open te gooien voor de kerst.
pi_196527708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Oh dat is zo. De vraag is wel hoe uitvoerbaar het is. De GGD's geven bijvoorbeeld geen bewijs van negatieve test af zoals de commerciële testlocaties wel doen. Dan moet je dus twee keer in een commerciële locatie getest worden, of moet iemand toegang tot je testresultaat krijgen (want je kunt er niet op vertrouwen dat mensen gewoon zeggen: "Joo, ik ben negatief, echt hoor!"

Dus hoewel het idee interessant is, is de praktische uitvoerbaarheid ervan op deze manier denk ik laag.
pi_196527744
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik lees eerlijk gezegd weinig nieuws. Vooral dat ze eind februari behoorlijk in het duister tastten en logischerwijs niet wisten wat er op ons af zou komen. Achteraf misschien naïef, maar dat er een pandemie van deze schaal zou ontstaan lag nou niet bepaald in de lijn der verwachting.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196527768
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:44 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus ook toen ik dit las.
Buiten het verplichte testen zou er niets veranderen.
Zou nogal een, uh, dingetje zijn...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')