SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, het houdt niet over bij het AD. De Telegraaf is wel regelmatig irritant, maar die hebben tenminste nog wel wat goed ingevoerde bronnen bij de clubs.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:02 schreef manny het volgende:
[..]
Is altijd al een krant geweest gericht op andere clubs, en nu Freek Jansen daar weg is is de Ajax kennis helemaal weg. Z
Denk dat Freek ook al snel genoeg had van niveau Gouda, Mossou en anderen die daar werken. Ik luister die voetbalpodcast van ze wel eens, maar wat ze daar uitkramen over voetbal is echt beneden alle peil. Klein voorbeeld: Die Gouda vertelde over hoe professioneel ze tegenwoordig werken in de medische staf van Feijenoord. Alles wordt gemeten, etc. Zegt hij iets later het volgende "Opvallend dat er veel spelers uitvielen met een blessure, want Dick had voor de wedstrijd nog aan de spelers gevraagd of ze fit genoeg waren om te spelen".
Hehe. Dan lul je dus echt maar wat. Kan zo naar de Telegraaf.![]()
Niks toevoegende commentator erbij waar je steeds aan moet uitleggen dat dit geen goede wedstrijd wasquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:56 schreef Marcoss het volgende:
Ronald de Boer vond dat Ronald de Boer de penalty onhoudbaar inschootRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax: Onana; Klaiber, Schuurs, Martínez, Mazraoui; Klaassen, Labyad, Gravenberch; Antony, Traoré, Tadic.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Defensie met Martinez en Klaiber is vragen om problemen en weer Labyad in de basis, ongelofelijkquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:36 schreef manny het volgende:
Ajax: Onana; Klaiber, Schuurs, Martínez, Mazraoui; Klaassen, Labyad, Gravenberch; Antony, Traoré, Tadic.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Defensie met Martinez en Klaiber is vragen om problemen en weer Labyad in de basis, ongelofelijkWe spelen tegen Emmen he, René
![]()
Als ze die weer met ruime cijfers winnen gaan ze Janssen en Ramselaar ophalenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassen Gravenberch Kudus gaat niets minder dan puur genot wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:09 schreef Adames het volgende:
Wat is klaassen toch een heerlijke aankoop gebleken. En niet alleen vanwege zijn doelpunt![]()
zowiezo met anthony, kudus en klaassen kun je van een aardig aankoop seizoen spreken.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:09 schreef Adames het volgende:
Wat is klaassen toch een heerlijke aankoop gebleken. En niet alleen vanwege zijn doelpuntproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Klaassen kon er zogenaamd niks van.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:14 schreef manny het volgende:
[..]
zowiezo met anthony, kudus en klaassen kun je van een aardig aankoop seizoen spreken.![]()
Poaaahhhh[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik ben benieuwd wie dit zeiquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit erg vreemd hoor. Ik heb begrepen dat we defensief enorm in problemen zouden gaan komen![]()
Het is Emmen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit erg vreemd hoor. Ik heb begrepen dat we defensief enorm in problemen zouden gaan komenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Anthony weer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Rechterrijtje eredivisiegenot . Kan je zelfs een groot gedeelte van Jong Ajax tegen opstellen en je wint alsnog op 70%quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Staan vooral ook grotendeels in de eigen zestien. Je hoeft er feitelijk alleen voor te zorgen dat je niet één of andere kutcounter om je oren krijgt als verdediger.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rechterrijtje eredivisiegenot . Kan je zelfs een groot gedeelte van Jong Ajax tegen opstellen en je wint alsnog op 70%Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dan nog kunnen ze vaak bijv. een 1 tegen 3-situatie niet uitspelen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staan vooral ook grotendeels in de eigen zestien. Je hoeft er feitelijk alleen voor te zorgen dat je niet één of andere kutcounter om je oren krijgt als verdediger.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk is Kudus wel echt weer fit in januari voor de toppers.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klaassen Gravenberch Kudus gaat niets minder dan puur genot wordenOh.![]()
Mogen we al roepen om wissels?
Promes erin voor Tadic
Ekkelenkamp/Alvarez (zou het wat uitmaken?) voor Klaassen
Hunter voor Traore![]()
Daarom staat jong ook afgetekend bovenaan in de eerste divisie ja.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rechterrijtje eredivisiegenot . Kan je zelfs een groot gedeelte van Jong Ajax tegen opstellen en je wint alsnog op 70%
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
FM-achtige cijfers.quote:Ajax blijft maar scoren in de Eredivisie. Zaterdagavond tegen FC Emmen bereikten de Amsterdammers al in de eerste helft de grens van veertig competitiegoals.
Achtereenvolgens Davy Klaassen, Zakaria Labyad en Lassina Traoré verzorgden de productie aan De Oude Meerdijk, waardoor de Champions League-deelnemer de kaap van veertig goals rondde.
Nooit eerder had Ajax veertig keer gescoord in de eerste tien speelrondes van de Eredivisie, het clubrecord van 39 doelpunten in dit stadium van het seizoen dateerde uit 1981/82.
In de ruim zestigjarige historie waren er slechts drie andere teams die minimaal veertig keer hadden gescoord in de eerste tien wedstrijden: PSV in 1999/2000 (45 goals), PSV in 1987/88 (eveneens 45 treffers) en Feyenoord in 1960/61 (43 doelpunten). Al deze teams kroonden zich later in het seizoen tot landskampioen.
Bron: VI.nlOh.![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is Kudus wel echt weer fit in januari voor de toppers.
Ik ben inmiddels overleden![]()
9 puntenquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende competitiewedstrijden zijn Twente-thuis, PEC-thuis, ADO-uit![]()
Hehequote:Op zaterdag 28 november 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
40 doelpunten voor (waarvan 30 tegen ADO)
Ik had trouwens gehoopt op Neres Tadic Antony dinsdag maar gezien de wissel van Traoré zal Ten Hag dat denk ik niet van plan zijn![]()
![]()
Hehe[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Tadic
Mja, ik vrees dat het met de wissels zo wel wat dood gaat slaan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En er mogen er vandaag nog wel drie bij als ik het zo zieVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
![]()
Lekker wedstrijdje voor Rensch om te debuteren.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Rensch hup goaltje maken als debutant[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Leuk voor Promes iig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Emmen doet ook echt niks.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er waren tijden dat je heel blij was dat het 5-0 is geworden maar nu is het.... gaap...Oh.![]()
Klaiber wilt wel echt graag een eigen succesje
Gelukkig Europees voetbal ernaast en na de winterstop regelmatig een topper.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er waren tijden dat je heel blij was dat het 5-0 is geworden maar nu is het.... gaap...![]()
De drie puntjes zijn leuk, maar dit soort wedstrijden, daar schiet toch niemand iets mee op?My friends all drive horses![]()
De clubs die net als emmen tegen degradatie strijden wel.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
De drie puntjes zijn leuk, maar dit soort wedstrijden, daar schiet toch niemand iets mee op?![]()
En hoe wil je de kwaliteit van de competitie verhogen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
De drie puntjes zijn leuk, maar dit soort wedstrijden, daar schiet toch niemand iets mee op?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien een kleinere eredivisie. Een ploeg of tien en dan vier keer tegen elkaar spelen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe wil je de kwaliteit van de competitie verhogen?
Dan kan je ook een volwaardige eerste divisie hebben zonder jeugdteams.
BeNeLiga vind ik ook altijd al een prima alternatief.
Iets, als het maar leidt tot wekelijks wat hoger niveau voetbal.My friends all drive horses![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien een kleinere eredivisie. Een ploeg of tien en dan vier keer tegen elkaar spelen?
Dan kan je ook een volwaardige eerste divisie hebben zonder jeugdteams.
BeNeLiga vind ik ook altijd al een prima alternatief.
Iets, als het maar leidt tot wekelijks wat hoger niveau voetbal.
Groot fan van User Wotte![]()
Eensquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien een kleinere eredivisie. Een ploeg of tien en dan vier keer tegen elkaar spelen?![]()
Ach we hebben ook alleen nog maar tegen de lamme en de blinde gespeelt.
En alsnog moeite met Vitesse gehad en zelfs verloren van Groningen.No bitch to me![]()
Ditquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
BeNeLiga vind ik ook altijd al een prima alternatief.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat bevestigt alleen maar mijn punt dat inkrimping van de eredivisie een goed idee zou zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ach we hebben ook alleen nog maar tegen de lamme en de blinde gespeelt.
En alsnog moeite met Vitesse gehad en zelfs verloren van Groningen.My friends all drive horses![]()
Misschien 16 clubs, kleiner en je wordt als competitie ook niet meer serieus genomen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat bevestigt alleen maar mijn punt dat inkrimping van de eredivisie een goed idee zou zijn.No bitch to me![]()
Ik vind het wel heerlijk dat we dit soort potten tegenwoordig gewoon afgetekend winnen... Laat de rest maar beter hun best doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Knap hoor van Emmen..quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel heerlijk dat we dit soort potten tegenwoordig gewoon afgetekend winnen... Laat de rest maar beter hun best doen
Jullie hebben vooralsnog maar 2 lastige tegenstander gehad, Groningen uit (0-0,100 minuten) Vitesse thuis met pijn en moeite gewonnen.
Rustig aan![]()
Dat blijft Vitesse ook aanhalen maar ze lijken telkens te vergeten een hele wedstrijd met een man meer te hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Jullie hebben vooralsnog maar 2 lastige tegenstander gehad, Groningen uit (0-0,100 minuten) Vitesse thuis met pijn en moeite gewonnen.
Rustig aan![]()
Utrecht en Heerenveen kunnen er niks van?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Rustig aanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als Blind niet helemaal fit is zou ik hem tegen Liverpool sparen zodat ie Atalanta thuis haalt. Dat is de wedstrijd van het seizoen. Liverpool winnen of verliezen maakt niet zo heel veel uit.
Hetzelfde geldt voor Mazraoui.![]()
De PL heeft wel een grotere pariteit vanwege de verdeelsleutel van de tv-gelden dan in veel andere landen. Bovendien knallen de staartploegen daar niet zo hard door een ondergrens als in Nederland.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef Vriezzer het volgende:
Alsof de 'bottom' van de o zo opgehemelde Premier League zo geweldig is t.o.v. de topteams aldaar.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Utrecht heeft indivudeel een paar leuke spelers maar als team is het los zand, Vd Brom naaide er niet zomaar uit en Elia is nog steeds gefrustreerd. Daarnaast is utrecht vs ajax een doodnormaal wedstrijd zonder publiek.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Utrecht en Heerenveen kunnen er niks van?
Heerenveen is altijd wel een zekerheitje voor ajax, net als Utrecht dat normaal gesproken voor PSV is.
In januari gaan we jullie sowieso wel pakken. Sangare vs Klaasen![]()
![]()
Het is te hopen voor PSV dat Sangere tegen die tijd wel de bal naar zijn teamgenoten kan passen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht heeft indivudeel een paar leuke spelers maar als team is het los zand, Vd Brom naaide er niet zomaar uit en Elia is nog steeds gefrustreerd. Daarnaast is utrecht vs ajax een doodnormaal wedstrijd zonder publiek.
Heerenveen is altijd wel een zekerheitje voor ajax, net als Utrecht dat normaal gesproken voor PSV is.
Nog iemand die hem alleen de eerste wedstrijd heeft zien spelenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het is te hopen voor PSV dat Sangere tegen die tijd wel de bal naar zijn teamgenoten kan passen.![]()
![]()
weekendverlof?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht heeft indivudeel een paar leuke spelers maar als team is het los zand, Vd Brom naaide er niet zomaar uit en Elia is nog steeds gefrustreerd. Daarnaast is utrecht vs ajax een doodnormaal wedstrijd zonder publiek.
Gaat Sangaré darten dan? Hopelijk kan hij dat beter dan voetballen want dat lijkt nergens op.quote:Oh.![]()
Ajax won in ieder geval wel van Heracles en Vitessequote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Rustig aan
(En hopelijk na volgende week ook van Twente)![]()
dat competitieplan is wel wat minder dit jaar al ben ik niet bezorgd over de confrontaties met PSV, Feyenoord en AZ als de boel een beetje heel blijft tenminste.quote:Op zondag 29 november 2020 01:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ajax won in ieder geval wel van Heracles en Vitesse
(En hopelijk na volgende week ook van Twente)![]()
Lang wekt bij Club Brugge irritatie met houding: "Jongens met maniertjes"
Dat heeft hem niet lang gekost![]()
Zo lang je niet twee keer in onderlinge confrontaties verliest van PSV en Feyenoord komen ze ook amper dichterbij. Als Ajax zo doorgaat staan we in januari wel 7 punten los.quote:Op zondag 29 november 2020 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat competitieplan is wel wat minder dit jaar al ben ik niet bezorgd over de confrontaties met PSV, Feyenoord en AZ als de boel een beetje heel blijft tenminste.Groot fan van User Wotte![]()
Dat geneuzel over de sterkte van de competitie is ook veranderlijk als het weer... als je dik wint is de competitie niets waard en als je punten verliest ook
Alle clubs die in Europa meedoen zijn nog kansrijk voor overwintering, dus zo slecht is het hier allemaal niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sowieso dat roepen als de sterkere clubs pas in januari tegen elkaar spelen is typisch Telegraaf.quote:Op zondag 29 november 2020 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Dat geneuzel over de sterkte van de competitie is ook veranderlijk als het weer... als je dik wint is de competitie niets waard en als je punten verliest ook
Alle clubs die in Europa meedoen zijn nog kansrijk voor overwintering, dus zo slecht is het hier allemaal niet.![]()
De BeNeLiga (of iets in die trant) roepers staan altijd in de starthouding. AZ wint eerst vijf duels niet van de lamme en de blinde, donderdag waren ze de betere tegen de koploper van Spanje. Dan hoor je niemand (lol).quote:Op zondag 29 november 2020 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso dat roepen als de sterkere clubs pas in januari tegen elkaar spelen is typisch Telegraaf.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En jullie winnen niet van Twente en Heracles die er allebei weinig van kunnen. Dorpsclown.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap hoor van Emmen..
Rustig aan“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Kudus tegen wie dan ook van PSVquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor PSV te hopen dat hij nog niet fit is dan."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: