Slechts 300x zo goed. Overigens is dit geen gerucht maar was het een doelloze hersenspinsel van Hansie.quote:Op zondag 29 november 2020 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380744
Drommel genoemd als opvolger Onana.
Ik weet het niet, ik vind Drommel nou niet echt beter dan Scherpen.
Drommel is wel paar klassen beter dan Scherpen op dit moment, maar lijkt me nog niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op zondag 29 november 2020 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380744
Drommel genoemd als opvolger Onana.
Ik weet het niet, ik vind Drommel nou niet echt beter dan Scherpen.
Prima vriend. Sangare is beter dan Klaassen!quote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden weer massaal mad vanwege een mening die ze niet aanstaat![]()
Sangare > klaasen
quote:Op zondag 29 november 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima vriend. Sangare is beter dan Klaassen!
Doe mij het nummer van je dealer maatquote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden weer massaal mad vanwege een mening die ze niet aanstaat![]()
Sangare > klaasen
Niveau’tje psv spelerquote:Op zondag 29 november 2020 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo heel erg dat Zahavi naar PSV is gegaan. Die kan er weinig van. Denk ook niet dat Overmars serieus achter hem aan zat, hij weet wel beter.
Bij Feyenoord zijn maar een handvol basisspelers fit. Als dat nog even zo blijft (en daar ziet het naar uit) gaan er nog wel wat puntjes verspeeld worden.quote:Op maandag 30 november 2020 09:43 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord loopt al op de laatste beentjes, PSV kan er geen kut van als ze 2 of 3 spelers niet opstellen en AZ worstelt nog met de vorm. Enige uitdager lijkt Vitesse te zijn.
het is afwachten of er verschil gaat zijn qua publiek, Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord zijn zeker zonder maar uit ook met publiek is niet echt een probleem, het is meer de fitheid en volledigheid van de selectie wat op dat moment bepalend is.quote:Op maandag 30 november 2020 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou geruster zijn als we op de gehele concurrentie toch minimaal een punt of 7,8 voorsprong hebben in januari. Dan kun je een stootje hebben in de uitwedstrijden. Ergens reken ik er wel op dat je de thuiswedstrijden tegen PSV, Feyenoord en AZ wel wint.
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijnquote:Op maandag 30 november 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is afwachten of er verschil gaat zijn qua publiek, Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord zijn zeker zonder maar uit ook met publiek is niet echt een probleem, het is meer de fitheid en volledigheid van de selectie wat op dat moment bepalend is.
Had het idee dat Vitesse niet ging mee werken omdat het al vrij snel zou zijn maar eind mei nog geen kampioen zijn dan is er behoorlijk wat mislopen jaquote:Op maandag 30 november 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijn
wanneer is die wedstrijd?quote:Op maandag 30 november 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijn
21/5, speelronde 32/34.quote:
Verkeerd gekeken, is 9 mei. Maar inderdaad, zelfde verhaalquote:Op maandag 30 november 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zijn we al op het museumplein geweest inderdaad, tenminste de gevaccineerden
liever eerder hoorquote:Op maandag 30 november 2020 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kampioen worden tegen Feyenoord, leuk.
Ja het liefst zo snel mogelijk natuurlijk, maar kampioen worden in speelronde 32 is nog steeds netjes.quote:
kampioen worden is altijd netjes maar als het pas in speelronde 32 is ben je niet zo stabiel gebleken als het nu lijktquote:Op maandag 30 november 2020 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het liefst zo snel mogelijk natuurlijk, maar kampioen worden in speelronde 32 is nog steeds netjes.
Daar ga ik ook niet per se van uit, Ajax krijgt ook nog wel een dipje ergens.quote:Op maandag 30 november 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
kampioen worden is altijd netjes maar als het pas in speelronde 32 is ben je niet zo stabiel gebleken als het nu lijkt
Of je hebt een andere club die best stabiel was. Je herinnert je vast het seizoen 94/95 wel toen Ajax ook in de 32e speelronde kampioen werd?quote:Op maandag 30 november 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
kampioen worden is altijd netjes maar als het pas in speelronde 32 is ben je niet zo stabiel gebleken als het nu lijkt
was Roda toen meen ik, dat klopt maar als ik nu kijk naar de nummers 2-5 dan kan ik me niet voorstellen dat die stabiel blijven presteren dus als je niet uitloopt heb je steken laten vallenquote:Op maandag 30 november 2020 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Of je hebt een andere club die best stabiel was. Je herinnert je vast het seizoen 94/95 wel toen Ajax ook in de 32e speelronde kampioen werd?
Toegegeven, ik was nog vrij jong maar er staat mij toch iets van bij dat Ajax rond die tijd vrij stabiel presteerde.
Speelden super die Kerkraders, zijn volgens mij nog steeds woest dat ze net zo presteerden terwijl ze in de competitie met de beste club ter wereld zaten. Anders hadden ze gewoon kampioen gespeeld.quote:Op maandag 30 november 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
was Roda toen meen ik, dat klopt maar als ik nu kijk naar de nummers 2-5 dan kan ik me niet voorstellen dat die stabiel blijven presteren dus als je niet uitloopt heb je steken laten vallen
Stevens toch trainer toen? Ja lullig voor ze.quote:Op maandag 30 november 2020 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelden super die Kerkraders, zijn volgens mij nog steeds woest dat ze net zo presteerden terwijl ze in de competitie met de beste club ter wereld zaten. Anders hadden ze gewoon kampioen gespeeld.
ik vond het vorig jaar wel minder dan nu hoorquote:Op maandag 30 november 2020 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet per se van uit, Ajax krijgt ook nog wel een dipje ergens.
Vorig seizoen was er ook zo'n fase rond november dat het vlekkeloos liep en je dik won van Feyenoord en Utrecht thuis maar later kwamen er toch ineens weer slippertjes (ook door de mentale dreun in de CL), kan nog steeds natuurlijk.
kudus komt ook nog terug, daar wordt je echt nog beter van.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het vorig jaar wel minder dan nu hoor
die dip zag je echt aankomen, ik heb geen idee hoe het nu aan moet komen
ik heb ook het idee dat het team van vorig seizoen een hogere piek had maar dat het nu wat stabieler is. Het grootste probleem vorig seizoen was dat de diepgang wegviel, zou wel heel toevallig zijn als dat nu weer gebeurt.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook beter dan vorig jaar (vooral door de invulling van de dubbele zes) maar je krijgt op ten duur altijd weer te maken met blessures/coronagevallen/vormdip. En betere tegenstanders natuurlijk na de winterstop, is ook altijd weer afwachten hoe je daaruit komt, Ajax heeft dan wel vaker een paar weken nodig om warm te draaien.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook CL overwinteren of weer op een comedy capers manier toch EL moeten spelen zal invloed hebben.quote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook beter dan vorig jaar (vooral door de invulling van de dubbele zes) maar je krijgt op ten duur altijd weer te maken met blessures/coronagevallen/vormdip. En betere tegenstanders natuurlijk na de winterstop, is ook altijd weer afwachten hoe je daaruit komt, Ajax heeft dan wel vaker een paar weken nodig om warm te draaien.
Roda en Salzburg waren de enige clubs waar Ajax in dat seizoen niet wist te winnen. 2x 1-1 weet ik me te herinneren, Roda was enorm stug.quote:Op maandag 30 november 2020 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelden super die Kerkraders, zijn volgens mij nog steeds woest dat ze net zo presteerden terwijl ze in de competitie met de beste club ter wereld zaten. Anders hadden ze gewoon kampioen gespeeld.
Oh zeker, met CL-overwintering zal het team wel een enorme boost krijgen.quote:Op maandag 30 november 2020 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook CL overwinteren of weer op een comedy capers manier toch EL moeten spelen zal invloed hebben.
En ongeveer meer dan de helft van die ploeg een nieuwe club had nadat ze erachter kwamen wat de polderjongens verdienden .quote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Roda en Salzburg waren de enige clubs waar Ajax in dat seizoen niet wist te winnen. 2x 1-1 weet ik me te herinneren, Roda was enorm stug.
Dat hele seizoen was natuurlijk fenomenaal, en de 2e helft van 95 ging Ajax vrolijk door. Tot de winterstop 1x gelijkspel, de rest gewonnen. En soeverein in de CL (inclusief de galavoorstelling tegen Real).
Het ging pas minder nadat in december achtereenvolgens Overmars en Reuser zwaar geblesseerd raakten en de eerste wedstrijd in januari gelijk werd verloren.
wedstrijd om de eer, een goed resultaat zou leuk zijnquote:Op maandag 30 november 2020 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zeker, met CL-overwintering zal het team wel een enorme boost krijgen.
Schat het nog steeds in op 50-50. Maar bij Liverpool kan Ajax nu echt wel winnen.
Ja dat was wel een domme set, daarom heb ik nog altijd een hekel aan Van Os en ook Danny Blind valt daar veel te verwijten. Grappige is dat die zogenaamde kabel alleen daarmee te maken had, niet onbegrijpelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 14:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ongeveer meer dan de helft van die ploeg een nieuwe club had nadat ze erachter kwamen wat de polderjongens verdienden .
En Finidi en Kanu bleken ook gewoon broodvoetballers al ontkend Finidi tot op de dag van vandaag dat die niet weg wilde.quote:Op maandag 30 november 2020 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat was wel een domme set, daarom heb ik nog altijd een hekel aan Van Os en ook Danny Blind valt daar veel te verwijten. Grappige is dat die zogenaamde kabel alleen daarmee te maken had, niet onbegrijpelijk.
Nee een wedstrijd waar we nog groepswinnaar kunnen worden.quote:Op maandag 30 november 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
wedstrijd om de eer, een goed resultaat zou leuk zijn
En jezelf nog een procentje extra kans geven in het geval dat Liverpool er om een of andere manier niet in slaagt om te winnen in Denemarken.quote:Op maandag 30 november 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een wedstrijd waar we nog groepswinnaar kunnen worden.
quote:Op maandag 30 november 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een wedstrijd waar we nog groepswinnaar kunnen worden.
zou je wel denkenquote:Op maandag 30 november 2020 14:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel benieuwd of we morgen Anthony Tadic en Neres voorin gaan zien.
Ik zou het wel zonde vinden als Ajax twee keer geen punten haalt tegen dit Liverpool wat toch ernstig verzwakt is.quote:Op maandag 30 november 2020 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]dat zou een leuke verrassing zijn maar het is in principe relaxed kijken morgen.
Gewoon knallen inderdaad en die punten binnen halen.quote:Op maandag 30 november 2020 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel zonde vinden als Ajax twee keer geen punten haalt tegen dit Liverpool wat toch ernstig verzwakt is.
op zich wel maar een topteam wat verzwakt is kan nog altijd sterker zijn, het gaat een beetje om de scherpte voor de goal, dat ontbrak een beetje de eerste wedstrijd, wie weet gaat dat nu beter.quote:Op maandag 30 november 2020 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel zonde vinden als Ajax twee keer geen punten haalt tegen dit Liverpool wat toch ernstig verzwakt is.
Ben benieuwd of Ten Hag nog een tactische verrassing uit de hoed tovert.quote:Op maandag 30 november 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich wel maar een topteam wat verzwakt is kan nog altijd sterker zijn, het gaat een beetje om de scherpte voor de goal, dat ontbrak een beetje de eerste wedstrijd, wie weet gaat dat nu beter.
Je ziet toch wel dat een ander podium een hogere druk met zich meebrengt voor jongens als Labyad en Traore, zo makkelijk als ze in NL scoren doen ze dan net niet, zelfs tegen middelmaat als Midgetland.quote:Op maandag 30 november 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Ten Hag nog een tactische verrassing uit de hoed tovert.
Ja dat sowieso maar dan zal Labyad waarschijnlijk nog steeds spelen.quote:Op maandag 30 november 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat een ander podium een hogere druk met zich meebrengt voor jongens als Labyad en Traore, zo makkelijk als ze in NL scoren doen ze dan net niet, zelfs tegen middelmaat als Midgetland.
Dus het is te hopen dat Ten Hag met de sambaflanken gaat beginnen, die jongens hebben geen last van druk, integendeel ze worden er alleen maar beter van.
Labyad doet het ook best goed, qua positie kiezen en verdedigend maar het is wel prettiger als er spelers zijn die minder kansen nodig hebben om te scoren, vooral omdat je ze minder gaat krijgen.quote:Op maandag 30 november 2020 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar dan zal Labyad waarschijnlijk nog steeds spelen.
Of er komt een variant met Blind op het middenveld, Martinez achterin en dan Klaassen op 10.
Ja en daarom is Labyad op 10 misschien niet de beste keuze tegen Liverpool. Al zal ik het ook wel begrijpen als hij blijft staan.quote:Op maandag 30 november 2020 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Labyad doet het ook best goed, qua positie kiezen en verdedigend maar het is wel prettiger als er spelers zijn die minder kansen nodig hebben om te scoren, vooral omdat je ze minder gaat krijgen.
In het geval van Traoré vind ik die conclusie wel wat voorbarig. Ja, in de laatste wedstrijd ging het mis. Al was daarbij eigenlijk alleen de laatste kans eentje die gewoon moet zitten.quote:Op maandag 30 november 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat een ander podium een hogere druk met zich meebrengt voor jongens als Labyad en Traore, zo makkelijk als ze in NL scoren doen ze dan net niet, zelfs tegen middelmaat als Midgetland.
Dus het is te hopen dat Ten Hag met de sambaflanken gaat beginnen, die jongens hebben geen last van druk, integendeel ze worden er alleen maar beter van.
Wat een tof filmpje weerquote:
dat zou wel helpenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan wat geruchten rond dat Becker corona heeft en Adrian speelt.
Klaassenquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hebben alle mensen die Davy niet terug wilde inmiddels al hun pillen gehad?
Zou lekker zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan wat geruchten rond dat Becker corona heeft en Adrian speelt.
tegen wie moeten we?quote:
Leverzwembadquote:
Prima aankoop tegen clubs uit het rechter rijtje. Misschien veel geld, maarja boeiend, Anthony gaat ooit weg voor 82 miljoen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen![]()
wat vind jij van klaiber als aankoop, nu we een paar wedstrijden verder zijn
ik lees hier vooral negatieve dingen over hem, maar heb hem nog weinig fout zien doen. ook speelt hij op een niet zo'n cruciale positie, het is bijvoorbeeld geen cv ofzo. en Nous kan de rust goed gebruiken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima aankoop tegen clubs uit het rechter rijtje. Misschien veel geld, maarja boeiend, Anthony gaat ooit weg voor 82 miljoen.
Er zitten hier een boel patjepeeërs.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik lees hier vooral negatieve dingen over hem, maar heb hem nog weinig fout zien doen. ook speelt hij op een niet zo'n cruciale positie, het is bijvoorbeeld geen cv ofzo. en Nous kan de rust goed gebruiken.
daar heb je nous voor, maar tegen emmen kan het best. loop je ook geen risico dat nous geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zitten hier een boel patjepeeërs.
Je moet hem inderdaad niet opstellen tegen PSV en Liverpool.
Jij slaat wel heel erg door.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar heb je nous voor, maar tegen emmen kan het best. loop je ook geen risico dat nous geblesseerd raakt.
ik zou willen dat we voor iedere positie een klaiber hadden.
niet om alle 11 tegelijk op te stellen, maar om je echte sterren rust te geven.quote:
Ja hij is degelijk tegen clubs als Emmen, maar dat is ook geen bijster hoge meetlat natuurlijk. Denk niet dat hij nog zo degelijk is tegen de betere teams, dus het blijft duimen dat Mazraoui fit blijft voor de CL.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet om alle 11 tegelijk op te stellen, maar om je echte sterren rust te geven.
klaiber vult imo de rol prima in tegen de mindere goden van de eredivisie.
Het is een lieve jongen ook.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zitten hier een boel patjepeeërs.
Je moet hem inderdaad niet opstellen tegen PSV en Liverpool.
Het gaat nog wel tegen het rechterrijtje ja al moest die dit weekend rood krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Klaiber doet het prima houdt zich goed staande, maar ben nooit zo'n fan van breedte aankopen. Deze pakt echter goed uit.
Ik ben juist wel fan van breedte-aankopen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Klaiber doet het prima houdt zich goed staande, maar ben nooit zo'n fan van breedte aankopen. Deze pakt echter goed uit.
Lambiek die Blind moest opvolgen een nuttige breedte-aankoop ?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:24 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Ik ben juist wel fan van breedte-aankopen.
Lasse Schöne![]()
Nick Viergever![]()
Jan van Halst![]()
Tomas Galasek![]()
John O'Brien![]()
Er zitten amper risico's aan vast en pakken vaak erg nuttig uit.. of het worden Olaf Lindenberghjes...
Voetbalvrouw ook weer aanwezig!![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow er bestaan fans van Jan van Halst.
Dat blijft, wat er verder ook gebeurt, het meest bijzondere nieuws van vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow er bestaan fans van Jan van Halst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |