dat is niet aan hun, want vaccinatie is niet verplicht, als veel mensen weigeren, kom je nog geen stap verder.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt? Al die experts die zoveel verschillende meningen hebben. Hierdoor zaaien ze FUD.
Ik vind dat persoonlijk vermoeiend. Hugo en Mark hebben immers gezegd dat als het vaccin er is we kunnen versoepelen. Het is moeilijk een politicus op z’n mooie woorden of schoenen te geloven maar ik hou ze er wel aan.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil hier geen R&P topic van maken.![]()
Maar ik denk dat dit meer over jou gaat. En dat is geen persoonlijke aanval.
Natuurlijk heeft een 12-jarige ook aanraking thuis nodig. Een knuffel. Een arm. En soms even smorgens bij papa en mama in bed liggen.
Op liefde groeien ze beter.
Wat ik me afvraag.. Als ze jongeren onder de 18 niet gaan vaccineren omdat er nog meer onderzoek is, en er zijn meer dan 2 miljoen mensen onder de 18. Hoe komen we dan aan die vaccinatiegraad van 80/90% die ons voorgehouden wordt?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, oke ik snap wat je bedoelt.
Maar de weg naar groepsimmuniteit gaat geleidelijk, en daarbij kunnen maatregelen ook geleidelijk afgebouwd worden. Er zit nog een heel grijs gebied tussen alle maatregelen intact houden en alles meteen open gooien uiteraard. Al naar gelang de situatie.
Er is een bedrijfskantine open, stop de persen!quote:Op woensdag 2 december 2020 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Ophef om eetfoto in restaurant Tweede Kamer: ‘Waarom mag dit wél open?’
https://www.gelderlander.(...)36r3D-MsGXJeLK_dNwqI
Goh wie had dit nou verwacht
En ja, ik weet dat het mag. Maar dan zo'n foto plaatsen![]()
![]()
Dit was wel zo ongeveer het laatste zetje wat ik nodig had om mentaal afscheid te nemen van alle corona perikelen.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:57 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 2 december 2020 23:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Mijn 15-jarige tilt me tegenwoordig op om een knuffel te geven...
Ben het geheel met je eens. Daarom ben ik ook gewoon in z'n algemeenheid tegen al deze maatregelen.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil hier geen R&P topic van maken.![]()
Maar ik denk dat dit meer over jou gaat. En dat is geen persoonlijke aanval.
Natuurlijk heeft een 12-jarige ook aanraking thuis nodig. Een knuffel. Een arm. En soms even smorgens bij papa en mama in bed liggen.
Op liefde groeien ze beter.
Mijn bedrijfskantine is ook gewoon open. De jouwe niet?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:57 schreef leolinedance het volgende:
![]()
De eerste paar keer is dat heel grappig ja!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben het geheel met je eens. Daarom ben ik ook gewoon in z'n algemeenheid tegen al deze maatregelen.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of afstand houden tot het kind, de meeste scholieren hebben niet meer de tiet van de moeder nodig om hun voeding binnen te krijgen.
Nee wij werken thuis.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn bedrijfskantine is ook gewoon open. De jouwe niet?
Ja alleen voor die kinderen waarvan de ouder(s) kwetsbaar zijn natuurlijk, niet integraal.quote:
Beetje lastig voor de Tweede Kamer. Denk je niet?quote:
Hier is de bedrijfskantine dicht sinds maart, je mag ook alleen naar kantoor met speciale toestemming via een formulier, onze pasjes zijn nu geblokkeerd. Maar is wel wat anders dan bij een tweede kamer ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn bedrijfskantine is ook gewoon open. De jouwe niet?
Hier ook.quote:
Tweede kamerleden kunnen geen Ms Teams licentie krijgen?quote:Op woensdag 2 december 2020 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje lastig voor de Tweede Kamer. Denk je niet?
Schijnbaar wel, ze debatteren ook regelmatig 3 uur met zo'n 20 personen in een kippenhok zonder mondkapjes.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje lastig voor de Tweede Kamer. Denk je niet?
Voor ons parlement?quote:Op woensdag 2 december 2020 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tweede kamerleden kunnen geen Ms Teams licentie krijgen?
Hoezo damequote:Op woensdag 2 december 2020 23:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Dan is wel de vraag.... Wat doet de dame van de kantine nu?
Zij maken maatregelen die impact hebben op vele levens en huishoudens, terwijl die maatregelen hen op deze manier niet raakt. ZOu hetzelfde zijn als olie alleen op de bon te krijgen is, maar zij zelf uitgezonderd zijn en in bugatti Veyrons v12 kunnen rondrijden.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor ons parlement?
Liever niet. Gaat prima zo.
En zo zijn er meer beroepen.
Dus dan is de kantine ook open.
Wat is je probleem daar precies mee? In mijn ziekenhuis is de bedrijfskantine ook open bijv.
Je hebt gelijk, gaat super allemaal.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor ons parlement?
Liever niet. Gaat prima zo.
En zo zijn er meer beroepen.
Dus dan is de kantine ook open.
Wat is je probleem daar precies mee? In mijn ziekenhuis is de bedrijfskantine ook open bijv.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:25 schreef capricia het volgende:
Trusten.
Ik neem jullie opmerkingen mee.
Maar ik ga slapen.
Sweet dreams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |