abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2020 @ 02:28:46 #176
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_196525640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 02:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

HIJ ziet echt alles... :@
In een post, vlam... weg vriendinnetjesgevoel... -O-
Sorry mamietje. :@
are we infinite or am I alone
pi_196525645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nederlandse Martino is echt ruk. Dan krijg je dit soort meuk. Ik weet niet precies wat die Belgen ermee doen, maar het is goddelijk :9~

Tap is ook prima, wel met mijn bier erop natuurlijk :Y
Natuurlijk jouw bier! :{w What else? :? ;)
pi_196525680
Het probleem is niet de Hotels en de Restaurants, toen het weer mocht was het gelijk weer een zooitje bij de Cafe's, niet vreemd want het gemiddelde barpersoneel in een Cafe staat daar meestal omdt ze echt niets anders kunnen. Ik zou zeggen, gooi de cafe's dicht, maar hou hun terassen open, en ga niet lullig doen als mensen een stukje van de publieke ruimte gebruiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196525697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 02:48 schreef raptorix het volgende:
Het probleem is niet de Hotels en de Restaurants, toen het weer mocht was het gelijk weer een zooitje bij de Cafe's, niet vreemd want het gemiddelde barpersoneel in een Cafe staat daar meestal omdt ze echt niets anders kunnen. Ik zou zeggen, gooi de cafe's dicht, maar hou hun terassen open, en ga niet lullig doen als mensen een stukje van de publieke ruimte gebruiken.
Gewoon cafés dicht. Toen ik met pinksteren, de dag van de heropening, hier door het dorp liep vroeg ik aan iemand of soms spontaan het bevrijdingsfeest was uitgebroken. Dat ging echt nergens over.

Daarna werd het beeld wel iets beter, maar nog steeds was het chaos. Ook op de terrassen. Dat kwam ook door slappe handhaving overigens, maar de vraag is ook of je dat moet willen strak handhaven. Dat heeft andere nadelen. Dan kun je wellicht beter het geëmmer voor zijn.
zie email 27 oktober
pi_196525702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 02:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Gewoon cafés dicht. Toen ik met pinksteren, de dag van de heropening, hier door het dorp liep vroeg ik aan iemand of soms spontaan het bevrijdingsfeest was uitgebroken. Dat ging echt nergens over.

Daarna werd het beeld wel iets beter, maar nog steeds was het chaos. Ook op de terrassen. Dat kwam ook door slappe handhaving overigens, maar de vraag is ook of je dat moet willen strak handhaven. Dat heeft andere nadelen. Dan kun je wellicht beter het geëmmer voor zijn.
Daar heb je wel een punt, ik woon zelf in Amsterdam, en de regel 30 man gaat nergens over omdat de meeste cafes nauwelijks 30 man binnen kunnen hebben, laat staan op 1.5 meter....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196525754
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vws-groepsimmuniteit
Lezenswaardig, we gingen in het begin voor groepsimmuniteit. En VWS ging uit van een mortaliteit lager dan griep.
zie email 27 oktober
  donderdag 3 december 2020 @ 06:52:31 #182
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_196526326
Aantal doden in de laatste maand (sinds 3 november):
Nederland 1928
België 5053
  donderdag 3 december 2020 @ 07:06:51 #183
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_196526404
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 03:29 schreef trein2000 het volgende:
Lezenswaardig, we gingen in het begin voor groepsimmuniteit. En VWS ging uit van een mortaliteit lager dan griep.
quote:
Opvallend is een afspraak eind februari om mondkapjes voor niet-hulpverleners te ontraden, vanwege de schaarste.

"Conform eerdere ICCb-afspraak: mondkapjes alleen effectief voor hulpverleners in de zorg. Dit ook in communicatieboodschap mee uit te dragen, vanwege de run op deze middelen."

Lang is door het RIVM ontkend dat schaarste een rol speelde bij het advies over het gebruik van mondmaskers, bijvoorbeeld in de ouderenzorg.

Uit de stukken blijkt dat de politie dan zelf al een groot aantal mondkapjes heeft aangeschaft.
  donderdag 3 december 2020 @ 07:12:48 #184
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196526431
D66 wil "sommige restaurants op proef open laten gaan onder voorwaarden". Eén van die voorwaarden is dat alle gasten voor en na het etentje worden getest.

Laat maar, ik laat wel bezorgen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196526448
quote:
19s.gif Op woensdag 2 december 2020 22:42 schreef Gunner het volgende:

[..]

Zouden ze dat echt durven denk je? Is het niet gewoon om politieke druk te zetten?
Ik ken een paar ondernemers waarbij het geen verschil meer gaat maken of ze die boete pakken, of nog een maand zo doorsudderen. Het is klaar voor hen.

En dat waren echt mooie tenten. Die wat minder vet op de botten hadden door investeringen, omdat ze beter en sterker wilden worden. Die een mooie toekomst in het verschiet hadden liggen.
pi_196526499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:15 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ken een paar ondernemers waarbij het geen verschil meer gaat maken of ze die boete pakken, of nog een maand zo doorsudderen. Het is klaar voor hen.

En dat waren echt mooie tenten. Die wat minder vet op de botten hadden door investeringen, omdat ze beter en sterker wilden worden. Die een mooie toekomst in het verschiet hadden liggen.
Ik ben wel benieuwd wat het risico hiervan op lange termijn is. Ik kan me goed voorstellen dat je als ondernemer na deze pandemie minder happig bent op risico nemen of flinke investeringen doen.
pi_196526542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 03:29 schreef trein2000 het volgende:
Wat een bizar slecht geschreven stuk zeg, RTL voegt gewoon keiharde onwaarheden en speculatie toe, samen met een bak hindsight :')

Ja zo kan ik het ook wel.
pi_196526555
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit was wel zo ongeveer het laatste zetje wat ik nodig had om mentaal afscheid te nemen van alle corona perikelen.

Tijd voor actief verzet!
_O-
pi_196526586
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Echt ongelooflijk, hier werd in de media zoveel ophef over gemaakt en telkens weer blijkt dat het advies consequent en redelijk is geweest. Maar rectificaties en dergelijke gaan we niet zien natuurlijk.
pi_196526690
Vaccinatie van de 6 miljoen min of meer 'gezonde' mensen gaat pas in augustus van start.

Dat is toch wel heel zorgelijk.
blablablabla
  donderdag 3 december 2020 @ 08:10:25 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196526747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:00 schreef Elan het volgende:
Vaccinatie van de 6 miljoen min of meer 'gezonde' mensen gaat pas in augustus van start.

Zolang de reden maar is dat het komt doordat de vaccins niet eerder geleverd kunnen worden, ivm productie of omdat andere landen ook die shit krijgen, kan ik het nog accepteren. Want dan hebben we het zelf niet in de hand
Als het door eigen (mis)kunde klopt, zou dat echt ruk zijn.
pi_196526761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:00 schreef Elan het volgende:

Vind ik ook maar die mening mag je hier niet delen van sommigen.
Ja zomervakanties festivals alle leuke dingen gaan niet door volgend jaar.
Leuk vooruitzicht:(
  donderdag 3 december 2020 @ 08:14:20 #193
346939 Janneke141
pi_196526779
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:12 schreef quirina het volgende:
Ja zomervakanties festivals alle leuke dingen gaan niet door volgend jaar.
Waarom zou dat zo zijn? Als de planning loopt zoals die nu geschetst is, dan hebben we bij de start van de zomer het overgrote deel van de risicogroepen gevaccineerd.
  donderdag 3 december 2020 @ 08:15:21 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196526784
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo zijn? Als de planning loopt zoals die nu geschetst is, dan hebben we bij de start van de zomer het overgrote deel van de risicogroepen gevaccineerd.
En dan zou de zorg ontlast zijn *O* en dan kunnen erdingen open *O*
En veel zaken zijn dan buiten *O* en .. en... feesten *O*

Zou wel leuk zijn als dat zo zou lopen O+
pi_196526794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:12 schreef Janneke141 het volgende:
D66 wil "sommige restaurants op proef open laten gaan onder voorwaarden". Eén van die voorwaarden is dat alle gasten voor en na het etentje worden getest.

Laat maar, ik laat wel bezorgen.
Dat stond er niet, er staat vooraf of achteraf testen:

quote:
D66: sommige horecabedrijven moeten al open kunnen
D66-fractievoorzitter Jetten vindt dat sommige horecazaken onder strikte voorwaarden open moeten kunnen gaan. Hij wil dat er geëxperimenteerd wordt met vooraf reserveren, mensen naar hun tafel begeleiden in een goed geventileerde ruimte en alle bezoekers vooraf of achteraf testen op corona, zegt hij in het AD.

Jetten vindt dat het in de discussie niet langer moet gaan over een 'alles-of-niets-strategie'. "Het kan en moet slimmer", voegt hij eraan toe. Jetten zet er zijn vraagtekens bij dat de horeca vooral dicht moest om het aantal vervoersbewegingen van groepen mensen in te dammen.

"Dat vind ik met de beelden van de overvolle winkelstraat steeds moeilijker uit te leggen", zegt de fractievoorzitter van de regeringspartij. Hij wil ook dat de voorgenomen versobering van het financiële steunpakket van tafel gaat. Het kabinet buigt zich de komende dagen weer over de coronamaatregelen en over wat er met de feestdagen mogelijk is. Dinsdag is er een persconferentie.

Horecagelegenheden in vijftig gemeenten dreigen op 17 januari open te gaan, ook al lopen ze daardoor het risico een boete te krijgen. Nu voldoende steunmaatregelen vanuit het kabinet lijken uit te blijven, kan de horeca niet anders meer, schreven ze gisteren in een gezamenlijk persbericht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 december 2020 @ 08:17:33 #196
346939 Janneke141
pi_196526795
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zou in elk geval in lijn zijn met de doelen die al een tijdje worden geschetst: het draait om het ontlasten van zorg en ziekenhuizen. Maar je leest zo her en der dat er al behoorlijk op wordt voorgesorteerd om dat weer aan te passen, en in dat geval zou Elan wel eens gelijk kunnen krijgen.
pi_196526797
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang de reden maar is dat het komt doordat de vaccins niet eerder geleverd kunnen worden, ivm productie of omdat andere landen ook die shit krijgen, kan ik het nog accepteren. Want dan hebben we het zelf niet in de hand
Dat is waarschijnlijk gewoon een combinatie van infrastructuur en aanbod. Het is meer hoe we het land tot die tijd gaan inrichten.

Nog een hele zomer vol met maatregelen, of gaat de samenleving weer open en moet je als 'jongere' (gaat over de groep tot 60, dus zo heel jong is dat ook weer niet) het risico op Corona maar gewoon voor lief nemen? omdat de ziekenhuizen tenslotte niet vol komen te liggen.

Beide scenario's spreken nou niet echt tot de verbeelding.
blablablabla
pi_196526798
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Reken er maar niet op.
  donderdag 3 december 2020 @ 08:17:56 #199
346939 Janneke141
pi_196526801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat stond er niet, er staat vooraf of achteraf testen:
[..]

Ik hoorde het op de radio. Die zeiden 'en'.
pi_196526807
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ze miskleunen alvast op de agenda zetten voor augustus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')