Deze opmerking is van dezelfde categorie als mijn "wanneer is de finish" bij wielrennenquote:Op zondag 29 november 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat weer F1 te kijken maar ik kijk het straks nog wel even terug. Als ze winnen dan.
Ojaquote:
Ja, ik vond vorig jaar ook leuker.quote:Op zondag 29 november 2020 18:02 schreef Guanabana het volgende:
Aparte nummers allemaal ja, niks is fris ofzo.
Vond vorig jaar leuker.
Ja, dit was JESF altijd was, nu klinken alle liedjes alsof ze ook mee kunnen doen aan het volwassen ESCquote:Op zondag 29 november 2020 18:07 schreef koffieleuk het volgende:
Zo zou het gewoon moeten zijn
@:Nexum denk dat jij ook bedoelde?
jesc.tv volgens mijquote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Guanabana het volgende:
Oja mogen wij ook stemmen, hoe ging dat ook alweer.
https://vote.junioreurovision.tv/jesc/mu241ab268quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Guanabana het volgende:
Oja mogen wij ook stemmen, hoe ging dat ook alweer.
Ik heb Nederland ingewisseld voor Oekraïne, maar die andere twee welquote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Guanabana het volgende:
Oke Frankrijk, Wit-Rusland en Nederland voor de vorm.
Wat is dat nou weer voor amateurismequote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
Jan promoot ook echt alleen maar om op Nederland te stemmen
Blijf het wel jammer, dat het mogelijk is om op je eigen land te stemmen
Oh ja, best wel!quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef usagi414 het volgende:
Ze heeft wel iets van Nathalie Pâque. Frankrijk is leuk
Een jongen!quote:Op zondag 29 november 2020 18:13 schreef Guanabana het volgende:
Wat was Oekraïne dan? Weet het al totaal niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |