SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, het houdt niet over bij het AD. De Telegraaf is wel regelmatig irritant, maar die hebben tenminste nog wel wat goed ingevoerde bronnen bij de clubs.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:02 schreef manny het volgende:
[..]
Is altijd al een krant geweest gericht op andere clubs, en nu Freek Jansen daar weg is is de Ajax kennis helemaal weg. Z
Denk dat Freek ook al snel genoeg had van niveau Gouda, Mossou en anderen die daar werken. Ik luister die voetbalpodcast van ze wel eens, maar wat ze daar uitkramen over voetbal is echt beneden alle peil. Klein voorbeeld: Die Gouda vertelde over hoe professioneel ze tegenwoordig werken in de medische staf van Feijenoord. Alles wordt gemeten, etc. Zegt hij iets later het volgende "Opvallend dat er veel spelers uitvielen met een blessure, want Dick had voor de wedstrijd nog aan de spelers gevraagd of ze fit genoeg waren om te spelen".
Hehe. Dan lul je dus echt maar wat. Kan zo naar de Telegraaf.![]()
Niks toevoegende commentator erbij waar je steeds aan moet uitleggen dat dit geen goede wedstrijd wasquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:56 schreef Marcoss het volgende:
Ronald de Boer vond dat Ronald de Boer de penalty onhoudbaar inschootRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax: Onana; Klaiber, Schuurs, Martínez, Mazraoui; Klaassen, Labyad, Gravenberch; Antony, Traoré, Tadic.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Defensie met Martinez en Klaiber is vragen om problemen en weer Labyad in de basis, ongelofelijkquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:36 schreef manny het volgende:
Ajax: Onana; Klaiber, Schuurs, Martínez, Mazraoui; Klaassen, Labyad, Gravenberch; Antony, Traoré, Tadic.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Defensie met Martinez en Klaiber is vragen om problemen en weer Labyad in de basis, ongelofelijkWe spelen tegen Emmen he, René
![]()
Als ze die weer met ruime cijfers winnen gaan ze Janssen en Ramselaar ophalenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassen Gravenberch Kudus gaat niets minder dan puur genot wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:09 schreef Adames het volgende:
Wat is klaassen toch een heerlijke aankoop gebleken. En niet alleen vanwege zijn doelpunt![]()
zowiezo met anthony, kudus en klaassen kun je van een aardig aankoop seizoen spreken.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:09 schreef Adames het volgende:
Wat is klaassen toch een heerlijke aankoop gebleken. En niet alleen vanwege zijn doelpuntproberen is de eerste stap naar falen
Klaassen kon er zogenaamd niks van.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:14 schreef manny het volgende:
[..]
zowiezo met anthony, kudus en klaassen kun je van een aardig aankoop seizoen spreken.![]()
Poaaahhhh[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik ben benieuwd wie dit zeiquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit erg vreemd hoor. Ik heb begrepen dat we defensief enorm in problemen zouden gaan komen![]()
Het is Emmen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit erg vreemd hoor. Ik heb begrepen dat we defensief enorm in problemen zouden gaan komenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Anthony weer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Rechterrijtje eredivisiegenot . Kan je zelfs een groot gedeelte van Jong Ajax tegen opstellen en je wint alsnog op 70%quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Staan vooral ook grotendeels in de eigen zestien. Je hoeft er feitelijk alleen voor te zorgen dat je niet één of andere kutcounter om je oren krijgt als verdediger.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rechterrijtje eredivisiegenot . Kan je zelfs een groot gedeelte van Jong Ajax tegen opstellen en je wint alsnog op 70%Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dan nog kunnen ze vaak bijv. een 1 tegen 3-situatie niet uitspelen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staan vooral ook grotendeels in de eigen zestien. Je hoeft er feitelijk alleen voor te zorgen dat je niet één of andere kutcounter om je oren krijgt als verdediger.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk is Kudus wel echt weer fit in januari voor de toppers.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klaassen Gravenberch Kudus gaat niets minder dan puur genot wordenOh.![]()
Mogen we al roepen om wissels?
Promes erin voor Tadic
Ekkelenkamp/Alvarez (zou het wat uitmaken?) voor Klaassen
Hunter voor Traore![]()
Daarom staat jong ook afgetekend bovenaan in de eerste divisie ja.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rechterrijtje eredivisiegenot . Kan je zelfs een groot gedeelte van Jong Ajax tegen opstellen en je wint alsnog op 70%
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
FM-achtige cijfers.quote:Ajax blijft maar scoren in de Eredivisie. Zaterdagavond tegen FC Emmen bereikten de Amsterdammers al in de eerste helft de grens van veertig competitiegoals.
Achtereenvolgens Davy Klaassen, Zakaria Labyad en Lassina Traoré verzorgden de productie aan De Oude Meerdijk, waardoor de Champions League-deelnemer de kaap van veertig goals rondde.
Nooit eerder had Ajax veertig keer gescoord in de eerste tien speelrondes van de Eredivisie, het clubrecord van 39 doelpunten in dit stadium van het seizoen dateerde uit 1981/82.
In de ruim zestigjarige historie waren er slechts drie andere teams die minimaal veertig keer hadden gescoord in de eerste tien wedstrijden: PSV in 1999/2000 (45 goals), PSV in 1987/88 (eveneens 45 treffers) en Feyenoord in 1960/61 (43 doelpunten). Al deze teams kroonden zich later in het seizoen tot landskampioen.
Bron: VI.nlOh.![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is Kudus wel echt weer fit in januari voor de toppers.
Ik ben inmiddels overleden![]()
9 puntenquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende competitiewedstrijden zijn Twente-thuis, PEC-thuis, ADO-uit![]()
Hehequote:Op zaterdag 28 november 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
40 doelpunten voor (waarvan 30 tegen ADO)
Ik had trouwens gehoopt op Neres Tadic Antony dinsdag maar gezien de wissel van Traoré zal Ten Hag dat denk ik niet van plan zijn![]()
![]()
Hehe[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Tadic
Mja, ik vrees dat het met de wissels zo wel wat dood gaat slaan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En er mogen er vandaag nog wel drie bij als ik het zo zieVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
![]()
Lekker wedstrijdje voor Rensch om te debuteren.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Rensch hup goaltje maken als debutant[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Leuk voor Promes iig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Emmen doet ook echt niks.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er waren tijden dat je heel blij was dat het 5-0 is geworden maar nu is het.... gaap...Oh.![]()
Klaiber wilt wel echt graag een eigen succesje
Gelukkig Europees voetbal ernaast en na de winterstop regelmatig een topper.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er waren tijden dat je heel blij was dat het 5-0 is geworden maar nu is het.... gaap...![]()
De drie puntjes zijn leuk, maar dit soort wedstrijden, daar schiet toch niemand iets mee op?My friends all drive horses![]()
De clubs die net als emmen tegen degradatie strijden wel.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
De drie puntjes zijn leuk, maar dit soort wedstrijden, daar schiet toch niemand iets mee op?![]()
En hoe wil je de kwaliteit van de competitie verhogen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
De drie puntjes zijn leuk, maar dit soort wedstrijden, daar schiet toch niemand iets mee op?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien een kleinere eredivisie. Een ploeg of tien en dan vier keer tegen elkaar spelen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe wil je de kwaliteit van de competitie verhogen?
Dan kan je ook een volwaardige eerste divisie hebben zonder jeugdteams.
BeNeLiga vind ik ook altijd al een prima alternatief.
Iets, als het maar leidt tot wekelijks wat hoger niveau voetbal.My friends all drive horses![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien een kleinere eredivisie. Een ploeg of tien en dan vier keer tegen elkaar spelen?
Dan kan je ook een volwaardige eerste divisie hebben zonder jeugdteams.
BeNeLiga vind ik ook altijd al een prima alternatief.
Iets, als het maar leidt tot wekelijks wat hoger niveau voetbal.
Groot fan van User Wotte![]()
Eensquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien een kleinere eredivisie. Een ploeg of tien en dan vier keer tegen elkaar spelen?![]()
Ach we hebben ook alleen nog maar tegen de lamme en de blinde gespeelt.
En alsnog moeite met Vitesse gehad en zelfs verloren van Groningen.No bitch to me![]()
Ditquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
BeNeLiga vind ik ook altijd al een prima alternatief.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat bevestigt alleen maar mijn punt dat inkrimping van de eredivisie een goed idee zou zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ach we hebben ook alleen nog maar tegen de lamme en de blinde gespeelt.
En alsnog moeite met Vitesse gehad en zelfs verloren van Groningen.My friends all drive horses![]()
Misschien 16 clubs, kleiner en je wordt als competitie ook niet meer serieus genomen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat bevestigt alleen maar mijn punt dat inkrimping van de eredivisie een goed idee zou zijn.No bitch to me![]()
Ik vind het wel heerlijk dat we dit soort potten tegenwoordig gewoon afgetekend winnen... Laat de rest maar beter hun best doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Knap hoor van Emmen..quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel heerlijk dat we dit soort potten tegenwoordig gewoon afgetekend winnen... Laat de rest maar beter hun best doen
Jullie hebben vooralsnog maar 2 lastige tegenstander gehad, Groningen uit (0-0,100 minuten) Vitesse thuis met pijn en moeite gewonnen.
Rustig aan![]()
Dat blijft Vitesse ook aanhalen maar ze lijken telkens te vergeten een hele wedstrijd met een man meer te hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Jullie hebben vooralsnog maar 2 lastige tegenstander gehad, Groningen uit (0-0,100 minuten) Vitesse thuis met pijn en moeite gewonnen.
Rustig aan![]()
Utrecht en Heerenveen kunnen er niks van?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Rustig aanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als Blind niet helemaal fit is zou ik hem tegen Liverpool sparen zodat ie Atalanta thuis haalt. Dat is de wedstrijd van het seizoen. Liverpool winnen of verliezen maakt niet zo heel veel uit.
Hetzelfde geldt voor Mazraoui.![]()
De PL heeft wel een grotere pariteit vanwege de verdeelsleutel van de tv-gelden dan in veel andere landen. Bovendien knallen de staartploegen daar niet zo hard door een ondergrens als in Nederland.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef Vriezzer het volgende:
Alsof de 'bottom' van de o zo opgehemelde Premier League zo geweldig is t.o.v. de topteams aldaar.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Utrecht heeft indivudeel een paar leuke spelers maar als team is het los zand, Vd Brom naaide er niet zomaar uit en Elia is nog steeds gefrustreerd. Daarnaast is utrecht vs ajax een doodnormaal wedstrijd zonder publiek.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Utrecht en Heerenveen kunnen er niks van?
Heerenveen is altijd wel een zekerheitje voor ajax, net als Utrecht dat normaal gesproken voor PSV is.
In januari gaan we jullie sowieso wel pakken. Sangare vs Klaasen![]()
![]()
Het is te hopen voor PSV dat Sangere tegen die tijd wel de bal naar zijn teamgenoten kan passen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht heeft indivudeel een paar leuke spelers maar als team is het los zand, Vd Brom naaide er niet zomaar uit en Elia is nog steeds gefrustreerd. Daarnaast is utrecht vs ajax een doodnormaal wedstrijd zonder publiek.
Heerenveen is altijd wel een zekerheitje voor ajax, net als Utrecht dat normaal gesproken voor PSV is.
Nog iemand die hem alleen de eerste wedstrijd heeft zien spelenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het is te hopen voor PSV dat Sangere tegen die tijd wel de bal naar zijn teamgenoten kan passen.![]()
![]()
weekendverlof?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht heeft indivudeel een paar leuke spelers maar als team is het los zand, Vd Brom naaide er niet zomaar uit en Elia is nog steeds gefrustreerd. Daarnaast is utrecht vs ajax een doodnormaal wedstrijd zonder publiek.
Gaat Sangaré darten dan? Hopelijk kan hij dat beter dan voetballen want dat lijkt nergens op.quote:Oh.![]()
Ajax won in ieder geval wel van Heracles en Vitessequote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Rustig aan
(En hopelijk na volgende week ook van Twente)![]()
dat competitieplan is wel wat minder dit jaar al ben ik niet bezorgd over de confrontaties met PSV, Feyenoord en AZ als de boel een beetje heel blijft tenminste.quote:Op zondag 29 november 2020 01:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ajax won in ieder geval wel van Heracles en Vitesse
(En hopelijk na volgende week ook van Twente)![]()
Lang wekt bij Club Brugge irritatie met houding: "Jongens met maniertjes"
Dat heeft hem niet lang gekost![]()
Zo lang je niet twee keer in onderlinge confrontaties verliest van PSV en Feyenoord komen ze ook amper dichterbij. Als Ajax zo doorgaat staan we in januari wel 7 punten los.quote:Op zondag 29 november 2020 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat competitieplan is wel wat minder dit jaar al ben ik niet bezorgd over de confrontaties met PSV, Feyenoord en AZ als de boel een beetje heel blijft tenminste.Groot fan van User Wotte![]()
Dat geneuzel over de sterkte van de competitie is ook veranderlijk als het weer... als je dik wint is de competitie niets waard en als je punten verliest ook
Alle clubs die in Europa meedoen zijn nog kansrijk voor overwintering, dus zo slecht is het hier allemaal niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sowieso dat roepen als de sterkere clubs pas in januari tegen elkaar spelen is typisch Telegraaf.quote:Op zondag 29 november 2020 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Dat geneuzel over de sterkte van de competitie is ook veranderlijk als het weer... als je dik wint is de competitie niets waard en als je punten verliest ook
Alle clubs die in Europa meedoen zijn nog kansrijk voor overwintering, dus zo slecht is het hier allemaal niet.![]()
De BeNeLiga (of iets in die trant) roepers staan altijd in de starthouding. AZ wint eerst vijf duels niet van de lamme en de blinde, donderdag waren ze de betere tegen de koploper van Spanje. Dan hoor je niemand (lol).quote:Op zondag 29 november 2020 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso dat roepen als de sterkere clubs pas in januari tegen elkaar spelen is typisch Telegraaf.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En jullie winnen niet van Twente en Heracles die er allebei weinig van kunnen. Dorpsclown.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Rustig aan“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Kudus tegen wie dan ook van PSVquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor PSV te hopen dat hij nog niet fit is dan."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380744
Drommel genoemd als opvolger Onana.
Ik weet het niet, ik vind Drommel nou niet echt beter dan Scherpen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Slechts 300x zo goed. Overigens is dit geen gerucht maar was het een doelloze hersenspinsel van Hansie.quote:Op zondag 29 november 2020 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het niet, ik vind Drommel nou niet echt beter dan Scherpen.
Een stukje van goedemorgen eredivisie uittypen en het brengen als nieuwsartikel
[ Bericht 6% gewijzigd door Littlerabbit op 29-11-2020 14:24:44 ]![]()
Drommel is wel paar klassen beter dan Scherpen op dit moment, maar lijkt me nog niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op zondag 29 november 2020 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het niet, ik vind Drommel nou niet echt beter dan Scherpen.![]()
Prima vriend. Sangare is beter dan Klaassen!quote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden weer massaal mad vanwege een mening die ze niet aanstaat![]()
Sangare > klaasen![]()
quote:Op zondag 29 november 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima vriend. Sangare is beter dan Klaassen!![]()
![]()
Doe mij het nummer van je dealer maatquote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden weer massaal mad vanwege een mening die ze niet aanstaat![]()
Sangare > klaasenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Niet zo heel erg dat Zahavi naar PSV is gegaan. Die kan er weinig van. Denk ook niet dat Overmars serieus achter hem aan zat, hij weet wel beter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niveau’tje psv spelerquote:Op zondag 29 november 2020 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo heel erg dat Zahavi naar PSV is gegaan. Die kan er weinig van. Denk ook niet dat Overmars serieus achter hem aan zat, hij weet wel beter.![]()
Klaiber zo'n slechte aankoop nog niet toch?
moet zeggen dat ik rustiger zit met klaiber als wissel dan Alvarez
tuurlijk geen cl niveau wat je verder helpt, maar kan in de eredivisie prima Nous van rust voorzien.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 30-11-2020 09:21:11 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Feyenoord loopt al op de laatste beentjes, PSV kan er geen kut van als ze 2 of 3 spelers niet opstellen en AZ worstelt nog met de vorm. Enige uitdager lijkt Vitesse te zijn.![]()
Bij Feyenoord zijn maar een handvol basisspelers fit. Als dat nog even zo blijft (en daar ziet het naar uit) gaan er nog wel wat puntjes verspeeld worden.quote:Op maandag 30 november 2020 09:43 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord loopt al op de laatste beentjes, PSV kan er geen kut van als ze 2 of 3 spelers niet opstellen en AZ worstelt nog met de vorm. Enige uitdager lijkt Vitesse te zijn.![]()
Ik zou geruster zijn als we op de gehele concurrentie toch minimaal een punt of 7,8 voorsprong hebben in januari. Dan kun je een stootje hebben in de uitwedstrijden. Ergens reken ik er wel op dat je de thuiswedstrijden tegen PSV, Feyenoord en AZ wel wint.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
het is afwachten of er verschil gaat zijn qua publiek, Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord zijn zeker zonder maar uit ook met publiek is niet echt een probleem, het is meer de fitheid en volledigheid van de selectie wat op dat moment bepalend is.quote:Op maandag 30 november 2020 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou geruster zijn als we op de gehele concurrentie toch minimaal een punt of 7,8 voorsprong hebben in januari. Dan kun je een stootje hebben in de uitwedstrijden. Ergens reken ik er wel op dat je de thuiswedstrijden tegen PSV, Feyenoord en AZ wel wint.![]()
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijnquote:Op maandag 30 november 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is afwachten of er verschil gaat zijn qua publiek, Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord zijn zeker zonder maar uit ook met publiek is niet echt een probleem, het is meer de fitheid en volledigheid van de selectie wat op dat moment bepalend is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Had het idee dat Vitesse niet ging mee werken omdat het al vrij snel zou zijn maar eind mei nog geen kampioen zijn dan is er behoorlijk wat mislopen jaquote:Op maandag 30 november 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wanneer is die wedstrijd?quote:Op maandag 30 november 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijn![]()
21/5, speelronde 32/34.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verkeerd gekeken, is 9 mei. Maar inderdaad, zelfde verhaalquote:Op maandag 30 november 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zijn we al op het museumplein geweest inderdaad, tenminste de gevaccineerden
liever eerder hoorquote:Op maandag 30 november 2020 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kampioen worden tegen Feyenoord, leuk.![]()
Ja het liefst zo snel mogelijk natuurlijk, maar kampioen worden in speelronde 32 is nog steeds netjes.quote:Oh.![]()
kampioen worden is altijd netjes maar als het pas in speelronde 32 is ben je niet zo stabiel gebleken als het nu lijktquote:Op maandag 30 november 2020 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het liefst zo snel mogelijk natuurlijk, maar kampioen worden in speelronde 32 is nog steeds netjes.![]()
Daar ga ik ook niet per se van uit, Ajax krijgt ook nog wel een dipje ergens.quote:Op maandag 30 november 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
kampioen worden is altijd netjes maar als het pas in speelronde 32 is ben je niet zo stabiel gebleken als het nu lijkt
Vorig seizoen was er ook zo'n fase rond november dat het vlekkeloos liep en je dik won van Feyenoord en Utrecht thuis maar later kwamen er toch ineens weer slippertjes (ook door de mentale dreun in de CL), kan nog steeds natuurlijk.Oh.![]()
Als je ziet hoe sterk Ajax presteert tegen de kleintjes zou je zeggen dat alles tot en met kerst wordt gewonnen in Eredivisie. Ik ben geneigd om te zeggen dat je tegen Utrecht in beker lekker B-team moet opstellen.![]()
Of je hebt een andere club die best stabiel was. Je herinnert je vast het seizoen 94/95 wel toen Ajax ook in de 32e speelronde kampioen werd?quote:Op maandag 30 november 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
kampioen worden is altijd netjes maar als het pas in speelronde 32 is ben je niet zo stabiel gebleken als het nu lijkt
Toegegeven, ik was nog vrij jong maar er staat mij toch iets van bij dat Ajax rond die tijd vrij stabiel presteerde."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
was Roda toen meen ik, dat klopt maar als ik nu kijk naar de nummers 2-5 dan kan ik me niet voorstellen dat die stabiel blijven presteren dus als je niet uitloopt heb je steken laten vallenquote:Op maandag 30 november 2020 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Of je hebt een andere club die best stabiel was. Je herinnert je vast het seizoen 94/95 wel toen Ajax ook in de 32e speelronde kampioen werd?
Toegegeven, ik was nog vrij jong maar er staat mij toch iets van bij dat Ajax rond die tijd vrij stabiel presteerde.![]()
Speelden super die Kerkraders, zijn volgens mij nog steeds woest dat ze net zo presteerden terwijl ze in de competitie met de beste club ter wereld zaten. Anders hadden ze gewoon kampioen gespeeld.quote:Op maandag 30 november 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
was Roda toen meen ik, dat klopt maar als ik nu kijk naar de nummers 2-5 dan kan ik me niet voorstellen dat die stabiel blijven presteren dus als je niet uitloopt heb je steken laten vallen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Stevens toch trainer toen? Ja lullig voor ze.quote:Op maandag 30 november 2020 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelden super die Kerkraders, zijn volgens mij nog steeds woest dat ze net zo presteerden terwijl ze in de competitie met de beste club ter wereld zaten. Anders hadden ze gewoon kampioen gespeeld.![]()
ik vond het vorig jaar wel minder dan nu hoorquote:Op maandag 30 november 2020 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet per se van uit, Ajax krijgt ook nog wel een dipje ergens.
Vorig seizoen was er ook zo'n fase rond november dat het vlekkeloos liep en je dik won van Feyenoord en Utrecht thuis maar later kwamen er toch ineens weer slippertjes (ook door de mentale dreun in de CL), kan nog steeds natuurlijk.
die dip zag je echt aankomen, ik heb geen idee hoe het nu aan moet komenGroot fan van User Wotte![]()
kudus komt ook nog terug, daar wordt je echt nog beter van.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het vorig jaar wel minder dan nu hoor
die dip zag je echt aankomen, ik heb geen idee hoe het nu aan moet komen
ik zie enkel een dip komen als we nu alles verliezen in de CL, met een aantal blessures.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik heb ook het idee dat het team van vorig seizoen een hogere piek had maar dat het nu wat stabieler is. Het grootste probleem vorig seizoen was dat de diepgang wegviel, zou wel heel toevallig zijn als dat nu weer gebeurt.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die dip zag je echt aankomen, ik heb geen idee hoe het nu aan moet komen![]()
Ik vind het nu ook beter dan vorig jaar (vooral door de invulling van de dubbele zes) maar je krijgt op ten duur altijd weer te maken met blessures/coronagevallen/vormdip. En betere tegenstanders natuurlijk na de winterstop, is ook altijd weer afwachten hoe je daaruit komt, Ajax heeft dan wel vaker een paar weken nodig om warm te draaien.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die dip zag je echt aankomen, ik heb geen idee hoe het nu aan moet komenOh.![]()
Ook CL overwinteren of weer op een comedy capers manier toch EL moeten spelen zal invloed hebben.quote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook beter dan vorig jaar (vooral door de invulling van de dubbele zes) maar je krijgt op ten duur altijd weer te maken met blessures/coronagevallen/vormdip. En betere tegenstanders natuurlijk na de winterstop, is ook altijd weer afwachten hoe je daaruit komt, Ajax heeft dan wel vaker een paar weken nodig om warm te draaien.![]()
Roda en Salzburg waren de enige clubs waar Ajax in dat seizoen niet wist te winnen. 2x 1-1 weet ik me te herinneren, Roda was enorm stug.quote:Op maandag 30 november 2020 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelden super die Kerkraders, zijn volgens mij nog steeds woest dat ze net zo presteerden terwijl ze in de competitie met de beste club ter wereld zaten. Anders hadden ze gewoon kampioen gespeeld.
Dat hele seizoen was natuurlijk fenomenaal, en de 2e helft van 95 ging Ajax vrolijk door. Tot de winterstop 1x gelijkspel, de rest gewonnen. En soeverein in de CL (inclusief de galavoorstelling tegen Real).
Het ging pas minder nadat in december achtereenvolgens Overmars en Reuser zwaar geblesseerd raakten en de eerste wedstrijd in januari gelijk werd verloren."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Oh zeker, met CL-overwintering zal het team wel een enorme boost krijgen.quote:Op maandag 30 november 2020 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook CL overwinteren of weer op een comedy capers manier toch EL moeten spelen zal invloed hebben.
Schat het nog steeds in op 50-50. Maar bij Liverpool kan Ajax nu echt wel winnen.Oh.![]()
En ongeveer meer dan de helft van die ploeg een nieuwe club had nadat ze erachter kwamen wat de polderjongens verdienden .quote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Roda en Salzburg waren de enige clubs waar Ajax in dat seizoen niet wist te winnen. 2x 1-1 weet ik me te herinneren, Roda was enorm stug.
Dat hele seizoen was natuurlijk fenomenaal, en de 2e helft van 95 ging Ajax vrolijk door. Tot de winterstop 1x gelijkspel, de rest gewonnen. En soeverein in de CL (inclusief de galavoorstelling tegen Real).
Het ging pas minder nadat in december achtereenvolgens Overmars en Reuser zwaar geblesseerd raakten en de eerste wedstrijd in januari gelijk werd verloren.RED ONS HENNIEGOD![]()
wedstrijd om de eer, een goed resultaat zou leuk zijnquote:Op maandag 30 november 2020 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zeker, met CL-overwintering zal het team wel een enorme boost krijgen.
Schat het nog steeds in op 50-50. Maar bij Liverpool kan Ajax nu echt wel winnen.![]()
Ja dat was wel een domme set, daarom heb ik nog altijd een hekel aan Van Os en ook Danny Blind valt daar veel te verwijten. Grappige is dat die zogenaamde kabel alleen daarmee te maken had, niet onbegrijpelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 14:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ongeveer meer dan de helft van die ploeg een nieuwe club had nadat ze erachter kwamen wat de polderjongens verdienden .![]()
En Finidi en Kanu bleken ook gewoon broodvoetballers al ontkend Finidi tot op de dag van vandaag dat die niet weg wilde.quote:Op maandag 30 november 2020 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat was wel een domme set, daarom heb ik nog altijd een hekel aan Van Os en ook Danny Blind valt daar veel te verwijten. Grappige is dat die zogenaamde kabel alleen daarmee te maken had, niet onbegrijpelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee een wedstrijd waar we nog groepswinnaar kunnen worden.quote:Op maandag 30 november 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
wedstrijd om de eer, een goed resultaat zou leuk zijnOh.![]()
En jezelf nog een procentje extra kans geven in het geval dat Liverpool er om een of andere manier niet in slaagt om te winnen in Denemarken.quote:Op maandag 30 november 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een wedstrijd waar we nog groepswinnaar kunnen worden.![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een wedstrijd waar we nog groepswinnaar kunnen worden.dat zou een leuke verrassing zijn maar het is in principe relaxed kijken morgen.
![]()
zou je wel denkenquote:Op maandag 30 november 2020 14:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel benieuwd of we morgen Anthony Tadic en Neres voorin gaan zien.![]()
Ik zou het wel zonde vinden als Ajax twee keer geen punten haalt tegen dit Liverpool wat toch ernstig verzwakt is.quote:Op maandag 30 november 2020 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]dat zou een leuke verrassing zijn maar het is in principe relaxed kijken morgen.
Oh.![]()
Gewoon knallen inderdaad en die punten binnen halen.quote:Op maandag 30 november 2020 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel zonde vinden als Ajax twee keer geen punten haalt tegen dit Liverpool wat toch ernstig verzwakt is.proberen is de eerste stap naar falen
op zich wel maar een topteam wat verzwakt is kan nog altijd sterker zijn, het gaat een beetje om de scherpte voor de goal, dat ontbrak een beetje de eerste wedstrijd, wie weet gaat dat nu beter.quote:Op maandag 30 november 2020 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel zonde vinden als Ajax twee keer geen punten haalt tegen dit Liverpool wat toch ernstig verzwakt is.![]()
Groepswinst is ook best een optie nu Liverpool en Atalanta allebei niet in goede doen zijn... Dus het zal wel EL worden
Ben benieuwd of Ten Hag nog een tactische verrassing uit de hoed tovert.quote:Op maandag 30 november 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich wel maar een topteam wat verzwakt is kan nog altijd sterker zijn, het gaat een beetje om de scherpte voor de goal, dat ontbrak een beetje de eerste wedstrijd, wie weet gaat dat nu beter.Oh.![]()
Je ziet toch wel dat een ander podium een hogere druk met zich meebrengt voor jongens als Labyad en Traore, zo makkelijk als ze in NL scoren doen ze dan net niet, zelfs tegen middelmaat als Midgetland.quote:Op maandag 30 november 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Ten Hag nog een tactische verrassing uit de hoed tovert.
Dus het is te hopen dat Ten Hag met de sambaflanken gaat beginnen, die jongens hebben geen last van druk, integendeel ze worden er alleen maar beter van.![]()
Ja dat sowieso maar dan zal Labyad waarschijnlijk nog steeds spelen.quote:Op maandag 30 november 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat een ander podium een hogere druk met zich meebrengt voor jongens als Labyad en Traore, zo makkelijk als ze in NL scoren doen ze dan net niet, zelfs tegen middelmaat als Midgetland.
Dus het is te hopen dat Ten Hag met de sambaflanken gaat beginnen, die jongens hebben geen last van druk, integendeel ze worden er alleen maar beter van.
Of er komt een variant met Blind op het middenveld, Martinez achterin en dan Klaassen op 10.Oh.![]()
Labyad doet het ook best goed, qua positie kiezen en verdedigend maar het is wel prettiger als er spelers zijn die minder kansen nodig hebben om te scoren, vooral omdat je ze minder gaat krijgen.quote:Op maandag 30 november 2020 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar dan zal Labyad waarschijnlijk nog steeds spelen.
Of er komt een variant met Blind op het middenveld, Martinez achterin en dan Klaassen op 10.![]()
Ja en daarom is Labyad op 10 misschien niet de beste keuze tegen Liverpool. Al zal ik het ook wel begrijpen als hij blijft staan.quote:Op maandag 30 november 2020 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Labyad doet het ook best goed, qua positie kiezen en verdedigend maar het is wel prettiger als er spelers zijn die minder kansen nodig hebben om te scoren, vooral omdat je ze minder gaat krijgen.
Als Neres - Tadic - Antony maar de voorhoede is.Oh.![]()
Labyad doet het inderdaad prima als 10
Wat een kolderieke persconferentie zo zonder de journalisten in de perszaal en een verbinding per laptop.![]()
In het geval van Traoré vind ik die conclusie wel wat voorbarig. Ja, in de laatste wedstrijd ging het mis. Al was daarbij eigenlijk alleen de laatste kans eentje die gewoon moet zitten.quote:Op maandag 30 november 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat een ander podium een hogere druk met zich meebrengt voor jongens als Labyad en Traore, zo makkelijk als ze in NL scoren doen ze dan net niet, zelfs tegen middelmaat als Midgetland.
Dus het is te hopen dat Ten Hag met de sambaflanken gaat beginnen, die jongens hebben geen last van druk, integendeel ze worden er alleen maar beter van.
Tegen Atalanta heeft hij gescoord en in de andere twee wedstrijden is hij in de laatste paar minuten ingevallen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ok. Matchday. Op naar glorie!proberen is de eerste stap naar falen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een tof filmpje weerquote:
dat zou wel helpenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan wat geruchten rond dat Becker corona heeft en Adrian speelt.![]()
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Klaassen - Gravenberch
Antony - Tadic - HERRES
Traore
Rechtsachter spelen ze waarschijnlijk met Neco Williams, die is wat minder. Daar kan je wel flink druk op gaan zetten.![]()
Klaassenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hebben alle mensen die Davy niet terug wilde inmiddels al hun pillen gehad?![]()
wat vind jij van klaiber als aankoop, nu we een paar wedstrijden verder zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou lekker zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan wat geruchten rond dat Becker corona heeft en Adrian speelt.
Weet je zeker dat het niet gaat om Sheraldo Becker?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
tegen wie moeten we?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Leverzwembadquote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima aankoop tegen clubs uit het rechter rijtje. Misschien veel geld, maarja boeiend, Anthony gaat ooit weg voor 82 miljoen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen![]()
wat vind jij van klaiber als aankoop, nu we een paar wedstrijden verder zijn![]()
ik lees hier vooral negatieve dingen over hem, maar heb hem nog weinig fout zien doen. ook speelt hij op een niet zo'n cruciale positie, het is bijvoorbeeld geen cv ofzo. en Nous kan de rust goed gebruiken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima aankoop tegen clubs uit het rechter rijtje. Misschien veel geld, maarja boeiend, Anthony gaat ooit weg voor 82 miljoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er zitten hier een boel patjepeeërs.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik lees hier vooral negatieve dingen over hem, maar heb hem nog weinig fout zien doen. ook speelt hij op een niet zo'n cruciale positie, het is bijvoorbeeld geen cv ofzo. en Nous kan de rust goed gebruiken.
Je moet hem inderdaad niet opstellen tegen PSV en Liverpool.![]()
daar heb je nous voor, maar tegen emmen kan het best. loop je ook geen risico dat nous geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zitten hier een boel patjepeeërs.
Je moet hem inderdaad niet opstellen tegen PSV en Liverpool.
ik zou willen dat we voor iedere positie een klaiber hadden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij slaat wel heel erg door.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar heb je nous voor, maar tegen emmen kan het best. loop je ook geen risico dat nous geblesseerd raakt.
ik zou willen dat we voor iedere positie een klaiber hadden.Oh.![]()
niet om alle 11 tegelijk op te stellen, maar om je echte sterren rust te geven.quote:
klaiber vult imo de rol prima in tegen de mindere goden van de eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja hij is degelijk tegen clubs als Emmen, maar dat is ook geen bijster hoge meetlat natuurlijk. Denk niet dat hij nog zo degelijk is tegen de betere teams, dus het blijft duimen dat Mazraoui fit blijft voor de CL.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet om alle 11 tegelijk op te stellen, maar om je echte sterren rust te geven.
klaiber vult imo de rol prima in tegen de mindere goden van de eredivisie.Oh.![]()
Het is een lieve jongen ook.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zitten hier een boel patjepeeërs.
Je moet hem inderdaad niet opstellen tegen PSV en Liverpool.Groot fan van User Wotte![]()
Klaiber doet het prima houdt zich goed staande, maar ben nooit zo'n fan van breedte aankopen. Deze pakt echter goed uit.![]()
Het gaat nog wel tegen het rechterrijtje ja al moest die dit weekend rood krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Klaiber doet het prima houdt zich goed staande, maar ben nooit zo'n fan van breedte aankopen. Deze pakt echter goed uit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben juist wel fan van breedte-aankopen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Klaiber doet het prima houdt zich goed staande, maar ben nooit zo'n fan van breedte aankopen. Deze pakt echter goed uit.
Lasse Schöne![]()
Nick Viergever![]()
Jan van Halst![]()
Tomas Galasek![]()
John O'Brien![]()
Er zitten amper risico's aan vast en pakken vaak erg nuttig uit.. of het worden Olaf Lindenberghjes...
Voetbalvrouw ook weer aanwezig!![]()
![]()
Lambiek die Blind moest opvolgen een nuttige breedte-aankoop ?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:24 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Ik ben juist wel fan van breedte-aankopen.
Lasse Schöne![]()
Nick Viergever![]()
Jan van Halst![]()
Tomas Galasek![]()
John O'Brien![]()
Er zitten amper risico's aan vast en pakken vaak erg nuttig uit.. of het worden Olaf Lindenberghjes...
Voetbalvrouw ook weer aanwezig!![]()
GenotRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow er bestaan fans van Jan van Halst.![]()
![]()
Dat blijft, wat er verder ook gebeurt, het meest bijzondere nieuws van vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow er bestaan fans van Jan van Halst.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Klaiber is een degelijke back-up, niets meer niets minder. (persoonlijk vind ik dat je iemand met zijn kwaliteiten ook wel in de jeugd zou moeten hebben maar je kan natuurlijk ook niet elk jaar een rechtsback opleiden en Dest is weggegaan)![]()
Wel nieuwsgierig hoe Ajax het vanavond gaat doen maar ik heb een hoog 'zou het wat uitmaken' gehalte.![]()
Ik heb een hoog "dit gaat hem niet worden" gehalte.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Wel nieuwsgierig hoe Ajax het vanavond gaat doen maar ik heb een hoog 'zou het wat uitmaken' gehalte.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik heb een hoog "Ajax moet er alles op zetten dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen"-gehalte.Oh.![]()
Vrees een beetje voor een topwedstrijd vanavond en dan volgende week verliezen van Atalanta en alsnog naar de EL.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een hoog "dit gaat hem niet worden" gehalte.![]()
Ik heb er wel een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een hoog "dit gaat hem niet worden" gehalte.![]()
Dat zou wel des ajax zijn ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vrees een beetje voor een topwedstrijd vanavond en dan volgende week verliezen van Atalanta en alsnog naar de EL.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Begrijp al die ophef in de media en op sommige social media niet. Alsof het vanavond ergens over gaat. Alleen de eer en wat geld, meer staat er niet op het spel.![]()
ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over.![]()
![]()
Kan iemand mij updaten??? Ik las vorige week in de pers en hier dat de komende wedstrijd helemaal niet zo belangrijk is(natuurlijk wel heel mooi genomen als ze winnen). Nu zie ik opeens in de pers verschijnen dat dit een wedstrijd tussen leven en dood is.speak only if it improves the silence.![]()
zelfde inrichting als @PSVCL?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:56 schreef psfvan het volgende:
Begrijp al die ophef in de media en op sommige social media niet. Alsof het vanavond ergens over gaat. Alleen de eer en wat geld, meer staat er niet op het spel.![]()
Ik ook. 4-0quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over.![]()
![]()
De instelling voor bipolaire en manische PSV fans?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
jullie hebben dus wel een gezamenlijk probleemquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:02 schreef psfvan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp je niet. Leg eens uit.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
jullie hebben dus wel een gezamenlijk probleem
Oh.![]()
Ho ho, absoluut geen fan van PSV hoor, mijn nick kan verwarring veroorzaken, maar heeft niets met PSV te maken.
Maar serieus, wat maakt die wedstrijd van vanavond nog uit?![]()
quote:kan ook, gaat er een beetje om de kansen als eerste te verzilveren dan kan het wel wat worden.
![]()
Kans op groepswinnaar, geld, coëfficiënt, punten in de poule zodat je volgende week wellicht gelijk kan spelen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:04 schreef psfvan het volgende:
Ho ho, absoluut geen fan van PSV hoor, mijn nick kan verwarring veroorzaken, maar heeft niets met PSV te maken.
Maar serieus, wat maakt die wedstrijd van vanavond nog uit?![]()
Geld en eer, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kans op groepswinnaar, geld, coëfficiënt, punten in de poule zodat je volgende week wellicht gelijk kan spelen.
Maar hoezo, volgende week 'wellicht gelijk spelen"?![]()
Dat zeg ik dus niet.quote:
Als Ajax en Atalanta vandaag beide winnen gaat het volgende week toch om het onderling resultaat? (dan is Ajax in het voordeel bij 0-0/1-1)![]()
Wat maakt het uit wat Ajax vandaag doet, winnen, gelijk spelen of verliezen. De wedstrijd van volgende week bepaalt alles.![]()
Neres en Anthony op de flanken
Eerste of tweede worden is natuurlijk wel een dingetjequote:Op dinsdag 1 december 2020 19:18 schreef psfvan het volgende:
Wat maakt het uit wat Ajax vandaag doet, winnen, gelijk spelen of verliezen. De wedstrijd van volgende week bepaalt alles.
Prima opstelling alleen jammer van Alvarez![]()
Niet voor poulewinst..quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:18 schreef psfvan het volgende:
Wat maakt het uit wat Ajax vandaag doet, winnen, gelijk spelen of verliezen. De wedstrijd van volgende week bepaalt alles.![]()
Ach, wat jammer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:08 schreef Heeinz het volgende:
Allison geblesseerd geraakt in de warming up hoor ik![]()
Nu effe liverpool oprollen om dan volgende week op je muil te gaan zie ik ook nog wel gebeuren
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
En dan gered worden door de Denenquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:49 schreef -XOR- het volgende:
Nu effe liverpool oprollen om dan volgende week op je muil te gaan zie ik ook nog wel gebeuren![]()
![]()
In de laatste minuut blessuretijd.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
2 Meijer op Ajax handicap -0,5 gezet. Mij maakt een gelijkspel dus wel uit!Groot fan van User Wotte![]()
De watte?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vergeet de adventkalender bonus niet🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Komt mede omdat ze Alvarez liever de bal niet gevenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt wel erg veel risico genomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ah, ik heb bij toto ingezet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij Unibet
https://www.unibet.eu/pro(...)romo=advent-calendar🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ja, het is wat treurig dat je achter Klaassen, Gravenberch en Kudus eigenlijk geen spelers hebt die je met goed fatsoen op kunt stellen in de CL.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt mede omdat ze Alvarez liever de bal niet gevenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik moet zeggen dat Liverpool ook erg slordig is in de (lange) passing.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Achterin ook eigenlijk niet . Ja een pion van Utrecht en een Argentijn in wie die het niet ziet zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, het is wat treurig dat je achter Klaassen, Gravenberch en Kudus eigenlijk geen spelers hebt die je met goed fatsoen op kunt stellen in de CL.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou Timber en Taylor meer speeltijd geven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achterin ook eigenlijk niet . Ja een pion van Utrecht en een Argentijn in wie die het niet ziet zitten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Korte dekken achterin werkt wel goed, je ziet dat Liverpool dat niet gewent is.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Twee jaar geleden was de selectie ook vrij dun. Voor de CL kan er echt bijna niets wegvallen wil je meedoen Ajax zijnde.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, het is wat treurig dat je achter Klaassen, Gravenberch en Kudus eigenlijk geen spelers hebt die je met goed fatsoen op kunt stellen in de CL.![]()
Het probleem met clubs als Ajax is dat je niet makkelijk een sterke dubbel bezet elftal kan contracteren, loop je 2 keer CL mis, dan zit je weer met een team wat boven zijn stand leeft.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was de selectie ook vrij dun. Voor de CL kan er echt bijna niets wegvallen wil je meedoen Ajax zijnde.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Je ziet heel vaak als de bal achterin is dat Alvarez geen idee heeft hoe hij zich moet positionerenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker man , Blind die laaiend is op Alvarez omdat die zich verstopt![]()
Jup maar niet forceren, de kansen komen vanzelf, daarnaast ook niet te vroeg scoren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:39 schreef Heeinz het volgende:
Iets minder slordige momenten en je wint hier gewoon🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Schuurs gaat wel een Veltmannetje doen vandaagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Liverpool spelers die vrij het middenveld kunnen oversteken omdat Alvarez tegen de verdediging hangt .quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet heel vaak als de bal achterin is dat Alvarez geen idee heeft hoe hij zich moet positioneren
Zoals altijd eigenlijk als die mag spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt, al had ik wel het idee dat het nog net een tikkeltje breder was.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was de selectie ook vrij dun. Voor de CL kan er echt bijna niets wegvallen wil je meedoen Ajax zijnde.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax moet het spel sneller verleggen, alles gaat over links, en blijft over links, even terug naar midden en dan naar rechts.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nou Labyad maar brengen dan?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Doodzonde dat Schuurs geel moet pakken omdat Blind daar een kutpass aflevert voorin en daarna dom druk gaat zetten![]()
Wordt ook nou niet altijd geholpen door Blind.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:42 schreef franklop het volgende:
Schuurs gaat wel een Veltmannetje doen vandaag
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Schuurs is aanvallend wel wat zwakjes vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:48 schreef coronatus het volgende:
[..]
Schuurs speelt zeker een lekkere pot weer!Groot fan van User Wotte![]()
Het is vaak net niet, of dat iets van scherpte is of toch net niet genoeg kwaliteit is moeilijk te bepalen.![]()
Niet scherp zijn tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is vaak net niet, of dat iets van scherpte is of toch net niet genoeg kwaliteit is moeilijk te bepalen.
Groot fan van User Wotte![]()
Dan kan volgende week des te pijnlijker wordenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk houden onze Deense vrienden nog even stand.![]()
![]()
Gravenbergh speelt echt een fantastische partij.
En Schuurs tot nu toe ook erg sterk tegen de superlastige Mané."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:53 schreef SamCooke het volgende:
Gravenbergh speelt echt een fantastische partij.
En Schuurs tot nu toe ook erg sterk tegen de superlastige Mané.Groot fan van User Wotte![]()
Moet gewoon kunnen
Oh, typoquote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Nachtmerrie scenario: Schuurs pakt nog eens geel en is er niet bij tegen Atalanta.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Atalanta spaart de krachten voor de belangrijkste potLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Droomscenario: 0-2 voorstaan en Alvarez die in de 90e minuut rood paktquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:58 schreef XDo het volgende:
Nachtmerrie scenario: Schuurs pakt nog eens geel en is er niet bij tegen Atalanta.![]()
Mja, ik zou eerder hopen dat Kudus onverwacht fit is. Geen Alvarez betekent gewoon een andere speler die het niveau ook niet aan kan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Droomscenario: 0-2 voorstaan en Alvarez die in de 90e minuut rood paktVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Davy krijgt echt een hoop vrijheidCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Pff
![]()
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: