helemaal eens, walgelijkquote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze TT
Waardeloze TS
Afgezaagde OP
1,5/10
eerder een beetje zieligquote:Op woensdag 25 november 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
VBL / [Champions League] Ajax - Midtjylland #1
Onpopulaire post gedropt.
WOESTquote:Op woensdag 25 november 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze TT
Waardeloze TS
Afgezaagde OP
1,5/10
Klopt, net iets beter dan Wolfsberg.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Dat Midgetland is toch niveautje Heerenveen ofzo.
wel wat beter maar moet je gewoon winnenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Liverpool kwam pas in de tweede helft op voorsprong tegen ze.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Ok, had de vorige keer een deel gezien maar die konden er niet zoveel van.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel wat beter maar moet je gewoon winnen
klopt, Ajax maakte het zichzelf moeilijk,quote:Op woensdag 25 november 2020 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, had de vorige keer een deel gezien maar die konden er niet zoveel van.
Klinkt als Feyenoord. Eerste kwartier spelen we goed en daarna is het een en al ellende en winnen we nipt.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt, Ajax maakte het zichzelf moeilijk,
Execute botsquote:Op woensdag 25 november 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
4947
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Het is eigenlijk Mietjesland.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:35 schreef Caland het volgende:
Deze Baudet is nog wispelturiger dan een 12 jarig meisje dat voor het eerst moet kiezen tussen een tampon of een inlegkruisje.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
VBL ON TOUR. @:tompsv18
Hier ga ik zeker niet naar kijken.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
VBL ON TOUR. @:tompsv18
Was dat een moeilijke beslissing? @Charrellquote:Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze Baudet is nog wispelturige dan een 12 jarig meisje dat voor het eerst moet kiezen tussen een tampon of een inlegkruisje.
ik neem aan dat hij op de bank begintquote:Op woensdag 25 november 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig speelt Antony weer mee vanavond.
welke gemeenteslogan is wel leukquote:Op woensdag 25 november 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap is grappig zoals de slogan van Tilburg leuk gevonden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
welke gemeenteslogan is wel leuk
en die van Tilburg is nog niet zo tenenkrommend als die van alkmaar.Utrecht: Hier kunt Utrecht.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou @KingRoland hier ook een factuur van 667.800 euro voor rekenen als marketing goeroe?
Al lang besproken achterlijke dakdekkende debiel.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef KingRoland het volgende:
Repost
[ twitter ]
@:lenny_leonard @:erasmus @:zipportal @:coco @:afcniels
Oh, wat leuk. Ik ga dit kijken.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef KingRoland het volgende:
Repost
[ twitter ]
@:lenny_leonard @:erasmus @:zipportal @:coco @:afcniels
Rene @yvonne en ik komen even langsquote:Op woensdag 25 november 2020 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh, wat leuk. Ik ga dit kijken.@:GGMM
[..]
en die van Tilburg is nog niet zo tenenkrommend als die van alkmaar.'Er gaat niets boven Groningen' is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een negativiteit weerquote:Op woensdag 25 november 2020 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al lang besproken achterlijke dakdekkende debiel.
[..]
en die van Tilburg is nog niet zo tenenkrommend als die van alkmaar.Wtf die wist ik niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Beste marketing was i amsterdam maar door links verplaatstquote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Utrecht: Hier kunt Utrecht.nl
Zou @:Kingroland hier ook een factuur van 667.800 euro voor rekenen als marketing goeroe?
Je bent zeker rechtdoorzee?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste marketing was i amsterdam maar door links verplaatst
Ik ben trouwens niet links maar ook niet rechts
en die slaat op de provincie.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Er gaat niets boven Groningen' is wel leuk
Huh maar hoe schrijf je dan?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste marketing was i amsterdam maar door links verplaatst
Ik ben trouwens niet links maar ook niet rechts
quote:Op woensdag 25 november 2020 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar hoe schrijf je dan?
Over een uurtje alquote:Op woensdag 25 november 2020 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vroeg deze week?
Zaagmans is nog maar net de deur uit....
Doe je goed hoor, geniet er vanquote:Op woensdag 25 november 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een uurtje al
Had nog wat studiedagen over die ik aan het opmaken ben.
Wat is diaree?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:47 schreef Charrell het volgende:
Hai ik heb diaree.
Einde bericht.
Morgen weer een dag.
![]()
Ach, komt het dit keer uit je kont in plaats van uit je mond.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:47 schreef Charrell het volgende:
Hai ik heb diaree.
Einde bericht.
Morgen weer een dag.
![]()
Bedankt voor dit bericht.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:47 schreef Charrell het volgende:
Hai ik heb diaree.
Einde bericht.
Morgen weer een dag.
![]()
Dit is leuk.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:47 schreef Charrell het volgende:
Hai ik heb diaree.
Einde bericht.
Morgen weer een dag.
![]()
Ik denk dat Ed Baars hier nog wel wat inspiratie uit kan halen voor een nieuwe video.quote:
Ik kan me dit ook nog erg goed herinneren.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-gedachte-eraan.html
Dit kan ik mij ook nog goed herinneren! Ik was die dag in de Utrechtse Jaarbeurs, had aan het begin van de avond de laatste trein, naar Amsterdam. De rest van de bomvolle stationshal mocht daar overnachten.
Was anderhalve week na de moord op Louis Sévèke trouwens.
Dit alles ter info en ten behoeve van het anekdotenboek.
Leuke anekdote, vlot geschreven.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-gedachte-eraan.html
Dit kan ik mij ook nog goed herinneren! Ik was die dag in de Utrechtse Jaarbeurs, had aan het begin van de avond de laatste trein, naar Amsterdam. De rest van de bomvolle stationshal mocht daar overnachten.
Was anderhalve week na de moord op Louis Sévèke trouwens.
Dit alles ter info en ten behoeve van het anekdotenboek.
Waarom post je het danquote:
Juistquote:Op woensdag 25 november 2020 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor de eigenwijze mensen die toch klikken.
Was het maar een grap, volgens mijn Deense collega spreek je het uit als 'Mietjusland'.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap is grappig zoals de slogan van Tilburg leuk gevonden is.
Ik ben godverdomme nog niet eens op de helft.quote:
Je was er snel bij trouwens.quote:
Waarbij?quote:
Het komt toch altijd als een schok als zo'n icoon sterft, ook al is het logisch om meerdere redenen.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo verbaasd kan je toch niet zijn? Drugs en overgewicht
Wie?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt toch altijd als een schok als zo'n icoon sterft, ook al is het logisch om meerdere redenen.
Was met Cruijff toch ook zo.
Ja dat welquote:Op woensdag 25 november 2020 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt toch altijd als een schok als zo'n icoon sterft, ook al is het logisch om meerdere redenen.
Was met Cruijff toch ook zo.
Die Portugees of de echte?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:28 schreef GGMM het volgende:
Bizar toevallig, ik was net een video aan het kijken van Ronaldo
Dat is ook een voetballer
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een topic gemaakt
Maar ik wacht nog even totdat BradgeTV het bevestigt.
Tokkiequote:Op woensdag 25 november 2020 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb net vandaag een boca juniors trainingspak aan
Komt zo wel heel dichtbij
Die is nog steeds boos omdat Scrummie het RIP Cruijff topic opende.quote:
Ik zat in de KFC toen ik hoorde dat Cruijff gestorven was.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is nog steeds boos omdat Scrummie het RIP Cruijff topic opende.
Varkenquote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat in de KFC toen ik hoorde dat Cruijff gestorven was.
Niemand heeft wat aan deze info maar soms moet je het toch kwijt hè.
Daar heb ik toen hard om gelachen.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ook de reden dat hij weer ging zuipen denk ikquote:Op woensdag 25 november 2020 17:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@Scrummie heeft ons heel wat knaken aan ontwenningsklinieken gekost.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook de reden dat hij weer ging zuipen denk ik
Bucket genot.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat in de KFC toen ik hoorde dat Cruijff gestorven was.
Niemand heeft wat aan deze info maar soms moet je het toch kwijt hè.
Als je hem nu in FIFA hebt als Icon kun je wel topdollar maken.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Heeft @:onlogisch hem in zijn dodenspelletje?
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een topic gemaakt
Maar ik wacht nog even totdat BradgeTV het bevestigt.
Woon je in Hilversum maar dan toch met zo'n bloedgang naar de redactie scheuren.quote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt (ik ben ouder dan 25)quote:Op woensdag 25 november 2020 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je hem nu in FIFA hebt als Icon kun je wel topdollar maken.
Haha boomer.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt (ik ben ouder dan 25)
Ik weiger dit te geloven.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb net vandaag een boca juniors trainingspak aan
Komt zo wel heel dichtbij
FIFA Ultimate Team is erger dan aids.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt (ik ben ouder dan 25)
Oké, meneer de regiomanager wasmachinereparaties Geldrop e.o.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:55 schreef Buitendam het volgende:
Overeenkomst tussen Cruijff en Maradona is overigens dat het allebei echt ongelofelijke kneuzen waren.
Maradona wel een slagje groter, vooral in eigen land.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:55 schreef Buitendam het volgende:
Overeenkomst tussen Cruijff en Maradona is overigens dat het allebei echt ongelofelijke kneuzen waren.
Terwijl hij momenteel zoveel persoonlijk leed kent toch de tijd nemen om je tweet te likenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:30 schreef GGMM het volgende:
Like gehad van Freek Jansen.
Jullie zijn jaloers
Ik bedoel de journalistquote:Op woensdag 25 november 2020 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl hij momenteel zoveel persoonlijk leed kent toch de tijd nemen om je tweet te liken
Echt, echt, echt, waanzinnig.quote:
Een leuk Hitlergrapje gemaakt?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:30 schreef GGMM het volgende:
Like gehad van Freek Jansen.
Jullie zijn jaloers
Als je een hoop mensen wild zien gaan omwille van hun favoriete voetbalclub dan is dit vrij normaal.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je de context niet weet zou je zeggen dat de Backstreet Boys uit elkaar gaan.
Die met het kotsend hart vond ik toch grappiger.quote:
Ja maar zij is een lone wolf, dan sla je net effe wat minder makkelijk een abri in elkaar.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een hoop mensen wild zien gaan omwille van hun favoriete voetbalclub dan is dit vrij normaal.
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maar zij is een lone wolf, dan sla je net effe wat minder makkelijk een abri in elkaar.
100 euro.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is een barkie? @:zipportal haal jij even een straattaal expert bij
Het is Els.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
‘Je bent niet helemaal 100 euro.’
Wat een gekke zin.
De kans dat dit zo blijft lijkt me uiterst klein.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:16 schreef Charrell het volgende:
Volgens mij begint mijn buik te groeien... eindelijk.
Maar alleen savonds zichtbaar..?
Pics?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:16 schreef Charrell het volgende:
Maar nu is het de vraag of het je kindje is of die zakken pepernoten...quote:Op woensdag 25 november 2020 19:16 schreef Charrell het volgende:
Moet toch klote zijn dat je je verleden in zijn geheel verliest zodra je van sekse vquote:Op woensdag 25 november 2020 19:32 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/tv/oph(...)-niet-nice~af2032ca/
Echt, volgens mij is gekrenkt zijn tegenwoordig een mode accessoire...
Als je als crimineel een veroordeling krijgt kan je wellicht transgender worden aangezien je verleden daarmee kennelijk verdwijnt/nooit heeft bestaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
lol, in de Dikke Van Dale staat bij neger: een neger van een vent - een hatelijk persoon
Deze speel ik door naar @Scrummie , die is nogal in de weer met genderidentiteit zag ik zojuist.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:32 schreef DonRaja het volgende:
Zou Els een natte poes krijgen van Tjerrie?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze speel ik door naar @:Scrummie , die is nogal in de weer met genderidentiteit zag ik zojuist.
Wat ontzettend vulgair, bah!quote:Op woensdag 25 november 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Els een natte poes krijgen van Tjerrie?
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Els een natte poes krijgen van Tjerrie?
Weer een reactie van iemand die duidelijk niet helemaal barkie is.quote:
Ik ben inderdaad geen hond.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weer een reactie van iemand die duidelijk niet helemaal barkie is.
Dat heeft er niks mee te maken hoe het er nu uitziet... de natuur maakt er een 10cm gapend gat van straks.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Charrell
Stuur meteen even een recente foto van je spleet mee, dan kunnen wij je alvast adviseren over de aanstaande bevalling, of het gaat lukken ja dan wel te nee.
Goed gezien, Nelis.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je weer 15 euro betaald voor die naamswijziging?
Kun je niet op vertrouwen, laat toch maar even zien.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:54 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken hoe het er nu uitziet... de natuur maakt er een 10cm gapend gat van straks.
Smakelijk eten.
Tedo 3quote:Op woensdag 25 november 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
https://link.tospotify.com/r7ZhK6EYHbb
Rbdjan en Winne zijn nog steeds hard
@:doublepain
Pik.quote:Op woensdag 25 november 2020 08:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:jojoortje
Zou Aad zijn koffie zwart drinken?
Haar hart kotst van deze opmerking.quote:
Doe niet zo interessant.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben gestopt met koffie in de avond.
Wat is dat nou weer voor gekkigheid.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Had er last van met slapen gaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gekkigheid.
Maradona was denk ik toch wel beter.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Maradona met messi vergelijken lol
Oke, vooruit dan maar.quote:
Maradona was echt van een andere planeet zo heb ik dat gehoordquote:Op woensdag 25 november 2020 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maradona was denk ik toch wel beter.
Ben je nu nog steeds zo'n fan van Baudet?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maradona was echt van een andere planeet zo heb ik dat gehoord
Ik ben niet rechts maar ik ben ook niet linksquote:Op woensdag 25 november 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds zo'n fan van Baudet?
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maradona was echt van een andere planeet zo heb ik dat gehoord
Is toch iemand die bij jouw wereldje van Big 4, kerk act en cocaïne pastquote:Op woensdag 25 november 2020 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts maar ik ben ook niet links
Jij weet dat dondersgoed ik snap ook niet waarom je mij dat vraagt
Lavendelzakjequote:Op woensdag 25 november 2020 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch iemand die bij jouw wereldje van Big 4, kerk act en cocaïne past
Hoe weet jij dat? Jij voldoet niet eens aan 1 van de eisen van de big 4quote:Op woensdag 25 november 2020 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch iemand die bij jouw wereldje van Big 4, kerk act en cocaïne past
Het niveau was toen gewoon heel veel lager. Als de rechtsback door de week post bezorgd lijkt het al snel heel watquote:
Bezorgdquote:Op woensdag 25 november 2020 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het niveau was toen gewoon heel veel lager. Als de rechtsback door de week post bezorgd lijkt het al snel heel wat
Nu zou hij echt niet mee hebben gekund met de top
Hoi meneer/mevrouw Scrummie.quote:
Zomaar of is hier een specifieke reden voor?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje chagrijnig. Verder prima. Met jou?
Nouja, laat ik het houden op een vervelend familielid.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zomaar of is hier een specifieke reden voor?
Met mij gaat het zijn gangetje
Sterktequote:Op woensdag 25 november 2020 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje chagrijnig. Verder prima. Met jou?
Hij komt level 1 van Spiderman niet doorquote:Op woensdag 25 november 2020 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zomaar of is hier een specifieke reden voor?
Met mij gaat het zijn gangetje
Je zus weer? Die was gisteravond ook al érg vervelend.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het houden op een vervelend familielid.
Goed om te horen. Ik ga maar een serie kijken ofzo, voor ik zomaar mensen uit ga schelden want dat is niets voor mij.
Lachenquote:Op woensdag 25 november 2020 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zus weer? Die was gisteravond ook al érg vervelend.
Sow. Waarom?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens jullie boy heeft weer eens een nieuwe lap gedropt, deze keer natuurlijk op Bahrein
En jullie krijgen als bonus nog een leuke blooper, vanaf 1:38![]()
Ik las dit voor je grapje, dat verpest het een beetje.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon niets anders bedenken maar wil hem toch even boos krijgen.
Al kreeg ik er geld bij dan klikte ik nog niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens jullie boy heeft weer eens een nieuwe lap gedropt, deze keer natuurlijk op Bahrein
En jullie krijgen als bonus nog een leuke blooper, vanaf 1:38![]()
Die blooper duurt maar 9 seconden. Je zou jezelf er tekort mee doen om er niet op te klikken.quote:
Waar HEB jij het overquote:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld bij dan klikte ik nog niet.
Hopelijk is je humeur weer wat beter hierdoor!quote:Op woensdag 25 november 2020 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las dit voor je grapje, dat verpest het een beetje.
Ja, ik ben wat minder chagrijnig. Niet door je grapje overigens.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk is je humeur weer wat beter hierdoor!
Ik heb mijn best gedaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat minder chagrijnig. Niet door je grapje overigens.
Kan ik mee leven.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar matig is gewoon matig ouwe reus. Een 5 voor de moeite dan.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar HEB jij het over
[..]
Jouw probleem.
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar HEB jij het over
[..]
Dan moet je verder, domme kut.
Jouw probleem.
Met een beetje geluk worden de maatregelen weer aangescherpt. #believequote:Op woensdag 25 november 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
De kerstplannen van mijn schoonouders heb ik zojuist doorgekregen. We gaan gourmetten.
User @:Buitendam heeft hier vast een uitgesproken mening over en ik denk dat ik zijn mening (zoals zo vaak) deel.
Heb je leuke schoonfamilie? Dan kan dat toch best mooi zijn? Beetje eten, beetje zuipen en veel lullen.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
De kerstplannen van mijn schoonouders heb ik zojuist doorgekregen. We gaan gourmetten.
User @:Buitendam heeft hier vast een uitgesproken mening over en ik denk dat ik zijn mening (zoals zo vaak) deel.
Gourmetten is best prima mits goed vlees en geen vegetariërs aan tafel.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
Mensen die bezuinigen op vlees neem ik niet echt serieus.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gourmetten is best prima mits goed vlees en geen vegetariërs aan tafel.
Gourmetten. Nee, oke.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat zo heerlijk altijd, gourmetten.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:50 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo heerlijk altijd, gourmetten.
Kan het kneuterig en cliche en al die onzin zijn, zet mij maar aan zo'n tafel met pannetjes. Na een uurtje is bij ons meestal alles voorbij en gaan we tv kijken.
Prima schoonfamilie. En er wordt sowieso wel veel gezopen dus dat maakt veel goedquote:Op woensdag 25 november 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je leuke schoonfamilie? Dan kan dat toch best mooi zijn? Beetje eten, beetje zuipen en veel lullen.
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan het kneuterig en cliche en al die onzin zijn, zet mij maar aan zo'n tafel met pannetjes. Na een uurtje is bij ons meestal alles voorbij en gaan we tv kijken.
Dat is fijn wel ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima schoonfamilie. En er wordt sowieso wel veel gezopen dus dat maakt veel goed
Dat klinkt echt heel ongezelligquote:Op woensdag 25 november 2020 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit jij nou een quote van mij te faken? WTF!quote:
Nou ja eigenlijk gewoon een slechte avond door het resultaat op het andere veld. Maar spel was prima, 1e helft hadden ze er alleen minimaal 3 moeten maken. En het was wel een hele slechte tegenstander.quote:
Dat wel, maar de coëfficiëntenpuntjes weer binnen. Verwacht van PSV en Feyenoord niet veel morgen dus alles is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk gewoon een slechte avond door het resultaat op het andere veld. Maar spel was prima, 1e helft hadden ze er alleen minimaal 3 moeten maken. En het was wel een hele slechte tegenstander.
En van AZ ook niet. Kan alleen maar meevallen dus.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wel, maar de coëfficiëntenpuntjes weer binnen. Verwacht van PSV en Feyenoord niet veel morgen dus alles is mooi meegenomen.
Gohquote:Op woensdag 25 november 2020 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
Els_rechts blokkeert mij en gaat daarna op mij reageren. Els is niet zo slim.
Even Els een like gegeven.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
Els_rechts blokkeert mij en gaat daarna op mij reageren. Els is niet zo slim.
Maakt toch niks uit? Ajax moet gewoon kunnen winnen van Atalanta en denk dat dat ook wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk gewoon een slechte avond door het resultaat op het andere veld. Maar spel was prima, 1e helft hadden ze er alleen minimaal 3 moeten maken. En het was wel een hele slechte tegenstander.
Natuurlijk maakt dat wel uit, als Atalanta had verloren had je aan 0-0 en 1-1 ook genoeg gehad. En ik hou het op 50/50.quote:Op donderdag 26 november 2020 00:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Ajax moet gewoon kunnen winnen van Atalanta en denk dat dat ook wel gaat gebeuren.
Voetbal in de sc.quote:Op donderdag 26 november 2020 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit, als Atalanta had verloren had je aan 0-0 en 1-1 ook genoeg gehad. En ik hou het op 50/50.
Laat dit soort onzinnige statements lekker aan @onlogisch over.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voetbal in de sc.
Het gaat meteen helemaal mis ook.
(eens met je post uiteraard)
Bepaal jij nietquote:Op donderdag 26 november 2020 08:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat dit soort onzinnige statements lekker aan @:onlogisch over.
Niet mijn probleem en interesseert me echt geen reet.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baudet zit bij WNL en moet bijna huilen.
Uitslapen op donderdag? Ga gewoon werken voor je kankergeld.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
Gewoon uitgeslapen vandaag
Wat een weelde
Schaam je jezelf niet dood dat je op dat clubje schedelmeters hebt gestemd?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem en interesseert me echt geen reet.
Nee. Ik vind Hiddema een uitstekende kerel. Schaam jij je niet dat je op Rutte hebt gestemd?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schaam je jezelf niet dood dat je op dat clubje schedelmeters hebt gestemd?
Ik heb niet op Rutte gestemd?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ik vind Hiddema een uitstekende kerel. Schaam jij je niet dat je op Rutte hebt gestemd?
nee want dat is de beste manager die er in NL politiek rondloopt, Hiddema is een zak lucht.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ik vind Hiddema een uitstekende kerel. Schaam jij je niet dat je op Rutte hebt gestemd?
quote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow madquote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitslapen op donderdag? Ga gewoon werken voor je kankergeld.
Ja daar hoor je echt helemaal niks overquote:Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat alle aandacht nu naar FvD en Baudet gaat en die hoorzittingen over de toeslagen nauwelijks aandacht krijgen nog.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar hoor je echt helemaal niks over
Rutte is vandaag aan de beurt toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat alle aandacht nu naar FvD en Baudet gaat en die hoorzittingen over de toeslagen nauwelijks aandacht krijgen nog.
Yep.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rutte is vandaag aan de beurt toch?
Niet dat ik het ga volgen, dat is echt dodelijk saai.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep.
9:30 Hoekstra, 13:00 Rutte.
Hij moest net echt bijna huilen toen hij het verhaaltje van Eva hoorde, vertelde ook dat ze een relatie hebben gehad. (goh)quote:
dat loopt toch met een sisser af, gewoon een beetje wijzen en Ich es nicht gewusst en weer klaar, grootste probleem is dat de hoge ambtenarij zichzelf veel te veel macht toe-eigent, de gekozen staatslieden zijn maar passanten die wel de verantwoordelijkheid moeten nemen zodat die ambtenaren vrijwel altijd buiten schot blijven.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Wacht even, wie heeft Eva gedaan?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moest net echt bijna huilen toen hij het verhaaltje van Eva hoorde, vertelde ook dat ze een relatie hebben gehad. (goh)
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moest net echt bijna huilen toen hij het verhaaltje van Eva hoorde, vertelde ook dat ze een relatie hebben gehad. (goh)
Ze had me eerst geblokkeerd en daarna pas deze reactie geplaatst, dat is echt heel laf.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nicki_Pouw-Verweijquote:Nicki Janna Francisca Pouw-Verweij (IJsselstein, 21 mei 1991)[1] is een Nederlands politica namens Forum voor Democratie.
Zij is inmiddels in opspraak omdat zei met enkele prominenten de politiek leider Thierry Baudet op slinkse wijze wil afzetten om zo hun eigen politieke posities veilig te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |